Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Vedeti ca miezurile alea de turbina sunt toate din china, nu stiu cat sunt de bune, nu am experienta. La fel nu am idee ce provenienta au piesele folosite de cei ce fac reconditionari, ma gandesc ca sunt cele mai ieftine posibile ptr un profit major.

Ciudat ca Garrett nu vinde piese ptr reconditionari.

Ultima reconditionare la 2.0 mitsubishi m-a costat 1000 roni in Bucuresti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut ce nu ai inteles??

Daca carcasele sunt bune se folosesc, daca nu se schimba si ele/inauntru se schimba totul inclusiv actuatorul daca ei consideravca nu e ok.

Se da certificat de echilibrare/reglaj actuator(ai poze).

Deci..o trimiti/ei fac constatarea/te suna sa ti spuna care e pretul si ce este defect/esti de acord trimiti mail de confirmare si gata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu detin miez Garett cumparat de nou,250 de euro....din spusele lui eexcalade,garett nu face decat actuatore

@racingparts.ro sunt de aceesi parere,la reconditionari se utilizeaza cele mai ieftine piese pt un profit major,de asta am recomandat turbo sh

miezurile sau kiturile de reparatii pt miezuri cred ca au aceeasi fiabilitate

romy,la reconditionare tre sa ti schimbe piesele de uzura,,,,miez ,actuator si geometrie...altfel e reparatie

carcasele nu sunt piese de uzura,se pot refolosi,cu conditia ca miezul sa nu fi atins in carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina mea e in Italia, am primit sponsorizare ;) ii platesc doar turbina de compresie 110 euro MFS 6+6 65mm , toate prelucrarile-aschiere-reglare si echilibrare  mi le ofera in schimbul publicitatii pe care i-o fac in italia.. Not bad!

Exista firme de reconditionari in toata lumea si nu-s mai scumpe decat cele din Romania, transportul prin curier 25-30 euro dus , tot atat intors..

De exemplu o firma din Bucuresti (cea mai faimoasa in tara poate, ca sa nu spun numele) m-ar fi costat 250 euro mai mult decat m-ar fi costat sa fac aceeasi treaba in italia la cineva super experimentat cu experienta de 20 ani pe big turbo modificari etc.

In final ne-am inteles cu sponsorizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, eu ma opresc aici daca NU ai inteles ca se schimba TOT ce este necesar(dupa caz), garett nu face piese de schimb pt.piata libera nici daca traiesti/le procuri de la Polul Nord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca exista piese compatibile folosite, care probabil nu se ridica la standardul de calitate Garrett.

Punctul mare de intrebare ramane manopera..cat de bine vine executata toata treaba pe turbinle reconditionate. Pot sa zic ca am avut experiente pozitive cu Cipos, alti rele.

 

Ce-i pe ebay e 100% chinezarie, n-am dubii. Intrati pe aliexpress si va lamuriti.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cutia miezului meu scrie Garett,nu am spus ca este original.....am dat 250 de euro pe el

asta incerc sa ti explic....spui ca la reconditionare se schimba tot ce este necesar dupa caz,,,,,bun

eu am spus ca la reconditionare tre sa ti schimbe toate piesele de uzura ,miez ,actuator si geometrie....INDIFERENT DE CAZ...dac sunt functionale sau nu...asta se numeste reconditionare....ALTFEL E REPARATIE

si un exemplu...luna asta mi se duce miezul si duc turbina la reconditionat...aia o sa mi o reconditioneze............iar luna viitoare mi se strica actuatorul,ce fac?o trimit iar la reconditionat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firma iti spune ce TREBUIE inlocuit/daca tu vrei sa ti inlocuiasca totul nu ai decat sa le ceri dar...ma indoiec ca daca iti spune ca actuatorul nu trebuie inlocuit tu ceri sa ti faca si asta(asta e doar vrajeala din spatele calculatorului/cand auzi ca e 350 lei renunti"la moft").

Pe cutie poate sa ti scrie si super Garett/hartia se lasa scrisa.

Ca sa fiu pe intelesul tau, oamenii fac tot ce le ceri tu doar sa le faci plata, ca o reconditionezi/o repari e alegerea ta pe buzunarul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,deci in concluzie se da 10 milioane pe o schimbare de miez.....in regie proprie iese la juma de pret cu miez luat de pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as stii sa le fac(asta nu i mare lucru), adica sa am cu ce si aici ma refer la stand nu as da 1000 lei la altii dar...nu am.

Tocmai spuneai ca ai dat 250€ pe miez si nu ai nici o garantie/tija nu ti e reglata/sa vezi cum e sa desfaci carcasele/sa curati geometria macar/sa planezi platoul/etc.

