Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

@magnet sa stii ca ai dreptate,dar oricum nu ma mai duc la acelasi mecanic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi sfaturi: actuator dereglat sau geometrie care agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am incercat sa citesc toate posturile dar sunt 109 pagini ... pe la 20 m-am oprit ... asa ca imi cer scuze daca a mai expus si altcineva aceeasi solutie.

Prin urmare am un prieten care a avut si el aceeasi problema cu Limp Mode-ul. In cazul lui era o problema de furtune. A avut masina in service si cand i-au umblat i-au schimbat furtunele de tur si retur intre ele. Adica cel de tur era bagat in retur si invers ... dupa ce le-a pus normal totul a revenit in parametri.

Sper sa va ajute la ceva.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam vag ce zici.... nu preai ai cum sa incurci furtunele..... poate alea de vacuum :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu e specificat daca furtune de aer. Poate e returul de la clima :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisrm pe undeva si era vorba de cele de alimentare cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff ... cam aveti dreptate ... si o sa imi cer scuze pentru inexactitatea datelor. O sa incerc sa nu se mai repete.

Era vorba despre Tur-ul si Retur-ul furtunelor de motorina (de alimentare)..., dar dupa ce am discutat cu prietenul in cauza am aflat ca de fapt nu ii aparea Limp Mode pe bord ... nu stiu de ce retinusem ca este Limp Mode ...

Totusi comportamentul era oarecum asemanator ... pana in 90 km/h ii tragea relativ bine dar dupa 90 km/h nu mai avea suflu si se inneca motorul ...

Imi cer scuze inca o data daca v-am indus in eroare ... pe viitor o sa ma documentez mai temeinic inainte de a posta.

O seara buna in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare la nici o masina pe BC textul Limp Mode, asa se numeste fenomenul care se manifesta, eventual Engine Workshop adica iti zice sa te duci la service ca ai o problema la motor. Ar fi culmea ca la o blonda si nu numai sa scrie pe bord DTC-urile , explicatiile la ele chiar si remedierea.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vine si fratemeu zi zice azi.. "hai da o tura cu masina mea ca ceva nu merge bine....urc si dau ....toate bune cum nu conduc tare.. si cand ajung la un deal...ii dau a-3-a... la 3200 sa oprit acul la turometru....putere.. nimic ... ca un sdi....punem tester....debimetru ok....circuit presiune 100%...valore turbo..sau cum io fi zicand....constanta ...intra doar pe la 4000....mia zis omul ca agata .luni o demonteaza meseriasul si o curat...sa vedem ce o sa fie...la Pd exista 2 tupuri de turbo???unul care se poate reconditiona si unul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu turbina(mi-a crapat axul) si am inlocuit-o.De cand am inlocuit-o,am un fluierat fin in teava de esapament si nu stiu de unde poate fi!La cealalta nu am observat fluieratul si asta ma pune pe ganduri.Tin sa mentionez ca am gasit ulei pe evacuare si in admisie.Imi puteti da niste idei pentru a-mi remedia fluieratul?Se intampla ceva grav daca merg cu el asa?Turbina nu avea umblatura pe la reglajele actuatorului sau in alte parti.Mi-e frica sa merg cu flueratul ala asa!Va multumesc!

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....acum cateva luni imi pica pedala la 120 km/h...deci mereu la 120!si ii luam contactu` in mers si tragea in continuare pana pica iar...m`am dus la un service si au gasit actuatorul de la turbo...nu mai lucra....am pus tot unu second...nu am mai avut probleme cateva luni....cam de 2 luni mi`am facut resoftare la un reprez al domnului Voinea in severin....pe drum spre Tm mi`a picat pedala la 160km/h...poate sa fie tot din actuatorul de la turbo?cel care l`am pus sa nu fie bun?va rog help....sunt dezorientat total!multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si turbina inbacsita si iti intra in limp mode!Cel mai bine ai face daca pui Vag com pe masina si ii faci un test de turbina!Noi nu ne putem da decat pareri,dar nu inseamna ca avem si dreptate!Daca nu vrei sa mergi pe bajbaite,pune vag com-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello all,

cumparat Leon 1M din 2005 recent ... cod motor ALH.

Toate bune si frumoase: am facut un topic pe forum unde sa-mi expun primele pareri despre masina, precum si problemele pe care le-am observat - nu foarte grave in prima instanta:

- o garnitura de furtun la evacuare (?) care trebuie inlocuita, pentru ca s-au observat scurgeri la testul auto de dinaintea cumpararii

- incalzirea in scaunul sofer care nu merge (dar totusi merge in scaunul pasager)

- stergator luneta ingrozitor + duza spalare luneta nefunctionala (furtun desprins sau ceva ...)

- buton TCS blocat, combinat cu martor TCS aprins 90% din timp (poate e un contact prost)

- releu semnalizare defect, sau maneta semnalizare defecta (se mai aude click-ul de semnalizare chiar si dupa ce am revenit cu maneta in pozitia 0)

Sa zicem ca astea si-ar gasi rezolvarea incet-incet. In seara asta insa mi-a cam stat inima in loc.

