Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

vezi ca testul se face in a 3 la 3000 rpm cu pedala 100% apasata, daca esti dun buc pote ne vedem si ne uitam ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sebica (in legatura cu topicol lui northman)nu m-am uitat la tot logoul, am luat numai valoarea de la 3000 rpm, dar, deci uitandu-ma din nou am vazut ca ai dreptate deci cea mai viabila ramane varianta 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Northman: Nu trebuie sa mergi la 2000rpm in oras sau afara sau oriunde. Ideea e ca atunci cand accelerezi sa nu schimbi inainte de 2000rpm. Adica vrei sa mergi cu 40 km/h. Bagi a I-a, accelerezi pana la 2500rpm (15 km/h?) apoi bagi a doua. Cu a doua mergi si sub 2000rpm. Ideea e ca in accelerare sa treci peste 2000rpm. Cand e caldutz motorul (sa zicem 10 minute de functionare vara, 15 iarna) schimbi la 3000rpm treapta mai mare. Astea sunt recomandari si mentenanta preventiva. Nu pot baga mana in foc eu ca daca nu le respecti o sa iti crape 100% turbina. S-ar putea sa nu.

Cu a 1-a tragi pana la 2500? Cand ajung cu 1-a pe la 2000 si mi se pare ca este forja :( (si in carte scrie ca 1-a este facuta sa pleci de pe loc)...daca mai are cineva ceva de comentat pe tema asta ii multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul masinii scrie ca viteza 1-a este folosita pentru o distanta aproximativ de lungimea unei masini, apoi sa se treaca in viteza a 2-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut in nici un manual asta cu a Ia "doar lungimea unei masini". Sie mie mi se pare forjat si chinuit motorul la 3000, dar am inteles ca asa e facut sa functioneze, asa cu schimb la 3000, chiar si I-II pe la 2800-3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reply la cele doua posturi de mai sus... amindoi aveti dreptate... in carte scrie ca viteza intii se da doar cit pornesti de pe loc pe o distanta egala cu lungimea masinii. dar asta doar pentru un stil economic de conducere si consum mic de combustibil. daca cineva vrea sa traga tare poate sa o tureze cit vrea muschiul lui... :blink: zic si eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunteti cam off topic, va rog reveniti la subiect. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: zGb, esti foarte off topic..., la reprezentanta e 32 milioane nicidecum 2000 euro, "oh my god" pentru ca m-au lasat o gramada de piese la masina si suma depaseste cateva mii de euro... discutiile comerciale isi au locul in alte parti, iar comentariile sunt fara nici o valoare utila pentru nimeni, rog un moderator sa curete topicul, inclusiv acest post. In plus masinile medii nu ar trebui lunar sa te scoata la peste 20 milioane intretinerea, as numii asta ghinion... dar poate te-ai simtit ofensat de reactia mea la pretul turbinei ofertate de tine...

merci andREI si Miguel, asta urmeaza sa fac si revin cu detalii

da sorry am fost cam off topic...si da m-am simtit ofensat pt ca nu cred ca vei reusi sa gasesti turbina noua la pret mai jos ca la mine...si oricum stai calm ca am vandut f putine si sunt foarte departe de a sta intr-o turbina :P

la augsburg era 2000E pardon iarta-ma...mi-a zis un fost client! 20mil/luna intretinerea mi se pare un pret exagerat...ce mai poti sa faci in mare in afara sa pui motorina si sa mergi? excludem revizii care se fac la termen mai lung precum si discuri + placute etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme : problema 1 (plecat dimineata fara vlaga, abia urca in turatii) + problema 2 (limitare in mers 110 km/h viteza a 5-a) - solutie adoptata: oprit motor, repornit motor, problema rezolvata. Ce este ? Cat de grav este ? Recomandari ?

la mine face exact la fel ... daca trec cu a 4 a de 110 (cam 3200 rpm) => limp mode... se reseteaza daca opresc motoru si il repornesc... si merge din nou pana ajung iar cu a 4 a la 3200 rpm.diagnoza cu VAG COM => "electrovalva control presiune turbina" nasoala... la PoRo e 440 ron a mea ... partea buna:pot sa mai merg cu ea ca nu se intampla nimic rau pana cumpar aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cu I-a doar pleci de pe loc, atunci a II-a intra subturata rau. de ce sa nu urci cu I-a la 2k? forja e la 5k.

