Jump to content

Seat Leon Cupra 2


roret
 Share

Postare recomandată

iti era mila de masina sau care e treaba cu acceleratia aia ?;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roret

    16

  • rin

    11

  • TudorM

    9

  • VLADPROBE

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

f tare filmuletu, masina intr-adevar merge impresionant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e ok..dar cred ca putea sa mai traga putin de ea...cel putin asa inteleg eu din filmuletz...dar poate nu vad bine..cine stie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti era mila de masina sau care e treaba cu acceleratia aia ?:)

aveam militia in masina (prietena mea...f f f fricoasa) !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveam militia in masina (prietena mea...f f f fricoasa) !!!

atunci se explica...deci am sesizat bine ca schimbai mai jos decat "putea" masina...cu masina din semnatura ma duc mai mult in ture...daia am intrebat :)

sunt curios sa vad cum o sa faca aceeasi masina (cupra) cu a mea prietena la volan :)...tre sa i vina ...tare curios sunt :D

fr-ul + stilul meu de condus...au cam speriat-o :D

Modificat de rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-crede-ma ca nu vroiam sa fac filmuletu' (...m-a stresat tot drumul cica "esti nebun nu vezi cu cat mergi -260-!!! :) '') dar am zis ca nu sunt dese ocaziile astea adik era super gol pe A2, asa ca a fost pe graba si de proba mai mult , nu vreau sa vin cu texte de genul ca am fost 1000 de pers. in masina si ca aveam plinul facut ; AC. pornit ;mai stiu eu ce , cat de cat sper ca v-a placut ce ati vazut , macar sa facem fiecare dintre noi cate 1 filmulet...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da te cred...toti cred ca trecem prin asta...atunci cand in dreapta se afla "ea" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude parca un Vlaaaaaad.......asa mai tacit! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar voi patiti chestiile astea la 260 pe bord...eu daca ii dau un pic de blana imediat se aude : ce faci? :) dupa asta nu se mai aude nimic ca se tine de toate manerele si centurile. Misto filmuletu apropo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar tare faza cu "Vlaaaaad!" pe la 200km/h! :icon_thumright:

Se observa cum creste automat volumul la muzica atunci cand maresti viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru ca erau discutii mei devreme...

Nu este nici o diferenta majora de design exterior intre Leon FR si Cupra. In fata bara este vopsita la mijloc negru (la Cupra) si arata mai agresiv (seamana cu difuzorul de aer de la Leon WTCC) pe cand la FR e in culoarea masinii. In spate in loc de LEON pe porbagaj scrie CUPRA. Tot in spate Cupra are evacuare simpla ovala iar FR are dubla cu tevi de 70mm. Oglinzile laterale la FR sunt vopsite gri titanium iar la Cupra piano black (negru). De asemenea jantele pe Cupra sunt design special de 18 inch iar pe FR design special pe 17 inch "vopsite" in acelasi gri titanium. Cupra are si etrieri vopsiti, FR nu. Fata de FR Cupra este coborata cu 7 mm.

Oricum ca forma, masinile sunt identice.

O mica intrebare pentru posesorii de FR sau Cupra. Ce viteza maxima pe bord ati reusit sa atingeti?

Eu (recunosc ca n-am prea incercat pentru ca nu am iesit inca la unguri pe autostrada) am reusit doar 215 pe 4 benzi Timisoara-Arad.

