Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

salut! are cineva idee unde se poate verifica turbina si restul in iasi? e vorba de un tdi 1z de 90 cai de prin 96.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sansele sa fie "terminata" turbina sunt absolut infime (ca sa nu zic zero). Mai degraba probleme de comanda a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica? Poti sa detaliezi? Ma intereseaza ce sa fac mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica? Poti sa detaliezi? Ma intereseaza ce sa fac mai departe.

Si masina lui taica-miu are aceeasi problema.Cand merge turbina fuge de rupe dar cand o apuca pe ea(si vad ca o apuca din ce in ce mai des)nu porneste si e mai puturoasa decat un diesel simplu.Am intrebat un mecanic de la Skoda si mi-a zis(cam in scarba)ca e terminata turbina.Eu nu cred acest lucru pt ca masina are 180 000km si nu cred ca o turbina cedeaza asa usor.Si ma gandesc ca daca era dusa nu mai pornea de loc.DAca aveti idee cam ce ar putea fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: scuze da nu stiu unde sa postez.

poate sa se infunde turbina daca se merge pe drumuri prafuite de tara? daca raspunsul este off-topic poate imi raspunde si mie cineva pe "pm". multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu.

merge normal ca la inceput. E drept ca mi s-a intampalt de 2 ori sa o simt pe la 100-120 ca nu mai vrea mai mult dar si-a revenit.

Pana la urma e terminata turbina sau nu?

Teebuie s-o schimb sau mai pot sa-i fac ceva. (Intrbat de curatarea turbinei baiatul de la tester zice ca nici vorba ca dimpotriva turbina ar pierde presiune si ca ar trebui pus material pe unde pierde presiune si apoi polizat..............)

La Fault memory contents apare "17965 P1557 035 boost pressure regulaton control limit exceeded - sporadic fault"

Multumesc anticipat

Codul de defect a ramas storat in mem Ecu de la cele doua intrarii in limitare de putere in care ECM a "bagat" motorul deorece nu a putut regla presiunea de supraalimentare. Turbina ta nu este terminata ci doar cu depuneri de calamina ( a se citi cocs) la interior datorate utilizarii motorului la sarcini si turatii reduse ceea ce face ca mecanismul de reglare sa nu functioneze tocmai pe placul ECU .O "talpa" sanatoasa necesara ridicarii regimului termic al turbinei si deci autocuratirii este de cele mai multe ori suficienta.In cel mai rau caz se demonteaza si se curata turbina.La reprezentante nu se accepta demontarii si curatarii de turbina. In cazul codului de defect 17965 constructorul recomanda inlocuire si asa se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt: NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D scuze da nu stiu unde sa postez.

poate sa se infunde turbina daca se merge pe drumuri prafuite de tara? daca raspunsul este off-topic poate imi raspunde si mie cineva pe "pm". multumesc.

pai din cate stiu eu pe drum de tara se merge cu turatie mica si se pot face ceva depuneri, asa ca dupa ce ai scapat de drumul de tara dai un pic de ''forja''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi problema ... la o octavia1 din 2003 ... la 40k km ... si am facut testele... si mi-au zis ca e stricata supapa de la turbosuflanta ... am facut comanda de piesa ... a ajuns cam 2 mil si acuma merge prefect masina ... am turat-o pana in 4500-4700 si se coporta perfect ... era stricata o parte electrica de la supapa. mi-au zis ca s-a stricat deoarece am un stil mai agresiv de condus...si am zis sa nu imi schimb stilul si sa o tin tot asa sa vad daca reapare problema...am sa va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

talpa sanatoasa inseamna odata pedala la fund cateva secunde, sau un mers forjat cateva zeci de km?

sau..cum?

si eu mai am tendinta de a merge subturat uneori...

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Talpa sanatoasa" eu zic sa o duci pe la 4.000 rot/min si sa o tii acolo catva timp.... minute.... dar cel mai bine ar fi sa ne obisnuim sa conducem "sanatos" un diesel. Multa lume crede ca daca merge subturat consuma mai putin carburant; ei nu e nici pe departe asa... eu am vazut pe pielea mea.

PS: si sa nu ne fie frica sa-i mai dam din cand in cand 4.000.... 4.50 rot/min :P :P

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine au fost depunerile asa de mari incat nu si-a dat drumul numia de la talkpa si daca eu nu o mai talpuiesc.....

@johnk si @bmf dac vreti ne putem intalni si sa facem un log cat si o verificare ochiometrica

pentru a vedea voi cu ochii vostri care e treaba uitati mai jos topicul in care se descrie curatare turbine

http://vwforum.ro/index.php?showto...l=putere&st=140

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stai linistit ca nu cred ca era de asteptat sa se curete turbosuflanta de la "talpa"... :icon_thumleft: ... oricum am inteles ca e bine sa o mai urci in ture ca sa o mentii in forma cum s-ar zice...

Apropo de faptul ca turbosuflanta ta era "murdara"... a zis mecanicul meu cand a desfacut-o pe a mea ca el de cand lucreaza nu o mai vazut o turbosuflanta cu asa multa depunere :cheers: . A zis ca el crede ca nu a fost desfacuta niciodata... da important e ca inca este in stare buna de functionare... :Driver:

Ok numa bine :salut: .

