Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Ok, merci frumos Florin ! Tind sa cred, asa usor... ca e pos sa fie de la butucul de usa... deoarece cum am inchis usa si am dat sa plec s-au lasat geamurile...

O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Stie cineva cum se desface plasticul negru de pe stalpul dintre usa soferului si usa din spate ? Mi s-a stricat difuzorul de la senzorii de parcare din fabrica si este localizat sub plasticul negru.

20170411_190850.thumb.jpg.a7aefd4018cee688ed490272ed9b43f8.jpg

Am reusit sa desfac putin plasticul negru in partea de sus, si am vazut difuzorul dar este cam la mijlocul lui. In zona aia sunt si doua clipsuri care tin plasticul. Am tras de plastic si a iesit un clipsul dintr-o parte....dar din cealalta oricat am tras nu a iesit si mi-a fost frica sa nu se rupa clipsul. De asemenea e fixat si in partea de jos si nu stiu cum se scoate si de acolo. Probabil ar trebui sa-l scot de tot ca sa pot ajunge la difuzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate plasticul alb de deasupra. Apoi tragi de cel negru inspre interiorul masinii, eventual n]bagi o surubelnita lata si scoti clipsul. Ca sa-l scoti de tot tragi de el in sus si iese si din partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy, plasticul alb cum sa-l scot? Eu am reusit sa-l scot doar partial in partea de jos, astfel incat partea de sus a plasticului negru am trecut-o peste plasticul alb. Am tras cat am putut de plasticul negru spre interiorul masinii, a iesit un clips de la mijloc dintr-o parte, dar celalalt nu a vrut sa iasa nici cum. Am bagat si o surubelnita, dar nu am stiut  cum sa scot clipsul. Are o parte metalica care intra in stalpul masinii si o parte din plastic care se imbina cu partea metalica. Am tot umblat cu surubelnita pe acolo...dar nu am reusit sa-l fac sa se miste.

Cum sa bag surubelnita ca sa iasa si celalalt clips ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va iesi si partea metalica din stalp, doar ca trebuie tras mai hotarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Laurentiu M said:

 plasticul alb cum sa-l scot? Eu am reusit sa-l scot doar partial in partea de jos, astfel incat partea de sus a plasticului negru am trecut-o peste plasticul alb. Am tras cat am putut de plasticul negru spre interiorul masinii, a iesit un clips de la mijloc dintr-o parte, dar celalalt nu a vrut sa iasa nici cum. Am bagat si o surubelnita, dar nu am stiut  cum sa scot clipsul. Are o parte metalica care intra in stalpul masinii si o parte din plastic care se imbina cu partea metalica. Am tot umblat cu surubelnita pe acolo...dar nu am reusit sa-l fac sa se miste.

Cum sa bag surubelnita ca sa iasa si celalalt clips ?

poftim pentru partea superioara si cea inferioara

sus.png

jos.png

sus fara airbag.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o mica problema ... de 2 zile se tot stinge si se reaprinde becul in bord, eroare daylight right side... Astazi am schimbat becul cu cel din stanga, initial a mers.. dupa un timp iar s-a stins, am pus vechiul ec, stiu ca nu are nici o legatura dar am vrut sa fiu sigur, acum nu vrea sa se mai apinda deloc, dreapta e mort. Idei aveti ? In mare am verificat cat de cat traseul, sigurantele sunt ok, pe partea dreapta lumineaza farul, pozitie.. alta eroare nu am. 

Idei va rog ???

 

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste soclul becului de 21w de la daylight din proiector. Au o problema si se topeste lamela din fundul soclului si nu mai face contact.

si pune becuri noi , se topeste si cositorul din fundului becului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Andrei, pana la urma se pare de vina erau becurile, le-am schimbat pe ambele, totul functioneaza ok.

 

Multumesc frumos si Sarbatori fericite alturi de cei dragi va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei, am o nelamurire... avend cornering si daylight... si altele din fabrica, senzor de lumina.. etc : de ce atunci cand bag in R, se aprind proiectoarele ? Aveti idee care este explicatia si logica ? Ca atunci cand dai in marsaliere te uiti in oglinzi, sau ma rog in spate, nu in fata.Am gasit cum se dezactiveaza, trb modificat un Byte, dar NU ma deranjeaza. Intrebarea mea era : care este logica...

