Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Am fost la INTERCAR, ingimerul sef si cu mine am facut un test cu masina, pe la 120kmh acelasi simptom.

am facut un test pe VAS iar eroarea a fost "Turbo super Boost Charger Sensor A Circuit Control limit not reached sporadic 17964 p1556" A miscat de tija care comanda geometria, a sters eroarea, am facut o cursa pana la 190kmh, totul normal. Am fost tratat foarte bine, in ciuda celor citite la sectiunea dealeri. Daca mai apare , mi-au spus sa vin la ei, sa citeasca datele in momentul aparitiei simptomului si sa schimbe turbina. Chiar si seful mare a fost foarte amabil....Inginerul sef este un fost pilot de raliuri.

Rog pe cine stie sa-mi traduca si mie eroarea stocata in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a murit turbina. In treapta a 6-a cu pedala la fund 110. Avea vreo 90 mii km. I-a fost de ajuns o simpla curatare si acum merge ca inainte. Ma rog partea cu "simpla curatare" zic eu ... cipos stie mai bine ce a avut, ca el mi-a facut-o. Si suieratul... vai... o adevarata placere :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a murit turbina.

Mai degraba as zice "Nu functiona". A muri la turbina inseamna de obicei o defectare grava si violenta. Se rupe de exemplu axul si rotoarele se fac pulbere de carcasa (la 180.000 rpm+)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost ''mici'' depuneri, daca intr-adevar era moarta......., numai repet ce-a zis andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964 p1556 inseamna "Charge Pressure Contr. Negative Deviation", asta inseamna ca s-ar putea sa ai totusi o problema pe partea de vacuum, respectiv pr furtune sau pe valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri cand am plecat spre Buc din Sibiu, pe Valea Oltului, respectiv pe Dealul Negru aceeasi problema! TIR-urile i-mi dadeau flash-uri sa urc dealul. De la Pitesti pe autostrada totul normal. Sambata am fost la Avia Motors unde Mi-au degripat capsula de comanda turbo. Paletii turbinei se misca foarte usor. Cu toate acestea sunt dezamegit deoarece nu au vrut sa mi-o schimbe. Cand am venit duminica seara masina s-a comportat normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu se da jos capsula sa se curete sanatos tot nu scapi de probleme, asta in cazul in care nu e vreo problema pe partea de furtune si n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca a "agatzat" tija valvei de control . Partea cu motorina nu are nici in clin nici in maneca cu "suprapresiunea" detectata la turbina . Daca ai mai putina motorina nu face suprapresiune si daca ai prea multa nu are legatura cu filtrul :D. Asa cum au spus toti, verifica daca merge usor tija si verifica sa nu "agatze" pe undeva. Clar este ca problema a aparut de la turbina de undeva ... . Daca vrei neaparat sa te pui pe desfacut , curata turbina . Parerea mea :drunk:

Si eu am constatat acelasi lucru.Si nu o data de mai multe ori. Am oprit motorul si si-a revenit apoi dupa numai 2 min iar s-a intamplat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu se da jos capsula sa se curete sanatos tot nu scapi de probleme, asta in cazul in care nu e vreo problema pe partea de furtune si n75

Capsula de comanda au demontat-o de pe masina, la Intercar nu au demontat-o si problema a revenit!

Vineri ma intorc la Bucuresti pe Dealul Negru si o sa vad daca mai apare ceva! Sper sa nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti forum-istii.

Sa va spun problema mea: am o Skoda Octavia - 2002 - 58000 km, 1,9 TDI, 110 CP - ASV.

Prin Martie a inceput sa-mi faca probleme respectiv avea momente cand nu se mai accelera decat foarte greu, nu mai crestea viteza peste 110 - 120 km\h iar la porniri bruste de pe loc se auzea un fel de patinat la motor. Am mers la un service skoda, au pus-o pe tester VAS 5051B, care a dat urmatoarele : 1 fault in memorie si ,,1 fault detected - 17965 P1557 035 boost pressure regulation control limit exceeded - sporadic fault" in rest OK iar la sfarsit surpriza ,,Signal : The turbocharger is faulty. Change turbocharger. End of test!" adica trebuie sa schimb turbina. Vin acasa, citesc forumuri, dau telefoane la firme care repara turbine, primesc acelasi raspuns ,, o turbina nu cada la 58k de km". Am mai patit-o apoi de cateva ori, la o anumita tutratie (in jur de 3000 rpm) nu se mai accelera, am aplicat metoda citita pe net cu opritul motorului ptr o sec. si apoi mergea normal.

