Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

nu am auzit asa ceva pana acum... vezi sa nu ai altceva prin hayon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu cred ca sunt firele...vezi sa nu loveasca amortizorul su altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt firele fara indoiala (sau ceva clema care sta peste ele inauntru).

Massina fiind stationara - daca intind un pic cablurile (cand haionul e deschis) si lovesc usor caroseria nu se mai aude zdranganitul. Cum las de ele cum se aude

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine zornăie hayon in zona lunetă-dreapta, suspectez plasticele din jurul lunetei, de pe hayon, sau din mașină...cele pe care se așează hayon. Asta de când s-a răcit, fiind primul an când se aude...avem mașina din 2010. Under investigation...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acolo se aude și la mine zornaitul. Luneta dreapta. Și nu sunt plasticele. Le-am dat jos și se aude și fără ele. 

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima impresie, se aude ca și cum ar fi luneta dezlipită. Trebuie să găsesc plasticul care face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le trage la maxim si fixeaza s-ar putea ca iarna urmatoare sa se rupa. Poate nici nu apuca iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce? sunt de guma? ce naiba nu s-a inteles? trebuie intinse ca sa nu mai aiba joc sa-i loveasca aiurea metalul.si cand spun intinse,trb sa le fixeze in ambele capete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care fire? Cum ajung la ele? Sunt in interiorul haionului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MRP said:

de ce? sunt de guma? ce naiba nu s-a inteles? trebuie intinse ca sa nu mai aiba joc sa-i loveasca aiurea metalul.si cand spun intinse,trb sa le fixeze in ambele capete

Nu sunt de guma firele, au in ele metal conductor.

Ele nu sunt intinse la maxim din fabrica intrucat trebuie sa reziste la contractari date de scaderea temperaturii, ce-i asa de greu? Ele trebuie fixate la lungimea de fabrica, fixate, nu trase si fixate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys, spuneti-mi si mie cum ajung sa verific/izolez daca e cazul acele fire....poate zornaitul ala fin e de la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor! Nu știu dacă e normal, dar de curând am constatat că butonul din mașină nu-mi blochează ușile, doar le deblochează. În schimb se blochează doar automat in mers. Cum pot face să le pot bloca și manual? Parcă țin minte că se putea și de la butonul de lângă brichetă. Mulțumesc, o zi frumoasă tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu mai functioneaza butonul. Altul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant....nu a fost folosit, mereu pe auto s-a încuiat/descuiat. Am căutat in meniul maxidot, nu am găsit. Poate cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nevoie sa fie folosit. e suficient sa intre un strop de apa, suc, etc

Daca merge doar pe una din functii, e din buton... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a vărsat nimic acolo...se poate demonta și curăța? Dacă nu, unde aș putea găsi un buton? Cât ar putea costa? E greu de inlocuit? Merită deranjul? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am chinuit eu azi sa inlocuiesc butonul de inchis/deschis - nu mergea decat pe functia de incuiat, pentru deschis usi trebuia sa apas foarte foarte tare.

uite aici cum se demonteaza butonul: 

Am cumparat un buton after market de la vika - 40 de lei in magazin de piese. nu il recomand - nu a functionat cum trebuie si m-am chinuit o gramada sa il clipsez (si mai are si niste leduri verzi foarte puternice, ce contrasteaza cu lumina destul de difuza de la celelalte instrumente)

Pana la urma am facut o struto-camila din baza butonului vechi (unde este circuitul si conectorul) si am montat peste ea acea folie de cauciuc cu contactele din grafit cred (ca la telecomenzi tv) si am pus capacul inscriptionat cu inchis / deschis de la butonul nou.

Functioneaza cum trebuie acum.

PS - butonul pe original e pe la 80 de lei...daca ar fi trebuit sa o iau de la capat, as merge direct pe buton original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a vărsat nimic acolo...se poate demonta și curăța? Dacă nu, unde aș putea găsi un buton? Cât ar putea costa? E greu de inlocuit? Merită deranjul? Mulțumesc!

LE: și-a revenit butonul!!! ? l-am tot butonat și se pare că s-a dezmorțit, v-am zis că de la nefolosință....nici nu mai clickuia pe inchis. S-o fi adunat praf acolo. De-acum il voi ține constant în formă ? sărbători fericite tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

praf nu intra, dar lichide da..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand au montat in service tempomatul, volanul a ramas rotit putin spre stanga (la mers drept). Nefiind deranjant, am mers asa mult timp.

De curand am desfacut volanul si l-am fixat exact la semnul indicat pe ax: era deplasat cu un zimț.

Din pacate, acum este deplasat si mai rau si este deranjant.

Intrebarea mea este daca fac adaptarea senzorului G85 din VCDS, volanul o sa stea drept dupa aceea? E posibil ca cei din service sa nu fi pus bine senzorul pe pozitie?

La geometrie nu s-a umblat vreodata, nu a fost cazul, directia merge bine, doar ca volanul sta putin stramb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie din geometrie mi-au îndreptat volanul. Venise de nouă cu volanul puțin spre stânga, ori poate de la montajul tempomat in reprezentanță, inainte de livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de montat tempomatul, volanul era perfect drept. Ce ar fi putut monta gresit? Eu ma gândesc la adaptarea senzorului de directie. E posibil sa il fi pus in alta pozitie la remontat, stiu ca nu ai voie sa alterezi pozitia lui.

Nu am probleme de geometrie. Stiu ca se regleaza volanul la geometrie, dar nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La remontarea volanului nu l-au pus exact pe dinti cum a fost original. Daca e cel putin un dinte deviat, volanul pare stramb. Trebuie dat jos din nou si repozitionat un dinte, apoi o sa stea drept. Senzorul ala se poate misca insa trebuie pus inapoi cum a fost pentru ca daca se invarte mai mult decat e setat se rupe spira, decat sa se explice e mai usor sa spuna ca nu se misca, "senzorul" e defapt spira de la volan adica asta din poza. Volanul e stramb nu de la spira ci de la pozitionarea gresita pe dinti (axul volanului cu dintii unde intra volanul)
 

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am pozitionat la semn. Si deplasarea este mai mare (aproximativ 2 zimti fata de normal). Tocmai asta e problema. Nu e deviat foarte mult (pana in 10 grade). Nu inteleg, de ce dupa montarea tempomatului volanul ramane stramb, nu sunt primul care semnaleaza asta. E posibil din fabrica sa fi fost pozitionat aiurea?

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!