In mod normal, masina trage "binisor". La testul auto, fostul proprietar nu a fost de acord ca masina sa fie turata peste 3.000rpm, dar totusi rezultatele de pe dyno indica 83CP @ 3.000rpm si 205Nm @ 2.000rpm. Eu obisnuiesc sa schimb vitezele undeva intre 2.500 si 3.000rpm, iar ocazional mai urc si spre 3.500 rpm (foarte rar si pana la 4.000-4.200rpm).

In aceasta seara insa, venind dinspre Unirii spre Piata Alba-Iulia, cand am trecut de 2.500rpm, am simtit cum masina isi pierde brusc tot "elanul", de parca s-ar fi intrerupt alimentarea la motor. Am incercat inca de cateva ori sa urc spre 2.500 - 3.000 rpm numai ca sa constat ca pana in 2.500 pare totul ok, in schimb peste aceasta turatie, motorul nu mai trage deloc, si scoate un "harait" urat.

Inca o mentiune: in seara asta am alimentat cu motorina, la o statie Petrom. Nu am alimentat personal, ci i-am zis baiatului de la benzinarie care s-a apropiat de masina sa puna motorina in valoare de 100ron. Este posibil sa fi pus benzina in loc de motorina? Cum imi dau seama? Ce e de facut?

Va rog mult sa ma ajutati sa identific problema. Nu prea ma pricep la motoare, dar din ce am citit pe acest topic, pot suspecta:

- injectoarele

- pompa de motorina

- turbina

- ?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode!Asa se numeste ce ai tu la masina!Iti gaseai raspunsul la problema ta daca citeai un pic topicul!Pune Vag com pe masina si ai sa vezi ce ai defect in functie de eroarea data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

multumesc pentru raspuns.

Am citit pe forum despre "limp mode", dar cum am zis, nu ma pricep deloc ... Deci degeaba pun VAG-COM pe masina, ca habar nu am cum sa interpretez rezultatele ... O sa o duc saptamana viitoare in service, pentru urmatoarele:

- scanat erori

- curatat turbina

- curatat injectoare

Update legat de problema: azi de dimineata in drum spre munca i-am dat de 3-4 ori pana la 3.000-3.200rpm (treapta I si II) si nu a schitat nimic din comportamentul de aseara. A mers perfect.

Multumesc pentru sfat!

Modificat de icarus86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti pe cineva din Brasov cu interfata Vag-com aici, iti face tot ce trebuie poate iti si interpreteaza rezultatul, daca nu pui rezultatul scanarii pe forum si cu siguranta te ajutam cu pareri. Nu tu ai fi primul care si a rezolvat problema cu ajutorul vwforum.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

multumesc pentru sugestie (si mana de ajutor oferita).

Am trecut la locatie "Brasov" pentru ca sunt din Brasov. Pe ClubSeat am trecut "Bucuresti" deoarece locuiesc in Bucuresti de 1 an. Deci, daca ma poate ajuta cineva cu un VAG-COM in Bucuresti, as fi foarte recunoscator!

Multumesc inca o data.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta eu cu diagnoza cat si cu reparatia necesara, da-mi un tel pe 0740983295 si vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. La masina mea vw t4 caravelle 150 cai am observat de multa vreme ca nu imi trage precum ar trebuii motorul. desii functionarea lui e relativ buna am totusi un turbo lag urias.. cat si un gol de putere undeva la 2500rpm. La o inspectie atenta am observat ca am 3 furtunele (cred ca de vacum) complet rupte. Din ce mi-am dat seama din schema unul dintre furune este cel care vine de la valva n75 la actuator celelalte nu imi dau seama.. ( e mai complicat si mai inghesuit la t4 si eu sunt nestiutor.)

Masina am cumparato anul trecut si am facut cu ea peste 50 000km de aceea va intreb acum dupa atata timp rulat fara cele furtune e posibil sa fie probleme ulterioare?

Cu valva n75 sau cu geometria variabila a turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu valva nu o sa ai nici o problema in schimb geometria daca nu a functionat 50.000 km sigur ca sa imbacsit si daca pui inapoi furtunele o sa prezinte probleme. Nu stiu cum nu ti-ai dat seama pana acuma, nu merge cum trebuie cu geometria blocata pe deschis, cum ai zis si tu are lag-ul urias. Noroc ca nu ti-a picat inca turbina.

PS: T4 de 150 CP trebuie sa manance asfaltul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ msanyix da stiu e gresala mea :D :D dar nu am mai condus alta masina cu un asemenea motor si nu stiam la ce sa ma astept.Credeam ca e un lag normal la turbo. Am inceput sa imi pun intrebari cand am vrut sa fac pe viteazul si pe la 100km/h am accelerat cand a iesit din spatele meu alt t4. Culmea ca nu avea i rosu si era de 102 cai si tot m-a depasit. Masina peste 2000 ture merge acceptabil si am prins 180km/h cu ea si 7 persoane. Am decis sa investighez in urma unor sfaturi primite din partea unui coleg de forum.

:( cum se poate verifica daca e intzepenita sau nu geometria?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 metode de a vedea geometria:1-faci test cu vag com

2-scoti tija actuatorului din parghia geometriei si verifici cursa la geometrie manual.Daca merge usor nu-i problema!Daca simti ca agata pe undeva,atunci curata geometria sau inlocuieste turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul cu actuatorul scos e sfant. Dupa ce ramane geometria fara actuator, nu trebuie sa agate chiar deloc. Eventual auzi un usor clinchet de la vanele care se misca. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!