Si ca sa fie si mai neinteleasa treaba, ieri fac un drum la Buc. Nu am avut nici macar o problema. A mers cat se poate de normal, inclusiv in Buc. unde o acceleram la semafoare pana in 4000 rpm. Astept opiniile si sfatul vostru si multumiri anticipate pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi agatat un pic axul de la actuator, sau sa aiba un pic re rugina acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

revin cu problema mea de pierdere putere, mi se intampla aleator, de fapt mai mult merge prost decat bine. Nu am limp mode dar se accelereaza greu si parca se aude/simte cum se chinuie motorul.

Am facut joi un log cu Cipos (merci omule - il recomand tuturor) si concluzia era ca merge bine (incepusem sa cred ca e impresia mea si vreau o masina mai puternica) dar am fost in weekend pana la Mures si la drum lung am simtit ambele situatii. Se simte cel mai bine in a 4-a, cand am pierderea de putere nu mai am curaj sa depasesc...

Am scanat cu VAG-COM, o singura eroare pe instrumente, senzorul G2, pe care l-am inlocuit astazi la o pauza in Bv, dar nu am simtit schimbare pana la Bucuresti. Pe motor nu am alte erori.

Am facut si 2 loguri, va rog niste pareri, ar fi super si niste solutii ca am ajuns destul de disperat :)(

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am mers cu masina aia mi se parea ca merge bine, dupa logourile facute de mine, la fel, dupa logourile atasate pare totul ok, sunt mici diferente pe turbina dar sunt minore+- 20 mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos cred mergea bine cand am fost cu tine, dar am simtit acuma la drum lung diferenta mare. Dupa cum am spus face cand vrea ea chestia asta, la mures am mai fost cu un pasager in dreapta dus-intors care mi-a confirmat problema.

adevarat, dupa ce am mai citit si eu p'aci si comparat cu alte loguri, par bune si ale mele. ce altceva ar putea fi?

are cineva una ca a mea (acelasi motor fara chip) sa facem o comparatie?

Fara quote la ultimul post va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea !

Problema mea pe undeva se leaga de ce am citit eu prin aceasta sectiune a forumului si anume: dupa ce temperatura motorului a ajuns la 90 grade si incep sa folosesc din plin motorul am surprize cind dupa 2700 ture-3000 de ture turbina nu mai ma ajuta, turatia creste in continuare fara probleme, dar se simte ca turbina nu lucreaza, adica nu ajuta motorul, nu am putere suplimentara.

Am incercat sa vad daca intra in limp mod si am uracat turatia pina peste 4000 ture si nu am avut nici o problema.

Daca apas mai fin pe pedala de acceleratie am obseravat ca turbina intra pina aprox in 2800 ture iese din functie si reintra pe la 3400. Daca apas brusc turbina intra, daca atunci iau piciorul de pe acceleratie si accelerez din nou turbina nu mai intra.

Este ciudat ca masina are 91000 km si este adusa in tara de 10000 km! deci totusi putini km sa se afume asa tare turbina.

Intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cu test vag in mers pt ca cei de la Delcar Brasov nu vor sa faca acest lucru decit pe loc!

Acest lucru m-ar ajuta sa-mi dau seama daca trebuie curatata turbina sau vreo valva care nu lucreaza bine.

Cu stima va multumesc si astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Este ciudat ca masina are 91000 km si este adusa in tara de 10000 km! deci totusi putini km sa se afume asa tare turbina...

Nu este chiar asa de ciudat. Turbina se poate "afuma" si in 50000Km daca masina este condusa "batraneste".

Pe de alta parte nici 100000km nu cred ca are o masina din 2001...in cel mai bun caz poate 200000km (asta daca nu cumva esti sigur de acei km).

