Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

se poate activa doar pe motorase cu calculator si cu o anumita arhitectura. La masinile mentionate de tine sunt motorase simple, care nu pot sa faca treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine stergatoarele la terminarea cursei raman putin ridicate si apoi dupa un timp daca nu mai le folosesc coboara la pozitia initiala. Tin minte ca la pornire nu se misca. La oprire cel mult se 'ascund' daca au fost folosite.

Am si eu o nelamirire.De ceva timp nu mai se aprind luminile de  marsarier, am zis ca sunt becurile arse. Am schimbat becurile tot nu se aprind. La un momentdat cand scot din viteza fac un mic flash si atat.

Avand Maxi-Dot apar in bord mai multe becuri arse: lumini numar, lumini mers inapoi,pozitie stanga, proiector stanga(parca). Acum cateva luni mergeau toate... restul inca functioneaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se verifica sigurantele becurilor nefunctionale. se verifica / inlocuiesc becurile mentionate. Daca becurile sunt bune, se verifica firele. daca si firele sunt ok , problema este la centrala electrica.

2. daca la scoaterea din mers inapoi becurile se aprind scurt, problema e la comutatorul de mers inapoi. Cel mai simplu verifici scotand mufa din acest comutator si unind cei 2 pini. Comutatorul este pe cutie , sub filtrul de aer / baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual am gasit urmatoarele: " Dispunerea siguranţelor în tabloul de bord: 4 Încălzire, climatizare, lămpi marşarier."

Becurile se aprind foarte putin si nu mereu, aprox 1 din 5 incercari.

O sa verific siguranta si comutatorul. Mai nasol cu comutatorul,am vazut ca ar curge ulei daca il schimbi...

Multumesc de sfaturi,revin dupa ce verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba comutatorul,ce ulei sa curga daca il schimbi??Nu curge niciun ulei ,doar ca ai putin de demontat ca sa-ti faci loc.

L.E- sa-ti faci o idee

probabil ''tija'' nu mai apasa pe lamela.

Modificat de rayn
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, comutatorul este in partea de sus a cutiei, nu curge niciun strop de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am gasit un tutorial pentru logan... de aici si faza cu uleiul.

In weekend o sa ajung sa fac probele.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Skoda O2, 2008, DSG

Cand este mai frig primesc mesaj de alerta "STOP check coolant", desi lichidul de racire este la limita maxima. Mi se intampla de fiecare data cand temperatura exterioara este sub 0C mai nou sin in aceasta dimineata. Daca las motorul mergand 10min, opresc, pornesc motorul alerta dispare.

Trebuie schimbat vreun senzor? si daca da care si ce cod pentru seria sasiu TMBBE61Z182177747

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata cele 2 tije din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inlocuiesti tot vasul de expansiune, costa undeva la 80-90 lei Hella

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Are cineva ideea de unde ar putea sa se auda un fisait in zona distributiei ? Se aude destul de tare si nu reusesc sa identific de unde ar fi.

Zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos cureaua de alternator si vezi daca fara ea se mai aude. Daca se aude, desfaci la distributie si vezi ce este si pe acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Andrei. Cam intr-o luna maxim, am sa schimb distributie + rola si curea accesorii. Vedem daca mai face dupa. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un ușor fasait în zona când e rece motorul după o noapte de stat, este din cauza uzurii curelei de la accesorii. Peste vreo 10k km schimb și eu distribuția și voi schimba și cureaua de accesorii. Probabil același sunet e și la tine. Se aude un zgomot și dacă tragi cu mana de curea când e motorul oprit. Mecanicul a spus ca e normal și sa o schimb când schimb distribuția. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai jos cureaza de accesorii verifica si rolele/intinzatorul din zona respectiva, de curand am schimbat si eu fulia la alternator, si le-am verificat pe restul. In mers nu imi scotea nici un sunet, insa rola era pe duca, nu mai bloca cum e normal. Din cauza rolelor duse pot aparea usoare vibratii la relantiv/ ca o mica smucitura ciclica. Spor la mesterit.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez aici pentru că e o problemă probabil mică, iar enervantă pentru că nu știu de la ce este : dând scutul de sub motor jos pentru a afla ce fel de compresor de climă am pe mașină, am văzut ca în zona din spatele băii de ulei, pe la un furtul cu cot este "borât" cu ulei. Acel furtun se duce spre botul mașinii, în partea de jos. Atașez poze poate mă lămurește cineva ce și cum .....   

