Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

ceasurile de bord cu defect. Nu te agita, lasa-le asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, andrei_221 said:

 

iti spune VCDS codarile, doar trebuie alese cele potrivite pentru masina ta. 

 

Lucian, sa ai idee:

mwd4jn.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același problema o am și eu.la viteza de peste 80.90 km/h îmi vâjâie pe dreapta spate ca și când ușa sau geamul ar fi deschis...de la chederul uși sau al geamului sa fie.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici solutia : silicon negru din dedeman ( nu mai stiu ce brand ) aplicat sub cheder. Poza este luata de pe google, la tine problema fiind pe usa dreapta spate, ca asa e la toate. :)

imageproxy.jpg

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 FL mi se pare ca nu mai e asa, sunt siliconate de fabrica, tocmai ca sa evite acest vajait.

Sa nu fie putin dereglata portiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cum se schimba opritoarele de usa? cea de plastic intre balamale.Cade usa peste mine :banghead: deja mi-a prins piciorul intre prag si usa.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos tapiteria de usa si panoul de la interior.... macaraua de geam.

daca era pe spate, rezolvai prin gaura difuzorului... , dar la usa fata difuzorul e pus spre spate... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,multumesc deja mi-a pierit cheful.Tre'sa demontez usa ? sa scot 2 piulite! :banghead: Despre usile fata era vorba.Mai astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usa ramane pe masina

Dai jos tapiteria interioara si panoul - macara de geam , care e nituit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am inteles din prima dar nu m-am exprimat corect adica demontez de pe usa.La partea de pe stalp?se mai demonteaza ceva? sau este un simplu surub care fixeaza bratul de stalp.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un surub care fixeaza tija pe stalp si cele 2 suruburi care tin ansamblul opritor pe usa. Pe urma se scoate in interiorul usii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un zgomot evervant la motor, cu motorul rece. Cand turatia ajunge pe la 1100 rpm, vibreaza carcasa filtrului de aer sau tubulatura din zona aceea si se aude chiar si din habitaclu. Cineva mi-a zis ca este ceva burete care este montat sub carcasa filtrului de aer care amortizeaza vibratiile si sa-l schimb pe asta, dar nu am gasit nimic asemanator la magazinele de piese online.

Stiti cumva despre ce burete este vorba (si eventual un cod de piesa) sau cum as putea scapa de zgomotul acesta ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la mine sa îmbătrânit și am vrut sa îl înlocuiesc dar m-am liniștit când am aflat ca e undeva pe la 200 și ceva de ron și se găsește doar in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BogdanOnet,

Multumesc de raspuns. Nu stiam ca e asa de scump. Dar cum se numeste mai exact piesa ? As putea sa caut si la dezmembrari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Laurentiu M a scris:

ceva burete care este montat sub carcasa filtrului de aer care amortizeaza vibratiile

Sub carcasa filtrului de aer nu exista niciun burete!!! Exista sub carcasa de plastic a motorului.Vibreaza acea carcasa pentru ca in surubul de sus a prins joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul pentru acel burete de sub capacul motorului este in jur de 380 lei. Are o forma atipica, este ca un chenar. In schimb, buretele lipit de capac nu se gaseste separat, doar improvizat. Sub filtrul de aer nu stiu sa fie vreun burete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub filtrul de aer cred ca sunt niste tampoane mici de cauciuc, si acelea mai fac galagie, ca se coace cauciucul.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la mine problema nu e la capacul de la motor. Si daca iau capacul de la motor jos tot am acest zgomot. De vibrat vibreaza carcasa filtrului de aer sau tubulatura aceea. Am pus pe altcineva sa accelereze la 1100 rpm si eu am apasat pe carcasa filtrului de aer si s-a diminuat zgomotul.

@teologul @rayn tampoanele respective sunt ceva de genul ?  http://www.epiesa.ro/tampon-filtru-de-aer-skoda-octavia-1z3-2-0-rs-febi-bilstein-47277/19458/10484/articol-2150411/  Pe epieasa doar pentru motorul 2.0 TSI se gasesc tampoanele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexey Bogdan

Salutare!

Sunt nou si nu stiu daca am postat unde trebuie.De cateva luni am o octavia iar de curand am observat un huruit care apare doar intre 30 si 40 km/h, indiferent de turatie chiar si atunci cand masina ruleaza liber, scoasa din viteza. Zgomotul e asemanator cu cel produs atunci cand treci peste denivelarule puse pentru a te atentiona sa reduci viteza.Precizez ca nu se simte vibratie in volan iar zgomotul dispare la peste 40km/ora.

Cred ca zgomotul a aparut dupa ce am schimbat cauciucurile de iarna(195x65 r15 jante tabla) cu cele de vara(205x55 r 16 jante aliaj de fabrica).Astept pareri.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, Laurentiu M a scris:

Deci la mine problema nu e la capacul de la motor. Si daca iau capacul de la motor jos tot am acest zgomot. De vibrat vibreaza carcasa filtrului de aer sau tubulatura aceea. Am pus pe altcineva sa accelereze la 1100 rpm si eu am apasat pe carcasa filtrului de aer si s-a diminuat zgomotul.

@teologul @rayn tampoanele respective sunt ceva de genul ?  http://www.epiesa.ro/tampon-filtru-de-aer-skoda-octavia-1z3-2-0-rs-febi-bilstein-47277/19458/10484/articol-2150411/  Pe epieasa doar pentru motorul 2.0 TSI se gasesc tampoanele astea.

Pai daca sunt pentru 2.0 tsi de ce crezi ca s-ar potrivi la 1.9 tdi?? Duminica daca am timp ma apuc sa desfac tubulatura sa vad si eu unde naiba sunt acele tampoane ca am desfacut tubulatura de cel putin 5 ori si nu am gasit niciodata acele tampoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin si eu cu o intrebare, poate a mai facut cineva operatiunea si imi poate da un sfat. Anul trecut, am schimbat volanul clasic de la O2, cu un volan multifunctional. Am schimbat si calculatorul de coloana cu unul cu CH in coada si cablul de la airbag. Concluzie, comenzi functionale. Dupa schimbarea calculatorului de coloana, am readaptat G 85 (parca). Ideea este ca orice ar fi, nu reusesc sa fac volanul sa stea drept. L-am scos si l-am pus la loc si de 5 ori in aceeasi zi. Chiar daca il misc cu cate doar un "dinte", tot nu ii gasesc pozitia de zero. Fiind alt volan, decat cel cu care a venit masina, semnul dat de fabrica, nu se potriveste. 

Aveti idee cum as putea sa aduc si eu volanul la drept ? 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima instanta, refaci geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut-o acum 3 luni, degeaba. Tot stramb sta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!