Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Sa nu iti fi intrat noroi cu apa si intarit in catalizator, pt ca in cazult asta iti ieste infundat. Nu stiu daca asta poate genera limp, turbina ai verificat-o daca misca actuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este catalizatorul ca l-am dat jos (erea chiar curat) si rezolvat problema

actuatorul pare sa lucreze ,dar nu stiu daca face toata cursa

banuiesc debitmetrul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai vag-com, fa un log in mers, canalele 3,10,11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"

verifica furtunul care pleaca din admisie la ecu si vezi sa nu fie spart

"

Cipos, am verificat furtunul , nu e spart, am schimbat o parte din furtunele de vacuum si le-am re-reverificat pe celelalte. M-am uitat pe pozele care le-am facut cand am desfacut turbina ca sa vad daca am montat inelul de comanda bine si e ok si ala. Nu mai stiu ce sa fac. Am verificat tot ce se putea la rahatul asta de masina si nu am gasit nimic. Cand am desfacut turbina sa o curat nu am demontat si partea de compresor caci nu am considerat necesar din moment ce axul se roteste usor si fara sa agate si paletele aratau bine, nu erau rupte , deformate sau topite; am vazut doar ca baga ceva ulei in admisie. Ma indoiesc ca e defect compresorul mai ales ca am pus mana la furtunul de aer care intra in turbina si am simtit ca trage constant. Nu mai stiu ce sa mai verfic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a facut cineva o scanare si am urmatoarea eroare:

VIN: WVWZZZ3BZ3P272961 Mileage: 160920km/99991miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P272961 VWZ7Z0B6281328

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Scanarea am facut-o deoarece in tr 4 la 100 km/h masina isi da in bot, asta numai cand calc acceleratia la podea, daca o accelerez progresiv masina merge bine. Turbina mi-a curatat-o cineva anul trecut si o perioada a mers bine. Ce poate fi acum ? Oare trebuie sa imi iau o turbina noua ?

Modificat de cipiripi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu luat turbina noua... curat-o cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu niste precizari: nu isi da in bot doar in tr 4 ci si in tr 5 la 120. Daca o calc in tr 3 pana trece de 120 nu mai are treaba...merge de rupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pun si eu o intrebare aici, ca n-am reusit sa aflu un raspuns de vreun an. Masina: O2 Motor: BJB Km:72mii

Problema e urmatoarea. Am un zgomot care se aude ca un latrat - hau hau hau .. chiar de trei ori se aude - acesta apare numai la ridicarea brusca a piciorului de pe acceleratie cand masina e in sarcina in general la deal, de aceea nu prea apare in Bucuresti mai mult cand merg la munte, la urcare cand sunt pe acceleratie (vreau sa depasesc de exemplu) si ma razgandesc, ridic piciorul de pe acceleratie - se aude hau hau hau si parca se simte la fiecare un mic recul al masinii. Am incercat si pe drum drept si face, numai daca ridic imediat dupa ce accelerez, de exemplu apas (nu talpa, acceleratie medie), turatia creste, iar in cateva momente ridic brusc pedala .. hau hau hau sau uneori doar de doua ori.

Nu se poate sa nu mai fi intalnit cineva problema asta si sa-mi spuna si mie cineva care se pricepe de unde vine treaba asta. Mai demult cineva spunea de geometria variabila a turbinei (scuze nu sunt specialist in turbine) si ca are praf,joc, uzura nu stiu .. ma gandeam sa cer la service o demontare a turbinei, verificarea si curatarea ei. Sau sa ma vad cu cineva care are un scanner sa vedem daca se vede ceva.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca latra, pune-i botnita!!! :icon_cool:

Inregistreaza si pune-o aici sau pe youtube ca sa auda si urechea noastra ,ca turbina inca nu am auzit latrand, poate gasim o solutie mai normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este de la EGR, si a mea face la fel si se aude de la supapa EGR.