IMG_20160409_150450.jpg

În zona încercuită era ulei, în poză este șters uleiul, iar în partea din mijloc pare că înainte de montarea acelui furtun cândva a fost pusă bandă izoler și apoi înfipt acel furtun. În acea zonă se află cumva turbina? Poza este făcută sub mașină, stând cu fața în sus spre motor, oarecum cu baia de ulei "în brațe" și privind în sus, pe după baia de ulei.  

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba furtunul. Turbina e in stg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schimbat îl schimb, dar cum se cheamă ca să știu ce să cer? La Fabia care am avut-o (benzină, 1.4 16v, cod AUA ),spre exemplu, în zona unde se află piesa din care iese acel furtun se află epuratorul de ulei. E posibil să fie același lucru? Mașina are motor 1.9 TDI, cod BXE. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un pitic pe care vreau sa-l omor pana plec in concediu. Volanul, in linie dreapta, sta putin (cateva grade) rotit spre dreapta. Asa este de cand am cumparat-o. Masina merge ok, nu trage nici stanga, nici dreapta, nu uzeaza anvelopele aiurea. Ultima oara cand am fost in service i-am rugat sa verifice toate elementele de suspensie, dar totul este in regula. Mi-au zis ca se poate rezolva din geometrie.

Intrebari:

- sa o las asa sau sa ii fac geometria in speranta ca volanul va reveni la pozitia zero? 

- sunt colegi din Constanta care imi pot recomanda un service bun in materie de geometrie?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Asa am avut eu volanul cateva grade spre stanga de cand am cumparat-o....am crezut ca este ca urmare a montarii tempomatului inca inainte de a o ridica de la reprezentanta.

Anul trecut, cel care-mi schimba rotile, uitandu-se la uzura rotilor de vara, imi recomanda sa fac o vizita la geometrie. Intradevar, dupa cateva mici corectii aplicate la geometrie, volanul sta perfect drept acum, deci acolo se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 minutes ago, aTThEEnd said:

Salut! Am un pitic pe care vreau sa-l omor pana plec in concediu. Volanul, in linie dreapta, sta putin (cateva grade) rotit spre dreapta. Asa este de cand am cumparat-o. Masina merge ok, nu trage nici stanga, nici dreapta, nu uzeaza anvelopele aiurea. Ultima oara cand am fost in service i-am rugat sa verifice toate elementele de suspensie, dar totul este in regula. Mi-au zis ca se poate rezolva din geometrie.

Intrebari:

- sa o las asa sau sa ii fac geometria in speranta ca volanul va reveni la pozitia zero? 

- sunt colegi din Constanta care imi pot recomanda un service bun in materie de geometrie?

 

Multumesc

Salut.Daca s-a mai reglat geometria la masina nu au fixat chiar "drept" volanul si de aia iti sta rotit mai intr-o parte.Daca zici ca directia/geometria ii in regula n-ai de ce sa-ti faci griji.

Modificat de bitang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci trebuie sa ma interesez de un service unde se face geometrie ca la carte. ;) Multam pentru raspunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/22/2015 at 4:52 PM, Florin75 said:

im.i porneste masina m,ai greu masina dupa ce se incalzeste da impresia de parca s.ar rupe in doua. Primul mecanic a spus  ca e sigur bateria, Second ca este kitul de ambreiaj(kitul  a fost sch. acum 2 luni) iara ultimul mecanic ca ar fi electromotorul (trebuie sa fac o diagnoza sa vada daca dezvolta nu stiu ce rotatii sau amperaj care este 150 lei). A mai avut cineva astfel de probleme si care a fost solutia, ms.

 

revin tot eu cu rezolvarea dupa aproximativ 4 luni am descoperit solutia....Am schimbat bateria si au disparut toate problemele descrise m.ai sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata. S-a indreptat volanul dupa ce am facut geometria. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am desfăcut fața de la portiera din stânga față în tentativa de a unge/gresa rolele de la macara. În timpul operațiunii am tot frecat geamul sus/jos ca să ajungă unsoarea peste tot. După ce am montat la loc mașina a rămas cu "sechele" : la acționarea geamului în sus/închis, urcă la maxim după care coboară singur până la jumătate. Indiferent cum îl acționez (țin de buton pe prima treaptă să urce manual, acționare touch - urcă singur după un impuls la maxim al butonului, sau țin apăsat butonul închis de pe cheie) la fel face. A trebuit să-l duc puțin câte puțin până a intrat puțin geamul sub chederul de sus ca să stea închis, dar nu e la maxim sus. Ce a pățit, am bulit ceva pe acolo sau există o setare ceva care trebuie să o (re)învețe macaraua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!