Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Se poate pe deasupra, dar trebuie sa te bagi si dedesubt pt. a desface conducta de ulei si suportul de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai inainte ziceati ca nu se poate slefui sub nici o forma acum vreti sa le sablati. Stiti care este principiul sablarii sau ati vazut vreodata o piesa sablata? Unde este necesara nivelarea suprafetei trebuie slefuit cu abraziv fin ca alta solutie la indemana nu prea exista, eventual sablare cu apa.

Cristian37-in final care au fost pasii prin care ai ajuns la rezultatul din poza?

in prima faza a fost lasata la ,inmuiat' in diluant si cu sprey de curatat discuri frana;dupa asta curatata cu hartie abraziva foarte fina,cea mai mica granulatie,si la sfarsit frecata bina cu pasla pana luceste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pasla va referiti la PASLA sau la SCOTCH Brite (cel de culoare verde putin abraziv care este si pe spatele buretelui de spalat vase)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu asa ceva am curatat, doar ca era de culoare maro, doar asta il aveam la serviciu :coffee_lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu turbina am si eu acum. Am fost plecat afara din tara si am observat ca la viteze mai mari masina nu mai tragea. Daca iesem in depasire la 120 km/h, aveam pedala in podea si masina nu tagea. Consumul mia crescut, iar indicatorul de temperatura numai urca, ramanea undeva pe la 75. M-am intors in tara, am mers sa ii faco testare si mi sa spus ca e de la turbo. Un amic de al meu mia demontat tot jos, turbina, intercooler, ECR, catalizatoru...in turbina era ulei din pli, ca o mazga...intre timp am dus la curatat turbina..arata ca noua acum..am curatat toate chestiile si mai obesrvat ca valva de la poma de vacuum e crapata. Sigura solutie e sa o schimb. Intrebarea mea e..ce imi recomandati, sa iau una noua..sau una second?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasla care se monteaza pe polizor,sau masini de slefuit;se da pe ia cu o pasta,ca un carbune,sa o faca putin abraziva si se slefuieste;se gasesc in comert si pentru bormasina;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un mosh in Romania cu un VW T5 1.9TDI din iunie 2005 cu aproximativ 120000km fara chip sau remapari de soft.Cand a cumparat-o de la o persoana din Nasaud avea 75000km si nu stie daca au mai fost reparatii la turbina, cat despre kilometri, da sunt reali. Acum sa va spun problema. Am vorbit la telefon cu el si mi-a spus ca in ultima vreme masina lui da semne grave de oboseala mai exact crede el ca e de la turbina. Mi-a spus ca nu mai fluiera(dar mai urat e ca nu-si aminteste daca fluiera inainte) si ca nu mai trage deloc cum tragea, adica nu mai simte nimic cum ca ar intra in functie turbina. Vreau sa va spun ca el e f.atent cu masina. Distributie si filtrii la timp. Ulei si motorina de cea mai buna calitate. Am scris problema lui aici pe forum in speranta de al ajuta si a gasi o "rezolvare" fara ca el sa viziteze enshpe mii de mecanici(ca sa zicem asa) pt ai da de cap. Hai va rog eu mult daca aveti bunavointa sa-mi raspundeti. ORICE DETALIU E BINEVENIT! Numai bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa ia legatura cu cineva din zona care dispune de tester vag-com pentru o testare, altfel e greu sa dam cu presupusul, pot fi multe cauze care dau lipsa de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ neroooo uitate mai sus ce am postat eu.. la mine a fost problema un furtunel in valoare de 2 lei.. da 20cm de furtun.. care sa spar si comportamentul motorului era complet diferit. O alta problema ce am observat la motorul meu si se aplica sigur si la pietenul tau sunt depunerile pe turbina. Eu daca frec masina prin oras vr-o 100km cand ies cu ea pe un drum extraurban zici ca are frana trasa asa merge.. plus ca mai scoate si un fum.... Pentru o dubitza mi se pare foarte putin 120k km sa tina o turbina... luand in calcul ca e o masina dedicata transportului persoane.. menita sa faca multi km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire si cred ca asta e cel mai potrivit topic sa intreb.

Azi noapte am avut drum spre Bucuresti.Dupa vreo 40 km in timp ce acceleram in linie dreapta sa dau a 5-a pe la vreo 2300 rpm a avut un recul ca si cum s-ar fi taiat alimentarea cu motorina dar in secunda urmatoare si-a revenit si a inceput sa traga.

A mai facut de cel putin 5 ori la fel in timp ce acceleram sa schimb intr-o treapta superioara.Nu suiera nu facea nici un zgomot suspect doar ca "i-mi taia motorina" pt 1-2 sec dupa care i-si revenea.Nu am facut nici o scanare ca abia am ajuns acasa si oricum nu as sti unde sa caut mai intai.

