Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

Salut. 

Am tot cautat dar nu am gasit un topic despre acest subiect ( semnal radio ) . 

Detin o SO2 , 1.6 MPI (2008) , cam de 2 saptamani ... ce am observat , de fiecare data cand ies din oras ( Craiova ) pierd semnalul radio , dau sa caute posturi radio si nu gaseste absolut nici un post radio .

Va salut si imi cer scuze daca trebuia sa postez in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sint posibile doua cauze:

= amplificatorul de la baza antenei, sau cablul de la antena la radio

=etajul de RF din aparat

nefiind un electronist si neavind aparatura de specialitate poti incerca sa pui un alt aparat de la un prieten care merge fara probleme si in functie de rezultat stii unde ai defectul:

= tot nu merge, este defect amplificatorul sau cablul

= merge, este defect aparatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e Stream (MP3) asa este el, slab la partea radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,este stream MP3 . 

Dar in oras in (Craiova) merge impecabil , cum am iesit din raza orasului moare... culmea e ca nici in Filiasi , masina stationata , nu prinde nici un fel de post radio . 

 

Am reusit sa prind vreo doua posturi de radio . Pana mea , nici europa fm nu prinde si cred ca are cea mai buna acoperire din romania. 

Cred ca din cauza aparatului este , este foarte slab pe radio . 

Modificat de vladmariusbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o setare din VCDS de modificare a receptiei, dar sa fiu sincer nu am remarcat sa fie mare diferenta dupa ce am activat-o. Modelele vechi de stream au avut probleme cu semnalul radio. Poti incerca si o resoftare a aparatului la reprezentanta, poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu o problema :) ieri la semafor am observat-o . 

Pe langa relantiul acela instabil , de "tremura" putin masina , se aude si un "clampanit" cand dau drumu la clima , parca ar "clampani" niste "palete" ceva... se aude 2-3 secunde apoi se opreste. 

Am deschis capota , si nu se aude nimic sub capota cand dau drumu la clima sau cand maresc viteza . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 posibilitati :

1. Sa ai mizerie, frunze.. etc in ventilator sa atinga de palele lui cand il pornesti.

2. Una din clapetele din bord pt redirectionarea fluxului de aer este blocata, sau murdara iar senzorul ei nu ii citeste corect pozitia. 

Pe youtube gasesc cum poti da un reset la aceste clapete si tot acolo cum poti scoate si curata ventilatorul .

Bafta si sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva acel video la indemana ? 

Multumesc mult pentru informatii , o sa va tin la curent . 

O zi buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatare/inlocuire ventilator : 

 

 

Reset clapete : 

 

 

Le-am atasat, sper sa-ti fie utilie. Cand pornesti clima, te rog sa asculti sub torpedou, daca de acolo se aud (clampanenile ), sau in bord. Daca se aude din bord, posibil clapeta cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut , la fel se aude :)  . 

Multumesc mult , o sa ramana sa ma uit peste primu filmuleț .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar te rog sa intelegi ca nu o sa se rezolve problema neaparat cu acel reset. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 La o Skoda Octavia 2 fl nu functioneaza pompa care stropeste parbrizul. Are siguranta separata? Mentionez ca lipseste cartonasul ala cu schema sigurantelor de pe capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc. Speram sa fie vreo siguranta ceva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori a inghetat ori s-a stricat dar totusi merg pe inghetat...dupa cate stiu are siguranta separata. 

Cu un tester vezi fara sa desfaci daca maneta actioneaza ii poti face un test etc.

https://mediaportal.skoda-auto.com/resource/documentation/manuals/en/Octavia/05-2012/Manual/A5_Octavia_OwnersManual.pdf

la pagina 195 gasesti sigurantele

 

fuse o2.jpg

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30/01/2017 at 4:17 PM, Aerofan said:

Oameni buni, nu va stresati ca ba da, ca ba nu :D . De aceea am scris exact cand si cum se intampla ca poate e bai la mine. Cei care zic ca nu le misca acul sa mearga constant cu masina si sa observe acul :P . La mine se manifesta intre 50-60 la ora si am mai vazut ca mai face intre 100 si 110 la ora. Restul gradatiilor nu le-am vazut pentru ca foarte rar stau sa ma uit asa de insistent la ac. Mi-a iesit  in evidenta sambata asta cand mergeam in oras era gol in fata mea si credeti-ma ca habar nu am de ce mi-a luat atat de mult timp sa urmaresc acul de am sesizat variatia. Am vazut ca misca si ma gandeam ca e melcul din cutia de viteza, care defapt nu e, pentru ca citeste prin senzorul ABS viteza, deci daca ma enerveaza prind acul cu banda adeziva sa nu mai miste si "vad" viteza dupa simt :D 

M-ai făcut curios și am stat cu ochii în ac, cu viteza constantă setată pe tempomat. Nu se mișcă deloc. E înghețat la viteza afișată. Am și filmat dacă nu mă crezi.

Sunt de acord! E o problemă mică și enervantă. Dar nu fac toate așa!

Poate au fost a mea și a colegului excepțiile care confirmă regula. Cine știe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de o2 FL, nu de varianta pre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am observat vreo destabilizare a acului, indiferent daca am avut pilotul setat la 70, 99 sau 139 km/h. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Al Bundy said:

Vorbim de o2 FL, nu de varianta pre.

Si atunci ma intorc la prima afirmatie! :)

On 1/30/2017 at 1:08 PM, mario75 said:

Din păcate te dezamăgesc puțin. Nu fac toate așa. Probabil în 2005 Skoda făcea mașini mai bune.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai afirmat si imi sustin afirmatia: masini s-au facut pana in 2006, dupa, sunt doar obiecte de consum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e mica dar enervanta este. Unui prieten cu O2 Fl motor benzina i se aprinde din cand in cand becul de la esp, abs si asr functioneaza normal, dar masina se accelereaza mai greu, dar in principiu merge normal. Becurile pe frana se aprind la apasarea pedalei si se sting la luarea piciorului de pe pedala. Lichidul de frana este schimbat in vara, bateria are 3-4 saptamani si zice ca porneste ok.

Ar putea fi defectiune la contactul de frana?acel switch de care se vorbeste? E plecat acum din tara si nu are unde sa faca diagnoza, dar are un switch pe original cumparat de el preventiv, ca auzise ca se mai strica. Oare sa-l inlocuiasca?

Dupa oprirea motorului, la repornire, nu se mai aprinde o perioada de timp si masina merge normal, fara nici o altfel de defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-l inlocuiasca si vedem daca mai face.

daca mai face - obligatoriu scanare/diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!