Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

e o probelma intalnita la motoarele de 115 cp, voinea poate da mai multe detalii ddspre asta, am vazut o data un grafic de putere si arata cam nasol, adica ca si cum ar intra un ciob de sticla in el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie depunerile nu se fac pe paletii turbinei ci in geometria variabila, deci incurci manacrea de peste cu cea de pui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuie sa ne facem grji, Cipos?Dupa cum am spus probl.nu este deranjanta, dar sa nu fie mai rau.La scanare nu am avut erori cu exceptia turbinei, iar motorul merge chiar bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta care da rezultate la depunerile de pe paletele turbinei....
:)

am curatat si eu turbina. de fapt am asistat la curatare, Laurentiu a facut treaba. acum masina trage ca inainte. In plus mi se pare ca la accelerari bruste nu mai da asa de mult fum ca inainte.

La mine nu se blocase cu totul, vanele se miscau la mina, dar greu si cu tendinta de agatare. Dupa desfacere, pe platanul pe care stau vanele, in dreptul a cel putin 8 din cele 9 vane, se vedeau urme sapate in metal.

Actuatorul se misca greu. A inghitit mult degripant dar tot se misca cam greu.

Am avut o problema dupa curatare: s-a deconectat furtunul gros de la turbo (asa am inteles). vreo doua zile masina mea a fost un diesel aspirat puturos si cu fum ca un vapor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveai o eroare , ceva de genul "speed limit exceded"... ;) adica ai talpa grea la pantof ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuie sa ne facem grji, Cipos?Dupa cum am spus probl.nu este deranjanta, dar sa nu fie mai rau.La scanare nu am avut erori cu exceptia turbinei, iar motorul merge chiar bine acum.

pai daca pe tine nu te deranjeaza... nu e nici o problema, dar sa stii ca problema asta o au toate motoarele de 115 cp, dar poate dupa cip curba de cuplu devine stabila, acuma aspectul asta trebuie intrebat la voinea, el stie mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Miguel, multumesc.Dar sa stii ca nu am talpa grea."Speed limit" a fost doar pt.ca am incercat(am sperat)ca daca dau 200 km/h in ea se curata cumva(nu a fost cazul).Oricum, mulltumesc Cipos pt.ca m-ai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cat costa o curatare de turbina?

Eventual si unde se face acest lucru...si cam cat dureaza?

Mci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca dadeai un search era mult mai simplu.Dar te vom ajuta (daca treceai la profil si orasul de unde esti era si mai bine).Cauta-l pe Laurentiu, tel.0723.454.571(este in Bucuresti).Curatatul costa 250 RON.Dar esti sigur ca trebuie curatata turbina?Poate este altceva.Fa o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! Ice_2k, sorry pentru greseala! am o problema, daca ma poate ajuta cineva. Seat Toledo, motor ASV, 1.9 TDI, 110cp, cand ii dau talpa, pe la 2.200-2.500rpm, se simte ca o pierdere de putere cateva fractiuni de secunda, dupa care merge normal.Mentionez ca aceasta problema nu apare regulat. Cineva mi-a spus ca ar fi turbina murdara si ar trebuii sa o curat.Ma poate ajuta cineva? Va multumesc!

Ma poate ajuta cineva cu un test Vag-com ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu te pot ajuta, dar dupa 2-3 august, atunci ajung eu in buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un test Vag-com ? Multumesc

multumesc mult cipos! am sa te sun(daca imi permiti) dupa 3 august

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie depunerile nu se fac pe paletii turbinei ci in geometria variabila, deci incurci manacrea de peste cu cea de pui :D

korekt. mea culpa...vorbeam de ceea ce conduc prietenii mei....am specificat anterior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu permiteam numai aveam nr de tel public :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sunt nou aici si poate ma repet dar am si eu o problema , am un caddy model 2002 motor 1,9 tdi 90 cai ALH si are momente cand nu pot sa mer mai tare de 100 sau 120 km pe ora .Dupa un test in care am descoperit o eroare la MAF am cumparat unul nou si minunea a tinut doar 3 zile , iar facer la fel masina.

am impresia ca daca am oprit motorul a mers iar bine o vreme.

in plus imi apare pe display cind stau pe bujie ceva de genu 1xxx "u" intors si un "2" in coada am sa notez exact codul maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos am si eu o rugaminte la tine , ma poti ajuta si pe mine cu un test vag-com? Cam scoate fum masinuta din semnatura si as dori sa stiu de ce. Am si impresia ca in treapta a 3-a si a 4-a nu trage deloc bine dupa care isi revine cand schim a 5-a, daca ma dau la ea cu plecare din treapta a 2-a si 1900-2000rpm cu demaraj scoate un mare nor de fum pana cand ajung sa merg constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se rezolva.. dar din cate stiu eu era o discutie pe forum unde se spunea ca octi2 fumeaza cam mult, dar acuma sa vedem.. eu zic ca e prea noua masina ca sa ai deja probleme

@black intreabal pe theo ca si el a patit la fel.. adica sia cumparat debitmetru nou si era ars, asa ca doar un mic log in grupul 10 poate edifica problema

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am probleme intermitente de pierdere brusca a puterii (mai ales in sarcina) la un g4 variant 1.9 TDI cod ASV 81 KW (110CP) ... cine ma poate ajuta cu un scan in cluj ?

Mersi Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipos Cand vii in Bucuresti ? Sau mai precis cand crezi ca poti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am probleme intermitente de pierdere brusca a puterii (mai ales in sarcina) la un g4 variant 1.9 TDI cod ASV 81 KW (110CP) ... cine ma poate ajuta cu un scan in cluj ?

Mersi Mult

Te pot ajuta daca doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipos Cand vii in Bucuresti ? Sau mai precis cand crezi ca poti ajuta?

pai eu ajung pe 1 dar 1,2,3 sunt ffff ocupat deci dupa 3 te pot ajuta, dar poti sa ma suni si mai inainte poate gasim o fereastra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas dator cu rezultatele testarii dupa degriparea actuatorului.

Nu a mai intrat in limp mode deloc chiar cu talpa in a 5-a. Am mers intre 160 si 180 in cateva reprize si n-au fost probleme. Am dus-o in 4500-5000 in vitezele 3-4 si s-a comportat normal deci pot spune ca operatiunea de curatare a fost un success.

Am avut temeri ca va intra in limp mode din nou pentru ca actuatorul nu se misca foarte usor chiar dupa decapare si ungere dar pana acum totul e OK. Sa vedem cat tine.

Multumiri lui Laurentiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema si am facut niste loguri cu vag-com .... problema mea este ca nu prind viteza peste 120Km/h decat f greu ..... masina este un vw golf 3 1.9tdi 1Z , am atasat si logurile , sper se fie ceea ce trebuie in ele .... din cate am citit pe aici mi-ar trebui loguri de la grupul 10 si grupul 11 .....

Modificat de slack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din log se vede clar ca valoarea pt maf , furnizata este de 539 si valoare necesara e 800 si ceva parca la motorul asta... si mai e o problema pe partea de turbo... valoarea furnizata e mai mica decat cea ceruta

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut zilele trecute un test unui posesor de Passat 1,9 TDI (Cristi) si am promis ca voi posta aici rezultatele pentru a-si mai da si altii cu parerea :)

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 N

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1615

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

mai erau si alte erori dar nu in "engine" si nu le mai pun

Din log se poate vedea ca masina merge practic fara turbo, am facut si un "basic settings" in grp 11 si tija nu se misca deloc.

Parerea mea: 90% e defect N75 , 10% turbina blocata, e o turbina mai veche si total inaccesibila partea de actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!