Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

NU s-a uitat sau nu a facut semn inainte de a demonta volanul ?

Si nu inteleg cum este la semn dar este decalat 2 dinti ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca au dat vreun semn. Tempomatul a fost motat in perioada de garantie la service skoda. Imediat dupa montaj am sesizat o mica abatere (de aprox.un dinte). Nu foarte deranjanta. Am mers cu el asa de atunci.

Acum pare decalat cu 2 dinti, aprox.10 grade, dupa ce l-am pus eu la semn. De aici trag concluzia ca din fabrica nu a fost montat la semn, desi e greu de crezut. Nu-mi ramane decat sa fac geometria.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul nu cred ca are semn din fabrica.

La mine a fost dat de cel care a demontat volanul pentru a monta tempomatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA toate masinile volanul are semn din fabrica, la unele insa, lipseste semnul de pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca asta a fost si cazul meu.

@KimDiesel Deci verifica sa fie semnul corect, daca esti sigur ca a fost din fabrica sau ca a fost dat corect.

Daca nu se rezolva, cum zicea si octavia owner verifica geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! O cunostinta a achizitionat o Octavia 2 din 2006 , 1.9TDI , cluster mini dot cu o problema la recunoasterea pozitiei franei de mana ; mai exact masina vede tot timpul frana de mana ca fiind cuplata . Problema cea mare o constituie avertizarea acustica ce persista cate 10km de la fiecare pornire . Switchul de la maneta franei de mana a fost verificat , probat altul ,cu acelasi rezultat(respectivul a incercat si sa lege intre ele cele doua fire care intra in switch ). Aveti vreo idee cum as putea anula aceasta functie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firul de la switch pana la ceasuri pin 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot firul respectiv din mufa ceasurilor masina va vedea frana de mana ca fiind coborata? Sau trebuie legat la un semnal(+ sau -)? Ca solutie temporara dorim sa anulam martorul intrucat vremea nu ne permite sa desfacem interiorul masinii. Multumesc pentru raspunsul prompt :) !

Modificat de teo21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul este legat inspre masa, nu inspre plus. Dar nu stiu cum luctreaza.

poate fi NC sau NO. desfa ceasurile si in mufa lor, de la pinul de mai sus leaga un fir catre masa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare in legatura cu "glumita" facuta de masina mea de 1 ianuarie, mai exact s-a incuiat singura cu motorul pornit. Masina e din 2005(sfarsitul lui 2004) si are activata functia de blocare automata a usilor dupa 15 km/h. S-a intamplat in felul urmator: am ajuns, am parcat, am coborat toti din masina fara a opri motorul fiindca nu intentionam sa stau mult, (s-au deschis toate cele 4 usi), si observ pe geam beculetul galben de la butonul din mijloc aprins, cand trag de portiera aceasta era blocata. Nici o problema zic, fiind aproape de casa am adus cheia de rezerva, dar din telecomanda nu se descuia (cred ca deoarece era incuiata prin interior, desi nu mi se pare chiar ok), iar butucul portierei este blocat, tot am zis ca o sa ma duc sa il repar dar am tot amanat. Solutie: chemat persoana ce descuie masini, platit, si asta a fost(a zgariat si putin vopseaua). Am lasat de multe ori masina cu motorul pornit, cu cheile inauntru si pana acum nu am mai patit sa se incuie. Banuiam butonul din mijloc ca s-a apasat cand s-au inchis usile, dar vad ca trebuie apasat destul de bine, nu pare sa faca contact aiurea sa se incuie. Am refacut scenariul, dar nimic, masina nu se incuie. A mai patit cineva asta? E normal daca masina e inchisa din interior sa nu mai functioneze cealalta telecomanda? Daca as fi avut butucul de la sofer functional as fi putut descuia?

L.E. Masina nu are alarma, are inchidere centralizata standard, nu s-a intervenit asupra ei cu nimic A.M.