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am o problema cu masina [Golf IV variant 1.9 TDI ALH 90 caluti] din cauza ca imi taia puterea dintr-o data la motor,mi-a spus un prieten,dute si curata admisia,egr si turbo,ok...zis si facut,am curatat ...iar mecanicul mi-a spus ca era dezastru acolo si ca era niste rugina depusa in timp pe comanda vacomatica de pe turbo si s-ar putea sa isi revina sau nu. ok. am scos masina si......surpriza,face acelasi lucru,imi taie puterea in viteza a 3-a pe la 3000 si ceva de ture sau intr-a 4-a la 2200....2500 aproximativ asa,am cautat peste tot pe forum si am gasit rezolvari....am incercat si sa merg cu mufa de la debitmetru scos,am crezut ca e de acolo,pana la urma am gasit pe cineva care are vag si a facut o diagnoza din mers,debitmetru e ok,acum a ramas "comanda vacomatica de pe turbo" care pana la urma dupa cum mi-a explicat si am gasit in poze este actuator,am inteles ca se gasesc de cumparat pe la unii...pe la altii,stiti pe cineva care ma poate ajuta cu aceasta problema? pentru ca as vrea sa o rezolv,pentru ca am fost foarte dezamagit sa vad ca am cheltuit niste bani care nu mi-a rezolvat problema.....

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Un coleg de forum , cu un Golf 4 ALH are probleme cu limp-mode-ul.

I-am facut 2 loguri in mers plus o scanare si am descoperit si urmatoarele coduri :

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 31414

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Stie cineva ce trebuie facut pentru a scapa de limp-mode?

Attached File(s)

LOG_01_003_010_011.zip ( 913bytes ) Number of downloads: 16

LOG_alh.zip ( 715bytes ) Number of downloads: 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu aceeasi problema raportata de cipiripi Post #2150

Log facut in treapta a III-a cu acceleratia la podea

LOG_31_10_2009.xls

se observa cum la timestamp-ul 22 intra in limp.

Eroarea raportata este

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Am facut si un test in modulul Engine->Basic Settings->chan 011 si tija de la turbina are miscare; nu pot sa zic daca insa cursa este totala sau nu.

Dupa log-ul de mai sus credeti ca problemele ar putea fi generate si de altceva decat de depuneri in turbina?

Modificat de cosmin.lupu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am dat comanda la cineva de pe forum de actuator,l-am primit,l-am montat,celalalt era distrus complet,adica impingeam tija si nici macar nu se misca,asta se misca,e ok,dar......am iesit cu masina la test si am aceeasi problema pe care o aveam inainte numai ca difera putin:

-inainte cu vechiul actuator la 3000rpm in a 3-a imi murea,iar acum la 4000....sau intr-a 4-a ajung la 120......simt cum intra in limp dar totusi nu ramane blocat,accelereaza mai greu,dar cat de cat e mai bine ca inainte dar nu lafel ca acum un an cand am ajuns totusi la 180 :) .........ieri i-am spus mecanicului ca imi face lafel.......iar el mi-a spus ca poate v-a trebui reglat actuatorul[asta] -tin sa mentionez ca maf-ul l-am scanat in mers si mi-a zis pretenul meu ca e ok- acum,cred ca voi mai face o noua scanare si poate iau logul si-l postez si eu,ma framanta ceva extraordinar ca nu merge bine masina,altceva ce ar putea sa fie in afara de actuator...adica alte pompe alte chestii care ar face turbo sa intre in limp? (turbo,egr,admisie au fost curatate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence, dar ce viteza maxima ai trecuta in talon?

Apropo, in limp nu ajungi la viteza aia inveci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu aceeasi problema raportata de cipiripi Post #2150

Log facut in treapta a III-a cu acceleratia la podea

LOG_31_10_2009.xls

se observa cum la timestamp-ul 22 intra in limp.

Eroarea raportata este

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Am facut si un test in modulul Engine->Basic Settings->chan 011 si tija de la turbina are miscare; nu pot sa zic daca insa cursa este totala sau nu.

Dupa log-ul de mai sus credeti ca problemele ar putea fi generate si de altceva decat de depuneri in turbina?

prea multa presiune in turbina, cauze : actuatorul nu face cursapanala capat, geometria gatata, n75 defect

Salut!

