Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

daca citeai tot threadul gaseai raspunsul, dar il mai zic o data, in momentul in care turbo agata presiunea este mai mare, deci debitul de aer trecut prin filtru esat mai mare => aer trecut prin debitmetru mai mult=> vaolri mai mari :)

logul nu e facut bine, trebuie facut in treapta 3 in grupurile 10 si 11 talpa 100% de la 1700rpm-3200rpm

cipos, zici ca turbo a "agatat" in timpul log-ului? se poate, eu nu am simtit nici o problema, mi s-a parut ca trage bine, in limp mode intra doar in a IV si a V-a.

ai dreptate, eram in Bucuresti in trafic, n-am putut da talpa constant de la 1700 al 3200 iar grupul a fost ales in urma unei "constatari" mai vechi in Augsburg. Ei spuneau ca MAF-ul nu "deschide" suficient la turatii peste 3000 ceea ce pare sa nu fie adevarat in cazul de fata.

din pacate nu am cablu de conectare pt VAG-COM si nu pot repeta testul acum.

dar cred ca oricum operatiunea de curatare a turbinei si vanelor ar trebui sa dea rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti!Nu mai intru in detalii, dar aceeasi problema cu pierderea de putere si revenirea acesteia in momentul taierii contactului am avut-o si eu in week-end!Cipos te rog, ajuta-ma!De-abia pe 1 august vii in Bucuresti?Eu pe 31.07.plec din tara in concediu.Daca nu se poate rezolva luna aceasta, in august esti de gasit toata luna in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@boxu : dude si eu cand aveam turbina super jegoasa imi facea presiune peste 2 bar ajungea chiar si la 2.5bar si ea in mod normal trebuia sa faca 1.5bar...ideea e ca era iarna si n-am avut unde sa merg cu ea tare sa vad daca intra in limp mode insa si cand facea positive deviation masina tragea ok...am curatat turbina si a fost super ok...curatasem si actuatorul dar m-a tinut fix 1 luna dupa care au inceput limp modeuri si am luat altul nou...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai tot threadul gaseai raspunsul, dar il mai zic o data, in momentul in care turbo agata presiunea este mai mare, deci debitul de aer trecut prin filtru esat mai mare => aer trecut prin debitmetru mai mult=> vaolri mai mari :)

logul nu e facut bine, trebuie facut in treapta 3 in grupurile 10 si 11 talpa 100% de la 1700rpm-3200rpm

cipos, in completare la "post-ul" meu anterior, scuze, n-am citit tot thread-ul, e destul de lung dar din ce-am citit mi-e destul de clar ca e vorba de depuneri ...

e-ntradevar logic ce-ai spus, probabil ca in viteza a 3-a nu ajunge presiunea atat de mare incat sa intre in limp mode si sa taie motorina dar problema exista.

ceea ce-am vrut sa zic este ca dupa parerea mea MAF-ul este bun deci n-are rost sa-l schimb deocamdata.

log-ul nu l-am facut eu ci un prieten si am omis sa-i spun sa citeasca grupurile 10 si 11.

multumesc

P.S. nu am reusit sa te mai contactez pe mobil (semnalul era slab cand te-am sunat saptamana trecuta) dar inteleg ca nu esti in bucuresti zilele astea asa ca am vorbit cu Laurentiu sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a... tu erai :D, daca ai vorbit cu laurentiu si te rezolva e ok, garantez eu pt el :D, ai sa vezi diferenta dupa curatare :P

Va salut pe toti!Nu mai intru in detalii, dar aceeasi problema cu pierderea de putere si revenirea acesteia in momentul taierii contactului am avut-o si eu in week-end!Cipos te rog, ajuta-ma!De-abia pe 1 august vii in Bucuresti?Eu pe 31.07.plec din tara in concediu.Daca nu se poate rezolva luna aceasta, in august esti de gasit toata luna in Bucuresti?

pai in august sunt doar in perioada 1-15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos.Multumesc pt.mesaj.O sa-l caut pe Laurentiu.Am discutat si cu Theo.Am inteles ca o curatare a turbinei este suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos, in completare la "post-ul" meu anterior, scuze, n-am citit tot thread-ul, e destul de lung dar din ce-am citit mi-e destul de clar ca e vorba de depuneri ...

