Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Revin si eu cu o problema mai veche. La scanarea cu VAG-COM-ul mi-a reiesit aceasta eroare:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 EH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1346

Coding: 00005

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ1P132903 VWZ7Z0Y3203663

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Ce solutii as avea?

Mentionez ca inainte de a face aceasta scanare, am pornit masina si a dat fum, lucru ce nu s-a mai intamplat pana acum. Singurele simptome erau lipsa de putere.

P.S: Daca ma puteti ajuta, sa-mi spuneti cum ii fac un log in mers, ca n-am mai facut niciodata asa ceva. Cateva tips&tricks pe PM

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ti-am trimsi PM cum sa faci log in mers.Pana sa faci sau dupa ce faci logul incearca sa parcurgi un drum in care sa mergi peste 3000 de ture.(macar 20-30 km si nu neaparat cu viteza a 5-a ci chiar cu 3-4).Mai vezi atunci daca mai ai probleme.Sigur ai depuneri la turbo.E posibil sa fie si de la actuator.Ar trebui sa ii faci cateva curse cu mana sa se curete.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Faci muschi la mana mai ceva ca Schwarzenegger pana sa-l cureti calumea. :D

Trebuie demontat si curatat. E cel mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence, dar cat vrei de la 90 de cai? 220km/h?

Eventul fa un log pana ajungi la acea viteza si vezi ce rezulta din date.

nu as vrea 220 dar problema e ca pana ajunge acolo il repornesc de vreo 3 ori incepand de la 140 si crede-ma ca devine enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacul de la motor, si am observat ca tija aceea de care mi-ati spus de la actuator se misca destul de usor, deci nu cred ca asta ar fi problema.

As dori sa-mi spuneti si mie unde gasesc mufa de la debitmetru la masina sa incerc si varianta asta

Eventual daca imi puteti arata pe poza care este tija aceea exact.

post-10311-1243457001_thumb.jpg

Modificat de AaronNel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am marcat in poza unde-i debitmetru, numa la eroarea ce ti-o da tie, nu cred sa fie de acolo.

vwpassataermotorinapole.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e sub conduct de aer care intra in filtru.. pe furtunu care da spre turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Postam si eu cu ceva in urma ca imi tot da Limp Mode.

Am demontat turbina, am curatat bine, am schimbat doua furtune de la vacuum care erau sparte, iar acum e ok! Momentan nu imi mai face probleme!

In plus simt ca trage mult mai liniar si nici nu mai fasaie foarte puternic, ceea ce ma multumeste! Eu cred ca e de bine... :)

Momentan sa vad cat ma tine in felul acesta!

Stefan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi am facut si eu un test la masina...si a iesit eroarea aceasta.. Ce se poate face?

post-46670-1244479412_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai postat tu e un log in mers partial , si din ce se vede acolo geometria variabila sau actuatorul iti raman blocate , logul ca sa fie complect trebuie facut in grupele 3 10 si 11 in viteza a treia de la 1500 pana la 4000 rot/min, si poti sal postezi in topicul special pt loguri in mers si o sa primesti un raspuns, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa refaci.... e clar... ori e geometria blocata ori actuatoru blocat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare....am cumparat actuator la masina din semnatura....si am inteles ca trebuie reglat in sarcina cu vag com....cum se face aceasta operatiune....sau se regleza din filet dupa vechiul actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul se regleaza pe o turbina demontata dupa cursa minima si cursa maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu o intrebare si chiar nu prea stiu unde sa intreb ...asa ca incerc aici

Asi eu un golf 4 ...2002...1.9 diesel ....

Mi s-a aprins becul de la placutele de frane si stiu ...tre sa le schimb ....dar

in vitezele inferioare imi accelereaza cum tre ...dar din a 4 si mai ales a 5-a viteza ...nu

imi accelereaza mai mult de 120 km/h .....

Si nu stiu dc ?.....inafara de becul aprins de la placutele de frana nu imi

apare o alta eroare ....

Daca stitzi la ce sa ma uit ...astept si eu un semn ...o zi buna

cred ca iei limp mode / nu are treaba cu martorul aprins din bord !

fa un log la turbina in 03/10/11 si vino cu el aici sa vedem cum stai cu turbina !

apropo - daca iei contact si il pui din nou - trece de 120????

seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am puso pe tester si imi apare valori ridicate la mac si la egr ......