Tu fa cum crezi/eu nu s atat de viteaz!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Da foarte buna reconditionarea facuta de cei de la Turbotoni Suceava...  bun de aruncat .....la 1700 km de la schimbare miez, turbo a inceput sa fluiere destul de tare si surpriza ....abdisparut 500 gr de ulei de pe joja ....asta in conditiile in care inainte nu lua nicmic de la schimb la schimb.  Deci fugiti de rconditionare mai ales la Suceava ca s vraiste baietii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate esti tu mai ghinionist, eu tot la ei am reconditionat si am de at. 4 ani si 50.000km aproximativ. Si mai am si cativa prieteni care tot acolo au reconditionat si nu au probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La ce ar trebui sa ma uit pentru alegerea unui atelier de reconditionat turbine? As prefera sa fie in Bucuresti, dar daca nu se gaseste ceva de calitate pot incerca si varianta cu trimisul prin curier. La o simpla cautare cu gogu se gasesc cateva firme mari dar nu stiu exact spre care sa ma duc. Parca aici pe forum am vazut pareri bune despre AVD turbo si intr-adevar din pagina lor de net par foarte seriosi si au o descriere amanuntita a procesului de reconditionare (de exemplu spun ca inlocuiesc toate piesele din interior si echilibrarea se face la 200-250 000 rpm cea mai mare viteza pe care am vazut-o pana acum). Ce ma incurca cel mai tare e ca la adresa specificata de ei nu se vede o firma asa mare cum s-ar crede dupa pagina de internet poate cel mult un garaj mai rasarit de cartier. Am mai gasit si o firma Turbotec care zic ca sunt asociati cu niste nemti si ca au reprezentante in mai multe tari dar nici la ei nu ma pot edifica in privinta seidului. Si inca o intrebare, pe unul din siturile cu reconditionari de turbine se spunea ca trebuie schimbat si uleiul odata cu demontarea/montarea turbinei. Asa e? Eu numai ce am schimbat uleiul si mecanicul mi-a zis de ceva joc in axul turbinei. Daca ma hotarasc sa reconditionez turbo in viitorul apropiat parca nu as mai da si bani in plus pentru alt ulei ca asta e nou nout. Pe de alta parte nici prea mult nu as vrea sa o lungesc cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da, trebuie sa schimbi neaparat uleiul dupa ce reconditionezi turbo, deoarece acesta este aproape sigur contaminat cu reziduuri metalice provenite din turbo. Daca tot zici ca vrei sa faci o treaba buna, nu te zgarci si schimba uleiul si filtrul de ulei (nici nu e foarte scump, 200lei ulei+filtru).

2. Eu am reconditionat la AVD turbo si sunt multumit de cum s-au miscat, ce au facut si cum au facut. Nu cred ca are foarte mare importanta marimea firmei, ci mai degraba profesionalismul si calitatea aparaturii folosite. Si cei de la TurboTec par a fi destul de profi. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. O sa tin turbina sub observatie si daca se impune o trimit la reconditionat si schimb si uleiul. La AVD au o pagina de internet f ingrijita si ma asteptam sa vad o firma similara la locatia specificata. Am primit o oferta de la turbo tec, dar pretul e sensibil mai mare decta ce am vazut pe pagina de la avd (1200 fata de 800). La turbo tec cica reconditioneaza turbinele in Polonia si dau 2 ani garantie daca dau piesa la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma confrunt si eu cu o situatie (problema) in ceea ce priveste turbosuflanta si as avea nevoie de ajutor. Povesta incepe asa:

