Jump to content

Display-uri bord computer - probleme


Flatbone
 Share

Postare recomandată

salutare

Ma numesc Cosmin am 20 de ani si sunt de recent timp posesorul unui VW golf IV 1.9 tdi 101 cai 2004 model break

as avea o nelamurire masina mea este dotata cu BC si imi afiseaza campurile viteza medie,consum mediu,timpul de cand am pornit motorul,nr de km facuti.

pana aici toate bune dar am inteles ca i posibil sa-mi afiseze si numarul de km pe care i mai pot rula cu motorina ramasa si documentandu-ma descarcat manual golf 4 limba romana de pe net si razfoindul putin am citit ca acest lucru i posibil dar mie nu imi apare in lista campurilor si am inteles ca daca intri in meniul BC poti seta de acolo ce campuri sa alegi sa-ti afiseze

si aici vine pb mea am tinut butonashul din capatul manetei de stergatoare apasat mai mult de 2 sec cu contact pus fara contact dar nimic

vreau sa ma ajutati va rog si pe mn si sa-mi spuneti ce as putea face

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmin

bun venit printre noi

uite material de studiu

dupa ce o sa il citesti vei fi lamurit intru-totul

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema cu computerul de bord la VW Golf 4 1.9 TDI 110 HP motot AHF 1999. Imi arata consumul mediu undeva 12-13 l/100km, chiar daca consumul real este undeva 6-7 l/100km. Am conectat-o la vag-com 4.09 am stresrs erorile care mai erau pe acolo dar oricum problema nu a disparul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o problema cu un cluster maxidot;nu se ma-i vede aproape deloc si nu gasesc sa schimb cu altu;am gasit unul cu minidot,dar nu stiu daca se potriveste,daca arata ce arata maxidotu,si acesta are 220 km,iar al meu 260;ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

06.01. 2011, Turda, jud Cluj. -16 grade Celsius pe termometru... afisajul Bc imi indica -38F,,,apoi alternativ Celsius-farenheit, pana la incalzirea interiorului... E normal? Am inteles ca la temperaturi extreme afisajul LCD al BC poate sa lucreze putin diferit, dar aici cred ca e vorba de altceva.... In acest caz , am gresit topicul, si trebuia sa postez la" senzorul de temperatura"? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa faca asa. Incearca sa recodezi clusterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca nu am gasit unde sa postez intrebare, am si eu o nelamurire aseara am observat ca mi se aprinde un bec rosu la casetofon. am gasit si pe youtube un filmulet, face la fel ca si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc domnu Florin , nu am cum sa va dau feedback pt ca nu imi da voie sa postez acolo,dar tin sa va multumesc pt ajutor.si ca mi ati activat cateva functii la masinuta mea.un om de calitate apelati cu incredere :icon_thumright:

in legatura cu schimbarea sunetului de la alarma, il mai las asa,pt ca a intervenit ceva si o sa fiu ocupat in urmatoare perioada. dar cand am timp voi apela la dvs

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Golf IV 1.6 la care calculatorul de bord (cel care indica consum instant,mediu...) se reseteaza dupa fiecare oprire; La pornire consumul se recalculeaza si toate informatile sunt initiale ca si cand as reseta eu manual de pe maneta.

Stie cineva ce poate fii?!

Mentionez ca nici senzorul din usa soferului nu functioneaza( bec in plafoniera nu se aprinde, nu am avertizarea sonora pt faruri aprinse...).

Au legatura "problemele" intre ele?!

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura. Te referi ca pe BC1, se reseteaza informatiile ? dar, ce inseamna dupa fiecare pornire, adica si daca o opresti si o pornesti imediat....sau dupa cateva ore ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU au legatura. Trebuie vazut daca nu ai probleme cu parte electrica a contactului sau vreo siguranta dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC1 se reseteaza automat dupa 2 ore de stationare cu motorul oprit si cheia scoasa din contact. BC2 nu ar trebui sa se reseteze decat daca se intrerupe alimentarea bordului. La mine BC2 s-a resetat de 3 ori de cand am masina: cand am inlocuit bateria, cand am scos aiurea sigurante din tabloul de sigurante si cand am demontat ceasurile de bord sa le curat de praf. In rest doar cand am resetat eu manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC2 se mai reseteaza cand ajungi la 99 de ore de condus sau la 9999 de km. La mine am observat ca se reseteaza mai repede... pe undeva pe la 5000km... nu stiu de ce, poate din cauza ca aveam bateria mai slaba :D asta era acum 2 ani. De atunci n-am mai ajuns la 5000 pe bord sa vad ca tot am dat jos ceasurile sa fac ba una ba alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri;

Se reseteaza dupa o stationare mai lunga de 30 de minute....

Nu stiu ce BC am 1 sau 2, dar nu mi se parea logic sa se reseteze doar asa o perioada scurta.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BC1 si BC2 sunt moduri de afisare. Apare in coltul din dreapta sus al afisajului in ce mod esti (1 sau 2). Modurile le schimbi de la maneta stergatorului de parbriz de la butonul din partea de jos a menetei, cel in dreptul caruia scrie Reset. Daca apesi scurt schimbi modurile de afisare. Daca tii apasat butonul 3-4 secunde resetezi modul in care te afli.

