Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

razvan_andrei82

Fluieratul este mai accentuat intre 1200-1300 si 2000 ture, atat in accelerare cat si la decelerare. Se aude destul de tare din exterior. Cred ca am auzit maxim 10 masini care fluiera asa tare ca a mea. Va tin la curent daca o sa rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai eu am avut experiente pozitive pana acum cu Cipos si sunt la a 4-a turbina si urmeaza una de 330-340 cai hibrida.

Penultima s-a stricat ca a mers tata 3km fara ulei, evident am schimbat tot motorul. Cum zice Excalade acolo a fost lovita de corp strain de e asa ciuruita.

Daca iti arat ce mizerie am pe galeria de admisie te sperii, depuneri destul de tari care unele se desprind, altele nu.

Ti-ar trebui o camera micuta sa o bagi in cilindri sa vezi ce-i si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca aveti depuneri. Mers subturat in oras + ulei de calitate indoielnica + minunatia aia numita EGR.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate depunerile pe galeria de admisie sunt de la EGR deci nu are nici o legatura cu ce spui tu deasupra., Dupa ce am eliminat-o a ramas totul curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Subscriu si eu la faptul ca exista masini din grupul VAG la care turbina "fluiera"  de cand autoturismul era nou si dupa multi ani si km, la schimbarea turbinei cu una noua, si asta face exact la fel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos puteti auzi cum face turbina mea la rece. Este un Garret GTB2060VKLR pe rulmenti, care vine pe Mercedes E350 CDI. Turbina este practic noua si zgomotul dispare cand se incalzeste uleiul. Nu am catalizator sau DPF. La fel facea si turbina originala (GT1646V), la fel fac multe dintre masinile prietenilor mei (unele mai tare, altele mai incet), fie ele VAG, Renault sau Ford. Acest sunet nu este o problema si nu are sens sa aruncati bani aiurea pentru interventii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa face si la mine de cand o am, mai tare la rece. E adevarat ca are EGR off din soft si tot aerul care intra pe admisie e bagat de turbina, ne e recirculat deloc. Am incercat si un ECU stock la un moment dat, atunci nu mai fluiera lafel de accentuat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Salut! Am fost sa mai verific furtunele si evacuarea, dar fluieratul este de la turbina pana la urma. A scos mecanicul un furtun de la turbo ca sa o anuleze si nu se mai auzea fluieratul. Asa ca nu este nici in catalizator defect, cum spunea Cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ma...unele explicatii chiar pot parea plauzibile, mai ales daca nu ai nici un habar cu ce se manca mecanica auto. Pe unii ii vad inghitind galusca si luand intercooler nou, ca vezi dom'le, unu SH poate avea aceeasi problema. Ce ineptii! Nu stiu, o fi la cotetele astea noi de dupa 2010 care doar arata bine dar in rest wax, dar asa ceva nu s-a pomenit la generatiile mai vechi. Bine nici BXE nu e tata lor, asta are probleme pe la axul cu came si blocuri sparte, dar nu intercoolere care se dezintegreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare normal sa nu se mai auda fluieratul atunci cand scoti furtunul de pe admisie. Turbina , partea de compresor iese din sarcina si se invarte foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ptr cei care se plang de fluierat sfatul meu e sa nu va preocupati degeaba. Am un Grandis tdi cu motor PD BKD care de noua face asa si a mers 170k pana cand a distrus tata motorul.

Acum am turbina reconditionata de 2 luni si zgomotul a disparut de tot..dubios.

Orice orice turbina trebuie echilibrata dinamic. Daca e noua si ai slabit piulita de la compresor, deja trebuie reechilibrata. Sunt chestii de finete maxima care se invart cu turatii absurde.

 

Aproape toate turbinele noi de pe ebay sunt chinezarii, ma refer la inimile alea gata echilibrate zic ei.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a vedea daca o turbina are probleme intradevar, pentru ca sunetul poate fi un indiciu fals, eu as verifica urmatoarele:

- inspectie vizuala pale (nu trebuie dat jos decat un colier la furtun) - daca palele sunt ciupite sau rupte - eu am avut una lipsa si din aceasta cauza si fluieratul - vor fi si sunete anormale prezente, de aici si concluzia ca axul va capata joc si implicit turbo nu are viata lunga;

- jocul in ax, cu mentiunea ca un joc de ~1mm e normal in functie de varsta turbinei - turbo reconditionat de la AVD avea joc infim, aproape deloc;

- daca exista ulei in intercooler si cat - aici cei care se pricep mai bine pot sa detalieze;

- tubulatura - de aici se pot auzi zgomote ciudate, fluieraturi, fasait, vajait, etc;

Pe site-ul Garrett gasiti mai multe detalii despre ce trebuie verificat inainte de a da verdictul.

Caz concret, Bora mea. Un ALH, cumparat de la un samsar cu un fluierat destul de pronuntat in conditii de accelerare normala si un bazait metalic, ca de polizor cu acceleratia la podea. Dupa 1000km sunetul metalic a devenit constant semn ca axul avea un joc atat de pronuntat ca palele se frecau mereu de carcasa. Am trimis la reconditionat turbina (nu mai era loc de indoiala, intercoolerul era plin de ulei, o pala era lipsa, axul avea joc foarte mare, rotorul era efectiv polizat) la AVD turbo. Am schimbat intercooler ca era fisurat, tubulatura, EGR, admisie toate curatate temeinic, capsula vacuum noua si acum nu se mai aude nimic suspect. Doar un fasait discret, specific unei turbine, asa cum cred ca e si normal si care poate fi auzit doar daca circul langa un perete in dreapta cu geamul coborat si cu acceleratie serioasa.