e-ntradevar logic ce-ai spus, probabil ca in viteza a 3-a nu ajunge presiunea atat de mare incat sa intre in limp mode si sa taie motorina dar problema exista.

ceea ce-am vrut sa zic este ca dupa parerea mea MAF-ul este bun deci n-are rost sa-l schimb deocamdata.

log-ul nu l-am facut eu ci un prieten si am omis sa-i spun sa citeasca grupurile 10 si 11.

multumesc

P.S. nu am reusit sa te mai contactez pe mobil (semnalul era slab cand te-am sunat saptamana trecuta) dar inteleg ca nu esti in bucuresti zilele astea asa ca am vorbit cu Laurentiu sa ma ajute.

ia incearca so urci pe la 4200 sa vezi cum moare ;)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia incearca so urci pe la 4200 sa vezi cum moare :(

Am facut operatiunea de curatare cu Laurentiu, adica el a facut-o. Dar nu erau depuneri semnificative. Problema pare sa fie actuatorul a carui tija agata si mergea destul de greu. L-am curatat, uns cat s-a putut si deocamdata n-am mai avut probleme. Sa-o vad la drum intins cum se comporta dar la prima vedere imi pare mai vioaie.

Stiam ca MAF-ul are ceva probleme la turatii foarte mari dar eu n-o calc peste 4000 decat foarte rar. De curiozitate, de ce crezi ca moare la 4200? in log-ul prezentat n-am prea ajuns pe-acolo, maxim 3800 i-am dat ...

maine plec spre mare pt. vreo saptamana. am sa verific si iti spun la intoarcere daca ai avut dreptate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Cipos vroia sa spuna ca nu trece peste turatia aia nicidecum ca s-ar opri efectiv motorul... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Cipos vroia sa spuna ca nu trece peste turatia aia nicidecum ca s-ar opri efectiv motorul... :(

andREI, cred ca cipos a vrut sa spuna ca pierde putere, adica debitmetrul nu-i da suficient aer.

in cazul in care e asa cred ca trece de turatia asta dar nu mai trage, in sensul asta am inteles eu ca "moare".

Bineinteles ca nu se opreste motorul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam sa spun ca intra in limp mode :), dar acuma dupa curatare garantat treci de turatia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam sa spun ca intra in limp mode :), dar acuma dupa curatare garantat treci de turatia asta

da, acum merge bine, cat am putut sa testez. inainte imi intra in limp mode la 3100-3300 nici vorba sa ajunga la 4200 in treptele 4 si 5. ciudat e ca in treptele mici se ducea spre 4000 fara sa intre in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-a spus laur cred ca va trebui sa te gandesti in viitor la un actuator nou... :) ...

Am inteles ca era "sudat" , s-a deblocat cat de cat dar nu asa cum ar trebui sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI, cred ca cipos a vrut sa spuna ca pierde putere, adica debitmetrul nu-i da suficient aer.

in cazul in care e asa cred ca trece de turatia asta dar nu mai trage, in sensul asta am inteles eu ca "moare".

Bineinteles ca nu se opreste motorul :)

Doar o clarificare: debimetrul nu da aer ci masoara cantitatea de aer care trece prin el... evident ca o masurare gresita duce la proasta gestiune a motorului din partea ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar o clarificare: debimetrul nu da aer ci masoara cantitatea de aer care trece prin el... evident ca o masurare gresita duce la proasta gestiune a motorului din partea ECU

da, ai dreptate exprimarea e gresita, debitmetrul este doar un traductor (MAF=Mass Air Flow) , nu da aer, citeste cantitatea de aer intrata prin intermediul unui termistor si a unui fir de platina incins mentinut la temperatura constanta de un circuit electronic prin variatia voltajului aplicat functie de debitul de aer intrat. Valoarea tensiunii este masurata si este trimisa spre ECU... etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema e urmatoarea :mergeam cam cu 130km/h si la un moment dat simt ca nu mai trage masina si se aude un sunet ciudat al turbinei(am presupus eu).Incetinesc, bag a 4-a si accelerez dar masina nu mai trage deloc.in orice viteza daca accelerez peste 2000 de ture motorul scoate un zgomot ciudat si mult fum.

am fost la un service si au testat-o dar nu da nici o eroare.au ridicat-o pe elevator si au vazut ca e ulei pe

la turbina,s-au mai uitat pe la furtune dar nu riguros si au zis ca clar e turbina.

mecanicii mai ziceau ca nu e presiune in furtunul ala gros de pe langa egr

am primit urmatorul raspuns

" Salut,

Din cate ai relatat tu aici, se pare ca axul tubinei are un joc peste limita maxima adimisibila. Cred ca va trebui sa schimbi turbina. Daca si fumul dupa tine este alb spre albastrui si dens, treaba e clara.

