Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

daca e deranjat motorul, nu are legatura cu contactorul de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum a auzit el ca switch-ul de frana de O2 se strica.... ca nu prea pica decat foarte rar, comparativ cu cele de G4/ octavia 1.... si sunt convins ca nici macar nu stiu unde este pozitionat si o sa il caute pe la pedale... si surpriza nu este acolo

DIAGNOZA. exact cum a zis si colegul mai sus. La masinile cu ECu, nu mai merge sa arzi bujia, sa lustruiesti platina si sa sufli jiclorul... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2017 at 3:41 PM, teologul said:

Nu stiu daca e mica dar enervanta este. Unui prieten cu O2 Fl motor benzina i se aprinde din cand in cand becul de la esp, abs si asr functioneaza normal, dar masina se accelereaza mai greu, dar in principiu merge normal. Becurile pe frana se aprind la apasarea pedalei si se sting la luarea piciorului de pe pedala. Lichidul de frana este schimbat in vara, bateria are 3-4 saptamani si zice ca porneste ok.

Revin cu rezolvarea, probabil definitiva.

Ajuns in Romania, dupa ce becul de la esp se aprindea tot mai des, il ultima zi s-a aprins becul de la catalizator, gaze, etc, si s-a stins esp. Dupa ceva timp s-a stins acest martor si s-a reaprins esp. A fost la doctor, clapeta acceleratie murdara, s-a curatat, s-a reinitializat cu VCDS, treaba ok.

Chiar clapeta are legatura cu esp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles... o parte din actiunile ESP ca sa stabilizeze masina, se fac prin reducerea turatiei motorului pentru frana de motor. Daca motorul are erori si nu functioneaza in parametri, nici ESP nu va mai fi functional. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de 1 saptamana: daca las masina nepornita mai mult de o zi, a 2a sau a 3 a zi cand sa plec parca se inneaca, merge in "suturi" cam 2-3 km pana se incalzeste putin motorul, apoi merge perfect. Nu face figura asta la alte porniri ulterioare, ci doar daca trece minim o zi cu ea in parcare. Ce ar putea fi? Mentionez ca porneste bine dimineata, nu la sfert, dar bine.

Foarte important: la un moment dat cand "tusea" ea asa mi s-a aprins martorul ASR, apoi check engine care a clipit de cateva ori apoi s-a stins. Martorul ASR a ramas aprins pana cand am oprit motorul, apoi nu a mai aparut dupa ce l-am repornit.

Sa fie bujiile? (au aproape 3 ani, insa stiam ca ele au treaba doar cu pornirea), bateria idem. Clapeta de acceleratie sa fie problema? (dar de ce face asa doar cand e rece, in rest mergand perfect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti de MPI? Cum sa aiba treaba doar cu pornirea, ca doar nu e diesel. As incepe cu bujiile si bateria. O scanare ar fi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, MPI. Sincer nu ma pricep la piese. Deci bujiile ar avea treaba cu simptomele astea? (mers sacadat la rece, dupa ce o las o perioada de minim 1 zi nepornita). Am zis sa intreb aici, ma gandeam ca e un semn comun si specific vreunei componente. La diagnoza oricum merg zilele viitoare si poate ii schimb si bujiile.

Modificat de mednick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Forumul este pentru cine vrea sa mai mestereasca cate ceva la masina si cere un sfat, dar totusi trebuie sa aibe macar niste cunostinte minime macar din clasele obligatorii din scoala. Altfel, mergi la service. Dupa tine benzina care intra in cilindrii, cum ia foc? Nu datorita scanteii date de bujii? O bujie ancrasata/murdara de ulei/uda cu benzina, inseamna un cilindru lipsa la masinile pe benzina. La diesel bujiile nu sunt cu scanteie, sunt cu incandescenta si incalzesc camera de ardere ca sa porneasca usor, si se deconecteaza dupa un timp, pentru ca aprinderea este prin compresie. Poti avea vara toate bujiile duse si masina diesel sa merga bine.