Multumesc 

P.S. am gasit si am activat cornering-ul cand dau drumu la semnal, la mine nu mergea decat daca aveam volanul cotit catre directia respectiva !

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate e noapte si cand dai in R, oricum te mai uiti  in fata sa nu atingi masina de alaturi, ca oricum mai virezi volanul, nu intotdeauna iesi drept. E super treaba pentru cine o are. Se gandesc ca unii uita sa mai aprinda farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm... interesant, oricum eu o vad utila si nu o sa o scot.

 

Multumesc pt info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este manevrata masina cu spatele, fata vireaza mai mult decat spatele. Te ajuta sa vezi mai bine lateralele. Este o optiune ok a centralelor mai noi pe care cele pre FL nu o au. Poti sa o dezactivezi daca te deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici de cum , mi se pare foarte ok si utila. Stiua ca fata vireaza mai mult decat spatele, si probabil s-au gandit cand iti arunci privirea in fata sa ai multa lumina sa vezi ok. Multumesc pt info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Vin si eu cu o problema ciudata, am pe masina un viper 350hv si uneori cand deschid din telecomanda alarmei, bipaie avariile se aprind dar masina nu se descuie. Daca bag cheia in usa soferului se descuie. Uneori daca inchid si deschid din telecomanda alarma, merge.

Masina e fara cheie "briceag".

Ceva pareri idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 HV e o alarma clasica, deci trebuie cautate legaturile alarmei la usa soferului si verificata rezistenta de 180 ohm, eventual inlocuita daca nu e ok.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Intampin o problema cu fumul abastru sporadic, cateodata la pornire, alteori in mers la accelerari mai bruste. Masina o am de putin timp, am umblat putin cu ea, din cate am observat a consumat ceva ulei de la schimb, si am limp-mode frecvent.

La o diagnoza, a aparut P2034 - Overboost pressure.

CIne s-a uitat la turbina, a zis ca nu are jocuri in ax, doar ca e foarte blocata geometria variabila. Atunci intrebarea mea, cauza fumului albastru care ar putea fii? Acel mecanic zice ca tot turbina.

S-a schimbat si EGR-ul initial pe acest motiv, problema a ramas nerezolvata.

Kilometrii reali: 271K

Modificat de mitza97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil, sa fie o problema de la turbina - cand o sa o demontezi sa ii cureti geometria, atunci vei constata/verifica uzura in ax, etc - in functie de aceasta, reconditionezi sau nu, turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omu respectiv a zis ca nu se rezolva problema prin curatare, trebuie reconditionata turbina. Ceva ulei pe furtunul de admisie care intra in clapeta de shut-off ar fi, dar zice el, nimic anormal.

O sa merg pe aceasta varianta, si vedem dupa cum se manifesta masina.

O sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu solutia la problema prezentata aici:

http://vwforum.ro/topic/27008-probleme-mici-si-enervante-octavia-2/?do=findComment&comment=2779853
http://vwforum.ro/topic/27008-probleme-mici-si-enervante-octavia-2/?do=findComment&comment=2779930

Am dat jos fata de la haion si pe partea dreapta am strans mai tare suportul de cabluri care e marcat in poze.

portbagaj1.jpg

portbagaj2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

Am aceeasi problemă...este complicată operațiunea de demontare? Șuruburi, cleme...ce scule ai folosit? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontatul e relativ usor: sunt 2 torxuri la suportul pentru snurul politei din spate, 2 torxuri in laterale la ornamentul de sus de haion + 1 torx la manerul interior de inchidere haion. In rest  gramada de cleme. Si se trage (cu simt de raspundere). Se demonteaza mai intai fata de la haion dupa aceea ornamentul de sus.

Montatul se face in sens invers (;)) cu ajutorul nervilor de otel si rabdarii. Teoretic cu 2 persoane ar fi fost mai usor.

Scule: Doua maini dibace, nervi de otel, torx 27, torx mai mic de 27 (nu mai tin minte cat era).

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mentiunea ca acolo nu e suport de cabluri, este un modul al antenei de radio. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Intrebare = la un motor turbo diesel de 1,9, la care consumul la relanti a crescut, parca peste noapte, de la 0,5 l/h la 0,7l/h, ce semnificatie ar avea cresterea ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

care este valoarea avansului axei cu came ?

valorile pe injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!