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin, 4000-4500 de ture, insa nu ai psecificat daca pe loc sau in mers...

cred ca nu ajungem prea off topic daca definesti in 2 vorbe condusul sanatos in viziunea ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar in mers.... :blink: ...si e link-ul de mai sus... foarte edificator... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru ca MIGUEL ...

Back ontopic: turbina mea da semne de oboseala. Initial, la achizitie, nu o auzeam niciodata... apoi a inceput sa isi anunte prezenta. Acum, de cand a venit frigul a inceput sa ma ingrijoreze. Indiferent de treapta in care ma aflu, cand schimb "in sus" indiferent ca o fac la 3000 sau la 2200 ture, cum ating pedala de acceleratie, oricat de usor, se aude instantaneu fluieratul turbinei. Mai puternic cand e motorul rece. Dupa incalzire e mai putin perceptibil. E normal? Are vreo legatura cu frigul? La ce sa ma astept?

Si eu am motor ca al tau. Am luat masina la 14 000 Km si se auzea un suierat ( cred ca la fel ca la tine ) atunci cand acceleram. Acum am 91 000 Km si inca nu am avut probleme cu turbina; se aude si acum suieratul dar parca mai discret.

Stie cinva? Trebuie sa-mi curat turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cind am spus 'talpa sanatoasa' m-am referit la faptul ca este necesar un drum cu viteza apropiata de viteza maxima deci motorul sa se afle cit mai aproape de sarcina plina si astflef si turbina atinge temperatura de autocuratare.Un drum pe autostrada A1 pina la Pitesti si inapoi cu viteza de 150-160 Km/h (atentie este ilegala aceasta viteza)este suficient pt o turbina cu depunerii , hai sa le spunem medii. Simpla accelerare la 4500 rot/min in gol nu are absolut nici un efect.Daca ECU baga motorul in limitare foarte des inseamna ca turbina are depunerii importante de cocs si metoda indicata mai sus sar putea sa nu aiba efectul scontat. Ca metoda de curatire exista una care nu implica demontarea turbinei de pe motor si care a dat rezultate in toate cazurile in care am aplicat-o.Apropo ,aproape toti mecanici au inclinatia de a exagera starea lucrurilor, poate si pentru a obtine un pret mai bun pt. serviciul prestat .Alti vorbesc atit de mult si fac ,proportional, atit de putin pt masina voastra.... Numai bine!

PS metoda de care pomeneam mai sus se aplica pt autoturismele la care motorul este asezat longitudinal datorita accesului facil la turbina.

Modificat de NINOS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri, cand am venit de la Sibiu am patit urmatoarea treaba:

-cand sa ma bag intr-o depasire intr-a 3a pe la 2000rpm am accelerat pina in jur de 2800rpm dupa care s-a taiat puterea.

-m-am bagat inapoi, am incercat iarasi acelesi simptom.

-am oprit motorul, nu am scos cheia din contact, l-am pornit din nou iar pina la Bucuresti nu a mai aparut simptomul, indiferent de stilul de condus.

Maine plec inapoi in Sibiu, sper sa nu mai apara defectul dar as vrea sa fac o scanare cu VAG-COM in Sibiu saptamina viitoare. Ma poate ajuta cineva in Sibiu..please!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! are cineva idee unde se poate verifica turbina si restul in iasi? e vorba de un tdi 1z de 90 cai de prin 96.

Pai la service-ul dealerul VW, Sandra, ai incercat ?

Informatiile, inclusiv referitoare a pretul manoperei, nu costa ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS metoda de care pomeneam mai sus se aplica pt autoturismele la care motorul este asezat longitudinal datorita accesului facil la turbina.

Si care este acea metoda???? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz similar si la mine. Dupa ce am anulat eroarea "17958-Charge Pressure:Control Deviation", am facut un test pe grupul 10 si 11. Daca va uitati pe log, veti vedea ca la turatia 3300 a intrat in limp mode,in plus a crescut si presiunea peste 2500mbar. Ce ma sfatuiti sa fac? Cu ce sa incep, pana ajung la curatarea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te sfatuim sa cureti direct turbina :), daca era n75 dadea negative deviation, daca era senzorul de presiune dadea o eroare ceva cu g 71, daca era vre-un furtun era iarasi negative deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la service-ul dealerul VW, Sandra, ai incercat ?

Informatiile, inclusiv referitoare a pretul manoperei, nu costa ... :huh:

LOL! no offence man dar la sandra e o adunatura de looseri ca sa nu mai vorbim de tarifele astronomice si ''dispretzul cu care trateaza clientul''. am apelat o data....si mi-a fost de ajuns.thx de indrumare dar mai bine stau asa decat sa ma duc la aia:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara cind veneam inspre Sibiu aceeasi problema, nu mai tragea in depasire. Dupa ceva timp s-a aprins martorul de electronica a motorului, nu se mai stinge si nu mai depaseste 120km/h. Vreau sa ma duc la INTERCAR Sibiu. Masina este in garantie. O sa va tin la curent despre problema.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!