Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Oare de ce nu ma "mir" ca nu vezi presiunea uleiului? :rolleyes:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pa partea de electrica arata bine..... incearca sa faci un log la turatia sau sarcina unde simti golul de putere

pai dupa ce am rezolvat problema electrica legata de senzorul g81 (temp mot) se pare ca nu mai am acele "goluri de putere" (oricum n-am mers decat cativa km de atunci).

Dar m-a "speriat" @mcornel ca am probleme cu clapeta egr (asa cum ar reiesi din penultimul meu log afisat). Intre timp am urmat sfatul colegului si am facut un log si cu furtunul de vaccum scos de la intrarea EGR (n-am astupat cu nimic acel furtun ci l-am lasat pur si simplu sa "respire" in timpul logului). Asa ca rog pe cineva care se pricepe sa compare ultimele 2 loguri (din posturile 2090 si 2094) si sa imi spuna daca am intr-adevar probleme cu clapeta EGR!

Mersi fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite un log la mine si spune-mi si mie ce observi?uita-te la EGR DUTY CICLE si compara cu log-ul tau.Precizez ca eu am anulat EGR-ul prin metoda descrisa in celalalt post.Swat Cat,care sunt valorile unui EGR la ralanti si care sunt in full trohttle?

post-30690-1251826331_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt necredinciosi,2 poze,una cu programul care il folosesc(wag 409.1) si una cu presiunea uleiului;am de facut o rectificare:intrati pe 17instruments,meas blocks,canal 001;asa e la mine.

Acolo spune doar daca e PESTE 2 bari, nu-ti spune si cat e. 2 e limita minima cand aprinde becul de ulei.

pai dupa ce am rezolvat problema electrica legata de senzorul g81 (temp mot) se pare ca nu mai am acele "goluri de putere" (oricum n-am mers decat cativa km de atunci).

Dar m-a "speriat" @mcornel ca am probleme cu clapeta egr (asa cum ar reiesi din penultimul meu log afisat). Intre timp am urmat sfatul colegului si am facut un log si cu furtunul de vaccum scos de la intrarea EGR (n-am astupat cu nimic acel furtun ci l-am lasat pur si simplu sa "respire" in timpul logului). Asa ca rog pe cineva care se pricepe sa compare ultimele 2 loguri (din posturile 2090 si 2094) si sa imi spuna daca am intr-adevar probleme cu clapeta EGR!

Mersi fain!

Daca si primul log a fost facut la fel cu al 2-lea, adica pedala la blana, ca nu-mi dau seama, acolo nu apare, atunci sunt probleme cu EGR sau supapa de comanda. Supapa e in blocuul de comanda vacuumatic, nu e separata. Daca logul nu a fost facut in aceleasi conditii, se reface cu furtunul bagat.

Oare de ce nu ma "mir" ca nu vezi presiunea uleiului? :)

Daaaaa ? Si cat e presiunea uleiului acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moderatorii isi tin partea? :P :D ,eu vad un 2 pa-colo;vezi ca-l contrazici cu EGR-ul,acum nu-i mai tii partea;de ce nu incercati ca sa va lamuriti?,nu ar fi mai usor? :)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o nedumerire mare.

Am un G5 TDi de 105 CP (145000 km la bord, cumparata pe la 102000 km din Germania). In februarie 2008 in drum spre Timisoara, mi s-a defectat turbina, deci a fost schimbata (garantie 2 ani la Autoclub Timisoara).

In iulie anul acesta (dupa aprox 20000 km parcursi cu turbina noua) am dus tot acolo la Autoclub, pentru ca am observat ca scoate un zgomot tare(nu stiu cum s-o numesc, suierat poate) cand schimb din 1a in a 2a sau din a 2a in a 3a, numai la accelerare brusca, intre 2000-2500 rpm. Am impresia ca se aude si la alte schimbari de viteza, dar din cauza zgomotului care creste odata cu viteza nu se mai auzea. Ziceau respectivii de acolo ca turbina trebuie schimbata si mi-au schimbat-o in garantie (dupa ce au trimis-o la Porsche Romania la verificari), totul era OK.

De atunci am parcurs aprox. 4500 km, si parca iarasi incepe sa se auda acelasi zgomot. Deocamdata neavand aceeasi intensitate. Sunt putin stresat de zgomotul asta pentru ca (desi mai am garantie pana in februarie 2010) nu mi se pare logic sa aiba probleme dupa nici 5000 km.

Mentionez, ca masina trage foarte bine. In stationare daca o turez brusc scoate putin fum negru.

De asemenea, cand am dus-o in iulie 2009 la Autoclub tot avea putere, deci tragea bine, dar scoate acel zgomot, care este cam asa ceva, am gasit pe Youtube un filmulet cu un G5 2.0 TDi :

.

Va multumesc anticipat pentru orice fel de ajutor.

Deco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine cauta pe cineva cu vag-com fa o scanare si un log in mers.

Daca apare ceva in neregula posteaza rezultatele si poate cineva in mod sigur te va lamuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul ala din filmulet se aude de obicei atunci cand scoti catalizatoru.. dar fa un log sa vedem ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut gasca!

Sunt din Brasov si din pacate si eu am probleme cu turbosuflanta.....cand merg in oras nu mi s-a intamplat niciodata sa ma lase dar cand merg in afara si trec de 2000- 2500 de ture simt ca ma lasa turbina si nu mai trage deloc!

