Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Felicitari :rolleyes:

Turbina merge perfect acum , exact "ca la carte" adica se duce presiunea in varf de sarcina pe la 2100 si scade spre 1900 imediat.

Ca si comparatie, tie iti intra in limp-mode pe la 2600 ...

MAF-ul este si el in parametri.

Singura recomandare ar fi ca la cateva luni sa mai misti manual ansamblul ala de la actuator ca sa nu se mai blocheze (avand in vedere stilul de mers, ca si al meu :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a zis si miguel e totul ok, miscare se face si cu vag-comul in grupul 11 la engine se da switch to basic satings si misca singur actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misca dar daca ai deja suspiciuni ca agata mai bine tragi cu mana sa fii sigur ca face cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau faci metoda clasica.... scoti furtunul din n 75 si tragi ''cu gura'' in acelasi timp avand degetul pe axul de la actuator sa vezi daca agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde gasesc mai multe informati despre motoarele crdi (
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De curand am schimbat MAF-ul,cel vechi nu mai vroia sa munceasca(test cu mufa scoasa si masina tragea super). Acum apare urmatorul fenomen:la fiecare pornire masina trage foarte greu,dar daca turez peste 2500 ture tasneste instant si reactioneaza foarte bine. Mentionez ca daca opresc si pornesc din nou, face la fel. Poate ma ajutati cu un sfat.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miguel multumesc din nou pentru interpretare

@cipos merci pentru sfaturi. abia astept sa ne reintilnim joi, sa vezi diferenta.

toti forumistii sa aiba o zi minunata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De curand am schimbat MAF-ul,cel vechi nu mai vroia sa munceasca(test cu mufa scoasa si masina tragea super). Acum apare urmatorul fenomen:la fiecare pornire masina trage foarte greu,dar daca turez peste 2500 ture tasneste instant si reactioneaza foarte bine. Mentionez ca daca opresc si pornesc din nou, face la fel. Poate ma ajutati cu un sfat.

Multumesc!

e posibil sa agtae turbo, iar peste 2000 rpm sa intre in functiune si de asata ti se pare ca are un zvac mai puternic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa agtae turbo, iar peste 2000 rpm sa intre in functiune si de asata ti se pare ca are un zvac mai puternic

Te cred,dar diferenta este de la cer la pamant. Se taraste ca melcul la inceput,dar dupa zvac are putere dubla de te baga-n scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg oamenii care-si cumpara masini medii si se asteapta la costuri de intretinere ca la dacie sau tico no offence

o turbina noua se stie ca e gen 2000 de euro dar nu mai conteaza :o

:) zGb, esti foarte off topic..., la reprezentanta e 32 milioane nicidecum 2000 euro, "oh my god" pentru ca m-au lasat o gramada de piese la masina si suma depaseste cateva mii de euro... discutiile comerciale isi au locul in alte parti, iar comentariile sunt fara nici o valoare utila pentru nimeni, rog un moderator sa curete topicul, inclusiv acest post. In plus masinile medii nu ar trebui lunar sa te scoata la peste 20 milioane intretinerea, as numii asta ghinion... dar poate te-ai simtit ofensat de reactia mea la pretul turbinei ofertate de tine...

merci andREI si Miguel, asta urmeaza sa fac si revin cu detalii

Modificat de silencer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce nu faci un log in mers cu vag-comul sa vedem si noi despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o programare pentru testul cu vag-comul sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.fluieras

MIGUEL, am facut testul la reprezentanta si mi s-a spus ca totul e ok si nu e nici o problema. In schimb masina continua la acceleratii puternice sa piarda puterea, repornind-o, aceasta revine. In oras de 2 saptamani am patit numai o data si la urcarea unei penti si cu o acceleratie puternica.

Mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut un log in mers cu vag-comul in grupurile 10 si 11 iar dupa fa un upload cu valorile sa vedem ce acolo

logoul se face in a 3 de la 1800 rpm apesi pedala la fund pana la 3200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai nici o eroare memorata, deci nu ti-a intrat in limp-mode si asa cum spunea si cipos, un test in mers ar clarifica situatia.