Cu alte cuvinte merita o verificare la turbina, fie ea si cu Vag-ul, desi problema s-ar putea sa fie din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu pot spune ca am un mers batrineste, dar nici ca am tras excesiv de masina.

Daca am dat numarul de km inseamna ca sunt sigur de ei mai ales ca stiu foarte bine provenienta masini.

Intrebarea si rugamintea mea era daca cineva din zona Brasovului are posibilitatea sa ma ajute si nu degeaba, cu o testare vag sa-mi pot da seama daca problemele sunt de la turbina sau din alta parte, MAF etc.

Modificat de duda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de problema cu scosul fumului negru..la mine s-a intamplat dupa ce am schimbat filtrul d emotorina, mecanicii au scos un furtun pe unde intra aerul si nu au mai strans colierul. Motorul isi schimbase sunetul, iar cand era accelerat scotea un fum negru de te speriai.Dupa ce a strans furtunul cu colierul problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare mie sau ne-am intalnit si am facut o scanare cu vag comul si daca nu ma insel ti-am zis sa cureti turbina?

p.s. mi-am dat singur raspunsul, am cautat p laptop si ti-am gasit logoul, il si atases ca sa vada lumea valorile, asta ca sa nu crezi, ca as fi pus eu un diagnostic gresit, si problema nr 2 este si debitmerul bulit

p.p.s.s nu am vazut cand a fost deschis acest topic(credeam ca today) de asta am venit cu celelalte completari

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.fluieras

Salut,

Am si eu o intrebare. Am un Passat din 2003, 101 CP.

Mergeam si eu pe drum intins, cam la 30 de km dupa ce am pornit masina si dintr-o data (la peste 100 km/h) pierd puterea, dar turatia ramane constanta sau daca accelerez mai tare urca turatia dar mai incet decat in mod normal. Opresc pe dreapta, opresc si repornesc motorul, iar totul e ok. Pe o distanta de 250 de km ce i-am parcurs am mai avut problema aceasta de 4 ori. La intoarcere, exact aceeasi problema am avut-o o singura data.

Mentionez ca in oras nu am patit niciodata asa ceva, doar la drum intins si cand trec de 30-40 de km parcursi.

Daca ma poate ajuta cineva sa imi dea o idee despre ce ar fi vorba.

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poate ajuta cineva sa imi dea o idee despre ce ar fi vorba.

O idee ti-ai putea face citind tot topicul asta, o certitudine numai dupa o "consultatie" cu Vag-Com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci i-am ofertat cu 600E si reactia a fost ceva la genu "oh my god" ... probabil se astepta ca turbina sa coste cat un cauciuc sau ceva...nu inteleg oamenii care-si cumpara masini medii si se asteapta la costuri de intretinere ca la dacie sau tico no offence

o turbina noua se stie ca e gen 2000 de euro dar nu mai conteaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde gasesc mai multe informati despre motoarele crdi (

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul s-a uitat si pe sus la altceva(furtunul de la pompa de vacuum) si mi-a spus ca "uite... uleiul asta e de la turbina (de pe mana) direct in admisie intra..."

Oricum andREI ca si informatie utila, ce inseamna daca scapa ulei pe la conductele x si ce inseamna daca scapa pe la conductele y, dupa cum arata scutul de metal pus ulterior schimbului de ulei cred ca fara o spalatura inainte nu se poate vedea de unde este de fapt

off topic: tocmai am aflat pretul unei turbine... cred ca vand masina si cumpar un tico... :) ;) ;)

Cand ai o scapare de ulei cam ultimele cauze probabile sunt uzura turbinei propriu-zisa. In concescinta iti recomand sa mai verifici, sa mai investighezi si sunt convins ca vei descoperi ca nu iti iei Tico :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

minune mare... masina mea trece de 140 km/h doar multumita lui laurentiu si lui miguel. multe multumiri pentru jobul profesionist de curatare a turbine si de aducere in parametri a actuatorului.

postez si logul facut dupa lucrare... poate il vede cineva si imi da o interpretare... eu ma uit ca mita in calendar :rolleyes: .

Modificat de mihaign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!