Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Intrebarea este acum: 1. este vreo problema daca merg asa pana-mi curat turbina?(sper ca cipos sa ma ajute si-n privinta asta); trebuie sa merg mai usor sau pot sa "dau" in ea?

2. cum se poate verifica cursa tije? daca poate cineva sa ma ajute cu ac. problema as fi recunoscator (adica unde anume este pozitionata tija si cum se verificaca daca functioneza normal).

1. Da in ea cat vrei. Cel mai "rau" lucru este sa iti intre in limp mode moment in care dezvolti o putere mai mica decat normala si te poate incurca la depasiri etc... dar asta se poate corecta cu frana, volan dreapta etc.

2. Cu Output test din VAG-COM si/sau miscand manual de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, speram ca la prima problema sa primesc un raspuns genul: "... da in ea ca ai sanse sa se duca depunerile de pe turbina si sa-ti rezolvi problema", dar asta e!

si la intrebarea 2: o sa misc eu de tija, insa spune-mi si pe unde este pozitionata, pls ( cu cat mai multe indicii te rog, ca nu am mai verificat niciodata asa ceva)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are rost sa fortezi masina, daca tot vrei sa rezolvi temporar problema atunci trebuie sa tragi de tija aia pana se deblocheaza, din pacate la bora (ca si la golf) accesul este cam anevoios, e in spatele motorului, spre habitaclu. vezi ca trebuie sa fie o capsula cromata cu un furtun de vacuum care intra in ea prin partea inferioara . Din ea pleaca o tija, trage de ea sus-jos pana vezi ca merge usor.

Sunt cateva poze in topicul asta unde vezi cum arata capsula si tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe log si valoarea la debitmetru este buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost plecat din bucuresti ...i-am facut alt test ( am avut si unde ) am schimbat a2-a 4000 ture schimbat a3-a 4000 ture schimbat a 4-a 4000 ture deja aveam cam 130-140Km/h am tinuto asa ceva timp si am schimbat si a 5-a pana m-am dus in 180-190Km/h ...nu mia intrat in limp mode TARFA TRAGE NU GLUMA :huh:)SA MAI CURAT TURBINA ? :huh:) :P

P.S. Simt o usoara scadere de putere de cand mi-am reglat avansul ...o simt mai ales dintr-a 2 cand o duc in 3000 ture si pe la a 3-a ...la fel ....dar de data asta sunt multumit de consum 6,2 afara 7-8 oras fata de 7-8 cat imi lua afara si 10-11 cat imi lua in oras

Modificat de edy1092
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fii avut o mica depunere ce te-a dus la limp mode, acuma daca ai fugarito si-a dat drumul(asa pateam si eu) cat despre putere e normal, ianinte aveai un avans mare=> mai multa motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avans mare=> mai multa motorina

Fereastra de injectie ramine constanta la incarcare egala, ea incepe mai devreme sau mai tirziu fata de TDC in functie de valoarea avansului.

Avansul injectiei nu influenteaza cantitatea de motorina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb afecteaza puterea dezvoltata... poate de aici senzatia de "puturoshenie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai daca nu este reglat optim. Anansul nu trebuie sa fie "mare" sau "mic".

El trebuie sa fie reglat optim, adica sa fie aproximativ egal cu timpul necesar autoaprinderii motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o situatie de pierdere de putere, nu am dat de limp mode dar simt ca nu mai am puterea corecta indiferent de turatie si treapta viteza.

am schimbat astazi si filtrul de motorina.

am facut si niste log-uri, le atasez (grupul 11, 10 - 11 simultan si 3).

va rog pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat: eroarea care imi apare in VAG-COM: Coolant temperature sensor (G2), am inteles ca nu are legatura cu problema mea. astept pareri/sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din logurile cu presiunea nu vad nimic in neregula. E aproape ca la carte (micile neconcordante intre actual si specified MAP sunt absolut ok).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca senzorul de temp nu poate fi vinovatul? ECU comanda cantitatea de motorina si in functie de temperatura, daca ala indica eronat....

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca senzorul de temp nu poate fi vinovatul? ECU comanda cantitatea de motorina si in functie de temperatura, daca ala indica eronat....

