Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

imi raspunde si mie cineva postu 1517 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dupa ce opresti motorul si il repornesti isi revine, mai mult ca sigur ca ai limp.

La mine daca opresc motorul si il repornesc face la fel.

Am observat ca atunci cand e rece motorul merge(dimineata) si dupa ce se incalzeste incepe sa fac iar figuri.

Maine ii fac un test .

Multumiri!

Modificat de wvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat! datorita lui Cipos(mii de multumiri !)

A fost de la senzorul de presiune

Acum merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema similara la un gorlf. Cat ai dat pe senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

A fost 170 ron, dar mai bine faci intai o scanare ,pot fi si alte cauze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ce ziceti ? Un pic de ulei e la intercooler jos. in rest turbina baga ok. maful ala ma deruteaza. sa fie murdar, sau am vreun furtun crapat?

LOG_turbina__30.07.2009.xls

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Are chip tuning? sau egr scos din ecuatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mie imi pare ok, da cat cere eku, mi-a scapat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am raspuns dincolo la "debitmetru defect"

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vicius_the_one - mai sunt si nepriceputi. Poti sa pui o poza cu zona unde ai dat cu spray si cum/ce ai demontat? as vrea sa incerc si eu...poate fac un bine masinii :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc ca ma bagati si pe mine in seama, e a 2 oara cand va cer sa imi raspundeti si mie la un post, adica 2029 acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu ia vezi postul de mai sus cu nr. 2054. citeste link-ul respectiv.

Cristian vn masina asa trebuie sa si mearga. Avand turbina, aceasta capata putere sa bage aer cu presiune in motor dupa 2000 de turatii. cum iti explici ca ai maxima putere a motorului la 4000 rpm. ;)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de post vicius; incepea sa traga foarte bine de la 2700-2800 in sus (mergeam bine si la 1000-2000rpm; ajungand la un tester, am vazut ca turbina si injectoarele merg brici, si eu imi facema griji), te baga in scaun, dar e too late, acum doar pentru cunostintele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri mi am curatat turbina (masina intra in LIMP MODE) si acum masina trage ca nebuna. Am fost la un service specializat in curatare/reconditionare turbine (cine are nevoie il ajut cu un nr de tel pe PM) si in 1 ora aveam turbina gata. Cand a desfacut mesteru de acolo turbina m am speriat: era neagra, super imbacsita si geometria abia se mai misca. Mi a zis ca posibile cauze ar fi mersul subturat si motorina proasta. Acum sunt foarte multumit de felul cum trage masina.

O zi buna tuturor :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Azi am dat jos de pe A4 EGR-ul sa-l curat si daca tot eram murdar... am dat jos si bara si intercoolerul.

Pana aici nicio problema, doar ca in partea dreapta a masinii (cand te uiti din fata) pe circuitul care vine de la intercooler si merge la turbina, am vazut un "bidon" negru si n-am inteles ce-i cu el acolo. La Golf (AXR), nu exista asa ceva si am ramas uimit de existenta lui.

Am intrat in Etka si l-am gasit.

Se numeste pulsation damper.

Ce rol are?

post-7729-1249760327_thumb.jpg

Am gasit eu ceva pe net dar tot nelamurit am ramas... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este pt a liniariza presiunea de pe tubulatura... sa nu mai trimita socuri catre motor si turbina... se dilata dupa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care accelerezi brusc turbina scapa cate un spike si valoare de actual sare peste valoarea de specified dupa care coboara pana ajunge la specified.

Cred ca piesa aia , asa cum a zis colegul, netezeste acest overboost (spike) .

:rolleyes: si imi mai dau eu cu presupusul ca netezeste si spike-ul care se face dupa ciptuning .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am si eu o problema destul de stringenta. Am adus masina din Germania in martie la 174000 de km. La 175000 m-a lasat turbina (din cate am inteles s-a rupt axul) si am schimbat-o. Precizez ca reparatia a fost platita de altcineva si astfel nu stiu ce turbina mi-a fost pusa in masina la schimb. Acum am 185000 si "explodat" turbina. S-a rupt pur si simplu in doua. (turbina avea un suierat serios cam la orice turatie de cand a fost schimbata, se poate sa nu fi fost noua ci una reconditionata). Motorul e un 1.9 AJM 116CP cu chip-tuning facut in Germania de ABT (kit-ul ABT Power) la 140CP.

