Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

On 17.06.2020 at 21:43, ccdrept said:

Cu asta m.am ales azi. Masina nu mai trage.

 

20200617_214002.jpg

Salut, ai rezolvat ceva ????  Am aceeasi eroare si nu stiu de la ce. Turbina si actiatorul sunt schimbate acum aproximativ 20.000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtune vacuum in prima faza si electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat actuator, turbina furtune verificate si totusi are momente cand intra in limp mode si nu ii dau de cap

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i dai de cap dar nici nu asculti sfaturile primite :)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce sfaturi te referi ca nu inteleg?

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aditza nam

În primul rând nu mai da quote postării anterioare.

Apoi colegul @spido a spus să verifici electrovalva nu să schimbi actuatorul (bineînţeles că şi ăla poate fi o cauză, dar cum ai constat că este defect?). Oricum ca să rezolvi problema ai nevoie de un vcds şi un manometru de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si electrovalva si degeaba. Actuatorul l am schimbat pentru ca imi dadea pe tester, iar mecanicul mi-a propus ca odata cu schimbarea lui sa reconditioneze si turbina. Am reconditionat turbina am pus actuatorul nou erorile au disparut dupa o perioada de aprox 5-6.000 de km iarasi mi-a taiat pedala a intrat in limp mode si am erorile urmatoare unde observ ca acea eroare cu actionarea nu mai este.

IMG_4329.jpeg

IMG_4327.jpeg

Modificat de aditza nam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia verificat, nu schimbat. Daca verifici piesele prin schimbare o să ieși cam scump.

Îți propun sa faci niste loguri sa vedem mai exact unde este.problema. 

Citește cu atenție topicul de mai jos 

 

Aruncă un ochi și pe topicul de mai jos că să îți dai mai bine seama de necesitatea logurilor 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare baieti, 

 

Vin catre voi cu o situatie, masina in cauza, Skoda Superb , motor CFFB , cutie DSG, ( problema )careia nu ii dau de cap si anume eroarea aceasta   . Turbina acum  ani si ( 59.000 km ) refacuta complet.

Scurta istorie ce am facut pana acum :

-verificat toate furtunurile de comanda vaccum cu  instrument de vaccum  ..totul ok 

-verificat electrovalva N75 ,rezistenta,vaccum, tensiune,( schimbat chiar si cu una de pe alta masina,  tot da eroarea 

-senzor MAP  schimbat cu unul nou, marca Bosch nou ( verificat si voltaj , etc mufa  )

-veriricat tot traseul de intercooler ,, in regula

-verificat   cursa actuatorului turbo  functioneaza foarte cursiv, ( cu  instrument vaccum, in acelasi timp , am verificat si voltii la cursa minima si maxima, totul ok si in specificatii ) 

-povestit si cu baietii care mi-au reconditionat turbo   (   dpdv al lor, la prima vedere, turbo pare ca nou )

 

Am atasat si  poze la log-uri ... in treapta 3 si  4. ( din pacate , nu reusesc sa atasez fisierul excel  ).

Orice parere este binevenita.

Multumesc.

 

P0234.jpg

treapta 3.JPG

treapta 4.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare cam ciudată problema. Ai eroare de overboost nu pentru că turbina face suprapresiune ci pentru că scade cerința de presiune și turbina face in continuare presiune (cel puțin asta deduc eu din poze). Asta trebuie investigat: de ce in plină sarcina ECU hotaraste brusc că nu mai este nevoie de presiune.

42 minutes ago, Minel82 said:

din pacate , nu reusesc sa atasez fisierul excel

Ar trebui sa meargă atât în format Excel cât și *csv așa cum îl generează vcds. Încearcă să atașezi fișierul original *csv fara sa umbli la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost-ul apare de obicei in situatia unei geometrii cu probleme-ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot pe geometrie as da vina. @lupo_bv-te salut.Cred ca Ecu scade cerinta ptr ca a luat piciorul din gaz.Cred.Oricum,date insuficiente.

@pronet-si pe tine te salut!

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, lupo_bv said:

Pare cam ciudată problema. Ai eroare de overboost nu pentru că turbina face suprapresiune ci pentru că scade cerința de presiune și turbina face in continuare presiune (cel puțin asta deduc eu din poze). Asta trebuie investigat: de ce in plină sarcina ECU hotaraste brusc că nu mai este nevoie de presiune.

Posibil ca senzorul MAP sa nu fie pus conform specificatiilor...schimbat cu unul "generic"...sa zic asa.

 

Cheers @lupo_bv 👍 si @spido 👍

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa se poata folosi acestea.

Masina are stage 1, ( cu totul functional, egr, dpf ) din 2021 ....mai bine de 80.000 km . 

Acum,senzorul MAP, este Bosch, comandat pe serie de sasiu,  la fel face si cu cel vechi ...

Ce  am omis sa precizez, se intampla la cald fenomenul, iar in revenire, adica fara acceleratie ( sa zicem ca, ecu cere , 1.01 bar , iar actual este 1.45 bar ) , revine incet la valoarea ceruta.

 

Acelasi test la facum pe masina unui coleg  Passat din 2014 , motorul CFGB, iiar pe langa ca revenea aproape instant valoarea, si   curbele mergeau "mana in mana ",, cea comandata cu cea actuala .

 

1 Fault Found:

5172 - Boost Pressure Regulation 
          P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 420157 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 04:32:42

                    Engine speed: 3152.00 /min
                    Normed load value: 99.6 %
                    Vehicle speed: 131 km/h
                    Coolant temperature: 79 °C
                    Intake air temperature: 10 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.340 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge Pressure Actuator: activation: 5.87 %
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 17.13 %
                    Charge air pressure specified value: 1809 hPa
                    Accelerator pedal travel: 100.00 %
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 1204.5 mg/stroke

 

 

Treapta 3.CSV Treapta 4.CSV

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido te salut! Vad că turația are creștere liniară, iar linia aia roșie pe care scrie Load (presupun că este apăsarea accelerației) nu pare să se modifice, deci nu cred că a luat piciorul de pe accelerație.

@pronet salut! Cel mai probabil este geometria după ce a relatat colegul in ultima postare referitor la momentul când apare eroarea. Ce nelămurire am eu este daca la motoarele astea mai noi este normal că până pe la 3000rpm ECU sa ceară 2500mbari, iar apoi cerința să scadă brusc la 1500 mbari că la alea mai vechi nu prea am văzut comportamentul asta. Am văzut la unele că este descendentă curba presiunii specificate, dar nu o scădere așa de drastică.

@Minel82

Ar fi interesant de văzut câteva lucruri:

- daca se poate un log de la mașină colegului

- sa salvezi eroarea cu tot cu Freeze Frame că sa vedem toate datele

- sa repeți logul in mers și să pui și Duty Cycle pentru turbina (cred că are alta denumire, este in procente) și cantitățile de aer (specificat și măsurat, sa fie în mg/str. La fel denumirea cred că este schimbată)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!