Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

bate motoru? pune testeru si o sa afli....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea la ulei cica e mica, e 1,5-1,6 ziceau mecanicii si s-ar putea din cauza asta sa nu se faca ungerea, in parametrii, la turbina. Dupa ce au aflat, mecanicii la care am montat turbina noua, ca cea veche a fost reparata folosind un kit de reparatie au inceput sa-si schimbe teoria si sa accepte ideea ca poate a fost din cauza turbinei.

Am capu calendar, cati mecanici atatea pareri si eu care credeam ca mecanica e o stiinta exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Asta asa e ,numai ca nestiinta sau frauda e de mai multe feluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Increase engine speed further. At 2000 rpm and an oil temperature of 80
Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Eu am 2,0bar la ralanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti trebuie sa fie egala presiunea cu cea de la nivelul marii, ~1000mB. La mine asa o tine la relanti.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Vicius the one,e vorba de presiunea uleiului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci presiunea la mine e mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stupid me...sorry :Driver: . Pe vagcom se vede pe vreun canal presiunea aia sau se masoara cu alt aparat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Da,se vede pe engine,measuring bocks,dar din pacate nu mai tin minte pe ce canal;orisicum,vei vedea oil pressure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu am gasit "oil pressure" in vag-com 409.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se vede presiune cu vag com-ul.... se pune in locul sondei de presiune un manometru....

Posacu: la relanti ata am si eu si e bine..... si de la 2000 ture sare de 4bariii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta mi s-a spart turbina - aveam cam 170 km/h pe autostrada. Am ajuns cu masina in service si turbina era crapata in doua. Am schimbat turbina - cu una second hand, curatat intercooler, schimbat ulei si filtre. Azi au pornit motorul si nu se tureaza mai mult de 2300 rpm... Compresia e 31, 33, 33, respectiv 34 pe cilindrii. Stie cineva care ar putea fi cauza?

Motorul bate si scoate fum negru. Pe tester nu mai apare nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Merci fain swat cat. M-am mai linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
nu se vede presiune cu vag com-ul.... se pune in locul sondei de presiune un manometru....

Posacu: la relanti ata am si eu si e bine..... si de la 2000 ture sare de 4bariii

Uite ca la mine se vede si tot 409.1 am;daca nu sunt crezut,pot sa fac o poza;iar presiunea la ralanti e de 2bar.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Fa un print screen sau spune-ne canalul.

Totusi, pana si dacia 1310 avea indicator de presiune de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pt necredinciosi,2 poze,una cu programul care il folosesc(wag 409.1) si una cu presiunea uleiului;am de facut o rectificare:intrati pe 17instruments,meas blocks,canal 001;asa e la mine.

post-30690-1251645093_thumb.jpg

post-30690-1251645268_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme am probleme cu "golurile de putere" care-mi apar la acceleratie (in special cand solicitarea este evidenta: depasiri sau cand urc); sunt f scurte aceste momente de ezitare ( fractiuni de secunda); in urma cu 2 saptamani descoperisem un tub spart la vacum (cel ce ducea spre turbina) si am inlocuit sectiunea afectata; a mers ok cateva zile, iar acum am problema descrisa. Precizez ca masina are 165000km, 1,9 bkc si are ciptuning de la voinea de aprox 15000 km.

Atasez 2 documente "proaspete" - poate pot dezlega in vreun fel misterul problemei mele:

1. o eroare pe care am descoperit-o in "engine" (ceva legatd e un senzor)

2. un log in mers.

Multumesc anticipat pentru sfaturile pertinente.

Log_Log.txt

LOG_01_010_003_011.doc

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu rezolvarea, cel putin temporara, a "golurilor de putere"; nu am dat asa mare importanta codului de eroare ( anexat in primul fisier, de sus). Dar se pare ca la mufa senzorului respectiv era un contact imperfect care transmitea date sacadat catre ecu, generand probabil acele fluctuatii la care faceam referire. Am refacut contactele (Al Bundy m-a ajutat sa localizez senzorul) si se pare ca totul e in regula.

am facut un nou log. In urma discutiei pe care am avut-o azi cu Cipos, mi-a spus ca nu trebuie sa-mi fac probleme cu turbina daca diferentele intre specified si actual nu sunt mai mari de +-100/150. Totusi, din ce observ in noul log, sunt destule pozitii in care diferentele sunt mult mai mari. Ce parere aveti? am probleme cu turbina sau am facut gresit logul? multumesc din nou si chiar astept niste pareri.

PS: ce parere aveti despre valorile EGR (grupB, coloana a 4-a)? functioneaza normal?

post-34158-1251747258_thumb.jpg

Modificat de tutuciprian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Pai vad ca la tine EGR-ul e deschis,in loc sa se inchida,in mod normal ar trebui sa raporteze o valoare de 4,7mg;si turbina parca baga cam multa presiune in raport cu cere ECU,ajunge si la +0,400mbar diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am asteptat sa vad si alte pareri si iata ca de ce ma temeam nu scap...

Mi-am curat egr-ul in urma cu 3-4 saptamani - n-am simtit nici in bine, nici in rau...vreo schimbare. Stiu ca scapa ulei...atat. Cat despre turbina, chiar trebuie sa o curat? De pilda, Blitz de la Delcar Brasov, mi-a spus ca aceste "dereglari" pot aparea si de la un chiptuning mai prost facut; nu cred ca e cazul la mine (autorul este Voinea, care are, din ce stiu, doar review-uri pozitive).

Mai ramane sa fac inca o data un log "ca la carte" ( poate nu l-am facut cum trebuie): imi poate spune cineva exact cum sa procedez? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

EGR-ul e blocat pe deschis,asta e clar si nu cred ca are legatura cu curatatul,ci cu supapa vacumatica care nu se mai inchide;fa urmatorul lucru,scoate furtunul de vaccum care vine in valva EGR,asa acesta ar trebui sa fie inchis tot timpul si fa un log sa vedem daca acesta e inchis sau nu;log-ul se face pornind de la 1600-1800rpm pana la 4000rpm,pedala de acceleratie lipita de podea(full throttle),grupul 003,010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am mai avut rabdare pana maine si am facut acum un nou log. am urmat indicatiile tale: am scos furtunul de vacum ce intra in EGR (dar nu l-am astupat cu nimic!).Iata ce-a iesit:

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

??? egr merge bine..... si presiune este bunicica.... overboost-urile temporare se ignora.... in rest sta constata presiunea......

pa partea de electrica arata bine..... incearca sa faci un log la turatia sau sarcina unde simti golul de putere

Pt necredinciosi,2 poze,una cu programul care il folosesc(wag 409.1) si una cu presiunea uleiului;am de facut o rectificare:intrati pe 17instruments,meas blocks,canal 001;asa e la mine.

unde iti apare presiunea??? eu nu o vad..

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!