Jump to content

"micile" Dar Multele Probleme Ale Unui A4


Durpaneus
 Share

Postare recomandată

o sa trebuiasca intr-adevar sa merg la un service pt. micile rahaturi de care ma tot pling p-acilea, asa ca mersi mult pt. sfaturi; treaba e ca acum am auzit de mai multi, si o sa trebuiasca sa aleg :D . ce vrei, de unde anu aveam de unde alege... si acum ma pling!

nu stiam ca service-ul seat nu e acreditat, dar tot pentru revizii ma duceam acolo; dupa cum ziceam mai sus, eu chiar nu mai am incredere in service-urile oficiale, si tocmai de aia cautam alte locatii, sa-mi rezolv problemele, ca doar acolo... thanks, but no, thanks!

cit despre magazinele de piese... nu m-am dus la europarts din motive super-subiective, iar la tracom am ajuns gindindu-ma si la faptul ca ei au si service, si ma facea sa am incredere mai mare fiindca au si experianta de sub capota; iar cu mine s-au purtat ok. si despre service-ul lor am auzit citeva lucruri de bine. dar cred ca ar trebui sa incercam sa ne punem de acord vis-a-vis de service-urile astea odata pentru totdeauna, ca doar n-o fi chiar imposibil! cine stie, poate o idee pentru un topic?!

in alta ordine de idei, ne intilnim miine la constanta? nu de alta, dar mi s-au tocit buricele destelor, si parca m-as mai folosi si de vece pentru comunicare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Durpaneus

    27

  • crassh

    13

  • Rapier

    13

  • BogdanS

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

voce, pardon! (vedeti, deja nu ma mai asculta!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

off topic:

Pai o sa vin in Constanta in noaptea asta si sper maine sa ajung si eu la intalnire, dar daca nu o sa ai oricum cu cine sa vb vrute si nevrute...:soothe[1]:

Crassh tot Off topic:

Eu am fost la Cardinal indrumat sa vb cu mult prea amabilul Domn Cornel, e adevarat ca poate l-am prins intr-o pasa proasta, si cand a vazut ca eu vreau sa fac doar niste scanari si niste mici schimburi (bucse.etc) costuri maxim de 5 mil, mi-a spus "mergi la colegul ca eu sunt f ocupat" si a luat urmatorul client cu lantul mai gros la gat si audi, si peste umar mi-a spus "...dar oricum mai repede de 2-3 saptamani nu-ti facem programare ca avem alte urgente" asa am ajuns la Seat unde intri imediat si mai ai si cateva beneficii...

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic : eu am sunat dinainte, m-am dus si nu cred ca au trecut 30 de minute pana s-au apucat de masina, era electricianul plecat. oricum au fost amabili fiindca am fost programat intr-o zi, n-am reusit sa vin, i-am anuntat cu o zi inainte ca nu mai pot veni, iar cand am aparut, dupa 2 zile, m-am dus fara programare si n-a fost nici o problema. era acelasi tip cu care vorbisem si prima oara, probabil a apreciat gestul meu de a-i anunta ca nu pot veni. din aceasta cauza nu m-a suparat faptul ca am asteptat 30 de min.

Durpaneus tu ai xenon? parca vad acolo balastul, dar la mine farul nu arata deloc asa. nu trebuie sa demontez atata. l-am scos, are 2 clape, una duce la becul xenon si cealalta la faza lunga si pozitie. pur si simplu scot clapele alea care sunt prinse cu un arc.

Modificat de crassh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am xenon. ce sa zic, asa-i la mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenon am si eu dar am exact acelasi sistem de care zice si crassh,iar ca sa schimb becurile de pozitie niciodata nu am scos farul...si le-am schimbat de vreo 2 ori pe ambele parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. doar pentru semnalizare trebuie scos farul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Xenon se poate sa schimbati unele dintre becuri si fara sa scoateti farul, asa cum bine ati spus (si daca aveti maini mai subtirele). La Durpaneus nu se poate pentru ca el nu are Xenon ca voi (Kata A4 si Crassh)...are BI-Xenon. Si in acest caz, cutia aia din spatele farului este mai mare si nu ai posibilitatea sa desfaci nimic fara a scoate farul afara.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bi-xenon inseamna nu inseamna sa ai xenon si pe faza lunga? care-i pina la urma diferenta intre xenon si bi xenon?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...asta inseamna. Diferentele s-au mai discutat. Gasesti ceva informatii AICI. Este un topic din aria Passat dar trateaza diferentele intre Xenon si BI-Xenon. Din pozele pe care le-ai pus, mi-am dat seama ca ai BI-Xenon. Se vede bobina care actioneaza clapeta cu oglinzile din interiorul farului (la trecerea de la faza scurta la lunga). La fel am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult! e tare bine cind mai afli cite ceva despre masina ta! ceva de bine, ca in ultima vreme...

