Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Bun.. deci am schimbat furtunele de vacum partial.. sunt de 2 dimensiuni si cele mai groase nu le-am schimbat ca nu am gasit. diferenta este ENORMA. Nu simt diferentza la turatii peste 2500 rpm.. peste acea turatie si inainte mergea ok.. dar acum raspunsul la acceleratie este prompt si am cuplu motor si la turatii mici gen 1600-1800 unde inainte era complet mort. Ce ma bucura e faptul ca nu mai vad asa mult fum in spatele masinii si nu mai am acea lipsa de putere la 2500 rpm. Urmeaza sa schimb consumabilele inclusiv filtru aer si motorina care au aproximativ 30 mii km rulati.. si atunci astept sa vad rezultatele finale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu simti diferenta la turatii mari, fiindca acolo e zona unde turbina poate lucra relativ bine si fara vacuum pe actuator, cum era si cazul tau, insa la turatii mici fara vacuum turbina nu poate face presiunea necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu masina golf 4 116 cp nu a mai tras motorul am oprito si am pornit si totul a fost ok am fost la un test cu iea si a zis ca are presiune mare in turbina voi ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu Cipos ca e aproape de tine.

Limp mode sau actuator blocat.

0740983295

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode sau actuator blocat.

Actuator blocat e cauza si limp mode e efectul, deci nu pot fi intr-o expresie comparativa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija la actuator. Curatat neaparat la curatarea turbinei. Eu am curatat turbina si am uitat de actuator, era plin de noroi,mizerie,etc si nu mai functiona deloc. Dupa ceva vreme mi-a murit turbina, acum ca e coincidentza sau nu, nu ma pot pronunta.

Am intalnit tot asa dupa aceea un Audi a4 1.9 AVF care avea turbina .. vanele nu le puteam misca cu mana :D am curatat am pus tot la loc si am pelcat la teste, dupa care mi-am adus aminte de actuator care culisa cam greu, l-am curatat si .. totul a revenit la normal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

zilele trecute am avut un mic incident cu masina(am dat intr-o groapa) si mi-am spart baia de ulei. pt ca nu am observat nici o schimbare la masina am mai mers inca aprox 1 km in treapta a 2a(pe drum de tara), dupa care mi-a murit motorul. am observat ca am spart baia de ulei si am adus-o acasa pe platforma. am rezolvat cu baia de ulei si dupa ce am pornit motorul am vazut ca masina nu tragea(90-100km maxim in a 5-a). am revenit la mecanic si acesta a constatat ca am tubina blocata.

va rog frumos daca ma puteti ajuta cu o parare macar, are rost sa curat turbina sau trebuie neaparat sa o schimb? este vorba de masina din semnatura. orice recomandare este binevenita pentru ca e criza si as prefera sa nu investesc acum in masina.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic so demontezi si sa o duci la un meseias care se ocupa cu asaceva , el pote sa-si de cu parerea, depide si ce e blocata la ea axul sau geometria, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa fuge masina mea dupa ce mi-am schimbat furtunele de vacum. Nu ma aflam pe un drum public si acceleratia a avut loc pe un drum cu o inclinatie destul de mica.. ma aflam in urcare !

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, depunerile in turbina se curata cu ceva solvent (in principiu benzina+un pic de motorina) si cu o pasla speciala , daca o sa dati cu smirghel sau si mai rau cu peria de sarma o sa se creeze pe suprafata niste adancituri/zgarieturi mici in care o sa adere foarte bine funinginea...

(stiu pe cineva care a curatat-o cu o bucata de mocheta dura cu rezultate f bune)

mie mi-a curatat turbina un tip, a costat 350 lei, dar a iesit meserie (am stat in service pana a curatat-o).

cand a pornit masina dupa ce a montat turbina a oprit-o imediat... a repetat miscare de vreo 4-5ori pt a se unge turbina...

Hai noroc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba cureti turbina daca nu faci planeitatea vanelor, aia se face pe o suprafata plana pe care se pune hartie de slefuit , incepi de la o granulatie mai mare si termini cu o granulatie foarte fina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat si eu turbina jos si am curatato;mi_a luat o zi intreaga;trebuie sa ai rabdare,cunostinte macanica putin mai mult si de inceput un ajutor din partea colegilor forumisti, mai ales din partea lui cipos,nota 10 pentru el;dupa curatare turbina merge super si sa nu uit,trebuie sa aveti si chei bune de desfacut;atasez niste poze cu ea demontata si un filmulet cu ea curatata;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat, si nici nu as da niciodata cu smirghel de nici un fel inauntru, exact cu zice si OviG, cea mai mare magarie sa faci asta. Exista si explicatie pt asta, poi chiar inconstienti sa fie unii?