Ma puteti indruma la un service sau la un mecanic care poate curata sistemul sau macar sa se uite putin la ea....sper sa nu se agraveze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deco: face mereu asa, sau are momente cand nu se mai aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@swat_Cat

Dupa cum ai spus masina a luat de curand un limp mode:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1045

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

astfel:

eram in treapta 6 la 2500rpm -> calcat blana , masina ajunge ff repede la 3000rpm, urca apoi pana la 3200 si pace. Ramane cateva secunde acolo dupa care scade la 2500rpm si nici moarta nu a vrut sa urce mai sus. Se vedea ca este limitata.

ce sa fie defect la masina? cu ce sa ma apuc de verificat (log la masina ai in paginile precedente).

Mentionez ca atunci cand am cumparat masina din Olanda mergea fara probleme in 3500rpm in ultima treapta.

ms

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici e log-ul...http://vwforum.ro/index.php?showtopic=41003&st=840

pai acum s-a agravat situatia.... 90% trebuie curatat geometria si 10% actuatoru gripat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un zgomot asemanator am si eu, insa nu tot timpul. la mine a facut mai ales cand au fost temperaturi mai mari afara. totusi parca nu era atat de puternic. eu presupun ca e zgomotul facut de eliberarea presiunii din turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Speram sa nu ajung nicio data sa scriu in topicul asta,dar soarta este crunta!Azi cand urcam o panta si eram in depasire,am simtit o pierdere brusca de putere(banuiesc ca limp mode) si nu mi se mai tura mai mult de 2500rpm.Era lipsita de vlaga in orice treapta.Cand intra in limp mode iti aprinde ceva in bord,sau pur si simplu nu mai trage?Tin sa mentionez ca i-am curatat EGR-ul acum catva timp in urma si furtunele care comanda valva de la turbina si merg cu ea foarte sportiv(schimb vitezele peste 2500rpm).Va puteti da o parere legata de patania mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Va puteti da o parere legata de patania mea?

Da!

Fa-i un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat!

Asa vei sti/afla ce este cu adevarat defect. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul ala din filmulet se aude de obicei atunci cand scoti catalizatoru..

La mine se aude, ce-i drept doar daca esti foarte atent, nu are asa intensitate. La o filmare nici nu cred ca s-ar auzi, e normal? Deobicei din a 2-a in a 3-a viteza cand schimb si doar la blana si cand schimb pe la 3200-3400ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta mi s-a spart turbina - aveam cam 170 km/h pe autostrada. Am ajuns cu masina in service si turbina era crapata in doua. Am schimbat turbina - cu una second hand, curatat intercooler, schimbat ulei si filtre. Azi au pornit motorul si nu se tureaza mai mult de 2300 rpm... Compresia e 31, 33, 33, respectiv 34 pe cilindrii. Stie cineva care ar putea fi cauza?

Am rezolvat problema cu motorul - am schimbat "paharele" de la supape. Acum se tureaza, nu bate nimic, dar doar cand nu functioneaza turbina - mecanicii au scos un furtun de vacuum de undeva de sus si au spus ca ala e vacuumul de la turbina. Ei spun ca turbina ar fi de vina cu toate ca mie nu prea imi vine sa cred... Spun ca baga presiune prea mare si intra gazele de evacuare prin EGR in admisie. Au schimbat valva EGR cu una de la o Jetta noua si tot asa face. Mentionez ca la turbina pe care am pus-o am schimbat actuatorul, cel de pe ea fiind indoit - turbina provine de pe o masina accidentata. Turbina a fost in prealabil curatata cand s-a montat si actuatorul pe ea. Domnul de la K-turbo din Timisoara a spus ca functioneaza ok si ca arata foarte bine pe dinauntru. Ma poate ajuta cineva cu vreo idee? Multumesc anticipat!

Modificat de mariu51anu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii au ajuns la concluzia ca turbo pe care l-am pus nu e compatibil. E de pe un motor BXE tot de 77 kw din 2006. Motorul meu e BKC de 77 kw din 2004, iar turbina care era pe el era KKK. Turbina care am pus-o acum pe masina e Garrett... Se poate sa nu se potriveasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista asa ceva.... cat timp sunt de puteri egale trebuie sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. la masina din semnatura(ASZ 1.9 PD) am urmatoarea problema: pana la 1800-2000 rpm se misca foarte "incet", simt ca nu trage pana la acea turatie, dupa care rupe pamantul. chestia asta o simt in vitezele 2,3 mai ales cand am ,sa zic 1200 rpm si pana ajung la 1800-2000 rpm abia se misca. poate fi turbina? eu am VAG-ul dar nu stiu sa fac log in mers :)

Modificat de 82bog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupele 3, 10, 11, incepand de la turatia de 1500 pana la 4000 apes pedala de aceleratie la fund in viteza a 3, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. am si eu un tester VAG5053 si azi l-am pus pe masina si am gasit 2 erori stocate:

1 - 17964 - Change Pressure Control: Negative Deviation P1556

2 - 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) Implausible Signal P0101

Le-am sters, am facut un drum de la Ploiesti la Bucuresti (ca aici lucrez) si am pus iar testerul si .... nu mai era nici o eroare.

E posibil sa fie ceva de moment? Sau ceva fir intrerupt? Ma poate indruma cineva pentru localizarea senzorului? Precizez ca sunt un incepator in ceea ce priveste testarea auto.

cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 se refera la presiune care o face tubina... si te anunta ca este foarte mica fata de cat trebuiea sa fie ( posibil sa fi post de la un furtun de vacum sarit sau chiar furtunu de admisie sarit)

2. se refera la debitmetru.. trebuie urmarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!