Am dat comanda la cineva de pe forum de actuator,l-am primit,l-am montat,celalalt era distrus complet,adica impingeam tija si nici macar nu se misca,asta se misca,e ok,dar......am iesit cu masina la test si am aceeasi problema pe care o aveam inainte numai ca difera putin:

-inainte cu vechiul actuator la 3000rpm in a 3-a imi murea,iar acum la 4000....sau intr-a 4-a ajung la 120......simt cum intra in limp dar totusi nu ramane blocat,accelereaza mai greu,dar cat de cat e mai bine ca inainte dar nu lafel ca acum un an cand am ajuns totusi la 180 ;) .........ieri i-am spus mecanicului ca imi face lafel.......iar el mi-a spus ca poate v-a trebui reglat actuatorul[asta] -tin sa mentionez ca maf-ul l-am scanat in mers si mi-a zis pretenul meu ca e ok- acum,cred ca voi mai face o noua scanare si poate iau logul si-l postez si eu,ma framanta ceva extraordinar ca nu merge bine masina,altceva ce ar putea sa fie in afara de actuator...adica alte pompe alte chestii care ar face turbo sa intre in limp? (turbo,egr,admisie au fost curatate)

trebuie verificat daca acel actuator este bine reglat si vazut cum se misca si geometria

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai 180,dar eu ma refeream ca vreau sa scap de problema asta,adica sa mearga totul perfect ca sa pot sa mai ajung la viteza asta,stiu ca in limp nu am cum sa ajung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_Tom.xls

am pus logul,sa va uitati si sa imi spuneti va rog ce ar putea fi :angry:

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de rau urca fff multpresiuneadupa care o lasa brusc cauze : actuator dereglatsau geometrie care agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am curatat turbina de 2 ori si tot nu am scapat de limp mode pana nu am schimbat geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva cand ai schimbat geometria ai umblat si la reglajul actuatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am umblat la nimic .am schimbat geometria si totul a fost ok dupa aceia.merge f bine.geometria m-a costat 85 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cautai mai bine gaseai mult mult mai ieftin la colegul nostru @Cipos :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa am aceeasi problema desi mecanicul mi-a spus ca e ok geometria si nu are joc s.a.m.d. ?

Am testat n73,debitmetru,toate noi noute,aceeasi problema cu limp,ultima data mi-a spus...sa nu fie de la catalizator...sa nu fie infundat,a zis ca sa-l scoata putin facem un test(ca cica unu cu o bora a patit lafel); catalizatorul cica nu a fost gaurit sau schimbat....si cica daca e infundat nu elimina noxele [ca cica la diesel cand ii dai talpa tre sa scoata fum negru mult,eu folosesc motorina de la mol evo diesel....si ma gandesc totusi ca atunci cand am pus din alta parte ...adica acum un an puneam de unde apucam...era mai inceata masina si scotea fum mai negru si mai mult,iar decand folosesc din asta e mai ok...parerile s-ar putea sa fie impartite]si de asta se face presiune prea mare si intra in limp,nu stiu la ce sa ma mai gandesc...tot ce stiu e ca incep sa renunt la ideea de a mai merge la acelasi mecanic pentru ca m-am saturat sa tot fiu frecat ca ba e una ba e alta...procedeul asta "prin eliminare" si ma gandesc eu totusi sa fie de la reglajul actuatorului...si am sa strang niste banuti si ma duc la mitric(in suceava) sa le spun problema si sa-i intreb daca pot sa mi-o rezolve......pentru ca ma gandesc ca totusi e reprezentanta....banuiesc ca trebuie sa fie cineva pe acolo care sa citeasca un log sa stie despre ce sa fie vorba......acum....sa nu gandesc prea mult sa ajung sa schimb cu totul turbo :biggrin:) si sa nu ma coste foarte mult rezolvarea problemei

:icon_cool: se pot schimba niste parametrii la egr incat sa se deschida mai tarziu? este recomandat sau nu ? adica....am auzit ca unii l-au scos detot,dar am mai auzit ca e o norma europeana nushtce....e mai bine pentru masina sa se deschida egr-ul mai tarziu? (adica sa elimine noxele mai repede-din cate am inteles ca asa se intampla-)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa o iei incetisor. cu calm si sa te duci la cineva cu recomandare.nici eu nu -i mai dadeam de cap dupa ce am demontat de 2 ori turbina si nu rezolvasem nimic.si eu le-am luat la inceput prin eliminare.dar pina la urma s-a rezolvat.

eu zic sa o iei incetisor. cu calm si sa te duci la cineva cu recomandare.nici eu nu -i mai dadeam de cap dupa ce am demontat de 2 ori turbina si nu rezolvasem nimic.si eu le-am luat la inceput prin eliminare.dar pina la urma s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!