Care poate fi cauza pentru care s-a dus turbina? (La prima mi s-a zis ca una din galeriile de admisie era plina de shpan).

E posibil sa se fi dus ambele din cauza faptului ca masina are chip?

Urmeaza sa o schimb si as vrea sa stiu daca trebuie sa fac ceva cu chipul, daca poate sa fie din cauza lui, pentru ca nu as vrea sa schimb turbine tot la 10000km.

PS. Dupa ce am schimbat prima turbina am facut niste log-uri cu VAG-COM pe care le-am postat aici si baietii ziceau ca sunt perfect normale.

Merci.

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce baieti ziceau ca sunt normale logurile .

Turbina pe care ai montat-o dupa ce a crapat prima a fost noua sau SH?

Daca a fost SH orice teorie sta in picioare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A platit altcineva, nu eu m-am ocupat dar am vazut factura si a platit 3200 RON pentru turbina+manopera. Acum dupa mai multe analize ne-am dat seama ca am fost tepuiti. Cica nu a fost inlocuita turbina ci a fost doar montat un "kit de reparatie" care dupa spusele mecanicului costa vreo 2000 RON. Nu prea stiu cu ce se mananca kit-ul asta de reparatie dar din cate am aflat din stanga si din dreapta e o solutie care are viata tare scurta.

Am mai pus odata logul pe care l-am facut atunci. Pe mine ma intereseaza care sunt sansele ca chip-ul sa fie de vina, daca e posibil de aflat asa ceva. O sa pun o turbina noua de data asta si sper sa ma tina mai mult de 10000.

Merci.

Log_Complet__003_010_011_.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La mine la blana ecu cere la turbina 2195mbari, si asa o am de 30k km, si nush de cand e facut asta ca asa am luat-o.

Kitul acela daca e calumea include simeringurile, rulmentii, axul nou, dar care trebuie centrat pt a bi in balans la zecile de mii de rpm, lucru care se face la mai putin de un pumn de serviceuri in toata tara. Daca au facut ei asta nu ar trebui sa ai probleme. Dar nu ai cum sa stii sigur, doar daca au facut-o in prezenta ta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am aflat un lucru care mi-a stricat ziua. Imi scoate aer pe la joja, deci zic mecanici ca pierde compresie pe acolo si ca in loc sa impinga uleiul la turbo il impringe inapoi in baie si nu se face ungerea la turbina si ca asta ar fi cauza pentru care se duce. Cauza ar fi uzura mare a motorului.

Nu stiu cat de corect e ce am spus eu dar sper sa se intelega ceva.

Peace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ca in loc sa impinga uleiul la turbo il impringe inapoi in baie si nu se face ungerea la turbina si ca asta ar fi cauza pentru care se duce

nu am auzit asa ceva niciodata.....

si cat de mult "aer" scoate pe la joja??... toate scot gaze. dar sunt gaze de la miscarea pistoanelor si este pulsator si cu 2 sensuri

daca suspectezi ceva eu zic sa iei compresia si apoit desfaci motoru....

si in legatura cu trubina .... dracu stie ce au facut aia acolo.... nu prea am incredere in kit-uri de reparatie.... nu ai cum sa o re echilibrezi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta mi s-a spart turbina - aveam cam 170 km/h pe autostrada. Am ajuns cu masina in service si turbina era crapata in doua. Am schimbat turbina - cu una second hand, curatat intercooler, schimbat ulei si filtre. Azi au pornit motorul si nu se tureaza mai mult de 2300 rpm... Compresia e 31, 33, 33, respectiv 34 pe cilindrii. Stie cineva care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!