Spor la verificari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude la masina din semnatura din 2005,joc in limite,foarte mic,fara pale indoite si fara consum de ulei. Printre altele are și egr off,fapt ce accentueaza fluieratul pt ca tot aerul ce intra in motor e prin turbina si nimic recirculat.

Tdi2.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua 

Intampin si eu ceva probleme cu turbo reconditionat la Suceava 

1 Se aude dupa 2000 cum intra turbo iar pe decelerare cand apas ambreiajul se aude un fluierat infundat. Usoare urme de ulei in intercooler...urme de vapori ff putin

2 Picura pe la corpul turbo ulei ...pe undeva....se prelinge pe galerii dar sper sa o rezolv cu oring la intrarea la ulei si garnitura noua pe evacuare ...Pe altundeva e posibil sa picure sa se prelinga pe la miezul turbo ? Oprita nu picura doar in sarcina picura de la 2000 in sus spresupun

3 Ieri ni-a dat fum albastru pe esapament dar numai dupa ce treceam de 2000 de ture. ??? Azi s-a comportet normal 

Turbo l-am schimbat ca urmare a unui Surge ...am curatat tot spalat ..nik nu a scapat...actualulcturbo are 600 km .

Deci sa.mi fac griji de sunete sau nu ? Nu am lipsa de putere trage ca inainte dar fluiera usor si pe decelerare se aude infundat sunetul . Alte parei ? Vag com nu imi da erori la motor . Ms astept cu interes

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema vine de la turbo reconditionat ieftin la Suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin....1000 lei cu garantie cica...cand am fost la ei au zis ca e de la injectoare ....prostii....tipa boul ca nu am dreptate , a facut criza de isterie si a zis sa revin cand am joc la ax....poftim garanti poftim cultura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa se fereasca si altii de teapa este vorba de TURBOTONI suceava.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vezi pe pagina anterioara, in postul meu, ce trebuie verificat la o turbina inainte de a da un diagnostic.

Nu te poti lua doar dupa sunet, iar daca turbina e proaspat reconditionata si au folosit piese de calitate indoielnica e posibil sa fluiere fara sa insemne neaparat ca are o problema mecanica. Ca si idee, eu eram pe punctul de a merge cu masina la Suceava sa-mi faca turbina acolo, insa a picat inainte de a mai putea sa fac acest drum. M-am mai interesat apoi si am ales sa trimit la AVD turbo in Bucuresti, care cred ca sunt mai profi decat cei de la Suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum iar am facut o tura cu ea. La fel pana sa ajunga la 90 de grade motorul si doar peste 2000 de turatii imi scoate fum albastru pe toba....la relanti nu scoate, la pornire la rece nu scoate ...nici nu am cum a filmez....dupa ce se incalzeste e ok dar face sunet si pe accelerare si pe decelerare. Sa fie lagarele ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina(de fapt un client a vrut sa o faca acolo/EL a dus o)i a luat 350 lei pt."un spalat exterior" cu mentiunea ca pt.banii aia "A ECHILIBRAT O"!!:banghead:

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun....astai care mi-au reconditionat turbo zic ca daca nu am joc la ax ...si nu am ca am verificat ...nu face obiectul garantiei. Trebuie sa plec la un drum mai lung de 4000 km ...exista riscuri daca nu am joc la ax dar totusi imi mai scoate fum albastru ? Acum ma gandesc sa ma duc sa-mi cumpar una de la dezmembrari . Ce parere aveti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuuuum?? Pai jocul axului in bucsa lui e problema/asta trebuia sa rezolve ei pt.banii ce i ai dat!!

La dezmembrari e loterie/iti recoperi banii de la el si trimiti turbina la o firma consacrata pt.reconditionare.

Acum posibil sa nu fie problema de la turbina(fumul albastru de ulei)ci de la semeringurile de la supape.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ok am masina de 90.000 de km si inainte nu scotea fum si nici ulei nu imi lua....poate 200 gr la 10-12 mii km cand faceam schimbul. Joc la ax nu are deloc ca am verificat ieri axul nici radial nici axial 

On 10.01.2017 at 14:56, yeeeeman a scris:

Salut. Vezi pe pagina anterioara, in postul meu, ce trebuie verificat la o turbina inainte de a da un diagnostic.

Nu te poti lua doar dupa sunet, iar daca turbina e proaspat reconditionata si au folosit piese de calitate indoielnica e posibil sa fluiere fara sa insemne neaparat ca are o problema mecanica. Ca si idee, eu eram pe punctul de a merge cu masina la Suceava sa-mi faca turbina acolo, insa a picat inainte de a mai putea sa fac acest drum. M-am mai interesat apoi si am ales sa trimit la AVD turbo in Bucuresti, care cred ca sunt mai profi decat cei de la Suceava.

Am verificat totul pare sa fie ok ....ceva ulei in tubulatura un strop sau doi si urme de vapori de ulei ...eu stiu ce sa zic am 600 km facuti din care 500 mai usor asa ca in rodaj dupa cum mi-a recomandat Turbotini .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH cu 90k...r u sure?

Apoi, fum doar cand e cald scoate doar cand pierde ulei pe evacuare. Acum, ori pierde pe la simeringurile de la supape....slabe sanse ori pe la turbina. dar totusi, turbina reconditionata la 90mii? Vezi daca nu scapa pe evacuare ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!