iar daca sint mai atent, cu siguranta si lumineaza mai bine!

iar dupa ce am citit si eu despre bi-xenoane, abia astept sa vina seara, sa-mi dau singur flash-uri! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta mare bucurie am primit-o ieri, cind mi s-a furat semnalizarea de pe aripa stinga; deja am facut comanda de semnalizator, dar sint nelamurit in legatura cu cablul: eu il vad ca e taiat, dar treaba e ca nu stiu daca sa comand altul, sau e de-ajuns ce mi-a mai lasat "marinimosul"; aveti idee? si inca ceva - trebuie sa-i dau aripa jos? (va rog... spuneti nu...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre asta, da-i un PM lui Baracuda. El a patit "bucuria" asta...cu ambele semnale de pe aripi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat semnalizarea; prostia aia de plastic - 250.000; evident, dau comanda; becul - 25.000; idem; cablul - 570.000; @#%^$%# !!! cum m-am gindit eu, ca amicul ciorditor s-a gindit sa-mi faca un pustiu de bine si mi-a taiat firele, nu mi le-a smuls, am zis ca e deajuns cu investitia si n-am mai luat si cablu;

2 zile mai tirziu sint fericitul posesor al unei semnalizari, si a unui bec; dilema abia acum apare: becul nu se monteaza in porcaria aia de plastic, ci in cablu (pe care nu-l luasem, dupa cum tineti minte), ce mai apoi intra in semnalizare; printre injuraturi, dau comanda si de cablu, string din dinti inca 5 zile, dupa care ma duc sa ridic dita-mai ingineria de cablu, cu cine stie ce mufe, ma gindeam eu; cind colo, o prostie de cauciuc (in speta mufa in care intra becu'), si 2 fire; colorate; si atit; 570.000 !!! ba nu, mint: mi-au mai dat un bec.

cit jeg! cite blesteme imi trec prin cap! nici nu mai stiu pe cine sa injur mai intii: pe hot, pe mine c-as fi putut s-o parchez altundeva, pe politaii de 2 lei care vegheaza la capatiiul nostru, pe hotii de la magazinu' de piese, pe hotii de la VAG... pe mine ca am dat banii pe prostia aia de plastic cu iz de made in china, pe cele 2 fire cu miros de made in spatele blocului... sint foarte curios cit a fost adaosul celor de la magazin; profitul celor care vind cele 2 cabluri innadite intr-un mare fel!

sper sa nu va plictisesc, dar simt nevoia sa refulez undeva!

singura consolare a venit abia dupa ce mi-am montat-o: cind am vazut ce greu se introduce in aripa, m-am mirat cun de nu mi-a zgiriat vopseaua atunci cind mi-a furat-o; ce mai, bine ca era profesionist! le multumesc pe aceasta cale zecilor de posesori de a4 pe care si-a facut flacaul nostru mina, de m-a operat pe mine asa artistic; si ultumesc si economiei de piata, unde oferta semuleaza dupa cerere; unde obrazul subtire cu cheltuiala se tine; unde cel ce renunta la a-si lua logan nou in favoarea unui golf vechi este tratat la service cu jecmaneala de care ne este scirba tuturor;

imi spunea justi ca vazuse pretul manoperei pt vw - 600.000, pentru audi - 800.000, la acelasi tip de motor; asa e, costa mai mult sa ridici capota la un audi; caci daca ti-ai permis sa scoti mai multi bani cind cumperi masina, o sa-ti permiti si a doua oara, si a treia, si a ....

si ajungem sa postam despre cum sa-mi schimb singur un bec, sa-mi fac schimbul de ulei,de unde sa-mi iau piese din dezmembrari, sa ne intoarcem din nou cu masinile in spatele blocului, sa le bricolam la o sticla de bere;

mi-e scirba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Durpaneus,

Eu nu inteleg de ce te plangi... Mie pentru schimbarea unui bec de pozitie (daca nu ma insel e 1,5 lei cred la benzinarie) mi-au luat la reprezentanta 100 RON (pentru ca au verificat instalatia electrica) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai de rahaturile astea ma pling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles de ce te plangi - am vrut sa spun doar ca nu ti se intampla doar tie - este o chestie generala si probabil tipic romaneasca precum multe altele :icon_thumright:.