Modul 1 se reseteaza dupa cateva zeci de minute de stationare. Modul 2 se reseteaza la atingerea numarului maxim la contorul de kilometri sau de ore de mers. Modul 2 se mai reseteaza daca scoti borna bateriei, daca se arde siguranta de la bord, sau daca e slaba bateria si cand pornesti masina se sting toti consumatorii.

Modificat de Kitaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor!

Sincer nu stiu in ce mod e acu, dar dupa respunsurile primite ma gandesc ca e in BC1;o sa verific!!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e pe BC1...asa cum am banuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu cum sa incep...din dorinta de a ma bucura din nou de afisajul computerului de bord am inceput sa ma documentez cu privire la IC -uri (display-ul de pe masina mea e dus - 1J0920826C este seria BOSCH RB8).

M-am dumirit eu cum e cu cifrele astea si dupa lungi sapaturi am gasit un IC cu seria 1J5920826C VDO pe care desi avea geamul spart l-am cumparat in ideea ca din doua fac eu cumva unul (oricum a fost si singurul gasit).

Pana aici toate bune si frumoase numai ca in momentul in care am incercat sa mut placa cu ceasuri in carcasa buna surpriza...NU AU INCAPUT.

Ca si optiuni (parere personala si cel mai probabil neavizata) as putea incerca sa scot geamul bun si sa-l montez in locul celui spart...insa am observat ca plasticul este destul de casant si s-ar putea sa am surprize sau sa fac rost de o carcasa eventual un geam de undeva dar sincer nu cred sa gasesc asa ceva.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?

Multumesc anticipat !

post-79315-0-24917600-1295032084_thumb.j

Modificat de soryyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti face rost de adeziv SICO sau tetraclorura de sodiu(sau de carbon) nu mai stiu sigur, spre rusinea mea, iti zic ca il poti lipi pe cel existent fara probleme si fara sa se cunoasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se poate lipi in asa fel incat sa nu deranjeze vizual.

Mai caut poate gasesc la cineva o carcasa sau ca ultima varianta sa incerc sa desfac geamul de la IC actual...dar am o mare strangere de inima mai ales ca sunt tipuri diferite.

Multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Am si eu probleme cu display-urile din bord. Initial am avut probleme la drum mai lung de 2-3 ore cu minidot-ul, nu imi vedea randurile de sus.. si cu cat crestea distanta parcursa.. cu atat crestea si suprafata afectata, astfel ca la un drum de 2-3 ore a ajuns sa nu se vada aprox 60% din el, de sus in jos. Dupa ce am intrat in Iasi, prin gropile orasului, observ ca nu mai am probleme cu el prin oras, vede perfect. Dar intr-o dimineata am observat ca am probleme cu display-ul de la ceas si cel de la km. Initial nu se vedea nimic, apoi dupa ce am mai mers cu ea prin oras.. au inceput sa se vada segmente aleatoriu din cifre pe ambele display-uri(ceas + km).

Din ce am citit pe forum, am inteles ca e posibil sa fie de la contacte imperfecte, de aceea va rog frumos sa imi spuneti daca cunoasteti pe cineva din IASI care se pricepe sa rezolve asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna.ieri am instalat un nou cluster pe masina din semnatura,inainte aveam minidot...dar de la un timp incepuse, la caldura puternica, sa nu mai se vada afisajul in coltul stanga sus.dupa ce conduceam un timp asa si temp in masina ajungea datorita climei la 20 -22 grade isi revenea treptat.asa ca m-am hotarat sa schimb si sa pun un maxidot.l-am montat pe acesta(maxidotul) dar imi pare ca afiseaza prea puternic....adica backgroundul imi pare a fi prea luminos.atasez si o poza ca sa vedeti depsre ce e vb(poza e facuta cu luminile la masina stinse , doar contactul e pus). poate asa e normal si eu ma obisnuisem cu celalalt...oricum la bordul cu maxidot, lcd a fost schimbat.

a doua problema ar fi ca nu am reusit sa fac sa comunice rcd 200 mp3 cu partea de sus a maxidotului....sa afiseze postul radio , track-ul etc.

Salut adygood,

Ai reusit sa faci RCD200 mp3 sa comunice cu IC si sa-ti afiseze pe maxidot in partea de sus postul radio, cd track-ul? daca nu - ai incercat dupa ce ti-ai montat IC-ul cu maxidot sa codezi cu vagcom-ul RCD200 cod 00007?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la topicul de mai sus pt ca sunt interesat sa-mi montez un IC cu maxidot si vreau sa-mi afiseze si statia radio respectiv cd track etc, dupa ce m-am mai documentat si am vazut si poza lui adygood, se pare ca IC-ul nu a fost recodat cu vagcomul sa afiseze informatiile din partea de sus de-aia cred ca e si neluminata asta ar fi pasul 1, pasul 2 tot cu vagcom trebuie codat si Radio rcd 200 in sensul sa afiseze aceste informatii.

iata mai jos procedura:

?? xxx - Options

+01 = Brakepad Warning active

+02 = Seatbelt Warning active

+04 = Washer Fluid Warning active

+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)

+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)

+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active

deci daca ai pe masina senzor uzura placute, senzor lichid parbriz si ic cu maxidot primele cifre din cod in locul ?? trebuie sa fie 21

apoi trebuie codat radio sa afiseze si pe maxidot si in cazul rcd200 ar fi:

00xxxx?: Zusatzausstattung

+0 - keine Zusatzausstattung

+2 - CD-Wechsler

+4 - CAN-Zweitdisplay (Bordcomputer/gro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!