Luati de aci, nu trebuie nimic in afara de o carpa si rabdare.

Bafta la distrus turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu va urez bafta la desfacut turbine in fiecare zi... nu calamina blocheaza geometria... credeam ca ati obs. asta.

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am dat, si nici nu as da niciodata cu smirghel de nici un fel inauntru, exact cu zice si OviG, cea mai mare magarie sa faci asta. Exista si explicatie pt asta, poi chiar inconstienti sa fie unii?

Luati de aci, nu trebuie nimic in afara de o carpa si rabdare.

Bafta la distrus turbine.

ai desfacut vreo turbina sa vezi ce este inauntru?am tinuto cam o ora in diluant si am dat doua sprayuri pe ea si degeaba;era pietrificata in jurul la vane,piatra cum vezi ca se depune pe interiorul tevilor;nu cred ca se lua nici intro saptamana cu carpa ta;si la sfarsit am dat cu pasla pana cand a lucit ca sticla;numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tu nu intelegi limba romana si nici engleza, si cu asta am incheiat, si bafta in continuare, faci cum crezi tu, ca doar nu am dat cu parul.

Swat Cat, ce anume blocheaza geometria variabila? mai e si ceva rugina acolo(pe inel), poate si aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai vazut inelul pe care calca vanele (cel de jos) ca are niste zgarieturi? de la ce or fi oare.... dc ar freca vanele de inel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai desfacut vreo turbina sa vezi ce este inauntru?am tinuto cam o ora in diluant si am dat doua sprayuri pe ea si degeaba;era pietrificata in jurul la vane,piatra cum vezi ca se depune pe interiorul tevilor;nu cred ca se lua nici intro saptamana cu carpa ta;si la sfarsit am dat cu pasla pana cand a lucit ca sticla;numai bine

cu pasla aia trebuia sa o cureti... e imposibil sa nu reusesti cu benzina + putina motorina... fara pic de spray...

dupa ce dai cu smirghel nu mai poti scoate suprafata perfect plana si fara zgarieturi niciodata, niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la zgarieturi... vnt 17 are inelul de jos foarte rugos intetionat pe a curata vanele

deci nu trebuie sa fie fie lucioase .... nu exista o regula exacta de curatat geometri dar varianta cu smirghel a fost verificata de mult timp si merge perfect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tu nu intelegi limba romana si nici engleza, si cu asta am incheiat, si bafta in continuare, faci cum crezi tu, ca doar nu am dat cu parul.

Swat Cat, ce anume blocheaza geometria variabila? mai e si ceva rugina acolo(pe inel), poate si aia...

nu trebuie sa te superi,discutam cum a facut fiecare,pareri,sa ajungem la solutia cea mai buna,sa ne ajutam intre noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pi tocmai ,eu am impartasit cum a mers la mine curatata, si inca merge! Asa ca daca nu a trebuit ,nu am pus smirghel.

Swat Cat, eu cand ziceam "inel" ma refeream la cel mobil, care misca vanele.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,am inteles;asa arata dupa curatare

ok,am inteles;asa arata dupa curatare

si asa arata inainte de curatare

post-54698-1260345173_thumb.jpg

post-54698-1260346166_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai frumos ar fi sa le sablam si gata :P

post-4720-1260351416_thumb.jpg

post-4720-1260351460_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai inainte ziceati ca nu se poate slefui sub nici o forma acum vreti sa le sablati. Stiti care este principiul sablarii sau ati vazut vreodata o piesa sablata? Unde este necesara nivelarea suprafetei trebuie slefuit cu abraziv fin ca alta solutie la indemana nu prea exista, eventual sablare cu apa.

Cristian37-in final care au fost pasii prin care ai ajuns la rezultatul din poza?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all.

ALH-ul meu nu mai fuge...mecanicul zice ca e de la turbina....o sa ii fac un LOG mai pe weekend.

Cineva e dornic sa o facem bucati??? :(

Cine a mai facut aceasta operatie poate sa imi zica daca am nevoie de elevator ca de scule facem rost?? Sau turbina se poate scoate si pe deasupra dupa ce scot toate conductele de aer?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!