LE. si ca tot veni vorba, la ce rpm se taie alimentarea la TDI 2.0?

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cei ce zic ca 2000 rpm e forja.

DEPINDE CUM AJUNGI acolo. Poti sa ajungi in 0,4 - 0,7 secunde sau 2-3 secunde. Nu asociati turatia cu sarcina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajungi imediat. la cat se taie alimentarea, sa vada omu ce e aia forja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... la ce rpm se taie alimentarea la TDI 2.0?

Pana la 4600 rpm sigur nu. Mai sus nu stiu, dar sunt curios ... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pune cam 1k rpm. destul de interesant, chiar trage. deci sa aud ca la 2k e forja :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa-mi spuneti cam cat costa operatiunea de curatare a turbinei si daca merita sa cumpar solutie de curatat injectoarele(de care?)?Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. intre 250 ron si 850 ron, depinde unde o faci

2.mi-am luat si eu solutie pt injectoare (de pus in motorina) fara nici un rezultat, poate or fi fost curate, era un topic despre asa ceva, cauta cu 'search"

edit: aditivi motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Miguel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o scanare? Mi-a intrat in limp mode si dupa aia si-a revenit. Plec in concediu si nu as vrea sa raman pe drum.

Datele le aveti in profil.

10x,

V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stiu ca s-a tot discutat despre subiectul cu limp mode, problema e k la mine a cam ramas asa. Am sesizat problema asta acum vreo luna dar nu i-am acordat mare importanta pana acum o samptamana cand se pare, au murit toti caluti. Masina nu mai are pic de vlaga, iar la drum lung cu greu mai atinge 140 km/h.

Poate cineva sa-mi o consultatie mai amanuntita si eventual o indrumare catre cineva care m-ar putea ajuta mai departe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La mine plafonarea era la 160km/h dar era foarte greoaie si in demaraje.

Concluzia, MAF-ul defect. Poate sa fie si turbina cu depuneri, poate sa agate actuatorul sunt mai multe dar trebuie verificate pe rand. Cel mai bine este sa faci o scanare cu VAG-com. MAF-ul poti sa-l verifici singur doar scotind mufa si este foarte sesizabil in demaraj. Daca nu e diferenta mare cel mai sigur mod este scanarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mare la mine e ca masina nu prea mai are demaraj deloc, cred ca si o Dacie are demaraj mai bun :huh: .

Poate cineva sa ma ajute cu o scanare? (sunt un pic pe dinafara cu datele astea)

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cum spui tu este sigur MAF-ul. Scoate mufa de la MAF si mergi cu masina si ai sa vezi ca zboara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca suna aiurea, dar dupa cum am spus sunt pe dinafara, asa ca poti sa imi spui si mie cum dau de aceasta mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la filtrul de aer si cum te uiti la el vezi ca are un furtun gros care duce la motor, pe acel furtun in apropiere de filtru este un corp din plasic in care intra o mufa,scoti mufa apasand pe pinul care se vede si tragi de ea pana iese. O lasi scoasa si pleci cu masina in proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se face asa testul la debitmetru ex: valoarea furnizat in regim de avarie(mufa scoasa) este de 559 parca, iiar un debitm,eru cu o valoare de 650 e VARZA deci pana nu pui vagul pe ea cam greu cu depistarea cauzelor

@theo tu vezzi debitmerul, dar la passat mai are o protectie de plastic, deci grija mare ce mufe scoateti

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!