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a functionat telecomanda, deoarece era pus contactul/pornit motorul in cazul tau.

cel mai probabil de la buton a fost problema, altfel nu se poate incuia, cu motorul pornit/contact pus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cheie s-ar fi deschis, de la butuc daca ar fi functionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din butuc s-ar fi descuiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În seara asta am observat la mașina mea (1.9 tdi BXE) că, în mers, temperatura lichidului de răcire ajunge la 90 de grade și nu fluctuează acul indicatorului atât timp cât motorul este în sarcină, dar dacă opresc și stau cu motorul la ralanti, acul indicatorului începe să scadă (câte un pic pic pic ....) și în 2 - 3 minute ajunge undeva la 70 de grade. Căldură bagă fără probleme, nu am pierderi de lichid. E posibil să fie termostatul de vină? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact așa și la mine, la 1.6 TDI, în staționare acul coboară și stă pe la 70 grade...în mers urcă până la mijloc (90 grade). Așa face doar de când s-a răcit in halul ăsta. Eu zic că nu sunt probleme, diesel e recunoscut cu eficienta lui in a nu pierde energie prin căldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal acest comportament la diesel/temperaturi scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am nevoie de pareri de la voi :D . Am o chesie ciudata la acul de la kilometraj, l-a apucat damblaua si joaca cand merg constant, daca e putin in accelerare sau putin in decelerare nu mai joaca. Jocul e de cativa mm insa vizibili. Stiu ca pe la alte masini o ia razna senzorul din cutia de viteza si de aia joaca sau chiar nu se mai ridica. Acum intrebarile mele intrebatoare inainte de a cumpara unu.
1. Poate sa fie un inceput de senzor "nebun"?
2. Avand in vedere ca am avut masina inundata, senzorul e pe jos pe acolo, poate sa fie oxidat contactul la mufa si de aia sa joace? Asa sensibile sunt impulsurile?
3. Am tot cautat pe partslink24 si nu gasesc codul de la senzorul de pe cutie :D , ma ajuta cineva?
Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il gasesti deoarece .... nu exista. Info de viteza o transmite abs de la senzorul stanga fata. Si la mine face la fel acul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Cristi, deci sa inteleg ca "asa face toate" :D . Solutie ma gandesc ca nu ar fi decat sa nu ma mai uit atat de atent la viteza :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, Aerofan said:

Merci Cristi, deci sa inteleg ca "asa face toate" :D . Solutie ma gandesc ca nu ar fi decat sa nu ma mai uit atat de atent la viteza :P .

si Passat B6 face tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate te dezamăgesc puțin. Nu fac toate așa. Probabil în 2005 Skoda făcea mașini mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate fac asa. Unele mai fin, insesizabil, altele mai pronuntat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dețin de nouă O2FL din 2010, la mine nu tremură acul la vitezometru...încă. Deci nu "așa face toate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puneti masina pe tempomat, dupa care te uiti la acul vitezometrului - fluctuatia este foarte mica.

Nu pot spune ca fac toate - dar am vazut foarte multe - depinde cat de atent esti, la acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Aerofan said:

....joaca cand merg constant, daca e putin in accelerare sau putin in decelerare nu mai joaca. Jocul e de cativa mm insa vizibili.

Oameni buni, nu va stresati ca ba da, ca ba nu :D . De aceea am scris exact cand si cum se intampla ca poate e bai la mine. Cei care zic ca nu le misca acul sa mearga constant cu masina si sa observe acul :P . La mine se manifesta intre 50-60 la ora si am mai vazut ca mai face intre 100 si 110 la ora. Restul gradatiilor nu le-am vazut pentru ca foarte rar stau sa ma uit asa de insistent la ac. Mi-a iesit  in evidenta sambata asta cand mergeam in oras era gol in fata mea si credeti-ma ca habar nu am de ce mi-a luat atat de mult timp sa urmaresc acul de am sesizat variatia. Am vazut ca misca si ma gandeam ca e melcul din cutia de viteza, care defapt nu e, pentru ca citeste prin senzorul ABS viteza, deci daca ma enerveaza prind acul cu banda adeziva sa nu mai miste si "vad" viteza dupa simt :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!