Oricum, inainte de a cumpara poti sa o dai jos sa o verifici, dar daca ai si uleiu pe ea, atunci 100% a inceput sa scape ulei, si singurul remediu este sa o schimbi (sau sa o reconditionezi).

P.S. Discutia poate fi continuata aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...1461&hl=turbina

~Sebica.

"

fumul apare dupa ce accelerez mai puternic iar masina nu mai trage deloc,in rest daca nu accelerez tare nu scoate fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are fumul?

Turbina este umezita de ulei sau deja ai pata pe scut?

Tocmai am vazut o masina cand "a crapat" axul in fata mea. Si am putut sa si vad cam ce scoate in spate. Mi-am dat seama ca e turbina dupa cu culoare si cantitate de fum scotea in spate. Ar trebui sa iasa si in stationare cand accelerezi.

Am tras concluzia ca trebuie schimbata, cam din ca ai zis tu pana acuma, insa revin-o cu raspunsuri la intrebarile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fericire era doar un furtun iesit din turbina.masina merge acum la fel ca inainte.au schimbat doar colierul.initial am zis ca trebuie schimbata turbina pt ca primul mecanic la care am fost nu a vazut ca era iesit furtunul si de la el cred ca era putin ulei aruncat pe turbina(de la uleiul asta a zis el ca e turbina "dusa").acum sunetul motorului si al turbinei esta ca inainte de eveniment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor,

vin cu o noua ciudatenie. daca dau WOT sub 2000 rpm rezulta un limp cu eroarea

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

opresc motorul, sterg eroarea, WOT dar de data asta pornind de la 2200 rpm masina urca fara probleme pana la 4000 rpm si mai sus daca am unde

la un moment dat ender mi-a spus sa nu ii dau talpa sub 2200

Ai chip sau box tuning? Citi cai putere dezvolta acum motorul?

De cita vreme (km) ai motorul modificat?

Se pare ca la 1900 rpm esti fix pe linia surge a turbinei: 2250mB. Evita sa dai talpa sub 2200rpm in treptele 3,4 si 5.

am curatat actuatorul intrebarea mea este : merita sa curat turbina in cazul asta sau este o problema de remapare asa cum spune ender?

atasez logurile cu WOT de la 1700 si WOT de la 2200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,

Va cer si eu sfatul in acelasi gen de problema : masina nu trage , nu trece peste 3000 de ture ; am facut un mic test : am decuplat MAF-ul si rezultatul e acelasi , nici o modificare ( stiam ca totusi ecu suplineste cu o valoare default ) .

Inainte de a investi in service-uri , mai vreau sa mai aud si o alta parere , poate chiar o scanare daca e cineva disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau. Iata ce am patzit:

- in drum spre serviciu, pe drum drept, lung, ma bag intr-o depasire (am motorul cald) si eram cu viteza a 3-a pe la 3200 turatii si dintr-o data ma trezesc ca imi scade turatia indiferent de cat acceleram

- schimb imediat a 2-a, o mai ia un pic din loc si cand schimb din a 3-a in a 4-a aceeasi faza

- rapid redresez si ma bag inapoi pe partea mea de drum....ca o autoironie ma gandesc ce mai radeau cei din masina pe care vroiam s-o depasesc, un Renault Megane, cum un ditamai Audi A4 nu poate sa-i ia :-(

- cu picioarele "tremurande" trag dreapta, pun avariile, ma dau jos din masina, urmeaza injuraturile, plus doua ture in jurul masinii

- opresc motorul, sun mecanicul, zice sa ma duc urgent la el.

- pornesc motorul , ii dau bice, totul pare normal

- ajung la mecanic, test Vag-Com, iese o chestie ciudata gen "Charge pressure....positive deviation", verifica omu' furtunuri turbo, debitmetru', totu' pare ok. face testul complet, iasa super OK toate valorile. Da un clear la eroare, mai face o data testu' din nou OK.