   In legatura cu mersul sacadat, pe langa bujii poti verifica si fisele de la bujii, in cazul in care nu ai bobinele de inductie pe fiecare bujie. Daca ai condens sub capota si fisele sunt vechi, fisurate, poti pierde inalta tensiune, care se duce la masa. Si bateria poate fi vinovata. Da tensiune mica, porneste greu si intre timp bujiile se uda cu benzina si nu mai dau scanteie. Dupa ce se incalzeste merge bine. Daca trebuie sa schimbi bujiile, NKG sunt o marca buna care tin 60.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba cu bujiile. mai degraba cu presiune combustibil, clapeta.

bujiile moderne nu mai sunt ca Sinterom pentru Dacia... in general functioneaza bine pe toata durata de viata. In afara de defecte ocazionale ( ceramica fisurata, etc), nu mai pun probleme deosebite 50-80.ooo km

obligatoriu cand ai martori aprinsi, TESTER, repet treaba asta dar nimeni se pare ca nu vrea sa  o inteleaga. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea este sa schimbi bujiile la 60.000 km. Pot fi multe cauze la mers neregulat.

Ce mi se pare ciudat la acest MPI e ca tine turatia crescuta de la 700 la 900 turatii in ralanti atunci când clima e pe auto. Eu sunt invatat cu dieselul unde nu e nicio diferenta si merg pe auto permanent. Difera puterea motoarelor, evident, dar e enervant sa vezi ca tine turatia crescuta din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Azi a pornit si a mers perfect (probabil si fiind cald afara). M-am uitat in planul service, am schimbat bujiile acum exact 31 000 km (iulie 2013). bateria e Rombat cu ochi de acela verde (long life). Zilele viitoare voi merge sa schimb bujiile si sa vada de acele fise.

P.S. nu, forumul nu e doar daca vrei sa mesteresti tu ceva la masina, ci sa fii indrumat cat mai corect, sa iti alegi niste optionale ok la o masina noua, sa eviti sau nu o anumita motorizare, practic sa inveti din experienta altora si sa o impartasesti pe a ta, in diferite domenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin87skoda

Salut la toți. Sunt nou pe forum și am o problema cu Octavia mea 2.0 tdi 140hp an 2009 și sper ca voi sa ma ajutați ca unde am fost la multi mecanici au rămas cu gura cascata și uimiți de problema mea.

Plec de pe loc fc 1/2/3 scot pe liber mașina ,încep sa calc frana încet încet,și cnd mai am puțin  sa ma opresc de tot începe sa tremure ca și cum motorul rămâne fr alimentare.

Precizez ca turațiile rămân la fel.

Fc asa numai cnd calc frână din mers,nu și cnd staționez. Pornesc de pe loc, calc frână și o vezi ca tremura pn cnd ma opresc definitiv.am pus testul pe ea și erori ZERO....discurile sunt ok  nu sunt ovalizate ca nu este acel tremurat de disc ovalizate. Se simte acel tremurat ca atunci cnd nu se alimentează motorul,dar motorul tine regimul minim perfect..știu suna ciudat problema mea dar dacă cineva sa lovit de aceeași problema și știe a ma îndruma spre rezolvarea problemii i-as fi recunoscător. Va mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/22/2017 at 11:19 AM, KimDiesel said:

Ce mi se pare ciudat la acest MPI e ca tine turatia crescuta de la 700 la 900 turatii in ralanti atunci când clima e pe auto. Eu sunt invatat cu dieselul unde nu e nicio diferenta si merg pe auto permanent. Difera puterea motoarelor, evident, dar e enervant sa vezi ca tine turatia crescuta din soft.

Clima pe auto poate determina pornirea compresorului AC si asta se vede in turatia crescuta la relanti si consum mai mare (0,9-1.2L/h in loc de 0,7L/h in mod normal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am si eu o situatie enervanta la Octavia 2. Am mai patit asta acum cateva luni.

