Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Deci sa inteleg. Intercoolerul este dupa turbina (intre turbina si motor). Din el pleaca niste Z-uri mici spre motor. Intra prin supapele de admisie si sunt expulzate prin supapele de evacuare. De acolo in partea calda a turbinei.

Pe bune?????? ... Vorba aia, radem, glumim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pai, e plauzibil, nu agreezi? Dar cert e ca trebuie sa fie dure ca sa strice turbina in halul ala. iara foitele alea Z sunt usoare, ceva tabla zincata subtire. E ceva dubios, mai ales ca e la a 2-a turbina cu acelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Plus ca bucatele atat de mari si dure incat sa rupa pale de turbina (care nu e chiar din staniol facuta) nu s-ar intepeni si in supape, n-ar zgaria camasile, etc? ...

Eu as miza pe ax dezechilibrat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru parerile date. Am ajuns la concluzia ca nu are cum sa fie din intercooler. Ar trebui sa am probleme si la motor daca ar fi asa insa e totul ok. Concluzia care o trag este ca si turbina anterioara cat si cea actuala au fost reconditionate cu piese de proasta calitate. care nu rezista si se descompun in conditii de temperaturi ridicate... Pe pale nu se vad alte urme decat varfurile mancate... nu sunt zgariate si nu au urme de "impact" cu alte obiecte... Practic ce se desprinde din pale distruge variabila.

M-am hotarat sa o reconditionez eu. Voi face comanda de miez Melett de pe e-bay, miez de care f multi au fost multumiti. Insa ramane problema geometriei care in starea actuala nu cred ca ar merge la parametri optimi (astept pareri dar sunt sigur ca nimeni nu imi va spune ca o mai pot folosi). Intrebarea este daca este cineva care ma poate ajuta contra cost desigur, cu o geometrie buna ramasa de la vreo reconditionare sau alta situatie. Momentan nu imi permit sa comand si variabila care are si ea un pret noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai urmat sfatul meu ;). Sa ne tii la curent cu rezolvarea. Mare atentie sa-ti reglezi noua turbina in parametri, sa traga de la 1800-1900rpm la kickdown.

 

Eu dupa ce am curatat/verificat turbina si dat semn la actuator cum era inainte, la montare imi tragea de la 2700rpm (se ridica masina de bot)  la 2000 rpm nu se intampla nimic. Dupa reglaj insa trage ca din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar am stat si am calculat si inclin spre reconditionare in Ro. Dar nu la Cipos... foarte neserios sa ma ia cu vrajeli de 2 lei ca intercoolerul se dezmembreaza si distruge turbina. M-a costat si o cartuta de bani... 1200 ron anul trecut in august si fix 1 an a tinut. Pe aceasta cale va rog sa imi recomandati pe cineva care reconditioneaza cu piese bune, nu chinezarii. Rog sa raspunda doar cei care au trecut prin reconditionare si nu cei care sunt "fani" Cipos....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia una noua de la distribuitorul garrett romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi permit. Prea scump. Caut varianta reconditionare serioasa (nu buleala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cauta una second originala de la cineva care a facut upgrade.

Eu asa am luat una pentru un prieten cu axr( turbina kkk) la doar 450 ron.

Dar trebuie verificata ca sa nu ai surprize, sa mearga bine geometria si sa nu aiba joc in ax.

A trecut un an si vreo 20.000 km si merge foarte bine si azi. E chestie de noroc dar pentru 450 ron a meritat riscu.

trebuie sa precizez ca m-a lasat sa o desfac in doua sa verific cum trebuie geometria.

Una originala chiar si sh e mai ok decat reconditionata asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stima si respect colegii. Am avut si eu problema cu turbina de anul trecut, crăpa ulei cu kg. Prin primavara am demontat turbina intr-un service autorizat aici in oras la mine, am luat turbina si am fost la Iasi la Sermecom, la reconditionari. Va spun ca sunt super multumit, pana acuma nici un semn de oboseala(intr-un interval de 10000 km), se aude sunetul specific exact ca din fabrica si intra la 1800 si daca dau talpa, se infige cum trebuie. Chiar si dupa 10000 km i-am dat pana in 185, nu stiu daca ducea mai mult ca nu mai aveam unde sa dau :)). Deci, recomand Sermecom Iasi, toate piesele au fost de la Garret, si parca garantie 1 an, daca nu ma insel. SI factura undeva la 930 de lei.

Modificat de Aylee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate garrett nu vinde piese de schimb inafara de unele actuatoare .(sursa garrett romania)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, EEXCALADE a scris:

Ia una noua de la distribuitorul garrett romania

 

în urmă cu 7 ore, tykazs a scris:

Nu imi permit. Prea scump. Caut varianta reconditionare serioasa (nu buleala)

 

în urmă cu 4 ore, EEXCALADE a scris:

Din pacate garrett nu vinde piese de schimb inafara de unele actuatoare .(sursa garrett romania)

Asculta-l pe EEXCALADE, pretul la distribuitor nu este chiar asa ridicat cum te astepti, iar pe langa asta iei o turbina noua, cu garantie, originala Garrett.

