Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut.

Cipos,din ce spune mai mult ca sigur ca edte MAF-ul. De acord cu tine. Val. debitmetru varza=539.

Eu nu sunt de fata,daca poti,ajuta-l tu,doar ai Pasat. Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il ajut, doarr sa sune pe nr din profil si-l rezolv

dar poate sa fie un furtun iesit de pe vacum, n75 defct, masina se comporta la fel ca si cum ar fi debitmeru varza

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru informati. Sper sa se termine cu bine. O sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul si se pare ca este MAP-ul de vina...bine ca nu-i MAF-ul ;)

se pare ca acesta costa intre 150 ron si 350 ron...

am optat pt unul de 180 ron si dupa motare pot vedea daca mai am si alte probleme...

maful e 250 ron senzorul, deci nu era un dezastru ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta altora stiu ca odata ce s-a stricat debitmetrul, o tine tot asa, oricate ai schimba... nu piesa era marea problemaci costul mai multor piese...

un prieten are un passat tdi de 130 cp din 2003 si se aude un huruit destul de proeminent ce vine de la turbina... ce recomandati: schimb de turbina sau se poate si o reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot face si reparatii, stiu pe cineva care reconditioneaza turbine si am auzit numai vorbe bune despre el, pt cei din bucurestiu e domnul din vitan, dac totusi se hotaraste sa o schimbe ia legatura cu zgb

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP????? care e asta..... mapa de inzectie (softu)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A MAP sensor (manifold absolute pressure) is one of the sensors used in an internal combustion engine's electronic control system. Engines that use a MAP sensor are nearly all fuel injected. The manifold absolute pressure sensor provides critical information to the engine's electronic control unit (ECU), in order to support the engine's air mass flow rate calculation, which is used to determine fuel flow. An engine control system that uses manifold absolute pressure to calculate air mass, is using the speed-density method. Engine speed (RPM) is also necessary for the speed-density calculation. Not all fuel injected engines use a MAP sensor, some use a MAF sensor (mass air flow).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... and some use both (MAP + MAF).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thx... inca un termen invatat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% depuneri in sistemul vanelor

Si eu am aceeasi problema. Pe la 3200 imi intra in limp mode si isi revine dupa ce tai contactul. Dar nu dureaza 2-3 minute si patesc acelasi lucru.

In urma cu aproximativ un an am patit la fel dar s-a rezolvat de la sine dupa ce-am schimbat filtrul de aer si pe cel de motorina. Acum filtrele au cam 5000km si nu cred ca trebuie schimbate.

As vrea sa curat turbina si furtunele. Poate cineva sa ma ajute cu adresa unui service bun?

sau poate laurentiu ori miguel daca sunteti disponibili pentru o lucrare... contra cost bineinteles.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza cu incredere la Laurentiu, ti-l recomnd cu toata increderea.

La service-uri nu te sfatuesc sa te duci pt. asa ceva, s-ar putea sa ai surpriza sa-ti spuna sa nu cumva sa incerci asa ceva pt. ca este periculos si s-ar putea sa-ti nenorocesti masina, bineinteles vor veni cu varianta sa-ti puna ei una noua la enspe milioane.

PS: dupa ce o cureti sa ne spui si noua ce diferente sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat problema cu limp mode. Se pare ca, cauzele erau depuneri in sitemul vanelor si MAF-u defect. Acuma masina merge perfect si toate astea datorita lui cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai specificam si ora la care faceam operatiunea de curatare de turbo? :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De vreo 2 saptamani la ~ 2700 rpm pierde brusc puterea, abia urca in turatie, viteza max. 130-140 km/h cu timp de acceleratie de la 100 km/h la 140km/h de ordinul minutelor; am oprit motorul, l-am repornit si tot asa. Am dus-o azi la service si iata log-ul atasat plus concluzia : trebuie schimbata turbina. Imi este cam greu sa accept aceasta operatiune si cred ca stiti cu totii de ce.

Astept sfaturi, sugestii efective pentru remedierea problemei fara a apela la schimbarea TURBINEI.

Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bobo: relax, din ce ai zis tu cauza problemei nu este turbo, ci comanda la turbo. Incearca sa verifici vaacumul ce comanda tija turbo-lui. Tu nu ai suficient vaacum pe turbo ca sa pota sa actioneze cum trebuie tija. Incearca sa elimini toate furtunsale ce nu duc la turbo (egr si alte clapete ce mai ai pe masina). Incearca sa lasi pe masina numai ce vine de la pompa de vaacum pana in N75 si din N75 la turbo. Pentru ca sa faci un test nu conteaza daca fucntioneaza restul subansablelor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Acum 10 luni am schimbat debitmetru (nou-nout de la Bosch). Acum am aceleasi simptome. Abia trage si nu trece de 140.

Poate sa se strice ala asa repede sau poate e altceva?

Prefer sa fie debitmetru ca-i in garantie.

Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca scoti cheia si dupa ai atrage mai bine inseamna ca e posibil sa fie turbo(in sensul ca sunt probleme pe sistemul de vaneATENTIE ACESTA NU NECESITA SCHIMBAREA LUI), daca trage prost incontinuu e posibil sa fie debitmetrul, fa si tu un log in mers grupurile 10 si 11 sa vedem ce e pe acolo

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost la service si am facut testul cu vas din mers. Nu au vrut sa-mi dea ceva printat. Mi-am notat eroarea:

17958 P1550 035

Valori pt grupul 10

600

999

38.7%

Valori pt grupul 11

2370

0.0

51

Sper ca le-am noat corect pentru ca nu ma pricep!

Mi-au spus ca debitmetru nu are nimic ci ca tubina (AGR KKK) la un moment dat se supraalimenteaza si intra in regim de avarie.

Dupa reponire eroarea sa sterge.

Au mai balbait ceva despre N75

Mi-a spus ca standardele Skoda impun schimbarea turbinei.

Ce as putea sa fac pt ca o turbina e o caruta de bani.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureti turbina. Ciposu' stie unde/la cine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur trebuie curatata turbina! Exact asa am patit si eu. Eu am curatat-o cu ajutorul Cipos (de fapt el a curatat-o cu ajutorul meu :lol: )In cateva ore se rezolv problema asa ca nu iti fa probleme. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu efectiv nu inteleg ce are de curatat ... pentru mine eroarea spune ca presiunea in turbo nu este atinsa nu ca ar fi prea mare. Eu nu recomand deocamdata curatarea ei si inca imi mai sustin cele zise in postul meu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aos, sebica are dreptate si presiunea este prea mica pot fi 4 cauze: 1.furtun de vacum iesit,spart 2. n75 ars 3. actuator blocat si 4 turbo cu depuneri

daca nu te streseaza problema asa de tare ne putem uita pe 1 august la ea, eu atunci vin in buc

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea, limp mode in vitezele a IV-a si a V-a la 3200rpm...

Azi am citit codul de eroare:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Se pare ca e vorba de depuneri in sistemul vanelor sau/si turbina murdara.

Am o promisiune de curatare pt. saptamana viitoare si am sa va spun rezultatele.

Banuiala ca MAF-ul ar avea si el probleme pare sa nu se confirme.

Am testat-o cu "blana" pana peste 3000 in viteza a 3-a si aici listez partea relevanta din log.

Se pare ca valorile sunt bune desi nu inteleg de ce in multe cazuri "MAF Actual" e mai mare decat "MAF Specified". De obicei stiu ca e invers atunci cand sunt probleme.

Saturday 1

038 906 012 M

Marker Group A: Group B: '003

Coloane:

1. Marker

2. TIME STAMP

3. Engine speed

4. MAF (specified)

5. MAF (actual)

6. EGR

................................................................................

...................................................................

8 130.44 2436 750 720 4.8

8 130.88 2499 755 810 4.8

8 131.32 2604 760 835 4.8

8 131.76 2688 765 855 4.8

8 132.2 2772 765 870 4.8

8 132.69 2856 760 890 4.8

8 133.13 2940 745 830 4.8

8 133.57 2982 655 750 23.1

8 134.01 3024 540 695 51.4

8 134.45 3045 480 515 64.5

8 134.89 3045 430 430 69.3

7 8 135.39 3024 365 325 70.5

8 135.83 3024 440 430 59

8 136.27 3024 475 465 54.6

8 136.71 3045 515 525 52.2

8 137.15 3066 515 530 54.2

8 137.59 3087 520 520 55.8

8 138.03 3087 520 520 56.6

8 138.52 3108 520 610 4.8

8 138.96 3129 525 620 4.8

8 139.4 3150 525 635 4.8

8 139.84 3171 525 640 4.8

8 140.28 3213 710 680 4.8

8 140.72 3276 800 840 4.8

8 141.16 3360 810 880 4.8

8 141.6 3423 815 885 4.8

8 142.04 3507 825 885 4.8

8 142.48 3570 840 880 4.8

8 142.92 3654 850 875 4.8

8 143.36 3696 850 855 4.8

8 143.8 3780 850 860 4.8

8 144.24 3381 330 595 4.8

8 144.68 2499 275 540 64.1

8 145.12 1743 255 445 84.5

8 145.56 1134 250 480 84.5

8 146 966 265 415 84.5

Multumesc tuturor pentru opinii. M-au ajutat in identificarea problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai tot threadul gaseai raspunsul, dar il mai zic o data, in momentul in care turbo agata presiunea este mai mare, deci debitul de aer trecut prin filtru esat mai mare => aer trecut prin debitmetru mai mult=> vaolri mai mari :blink:

logul nu e facut bine, trebuie facut in treapta 3 in grupurile 10 si 11 talpa 100% de la 1700rpm-3200rpm

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!