De cateva luni (3-4) tot simt ca masina, cea din semnatura (Passat B6, CBAB, DSG) nu mai trage asa cum tragea cand am luat-o (in traficul din Bucuresti nu am prea multe ocazii sa "bag piciorul", dar cunoscandu-mi masina, am remarcat asta ). Mi s-a aprins martorul de check engine, am scanat cu VCDS si era motorasul de la galeria de admisie (P2016), am zis ca de asta nu tragea masina. Am schimbat galeria OE, lucrurile s-au imbunatatit putin dar nu indeajuns incat sa imi schimba parerea. La cateva saptamani s-a defectat EGR-ul, care imi daduse deja semne de oboseala cu fix un an in urma. L-am schimbat si pe acesta, nimic semnificativ. Am fost la Florin, am facut un log in mers. Diagnostic, actuator turbo complet spart. Am zis gata, problema rezolvata. Am cumparat actuator OE si l-am schimbat la un domn foarte laudat pe forum. Cu toate ca citisem pe forum cum se face reglarea, un mecanic de-al lui a facut-o la numarul de spire, dupa cel vechi, spunandu-mi ca asa se face. In acelasi moment cu mine era in service un alt tip cu un Passat 2.0 BKP cred care schimbase si el actuatorul si acum venise la reglaj pentru ca masina intra in limp mode. Nici pentru el nu s-a facut log in mers. Se conecta cu VCDS, ambala masina pe loc si apoi mai infileta sau desfileta piulita fara un sens firesc. Nu exagerez, de cel putin 5 ori a plecat tipul cu masina sa vada daca mai intra sau nu in limp mode, fara ca mecanicul sa mearga cu el. Cand am vazut asta, i-am lasat sa il monteze cum vor, gandidu-ma ca o sa o rezolv eu ulterior. In acest moment masina trage aproape decent in treptele 1-2-3, in 4-5-6 parca am un 1.4 mpi de 75cp. Masina nu consuma ulei, nu scoate fum alb (daca ar consuma foarte mult ulei ar scoate fum alb sau ramane in DPF?), iar turbina nu scoate zgomote suspecte, doar un fluierat normal din pucntul meu de vedere. I-am cerut mecanicului care mi-a schimbat actuatorul sa verifice si jocul la turbina si mi-a spus ca are putin joc, dar mai merge. Am incercat sa misc si eu axul, dar nu am reusit, acum poate ca nu sunt eu indeajuns de fortos, sau poate ca domnii de acolo au un interes din moment ce reconditioneaza turbine.

Acum 2 saptamani am schimbat volant la DSG deoarece avea o bataie la rece. Cand am demontat si am miscat de volant, se auzea ca o tigaie sparta. Sunt sigur ca volant nu influenteaza modul in care trage motorul. Aseara m-am uitat cu o lanterna si am vazut ca furtunul care intra in clapeta de acceleratie, dar nu partea conectata la clapeta ci cea de jos are urme vapori de ulei, ca si cum ar pierde presiune.

 

Cat de mult ar putea influenta o pierdere de presiune (miniora, zic eu) modul in care trage masina?

Masinile cu DPF scot fum alb, din cauza defectiunilor turbinei sau acesta ramane in DPF?

E vreun coleg, din bucuresti, care m-ar putea ajuta cu o verificare si reglare a actuatorului turbinei?

E posibil sa fie si alte probleme? Care?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La montarea noului actuator e obligatoriu reglarea lui.Daca se monteaza dupa pozitia celui vechi ,dupa reglaj diferenta poate fi de 5mm.

Regleaza actuatorul si masina o sa mearga ca inainte.

Cand se strica turbina si la cele cu dpf iese fum alb

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Catalin,

E adevarat ca simt turbina foarte sus din punctul meu de vedere, undeva peste 2200 RPM. Nici la ALH/AVB/BJB pe care le-am avut nu intra atat de sus.

O sa schimb distributia in seara asta si o sa corectez si acea mica pierdere de presiune.

Poate gasim si un coleg, din Bucuresti,  care sa ma ajute cu reglarea actuatorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai CBAB investigeaza si prezenta piliturii in filtrul de la pompa de inalte.

Si asta este o cauza de lipsa putere, sau variatie a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific. Fac o cruce mare inainte si aia e. Ma ingrozeste gandul asta.

M-am tot uitat in measuring blocks la pompa si injectoare.

La ralanti, motor 90 de grade, pompa baga 250 bari presiune, iar injectoarele sunt toate pe 0.0-0.1. Cu motorul rece, pompa baga in jur de 270 bari, injectoarele au corectii 0-0.34 . Stiu ca nu e imperios necesar sa dea semne inainte de a pica, dar incerc sa ma incurajez.

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul - verificarea si reglajul, se fac pe loc - nu trebuie log in mers, la CR-uri, pentru reglajul actuatorului.

Da, dupa ce-l reglezi, se poate face log in mers.

Legat de span - trebuie sa desfaci, pentru a verifica acest lucru - filtrul sau senzor presiune pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

 

Spuneti-mi, va rog, cum se face corect amorsarea unui turbo cu ulei dupa curatare la Passat 1.9 AWX? Se porneste motorul, si se lasa la relanti, sau se poate introduce o cantitate mica de ulei in acel orificiu unde vine furtunul de ulei?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mei bine daca scoti mufa de la injectoare si dai la cheie de vreo 3 ori. Ar trebui sa fie sufucient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai corect este introducerea de ulei pe conducta de tur apoi ,cateva chei scurte de 10 secunde,si urmat de lasarea motorului la relanti cam 15 minute,fara acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici te referi la acel orificiu, unde vine insurubat conducta de ulei, nu? Si ce intelegi prin cateva chei scurte de 10 secunde? Sa pornesc motorul, si sa las 10 secunde sa mearga?

Multumesc

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!