Afara erau -13 grade daca are vreo importanta dar a facut la fel (doar o singura data ce-i drept) si la intoarcere la -7 grade.

Vreau si eu cateva pareri "la rece" :Driver: sa stiu de unde sa incep.E posibil sa aibe legatura cu turbo?Stiu sigur ca e uzat ca-mi consuma ulei daca o calc tare dar astept si alte pareri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai undeva un dop de gheata. Daca iti agata geometria simti o smucitura de o fractiune de secunda, daca te uiti pe turometru nici nu se observa dar nici vorba de 1-2 secunde.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ speedo Am avut exact aceeleasi simptome ca si tine si exact la aceeasi turatie a motorului. La mine se intampla fenomenul numai la acceleratii cu pedala la podea.. urca in ture si la 2300 rpm pica in nas.. pentru 2 secunde parca nu mai avea vlaga motorul deloc.. dupa care reincepea sa traga. La mine s-au dovedit a fii 2 coliere prin care scapa presiune intre intercooler si turbo( locuri pe unde era si zemuit cu ulei acum nu mai e) si am mai avut si 2 furtune rupte efectiv de la vacum de la actuator.Astea la prima vedere pareau ok dar sub invelisul textil erau rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ies maine din oras cativa km sa-i dau bine in goarna sa vad daca mai face.La +1 grad cum a fost azi cade varianta cu dopul de gheata (m-am gandit si eu la asta,as fi scapat usor)deci trebuie sa ma uit la furtune.Tin minte ca era ulei la greu in zona aia.

Multumesc pt sugestii.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atent furtunele atat cat cele de la turbo intercooler pe unde ai ulei cat si cele de vacum.Daca iesi din oras ia masina la niste acceleratii cu pedala la podea cu treptele 3 si 4 sa scoata toata depunerile :P Eu am mers multe mii de km fara sa imi dau seama de problema si dupa ce am pus 2 coliere si mecanicul mi-a inlocuit furtunele de vacum diferenta a fost foarte evidenta.

Inainte imi era frica sa depasesc deoarce acel gol de putere ep acceleratie iti da peste cap tot momentumul acela de accelerare.

am mai sus cu cateva posturi un filmuletz pe care l-am postat cu dubitza mea cum acelereaza acum la deal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log la ALH care nu mai merge....

Turbina jegoasa????

Trebuie data jos si curatata???

LOG atasat...

Cometarii va rog!!!!!!!

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema legata de turbina, cel putin asa cred. Am un Passat 1.9 TDI PD din 2001, si dupa cateva probleme rezolvate la un service, acolo mi s-a spus ca turbina nu-mi merge. A mai ramas sa ma duc luni sa rezolv cu un stutz de la pompa de vaccum care joaca si pierde pe acolo.

In mers am constatat si eu ca se accelereaza foarte greu iar fluieratul de turbina nu se aude deloc, iar pedala parca o simte doar pana la jumatate...restul e mort. De la vacuum sa fie oare toata distractia ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate scapi doar cu o curatare de actuator sau niste furtune de vacuum.... cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!

Am si eu o intrebare...nuprea stiu cum ar trebui sa se auda o turbina,care merge bine asa ca facusem un filmulet mai demult,si m-am gandit poate va puneti voi putin urechea muzicala la cale. :icon_rendeer:

http://www.youtube.com/watch?v=Golf3

Acesta este filmuletul.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150.000 din care 60.000 un Bucuresti si restu Belgia....

Furtunele de vacuum verificate ........cu pompa de vacuum, la actionare turbina, actuatoru de misca doar 10-15%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antuci trebuie dat jos si vazut cine e de vina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat daca merge bine EGR.... daca merge ai ceva jos in lagarele turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Suieratul ala se aude de la turbina, dar si la mine face la fel. Atat timp cat nu iti pica in bot(limp mode) sau ai consum exagerat de ulei nu iti face griji. Uite asa face la mine

singura diferenta de de capacitate cilindrica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Asa aveam si eu impresia prima data ca limp modul se datoreaza de la actuator ca nu isi face cursa cum trebuie si am dat cu vaselina pe tija. Tot ce trebuie facut e sa dai turbina jos si sa ii curati geometria variabila.

Ai grija la suruburi cand desfaci pt ca sunt cam fragile, mie mi s-a rupt unu un corpul turbine si a trebuit sa dau filet cu tarod. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina merge bn ulei nu papa trage din greu(asa mi-a spus tata,nu eu conduc)...consum super bun,doar ca eram curios si eu de torsul acela.La EGR sigur nu o sa ma lase sa umblu tata,si nici el nu o sa se bage,cred.Desi cred ca e ceva mizerie acolo pentru ca masina nu merge mai mult de 2500-max3000rpm :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!