Oriunde ai reconditiona turbina nu o sa iasa cum trebuie, piesele sunt cum sunt (china de obicei, poate unele mai bune), piese originale nu se gasesc sub nici o forma (cine spune altfel este doar cu scopul de a te induce in eroare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/25/2016 at 6:00 PM, tykazs said:

Iar am stat si am calculat si inclin spre reconditionare in Ro. Dar nu la Cipos... foarte neserios sa ma ia cu vrajeli de 2 lei ca intercoolerul se dezmembreaza si distruge turbina. M-a costat si o cartuta de bani... 1200 ron anul trecut in august si fix 1 an a tinut. Pe aceasta cale va rog sa imi recomandati pe cineva care reconditioneaza cu piese bune, nu chinezarii. Rog sa raspunda doar cei care au trecut prin reconditionare si nu cei care sunt "fani" Cipos....multumesc

din pacate pt tine, in cazul asta Cipos Ciprian are dreptate.  acolo sunt urme de particule metalice. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate tin sa va contrazic. Pe palele turbinei nu se vede nici cea mai mica urma de impact ci doar varfuri incomplete, adica particule desprinse. Uitati-va atent in poza. Totul incepe dupa palele turbinei. Daca metalul care a distrus variabila in halul ala trecea prin motor, nu era normal sa lase urme si inainte de pale? Nu va inchipuiti ce inseamna sa intre asemenea bucati de metal in cilindri? Nu va inchipuiti ca se distrug supapele cand ar prinde o asemenea bucata de metal? Vrem sa fim reationali... nu sa tinem partea celor care sunt laudati dar treaba e de proasta calitate... 

Mai aratati-mi si mie aici pe forumul asta sau orice alt forum o singura persoana care sa fi patit asemenea deteriorare a variabilei de la "z-eturi desprinse din intercooler"... eu am cautat dar nu am gasit... Sunt eu unicat? Daca problema era cunoscuta si preponderenta, nu ar fi fost plin forumul de discutii legate de acest fenomen? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema la o masina. Cauza ,ca ai in cazul tau,a fost un corp strain. 

Ce nu ai observat e ca elicia e afectata doar la baza ,in zona geometriei variabile ,deci e clar.

Defectiunea poate fi si de la o simpla curatare de egr. De multe ori se incearca si curatarea depunerilor de la intrarea in galerie cazand bucati de depuneri in admisie.

Mai poate fi si de la bucati de depuneri care se desprind din galeria de admisie si din zona supapelor.

Da galeria de admisie jos ,fa niste poze la zona supapelor ,si apoi mai povestim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ma puteti ajuta va rog cu o interpretare la acest log, sunt incepator si sincer nu inteleg inca valorile din log. Mentionez ca uneori intra in limp mode pe la 3800 de ture in a 3-a. Masina este un Golf 4 break, motor 1.9 TDI 81KW, cod motor ASV. Va multumesc anticipat. Este acelasi log darl-am pus in formate diferite pt a putea fi citit mai usor.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.jpg

LOG-01-003-010-011.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 25/1/2004 at 13:50, energizer a scris:

Hello All

Am si io o mica problema(sincer cred ca e destul de mare):

- in treptele superioare de viteza la 2500 rpm masina intra in regim de avarie si imi taie turbina. Daca repornesc motorul masina fuctioneaza normal pana ajunge din nou la 2500.

- am avut valva egr blocata am curatat-o nu mai imi da acest defect

- am fost la porsche romania (bad ideea) pt un test si dupa vreo 2 ore a venit unu cu un raspuns sec turbina trebuie schimbata. io ma indoiesc de acest lucru.

asta a fost acum vreo 2 luni io merg cu masina asa de atunci si in oras nu mi se intampla decat f rar sa intre in regim de avarie in afara in schimb e cam nasol:(

stau in bucuresti asa ca daca stie cineva pe cineva care mai poate sa-mi faca o diagnoza si sa-si dea cu parerea spuneti-mi si mie

Acelasi lucru l am patit si eu am schimbat prima data debitmetru am dat jos turnina am schimbat valva n75 dar degeaba. La final am schimbat senzoru de presiune al turbinei si am rezolvat problema sper sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara. Intrucat nu doresc deschiderea unui nou topic postez si eu aici problema cu care m-am confruntat in aceasta seara:

Dupa accelerare brusca cu motorul cald, la relanti, pana la 3000 de ture, la eliberarea pedalei se aude acest zgomot. Luni voi merge la un service dar pana atunci mai am de facut vreo 150 km cu masina si as vrea sa stiu daca e bine sa merg asa sau nu. Multumesc!

 

http://hotupload.eu/1K7s http://hotupload.eu/1K7t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Salut! Am un fluierat turbo de aproape 60.000 km, dupa un soft mai agresiv. Acum am 120.000 km reali si softul schimbat. De ceva timp se aude si un zgomot metalic peste 2700-3000 ture, ca si cum ar agata. Motorul este 1.9 tdi bxe din 2008. Ma gandeam sa fac o reconditionare turbo, dar nu stiu daca la Cipos sau la AVD turbo?! Ce parere aveti?

