Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Ti a dat asa ceva drept garantie??

20160401_164955.jpg

 

20160401_164923.jpg

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic de genul asta

Masina are 280.000 dar eu am facut 90.000 cu ea si aceste simptome nu le avea. Mi-au dat o hartie cu garantia si bonul de marcat... nik serii de pe turbo sau altceva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e dif.dintre un garaj si o firma serioasa.

Fa un BS pe 011 sa vezi daca fluiera, daca fluiera nu e ok si trebuie sa te certi cu el.

Acum...sunt turbine care fluiera"de o viata"si sunt ok.

Ai soft pe masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic modificat. 

Cand ii dau 011 pe vag nu imi da GO ce trebiue sa apas ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa o ti tu accelerata la 1400 ture si vezi cand se schimba din on/off daca fluiera si ce valori are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin ... pierde ulei intre imbinarea miezului turbo si evacuare...prelinge pe galeria de evacuare si imi miroase in masina a ulei ars. Maine ma duc iar la ei cu turbo in porbagaj....vad ce mai inventeaza....revin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata ...mi-au schimbat turbosuflanta ca aia pierdea ulei pe la imbinarea cu partea de fonta. Am montat alta ...acum e ok....cred. Trebuie sa mai fac ceva km ca sa ma pronunt dar oricum nu mai miros noxele pe esapament si turbo il aud mai silentios ( normal ). Pe loc nu se aude decat cand o turez in 3000 rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa ai ulei acolo inseama ca pierdeai pe la ax!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis sa o desfaca in fata mea sa vada ce are.....ca ziceau ca "visez" eu...au refuzat...tind sa cred ca era vorba de semeringul de la ax....

Daca ar fi sa mai aleg acum sigur nu as mai alege firma asta...si sincer as merge pe varianta sh dar cu mare atentie sa nu fie si aia reconditionata sa aiba joc axial sau radial si bineinteles urme de ulei atat pe admisie cat mai ales pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditioneaza turbina la o firma consacrata si o sa fi multumit!!

Sunt zeci de turbine reconditionate de colegi care nu au nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu una acasa,reconditionata,e buna de aruncat,incarca tarziu,pe la 2500 de ture

chiar si reconditionata bine as zice ca nu are viata lunga,nu se compara cu una de origine...recomand turbo sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu geometrie fixa reglajul se face din tija....Daca tot sunt aici ar trebui sa facem ceva recomandari pt cei care trebuie sa-si repare turbina ....un top 5 al firmelor serioase si care isi asuma raspunderea pt calitatea piesei si garantie adevarata nu fictiva pe 12 luni .

NU ca publicitate.

Eu acum am inteles ca s buni cei decla Brasov. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am postat documente ce le elibereaza o firma consacrata(echilibrat/reglajul tijei), trimit la ei tubine la reconditionat de multa vreme si nu am avut probleme odata dar si pretul e undeva la 1200 lei.

La second..o turbina care are 350k km poate sa aiba viata o zi/o luna/un an.

Conform legilor in vigoare garantia la piesele recomditionate e de 6 luni dar..am turbine reconditionate montate si de 2 ani.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In documentele tale apare denumirea Redat S.p.A. Astia au si sediu in Romania sau trebuie trimisa peste hotare?

Eu am reconditionat la AVD turbo Bucuresti. Ei sustin ca piesele sunt originale Garett, nu facaturi. In cutie am primit turbo, garantie 1an si o hartie cu teste de echilibru sau ceva in genul acesta. Pretul a fost de 850RON pentru motorul meu. Pana acum (5k km) pare treaba de calitate, nu pierd ulei, nu scoate sunete ciudate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garrett NU vinde piese de schimb inafara de unele actuatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca umbla cu minciuni? Am vorbit cu un angajat al lor si a sustinut ca "sunt piese originale, Garett".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

romy,  

si cati km a facut in 2 ani cu turbo reconditionata?daca nu faci km tine si 10 ani

 

apropo firma asta de care vorbesti,in ce consta reconditionarea?schimba numai piesele defecte din turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un exemplu e o turbina montata pe un passat care face germania de 2 ori pe luna/un VW T5 in aceeasi situatie, restul nu le tin evidenta pt.ca nu am cum.

Schimba tot ce trebuie schimbat in functie de caz.

In nici un caz nu am platit DOAR 850 lei decat pe 2/3 trimise dar erau de logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca la reconditionare,se da turbina veche la schimb,si ei iti dau alta,aceeasi marca,kkk sau garett in functie de ce le ai dat....cu actuator,geometrie si miez schimbat....si carcase curate bec fara o pata de ulei pe ele,probabil le sableaza....deci e ca noua

nu stiu la noi daca se intampla la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se folosesc carcasele tale/arata asa cand le primesti.

20160805_211706.jpg

20160805_211638.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti vb asa pana nu ai un grafic de test.nici o turbina nu o  verifici cu ochiu sau cu urechea.plus ca mai sunt si alte componente care influenteaza deschiderea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se schimba toate piesele de uzura e reconditionare,altfel e reparatie

reconditionare sau reparatie se pot face si acasa ....se gasesc miezuri de cumparat gata echilibrate

@tttrix   cei care reconditioneaza iti trimit si certificat de echilibrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asta e.Functionarea turbinei depinde si de alte componente.poate sa tot fie tot buna daca nu i se da deschidere ,debit..etc.

Mai demult vedeam un tabel intrun service din Germania cu problemele turbinei.si o rubrica cu cauza care defecteaza turbina.multi nu remediaza cauza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!