Concluzia pe care mi-a dat-o: "posibil filtru' de motorina imbacsit. vino luni sa-l schimbam (precizez ca faza asta s-a intamplat sambata seara, cand toate magazinele erau inchise)"

Precizez ca am mai facut duminica un drum lung si totul a fost super ok. Am fortzat motorul (turatii 3500-4000) sa vad daca se repeta figura si totul a fost Ok.

Va rog frumos, dati-va si voi cu parerea despre ce mi s-a intamplat.

Deci: aceasta problema au avut-o pana in prezent 3-4 prieteni de-ai mei care sunt fericitii posesori ai vw golf 4. Cuma s-a rezolvat? Simplu: mers normal in limita de turatie max. 2500 pana ajunge temperatura la 90C. Din momentul in care temperatura indicata la bord sta frumos in dreptul valorii de 90....talpa cat incape. Ideea principala este aceea ca motorul sa fie turat in 'sarcina'. Nu stiu daca acest termen este corect, dar ceea ce vreau sa spun este ca treptele se vor schimba doar la minim 3000 ture (dar nu mai mult de 4000) si in timp ce masina ruleaza (nu se va tura stand pe loc pana la 3000). In urma acestui mod 'impulsiv' toate depunerile din turbina sunt eliminate. Este o idee depasita ca un motor disel nu trebuie turat. Principiul turbo-ului la golfuletul nostru este acela ca el este actionat de gazele rezultate. Daca arderea nu este completa este normal ca pe paletele turbo-ului sa se depuna 'carbune'. revenind la prietenii mei in cauza , acestia mi-au spus ca intr-o saptamana au scapat de aceasta problema.De atunci conduc numai asa cum am amintit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu am adoptata acelasi stil de condus si degaba, in buc luam limp mode, ieseam inafara si mergeam constant juma de ora revenea totul la normal, cum o tineam in buc iar incepeauy problemele, reamintesc ca am un stil de condus agresiv deci schimb undeva la 3500 rpm, deci nu e o regula ca ceeea ce ai descris tu mai sus sa dea roade intotdeauna, dar sunt cazuri si cazuri, prin metoda descrisa de tine mai sus i-am curatat turbian acu vreo 8 lyuni lui edy,iar masina mere beton si azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu am adoptata acelasi stil de condus si degaba, in buc luam limp mode, ieseam inafara si mergeam constant juma de ora revenea totul la normal, cum o tineam in buc iar incepeauy problemele, reamintesc ca am un stil de condus agresiv deci schimb undeva la 3500 rpm, deci nu e o regula ca ceeea ce ai descris tu mai sus sa dea roade intotdeauna, dar sunt cazuri si cazuri, prin metoda descrisa de tine mai sus i-am curatat turbian acu vreo 8 lyuni lui edy,iar masina mere beton si azi

Ai dreptate! Metoda descrisa de mine este una 'radicala'. Neamtul de afara ar lua jos turbo-ul si in cel mai rau caz l-ar curata (daca nu l-ar schimba). Dar la noi, la romani, varianta cea mai ieftina este cea descrisa de mine....varianta care da rezultate la depunerile de pe paletele turbinei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti! Ice_2k, sorry pentru greseala! am o problema, daca ma poate ajuta cineva. Seat Toledo, motor ASV, 1.9 TDI, 110cp, cand ii dau talpa, pe la 2.200-2.500rpm, se simte ca o pierdere de putere cateva fractiuni de secunda, dupa care merge normal.Mentionez ca aceasta problema nu apare regulat. Cineva mi-a spus ca ar fi turbina murdara si ar trebuii sa o curat.Ma poate ajuta cineva? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aceeasi probl. cu a lui @dan70 o am si eu.Cu mentiunea ca eu am facut acum 3 sapt. scanare cu vagcom-ul impreuna cu Laurentiu dupa un limp mode iar acum 2 sapt. Laurentiu mi-a curatat turbina.Problema cu micile poticneli persista cu toate ca dupa probe nu mai intra in limp mode.Pierderea scurta de putere se manifesta numai cand o calc mai tare in viteza I, II la 2300-2700 ture.Ce poate fi?Precizez ca probl.nu este deranjanta dar nu as vrea sa se agraveze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!