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP si egr.... pune si tu niste date sa vedem noi cat de mari sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor

sunt fericitul/nefericitul proprietar a unui golf 4 1.9 TDI motor Alh 90 Cp an 2001

de un timp masina ,,pica in nas'' cateodata si scoatea fum negru in acel moment. daca acceleram pedala pana in fund trecea peste aceasta problema. ieri cand urcam Feleacul (apropo sunt din Cluj :blah:) masina a ramas fara putere. din a 4-a am dat a 3-a si abea am ajuns in varf. mi-am continuat drumul pana in turda crezand ca o sa-si revina ca datile trecute. am oprit masina si am pornit-o dinnou parca si-a mai revenit umpic am repetat figura de cateva ori dar tot nu si-a dat drumul de tot. am venit la mecanic cu masina si am puso pe tester. mi-a sups ca turbina ,,nu baga destul'' am desfacut-o si mi-a aruncat bomba ca trebuie schimbata (precizez ca ii a doua turbina pe care o schimb). am schimbat turbina am facut un test totul ok (testul l-am facut si pe loc si in mers), plec cu masina de la service si ma duc pana in Turda sa vad cum merge si surpriza iara imi pica in bot masina. astazi m-am dus la service sa vada ce are au pus-o pe tester si mi-au aparut doua erori una de la debitmetru de aer si alta de la senzorul de la pedala de acceleratie imi sterg erorile si plec cu masina in proba. cand ajung inapoi si pe tester apare eroarea de la sonzorul de la pedala de acceleratie si valorile turbinei nu erau in parametri. o valoare era 0 mg si mecanicu a zis ca trebuie sa fie 200 mg la relantiv. mai spre seara ma duc la alt mecanic sa isi spuna si el parerea. va rog sa ma ajutati am citit atatea topic-uri si tot in ceata ma aflu. sincer chiar nu am nevoie sa mai schimb o turbina. help pls. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-aul luat bani sa-ti faca masina sa mearga , daca nu se pricep sa-ti puna turbina veche si te sa-ti dea bani inapoi si te duci in alta parte.

Am avut si eu probleme cu masina am mers prin trei servise pana iau dat de cap, la al doilea servis a zis cai pompa de tandem, iam zis clar ca daca nu merge masina eu nui dau nici un ban, nu a mers mi-a pus pompa veche iam platit o testare pe calculator si am duso in alta parte, daca te iei dupa uni mecanici is in stare sa-ti schimbe totul pe masina pana ii dau de capat, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina sa dea verdictul ca trebuie schimbata turbina au curatat geometria variabila au verificat actuatorul debitmetrul de aer sistemul de vacum de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina veche avea paletele mancate, era plina de ulei si chestia aia (nu stiu cum ii zice) care face vaccum (cred) era lovita. precizez masina nu manca ulei adica nu mai mult de 800 ml la un schimb (15.000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am avut si eu limp mode dar cu ajutorul telefonic al lui Cipos si a unor prieteni s-a rezolvat . De vina a fost electrovalva N75 care nu mai facea nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

In urma log-urilor facute am descoperit ca turbo nu baga cat cere ECU si nici nu aveam vreo eroare;buuun,i-au la purificat furtune vaccum,totul k,ramane actuatorul care e destul de ruginit.Incerc sa misc tija,doar cu varful degetelor datorita pozitiei sub turbina si carcasei filtrului de aer care e aproape lipit de turbina si nu se misca deloc;pornesc motorul si pun nevasta sa accelereze sa vad cursa tijei si pana la 3500rpm nu se misca deloc,de abia intre 3500-5000rpm se misca cam 1cm.Intrebari:tija nu ar trebui sa se miste dupa 1900rpm?pe masura ce accelerez cursa tijei nu ar trebui sa fie mai lunga?Si in final,cat este cursa tijei per tatal(1900-5000rpm)?

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesti motoru trebuie sa se traga pana la capat.... daca nu se trage verifica ca vine vacuum spre actuatori scotand furtunasu

daca vine inseamna ca e actuatorul blocat sau geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Tija actuatorului nu se misca deloc cand pornesc motorul;se misca doar in conditiile descrise in postul anterior,vaccumul l-am verificat,turbina e cu geometrie fixa,deci raman la ideea ca e actuatorul.Pe mine ma intereseaza ce cursa ar trebui sa aiba tija(1cm ,2cm ,3cm,cat?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina veche avea paletele mancate, era plina de ulei si chestia aia (nu stiu cum ii zice) care face vaccum (cred) era lovita. precizez masina nu manca ulei adica nu mai mult de 800 ml la un schimb (15.000 km).

unde ai rezolvat-o si la ce pret?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!