Nu mai stiu la cine, dar am intalnit de curand pe cineva care fusese la service , au testat masina si a iesit ok, pe vag-com insa a aparut pozitive deviation !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miguel azi i-am facut la cineva o scanare si tot la fel omului i sa zis ca e ok si e un contact imperfect la n75, si cand colo agata torbo la greu, asa ca nu stiu cat de "capabili" sunt cei din anumite serviceuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat oroblema cu debitmetrul. Acum este ok.Multumesc tuturor.Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa detailem : omul a luat debitmetru nou si era busit, ne-am gandit ca poate e mufa lui rea, l-am dat pe al meu jos, l-am pus pe masina lui theo si deodata racheta :D deci se pare ca nici lucru nou nu e bun intotdeauna

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian, din cate am inteles, am fost ghinionist. Este primul debitmetru care a venit defect.

Bineinteles, trebuia sa fie cel cumparat de mine! Am avut ceva emotii, ca in magazin nu mai aveau

decat unul pe stoc,dar a fost unul bun :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut fratilor.am citit tot ce a-ti postat voi aici si tot nu m-am lamurit :D

sa va povestesc cum am patit eu.Acum vreo 6 luni eram in pasaj la unirii si m-am luat cu un bmw 318 .La 120/h brusc nu mai accelera, am iesit din pasaj si am oprit sa vad ce are.Normal ca nu mi-am dat seama, am pornit masinutza si am plecat.Surpriza.... nu mai avea nimic si am mai mers asa vreo 2 luni fara nici o problema pana intr-o zi cand o patesc iar. Acum am luat masuri si m-am dus cu ea la test unde mi-a spus ca este de la ,,regulatorul de presiune la turbo,,.I-am povestit problema unui prieten si mi-a spus ca este de la debitmetru si ca este acelasi lucru cu regulatorul de presiune la turbo.Am fost si am mai intrebat pe la diferite magazine de piese auto daca este vorba de aceeasi piesa si mi-au zis ca da.Si uite asa a plecat fraieru sa cumpere debitmetru l-am schimbat si bineinteles ca face la fel ca si inainte. :D INTREBARE: Pana la urma de la ce poate fi? simptomele in momentul de fata sunt urmatoarele: - nu trece de 120/h

- daca sunt oprit si vreau sa plec in forta merge pana pe la vreo 100-110 si moare si nu isi mai revine decat daca ii opresc motorul.la drum lung chin nu pot sa depasesc nu tage deloc -cand ajung la 120 si nu mai trage daca pun frana si sa zic ajung la 50 dupa franare pana ma duc iar la 120/h ma plictisesc. MA SCUZATI PT. ROMAN DAR N-AM CE FACE VA MULTUMESC SI ASREPT CEVA RASPUNSURI :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% depuneri in sistemul vanelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta dupa ce am "cosmetizat" cu o carpa motorul, stergandu-l de praf. Nu puteam depasi nici autobuzul, nu puteam depasi 110 Km/ora. Am oprit, am scanat si am aflat ca am in momentul stergerii am tras putin de conectorul amplasat sub tubulatura de aspiratie a filtrului de aer. Am scos conectorul, i-am dat cu spray contact si s-a rezolvat. Dupa cateva secunde m-am razbunat si i-am facut un test la 200 Km/ora. Nu imi amintesc exact codul de eroare si nici componenta conectata (parca turgocharger...), dar daca doresti verific si iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Am oprit, am scanat si am aflat ca am in momentul stergerii am tras putin de conectorul amplasat sub tubulatura de aspiratie a filtrului de aer.

Asta ai aflat la scanare? Tare tester trebuie sa ai :D

Sa inteleg ca scosesei mufa de la MAF din greseala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ai aflat la scanare? Tare tester trebuie sa ai :lol:

Sa inteleg ca scosesei mufa de la MAF din greseala ?

Nu de MAF era vorba ci de turbocharger. Cat despre tester.... Oricum, am incercat sa ii dau o mana omului... M-ai prins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos de ajutor. Am sa ma duc sa-i mai fac un test sa vad ce mai zice. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!