Am verificat cu un accelerometru calibrat pe masina impreuna cu baietii de la RoadRunners si am scos 0-100kmh in 7.3 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Dupa ce mi s-a aprobat leasing-ul si am negociat niste reduceri, maine voi face si eu comanda pentru un Cupra, care va veni in a doua jumatate a lunii August. Normal ca pana in August imi petrec mare parte a timpului urmarind filmulete, cautand elemente de tuning si citind review-uri. Am citit acum un review pe Top Gear UK care zice ca nu simti acea senzatie in stomac atunci cand duci pedala la podea si ca suspensiile sunt prea rigide. Am mers in test drive cu Leon 2.0 TFSI 185 CP, Mazda MPS, GTI si Renault RS (cei de la Ford nu au avut nici un ST, iar cei de la Honda nu au inca noul Type R), dar probabil timpul petrecut la volan a fost prea scurt pentru a-mi da seama care suspensie e mai rigida (la motor Mazda trage de rupe, parerea mea) ... si oricum nu am condus Cupra. As fi recunoscator daca un posesor al noului Cupra imi spune si mie la ce sa ma astept de la suspensii si motor. Oricum hotararea am luat-o si daca motorul nu are destul boom, i se poate face un tuning, dar sunt curios daca va rezista alt fund decat al meu plimbarii cu masina ... :blink:

Multumesc,

Alin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alin...rezista 4 cu tot cu tine :huh:...dar asta cu centura pusa :D

@thezapper...nush daca e ok sa postez aici un raspuns la intrebarea ta...o sa ti dau un pm :D

Modificat de rin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ati vazut filmuletul asta: e un leon cupra pe circuitul de la monza luna martie.

Leon cupra cum vine din fabrica :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam filmuletzu...tare masina , s tine bine rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto filmuletul

dar pot sa spun ca am vazut pe viu

cum se misca un cupra pe circuitul de la monza

am fost vizitator anul acesta la o " SPEED DAY" pe circuit iar cei de la

Seat au organizat un test drive cu noul cu cupra - de fapt erau mai multe-

nu am reusit sa merg cu vreuna pentru ca programarile erau facute din timp - online

dar am fost convins ca masina merita fiecare banut

si iata cum mai sunt cate saptamani si vine cupra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi n-am experienta practica, am vazut ca multi zic (pe forumul nostru si pe net) ca deja dupa >250 cp ai mari probleme cu aderenta pe rotile fata. Dar tine de fiecare, daca vrea sa faca asa ceva. Eu personal, daca m-as decide sa fac asa ceva, as merge pe prima varianta. Diferenta de bani dintre cele doua nu justifica si diferenta de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la plecarea de pe loc si cand schimbi a doua si eventual si a treia, pentru ca masina are prea mult cuplu. O solutie ar fi montarea unui LSD (Limited Slip Differential).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah si cred ca ai vazut ca diferenta dintre prima si a 2-a varianta e de 0,1 sec pt 0-100km/h si 6km/h viteza maxima.

Ca o curiozitate, cam cat ar costa un LSD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de kitul celor de la MTM ce ziceti?

2,0TFSI 177 kW (240 hp) front Conversion kit SEAT LEON CUPRA 285hp (210kW) front 1.199 EUR

2,0TFSI 177 kW (240 hp) front Conversion kit SEAT LEON CUPRA 290 hp (214kW)front 2.729 EUR

2,0TFSI 177 kW (240 hp) front conversion kit SEAT LEON CUPRA 305 hp (225kW)front 4.940 EUR

sau sa asteptam kitul celor de la ABT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea sincera e ca nu merita aceste kituri ...dc ...rupe aderenta...mai bine o evacuare..un filtru ...un soft mai agresiv ..si problema e rezolvata si nu o sa ai mari pierderi ...repet..parerea mea :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 200 de cai si tot simt limitele tractiunii fata...Oricat de bun ar fi Cupra are acest ...nu neaparat defect...element de limitare sa ii zicem. De pus se pot pune cate sute de cai vreti pe FWD dar devin inutili din moment de nu pot fi pusi eficient pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LSD este solutia bbm a pus si este foarte multumit, personal ar fi prima modificare pe care as faceo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am aflat si modificarile propuse de ABT

primul prag care este deja disponibil este de 265 CP

al doilea prag disponibil peste circa 2 saptamani este de 310 CP

din pacate nu am aflat preturile

eu cred ca am sa optez pentru varianta de 265 CP

presupun ca este ff safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!