Nu mi-ar fi ciuda daca am avea o calitate a serviciilor ireprosabila, dar din pacate nu este.

Mie la reprezentanta mi-a facut schimbul de ulei cu uleiul meu (adus din Germania) si mi-au pus toti cei 5 litri in motor de era cu 2cm peste maxim si cand i-am intrebat (dupa ce am verificat eu joja) mi-au spus ca au crezut ca e bidonul de 4 litri si au dat din umeri :rr: - si vorbim de reprezentanta, nu de un service de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asa se naste paradoxul - fiindca asa sintem tratati la reprezentante, ne mutam la service-uri "alternative"; ne trateaza cu sictir la magazinele de piese, si ne luam de la sh;

eu nu o iau ca pe ceva personal, nici nu ma deranjeaza in mod special ceva anume, ci problema de fond; faptul ca mai toti de pe-aici s-au lovit de situatiile astea e o certitudine, atestata in special de problemele care sint ridicate la fiecare topic aparut nou: am patit... mi s-a intimplat... ce sa fac sa... . aryes 13 spunea ca la intilniri nu venim decit cind ne mai pica cite ceva; daca toate merg bine nu mai vine nimeni; cam are dreptate, fiindca am si ajuns sa ne inscriem pe forumul asta tocmai din cauza ca ne prea scirbim de ce ni se intimpla, si cautam ceva sfaturi si empatie la altii care s-au lovit si ei de jegul ce ne inconjoara;

e mare pacat, fiindca placerea de a ne bucura de masini e umbrita de tot felul de belele; si cit de mici sint rahaturile astea, tot ne scirbesc maxim;

si asta fiindca am avut niste asteptari cam prea mari; caci daca am fi ramas la daciile mioritice n-am mai fi siderati de cum ne trateaza ceilalti prestatori de servicii ce graviteaza in jurul nostru.

desi sint obisnuit cu viata asta de *****, tot nu ma pot abtine sa nu ma enervez la de-astea.

in curind o sa ma taxati pentru consultatiile de pe canapea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am zis ca este inutil sa dezvolt vreun nou topic, asa ca postez direct aici nelamuririle mele .

Pentru ca este prima oara cand postez la sectiunea AUDI , doresc sa-i salut pe toti membrii acesteia . Nu am avut motiv sa ma apropii de aceasta zona a VWForum pentru ca nu visam sa devin prea curand posesor de AUDI. Dar iata ca sper sa fac acest pas si ca sa n-o mai lungesc, sa va explic despre ce este vorba.

Initial pornisem cu gandul sa-mi iau un Golf V sau un Passat model 2004-2005, dar am ridicat pretentiile si am ajuns la un Audi A4. Cautarile m-au dus in targul din Vitan, pe la parcurile auto din Bucuresti si intr-un final am ajuns in inima Ardealului pentru a-mi cumpara o masina.

Exista si varianta de a pleca spre Germania, dar tatal meu este extrem de ocupat ( face aprox. 50.000 km pe an ), asa ca am renuntat la aceasta idee. Fiind extrem de pretentios si mai ales suspicios in alegerea unei masini, am renuntat la ideea de a mai trece vreodata prin targul din Vitan ( desi aici tatal meu a cumparat doua masini bune de-a lungul timpului - un Opel Vectra si o Skoda Octavia ) . Masini lovite, oameni dubiosi, preturi mari - mai ales ca nu am fost duminica acolo, cand e nebunie curata .

In Ardeal, dupa ce am fost intr-un targ de masini duminica, cred ca cel mai mare din Transilvania, si am vazut si oferta parcurilor auto, am dat un avans pentru un AUDI A4 1.9 TDI 131 cp model 2004 (spoilerele, pragurile vopsite integral in culoarea caroseriei) berlina si argintiu metalizat. Ca dotari mentionez : faruri xenon, Audi concert, dublu-climatronic, ESP , 6 airbag-uri.

Masina este adusa recent de un ardelean sadea, cu bun simt, din Germania. Are putin peste 170.000 km, carte service (doar am mentionat, nu ca ar fi relevant ), facturi, chitante, o atestare de la DEKRA ( toate sunt in germana si nu stiu o boaba), certificat de autenticitate , carte de identitate etc.