PS: Cred ca am o problema si la volant si de accea am postat si acolo.

https://www.dropbox.com/s/fzecj4kfxc1ndxm/volant.mp4?dl=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
razvan_andrei82

Vad ca nu a mai scris nimeni pe aici.

Revin cu cateva impresii. 

Dupa problema descrisa mai sus am zis sa apelez la Cipos, fiind mai cunoscut si recomandat pt turbinele VAG. Am ajuns la el conform programarii, i-am zis ce ma deranjeaza ( zgomotul ca o sirena) si s-a apucat sa dea turbo jos fara sa faca un log,  test-drive sau sa verifice tubulaturi inainte .Am ramas putin surprins, dar am zis ca stiu ei ce fac. Au singur baiat care monteaza, demonteaza turbo. A scos turbo, mi-a aratat ca prezinta 2-3 urme mici de uzura pe pale si geometrie variabila, probabil resturi din intercooler si s-ar putea repeta problema daca nu il schimb, dar nu acum ci "pe la vara incolo" ( am avut un "deja vu" deoarece citisem cateva pagini in urma ca cineva a avut probleme cu turbo inlocuita si Cipos i-a zis ca este de la intercooler si nu-i valabila garantia pt turbo). I-am zis sa schimbe acum chitul turbo+geometria variabila (1200 lei) si o sa vad ce fac cu intercoolerul mai tarziu. Am schimbat si uleiul, filtru ulei si aer pt ca am zis ca asa este mai bine, ca tot se apropia revizia. Pretul pt manopera schimb ulei si 2 filtre 80 lei ( cam mult, in Focsani dau 60 lei pt ulei si 4 filtre la service autorizat). Le-a schimbat, a testat turbo pe banc, a montat-o pe masina si surpriza: zgomotul de sirena era la fel. Scuza lui a fost: "pai ti-am zis ca s-ar putea sa fluiere si dupa". Eu i-am zis: " pai sa fluiere chiar la fel. Eu de asta am venit la tine: sa scap de zgomot. Nu consuma ulei, nu scotea fum, nu avea pierderi de putere." A facut un log in mers si mi-a zis ca turbina functioneaza in parametri, dar i-am zis ca si cea veche functiona in parametri si a decis sa imi puna tubina veche la loc. Turbina veche testata pe bancul de probe este in parametri. Apoi mi-a zis ca fluieratul este de la catalizator, dar nu poate sa imi spuna sigur. Uite asa am pierdut 400 lei (manopera demontat si montat de 2 ori turbo) si aproape 4 ore pt neprofesionalismul lor. O sa o mai las asa si o sa apelez la alta firma pt turbina. O zi buna si aviz amatorilor sa stiti la ce va asteptati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol, pana la urma de unde crezi ca vine zgomotul? de la catalizator sau de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis sa il evitati pe marele Cipos...

Revin la parerea mea ca decat sa va complicati cu refacere mai bine luati articol nou sau sh...nu e un capat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Eu cred ca tot de la turbo este. Pe toti mecanicii pe care i-am intrebat au zis turbo. Am vrut sa pun azi, de curiozitate, un catalizator second, dar imi lua prea mult manopera in caz de nu il cumparam. Mai studiez problema si va anunt.

Nu se poate testa turbina intreaga pe banc, inainte sa schimbe ceva, sa vada daca fluiera?

Modificat de razvan_andrei82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul este 100% de la turbo. Probabil turbina care ti-a pus-o ca "noua" o fi fost o chinezarie retur de le vreun client si o fi vrut sa scape de ea. Pagubitii lui Cipos se cam inmultesc. Mai ales faza cu bucati din intercooler... asta e chiar penibil. E "placa" cu care se acopera in cazul in care te duci la el in garantie...vezi dom`le ca ti-am zis sa schimbi intercooleru... Ca bucatile alea metalice trec prin supape fara sa lase urme si distrug turbina... Chiar sunt indignat ca suntem luati de prosti... dar prosti suntem ca muscam momeala asa cum am facut eu cand am schimbat turbina la el si ai tinut mai putin de 1 an...

Mai verifica tubulatura turbo - intercooler - motor. Sa nu ai vreun furtun fisurat sau cu alte scapari si sa iti dea suierat cand creste presiunea. Uita-te atent si la conexiunile tubulaturei sa fie fixe si sa inchida bine.

Totodata uita-te si la furtunasele de vacuum.

Sa ne tii la curent pls.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am mai spus,unele fluiera chiar de noi,masina noua. Nu e neaparat o problema.Verificați consumul de ulei, vizual palele si geometria sa culiseze lin pt a evita surge-uri. In rest o talpa si o linie rosie din cand in cand. 

Ps: ce [cenzurat] sa fluiere la un cat? O bucata de ceramica poroasa.ala zornaie maxim,daca se sparge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!