Dau astazi o fuga pana la volksman sa cumpar senzorul. Sper sa fie doar asta.

M-am intalnit si cu laurentiu, a aruncat o privire la turbina si spune ca totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca senzorul de temperatura nu are legatura cu lipsa de putere...mai degraba cu o pornire mai greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucru verificat, sigur are legatura cu consumul, lucru care ma face sa cred posibila si o legatura cu puterea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect in ceea ce priveste consumul.mai discutam dupa ce inlocuiesti senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

inca nu am schimbat senzorul, dar am schimbat turbina... posibil bani aruncati degeaba.

am ramas cu aceleasi simptome dar, dupa cum scriam pe un alt post, acum se aude un fluierat puternic sub farul din partea stanga si destul de mult fum negru dupa mine (tuning moca pe spoiler care e negru :Driver: -> posibil furtun sarit/spart sau chiar intercooler spart, verific sambata la service.

am incercat astazi sa dau jos farul sa vad ceva dar nu am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul negru nu se datoreaza unei turbine pe "duca". In caz ca erau probleme cu turbina, fumul avea alta culoare (alb, si eventual spre albastrui). In al doilea rand, turbina incepe sa se umezeasca cu ulei cand axul are deja un joc mai mare decat cel termic. Ca sa ajungi sa schimbi un turbo, consider ca trebuie sa ai niste motive destul de serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu fumul si suieratul e sigur o problema in zona intercoollerului(furtun iesit, interc. spart sau alte cauze) lamine a sarit furtunul si scotea un fum de ziceai ca-i tractor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In weekend am avut surpriza sa constat ca la Passat-ul meu (din profil) viteza maxima nu mai depaseste 150 km/h. Cica viteza maxima constructiva e 200. Cu atat e drept ca n-am mers, da cu 180 cu masina in cauza tot am fost, e drept ca o singura data, pe autostrada in Germania, cand am adus-o. Si acum nu trece de 150. Diesel Euro3 OMV, climatronicul era pe econ, 2 persoane in masina, nu bagaje, presiunea in roti cat scrie pe capacul rezervorului...

Si parca nici motorul nu trage cum trebuie. Daca o calc in treapta a 2-a (motor cald si turatia la 2000) parca nu ma mai lipeste de scaun, da aici poate sunt eu subiectiv.

Pe bord nu mi se aprinde nici un martor si nici nu-mi apare vreun mesaj de eroare. Pe ultima diagnoza acum vreo 2 luni singura eroare a fost la incalzirea de la oglida laterala stanga.

Masina are cam 130.000 Km pe bune. E la mine de la vreo 89.000. Nu ma prea pricep la masini, da am avut grija de ea. Reviziile le-am facut la timp, am folosit numai consumabile de calitate (ulei Aral, filtre Bosch, diesel OMV Euro3, foarte rar Mol Evo)...

Are cineva vreo idee ce-ar putea fi?

Multumiri anticipate

P.S. Scuze daca nu mi-am ales bine topic-ul

Modificat de johnny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: Vrem loguri in mers (pedala la fund in treapta a 3-a de pe la 1600 rot/min pana la 3700 rot/min) pe grupurile 003 - 010 si 011. Ataseaza logurile si apoi putem trage concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny..MAF ?

Multumesc de reply. M-am gandit si eu la MAF... Si sapand pe aici am mai vazut probleme de pierdere de putere cauzate si de MAP (btw, oare ce-o fi ala? :beerchug: ) Daca ar fi vreunul din astea doua, s-ar vedea la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat cu motorul oprit, la un prieten cu un passat tdi-pd 115hp din 2000, daca se misca tija, de la actuatorul turbinei. Este intepenita, nu se misca absolut deloc si a avut deja cateva limp mode. Banuiesc ca, chiar daca motorul e oprit... tija ar trebui sa aibe o cursa cat de mica.? Cine ma poate ajuta cu un sfat ,un telefon, sau un mecanic ?. Eu sunt din Urziceni, dar nu se pune problema deplasarii la Buc.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!