Cum spre sfarsitul saptamanii trebuie sa o cumpar, vin si eu cu doua-trei intrebari :

Am testat masina vreo 3 km si ce am sesizat in acest scurt drive-test...pornesc motorul si dieselul se trezeste la viata, dar cam trepidant, adica a scuturat bine masina, dupa care torcea linistit la ralanti . Plec de pe loc, intra cam greu in treapta I , pe cand in celelalte intra super lejer. In scurta distanta ce am parcurs-o nu mi s-a parut cu mult mai puternic decat motorul de pe Octavia de 110 cp pe care o are tata. La Octavia intre 3.000 si 4.000 rotatii "mananca" asfaltul, pe cand la motorul asta nu am simtit puterea bruta pe care o asteptam de la un diesel de 131 cp. Poate sunt subiectiv, eram si trei in masina, mergea clima, nu eram obisnuit cu masina, dar , totusi mi-a ridicat semne de intrebare...

Pentru trepidatiile masinii de la pornire, proprietarul are o explicatie : a zis ca e defect senzorul de "turatie" si a venit pregatit cu unul nou . Ce mi s-a mai intamplat in drive-test : pur si simplu am vrut s-o scot pe liber, dupa o ce o turasem bine in 4.000 si s-a turat singura ca nebuna in 5.000 rot. , pe rosu , in loc sa scada turometru ; doar cand am piscat frana a revenit la ralanti, desi in tot acest timp eram cu piciorul apasat pe ambreiaj la maximum si nu stiam ce sa-i fac. :) Ma apucasera toate transpiratiile ca-i distrug omului masina fara sa fie vina mea. Am tot condus dieseluri, de fapt numai motorina conduc de cand am luat permisul acum 6 ani, dar asa ceva n-am mai patit. Bine ca a durat o fractiune de secunda !

Credeti ca este vorba tot de "senzorul de turatie" ?

In rest, masina este o bijuterie, nu are pic de uzura la interior, la volan, schimbator etc. Zici ca a iesit din show-room acum, cred in spate nu a stat cineva vreodata, sau baietii de la AUDI fac materiale foarte rezistente. In mers nu se aude nimic, nu trage etc... Am vazut ca are un biletel la motor ca are schimbat uleiul si este norma 507.00, este OK asa ?

Sper ca nu v-am plictisit prea tare si astept sfaturile voastre, chiar daca este perioada de vacanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca lumea este in vacanta, dar totusi as dori sa primesc un raspuns avizat la nelamuririle pe care le-am formulat.

O zi frumoasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si tine, sunt nou pe acest forum, si asta nu pentru ca nu as fi avut masini din grupul VW, ba chiar am avut 3 VW Passat, unul din 1999 TDI de 90 CP si 2 masini TDI 131 CP 4Motion din 2001 si respectiv 2002. Din 2003 am trecut la BMW si numai acum 2 saptamani am revenit la un Audi A4 second hand cu motor 1.9 TDI de 116 CP din oct. 2004. Ca sa revin insa la problemele tale, trebuie sa-ti spun sincer ca este greu sa exprimi un punct de vedere numai din ce auzi. Ca sa vezi cei cu trepidatia si turatia, ar trebui sa o pui pe un tester sau macar sa-i schimbi acel senzor de turatie. Cu nici unul din cele 4 motoare pe care le-am avut pe cele 4 masini din grup nu am avut probleme de trepidatie sau pornire grea, iar ca turatie nu am ajuns decat rar la 4000 turatii, numai in cazuri de porniri in tromba (rare) si pe autostrada. Cuplul la TDI se simte mult mai jos in ture decat la BMW, unde numai peste 3500 turatii simti masina. Eu nu prea mi-am forjat masinile, dar cel mai silentios mi se pare acest motor de 116 CP pe care il am acum pe Audi. Sigur ca sunt convins ca si antifonarea este mai buna ca la Passat. Cat priveste faptul ca, citeodata intra mai greu in treapta I, mi s-a intamplat la Passat, dar mai ales iarna cu motorul rece, dar si la BMW in aceleasi conditii. La Audi intra unsa, cu toate ca masina are 157.000 km. Raman la parerea ca intai ar trebui sa schimbi ce este stricat in motor, si apoi sa faci comparatie. Cat priveste lipsa de putere, comparatia este greu de facut. Intai tester, sa vezi daca nu a inceput sa te lase debitmetrul sau compresia, dar sunt si alti parametrii, gen cauciucuri, greutate s.a.m.d.. Trebuie sa le iei pe rand, mai ales ca trei km sunt putini ca sa-ti faci o parere avizata despre masina. Si eu ca si tine am ajuns in provincie ca sa gasesc o masina mai buna si fara "trucaje", dar am si garantie 1 an pe cutie si motor si am reusit sa-i verific si istoricul inainte sa o iau. Sigur ca si afara, istoria este scrisa tot de oameni, dar macar partial sunt linistit. Succes oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati si pe mine daca se poate,am un Audi A4 ,an fabr. 2000 si am o problema care ma scoate din minti: dimineate cind este rece afara oscileaza toate luminile la bord si acele o iau razna,trebuie sa pornesc masina si sa o tin vreo 3 min. ca sa nu mai faca in felu ala.Ca o ciudatenie, cind pornesc masina in mijlocul zilei atunci cind este foarte cald nu mai oscileaza nici o lumina.Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un Audi A4 din 2003 si azi mi-a facut a doua oara o figura :D De dimineata am incercat sa deschid masina din butonul de pe cheie si nu se intampla nimic... :D Am deschis masina pana la urma in modul clasic :D Am pus contactul si dupa am scos cheia. Am incercat-o si a mers perfect. E a doua oara cand mi se intampla in ultima luna. Sunt oare de vina bateriile de la telecomanda sau este ceva mai grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invictus, ai fi putut incerca un "search" si ai fi gasit informatia...data viitoare poate incerci sa cauti mai mult inainte de a posta. S-a mai discutat asta si chiar am postat recent despre aceasta problema in topicul ASTA (postul #4). Tot in postul meu este link si catre un alt topic pe care s-a dezbatut acest lucru. Lectura placuta