Dau cheie sa pornesc si se aude un sunet tare in boxe (ceva gen cand atingi fire la difuzor un fel de gajait puternic) si moare sunetul de la player. Schimb pe raduo sau pe CD si nimic.. incerc sa scot CD ul si afiseaza mesajul CD ERROR. In tot acest timp se aude un ticait in boxe. Opres motorul, pornesc.. si la fel. Chiar si daca scot cheia din contact.

Data trecuta si-a revenit de la sine dupa cateva ore... acum poate o sa-si revina pana maine dimineata. Dar ce ar putea fi? Da bateria prea mult curent la boxe? Prima data am avut senzatia ca s-au ars..

A mai avut cineva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, nicureddogsflo said:

nu exista diferente au acelasi cod indiferent ca e facelift sau nu

Multumesc.

Din poze parea o mica diferenta la partea de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Lucian Sebastian

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceste erori?

Tin sa mentionez ca imi mai apare pe ceasuri eroarea cu frana de mana ( check brakefluid ) desi nu imi apare eroare pe vcds si merge tot in parametri. Imi zicea un meserias ca ar fi ceasurile de vina.

Si nu stiu daca are legatura cu erorile ce imi apar in documentul atasat......geamul de la pasager nu se ridica din prima pana sus (comanda de coborare merge) ....am incercat si de la butonul de pe usa si de la usa sofer si cu vcds si tot degeaba. 

New Text Document.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. eroarea cu nivelul de lichid de frana apare din cauza plutitorului din vasul de lichid sau in cazuri rare cablajul de la plutitorul - senzor de nivel. Ca sa verifici scoate mufa si lasa asa o perioada... Presupun ca lichidul e la nivelul maxim

2. usa dreapta spate trebuie codata corespunzator... 

3. la pasagerul dreapta fata, geamul are problema la toate O2... motorasul e de vina.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Sebastian

1. am sa incerc sa scot mufa sa vad....lichidul din vas e la nivel . Chestia ciudata e ca nu am nici o eroare pe vcds

2. cum ar trebuie sa procedez sa o codez ? detin o interfata vcds....deci daca imi poti spune pe unde ar trebui sa intru sa fac acest lucru

3. ar trebui schimbat motorasul ? cam cat ar costa piesa ?

MS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de nivel lichid de frana nu este diagnosticabil deci nu o sa gasesti nicioa eroare legatra de el, la fel e cazul si la presiune ulei, uzura placute frana, frana mana, nivel antigel.

iti spune VCDS codarile, doar trebuie alese cele potrivite pentru masina ta. 

la dezmembrari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Sebastian
8 minute în urmă, andrei_221 a scris:

iti spune VCDS codarile, doar trebuie alese cele potrivite pentru masina ta. 

poti fi putin mai explicit adica in sensul pe ce modul trebuie sa intru sau ceva de genu

chiar nu pot sa imi dau seama cum se face....de unde se incepe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi... usa din stanga ce codare are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Sebastian

Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 704 J    HW: 1K0 959 704 J
   Component: Tuer-SG         006 1201  
   Coding: 0000192
   Shop #: WSC 73430 790 1012544
   VCID: 387559444B4894E

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 
            008 - Implausible Signal

Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 703 J    HW: 1K0 959 703 J
   Component: Tuer-SG         006 1201  
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 73430 790 1012544
   VCID: 37775A7846569B6

No fault code found.

 

Modificat de Lucian Sebastian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codeaza-o ca pe cea din stanga, 0000144. Acum tu ai 0000192

intri pe adresa 72 Coding si schimbi cifrele 192 in 144. lasi la locul lor pe cele de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian Sebastian

MS.

am sa incerc cand ajung acasa...

 

imi puteti da un sfat in legatura cu eroarea asta

Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No SW: 1Z0 920 842 D    HW: 1Z0 920 842 D
   Component: IMMO            VD1 1612  
   Revision: V1612036    Serial number: SKZ7Z0G4311382
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 387559444B4894E

1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 168381 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:16:23

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!