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
@Durpaneus, Eu nu inteleg de ce te plangi... Mie pentru schimbarea unui bec de pozitie (daca nu ma insel e 1,5 lei cred la benzinarie) mi-au luat la reprezentanta 100 RON (pentru ca au verificat instalatia electrica) :)
Becurile de pozitie pt Audi sunt cu halogen, si sunt mai scumpe decat cele normale. Cele normale de 1,5 RON nu sunt cu halogen, si nu se potrivesc in soclul becului (soclul are aripioarele dispuse la un unghi diferit de 180 grade, iar becurile ieftine au aripioarele la 180 de grade). Difera inclusiv puterea, cele cu halogen sunt si mai puternice cu 1 watt decat cele normale, dar diferenta de iluminare nu este numai din acest 1 watt. La Porche un asemenea bec costa 23 RON (fara montaj !). Eu am gasit astfel de becuri la pretul de 7,5 RON la o singura taraba din tirgul Vitan, undeva pe rindul din dreapta, printre ultimele tarabe pe dreapta.
...Am testat masina vreo 3 km si ce am sesizat in acest scurt drive-test...pornesc motorul si dieselul se trezeste la viata, dar cam trepidant, adica a scuturat bine masina, dupa care torcea linistit la ralanti . Plec de pe loc, intra cam greu in treapta I , pe cand in celelalte intra super lejer. In scurta distanta ce am parcurs-o nu mi s-a parut cu mult mai puternic decat motorul de pe Octavia de 110 cp pe care o are tata. La Octavia intre 3.000 si 4.000 rotatii "mananca" asfaltul, pe cand la motorul asta nu am simtit puterea bruta pe care o asteptam de la un diesel de 131 cp. Poate sunt subiectiv, eram si trei in masina, mergea clima, nu eram obisnuit cu masina, dar , totusi mi-a ridicat semne de intrebare...Pentru trepidatiile masinii de la pornire, proprietarul are o explicatie : a zis ca e defect senzorul de "turatie" si a venit pregatit cu unul nou . Ce mi s-a mai intamplat in drive-test : pur si simplu am vrut s-o scot pe liber, dupa o ce o turasem bine in 4.000 si s-a turat singura ca nebuna in 5.000 rot. , pe rosu , in loc sa scada turometru ; doar cand am piscat frana a revenit la ralanti, desi in tot acest timp eram cu piciorul apasat pe ambreiaj la maximum si nu stiam ce sa-i fac. :)) Ma apucasera toate transpiratiile ca-i distrug omului masina fara sa fie vina mea. Am tot condus dieseluri, de fapt numai motorina conduc de cand am luat permisul acum 6 ani, dar asa ceva n-am mai patit. Bine ca a durat o fractiune de secunda !Credeti ca este vorba tot de "senzorul de turatie" ?...
Sunt la 5-a masina Audi second hand diesel, si am capatat oarece experienta in testarea acestora. Am intilnit masini ce abia trageau, si altele care patinau in treptele de viteza 1, 2 si 3. Parerea mea este ca exista cel putin o defectiune, legat si de tractiune, dar si de turarea motorului cand este scoasa din viteza. Iti sugerez sa te lamuresti cu cauzele mai intai, si aceasta numai prin diagnostigare si reparare inainte de a o cumpara, sau sa cauti alta - oferta este larga.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!