Jump to content

"micile" Dar Multele Probleme Ale Unui A4


Durpaneus
 Share

Postare recomandată

rapier, si tu? :ceuameni: si eu m-am plictisit de cate ori am demontat farul... nasol ca nu am chei torx si folosesc o surubelnitza normala, lata cat sa prinda bine suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Durpaneus

    27

  • crassh

    13

  • Rapier

    13

  • BogdanS

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

@ Durpaneus :

Intalnirile la Constanta sunt aici .

Poate reusesti sa vii la una din ele si stam de vorba atunci si despre masina , dar nu numai .

Am mai multe intrebari despre ea dar nu-i locul aici .

Pana atunci drive safe ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred!!! Eu saptamana viitoare vreau sa imi cumpar un A4 si chiar nu am chef de becurile lui...

Alte probleme mai serioase sunt la care ar trebuii sa ma uit inainte sa il iau? E un B6 din 2003 1.9TDI 132 CP. Il iau de la un prieten la un pret destul de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca ai mainile destul de subtiri si "scratch-resistent" poti sa schimbi becul de pozitie fara a da farul jos. iti faci loc pana la far si dai jos mansonul de cauciuc... si ai acces la soclu/bec. :lol: Eu asa am facut.

Cand am luat masina din Germania avea becurile de pozitie arse. Am gasit alte becuri la fel de mari ca marime (la Agip), singura pb. era ca nu se potriveau "tzumburusii" cu mufa mea. Cu un artificiu tehnic am indepartat unul dintre "tzumburusii" si am pus becurile. De atunci (septembrie-octombrie) nu am avut probleme cu becurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dramatizati :P Nu este CHIAR atat de rau. Eu am luat masina in 2006, ea fiind produsa in 2004. Stiam ca durata normala de viata a unui bec este de aprox 2 ani. Asa incat, atunci cand au inceput sa se arda, nu am considerat ca este o mare problema ci doar ceva cat de cat normal. Dupa ce le-am schimbat aproape pe toate, s-a mai ars doar O DATA becul de pozitie stanga fata si tot O DATA becul de pozitie dreapta spate. Deci nu este chiar atat de grav.

rasheedkpenny, asta e valabil la A4 fara BI-XENON...la mine, poti sa ai mainile ca paiele si tot nu se poate schimba vre-un bec fara sa dai farul jos... Chiar si la cele cu Xenon simplu este destul de dificil

crassh, la primele becuri schimbate am mers la diverse service-uri/prieteni si foloseam sculele lor...da la service lasam cateva sute de mii de fiecare data si m-am enervat... Asa ca mi-am luat o surubelnita multifunctionala de la Drapper cu capete multiple si are si torx-urile care imi trebuiau... Problem Solved :P Acum dau farul jos in 1 minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se ard becurile .... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un raspuns rapid, baieti, daca se poate, ca ma duc azi sa-i fac revizia de 60.000 km.: eu la revizia trecuta nu i-am schimbat filtrul de polen; are ceva daca repet miscarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este filtru cu carbon activ il poti lasa pe masina linistit 20/30.000 km..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum aflu daca e sau nu cu carbon activ, si cum m-ar afecta daca nu-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu carbon activ retine si mirosurile(gaze esapament,etc) pe cind celalalt retine doar praful si mizeria sa nu patrunda in habitaclu.Daca tu nu simteai niciun miros in masina in trafic inseamna ca aveai cu carbon activ.Daca te uiti asa la el nu stiu cum arata unul sau celalalt.Asta cu carbon activ este gri cenusiu..

Practic,atunci cind se infunda iti dai seama ca nu mai raceste clima asa bine,sau intr-o zi ploioasa se aburesc geamurile in interior.Asta este din ce stiu eu..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina la urma mi-am luat, filtru simplu, nu cu carbon, ca era dublu la pret, si tipul de la magazin zicea ca n-ar prea fi mare scofala; l-am schimbat fiindca intr-adevar, mi se mai aburea parbrizul, si daca tot vine vara o sa folosesc AC-ul, si... de fapt l-am luat fiindca era ieftin;

daca tot veni vorba de cit a costat, va spun ca le-am luat de la un magazin de piese (Tracom, pentru cei din Constanta), si m-a costat cam asa :

ULEI CASTROL TXT 505 01 .......4*55 = 220

FILTRU ULEI ........................................25

FILTRU MOTORINA................................79

FILTRU AER..........................................49

FILTRU POLEN.......................................49

TOTAL..................................................442 RON

am vrut sa fac azi revizia la Seat, dar cica erau ocupati, sa incerc miine; o sa va zic si cit m-a costat manopera; din nou, daca aveti alta sugestie de unde ar fi, din punctul vostru de vedere, mai OK la service, nu ezitati sa-mi ziceti.

cit despre schimbatul becurilor merci mult de sfaturi, si o sa-mi cumpar si eu niste surubelnite mai de doamne-ajuta, sa-ncerc sa-l schimb; va tin la curent; apropos, am faruri xenon;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.500.000 a fost revizia. mai multe despre ce draci mi-am facut va povestedc miine, la intilnire; pentru ceilalti - cind ma mai calmez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum va ziceam, a, facut revizia la masina.

am fost la seat, am dat de un baiat care facea treaba frumos, s-a mai uitat pe sub ea, parea destul de atent (oare ca sa fiu si eu "atent" cu el pe urma?!), ce mai... mi-a placut.

doar ca zicea ca nu-s destui 4 litri de ulei, ca ar mai trebui sa completez ulterior, dar dupa schimb joja arata max.

dupa ce a terminat el treaba, ce ma maninca-n c*r: sa-i zic de motor ca vibreaza (cred ca deja stiti problema), ca n-are mersul rotund la relanti. el porneste masina, pune mina pe volan, spune ca nu i se pare, eu insist, si atunci se gindeste el sa deschida busonu' de la ulei; se auzea mai tare motorul (evident), dar nu mi se parea ca as auzi vreun zgomot ciudat; el insa zice "si citi km. zici ca are masina?" - "60.000", zic eu; "din ce an e?" - "2004"; "nu cred sa aiba doar atitia; mai si aud un zgomot pe aici";

moment in care, ca sa vezi, am inceput sa-l "aud" si eu; cred ca as fi auzit si zborul bufnitei, daca imi zicea ala;

"in plus, zice el, mai si iese fum cind ii scot busonul de ulei"; nu stiu exact ce ar insemna asta, daca o fi din cauza unei zgirieturi pe cilindri, daca o fi vreun segment paradit... nici eu nu mai stiu exact la ce-mi mergea mintea atunci!

"e cam uzat motoru' asta!" (mie mi-au amortit picioarele) - "pai si cam citi km. zici tu ca ar avea el peste ce arata acolo?"

el sta, se cam codeste sa-mi dea verdicte, dar intr-un tirziu: "cam cu vreo suta cel putin peste!" (mi s-a taiat respiratia);

in fine, povestea merge mai departe, mai vine inca un mecanic, mai orientat parea decit primul, care are aceeasi parere, tot cu fumul care iese cind deschizi busonul, tot cu sunetul suspect, si care mai vine cu o solutie: sa vedem daca e uzata cureaua de distributie, si eventual sa vedem daca e cea originala!

zis si facut, desfac ei capacul, si ce sa vezi: era o crapatura de toata frumusetea, transversal pe curea, fix in dreptul nostru, si destul de profunda. buuuun... deci, zice el, e intr-adevar cu mai multi km.

una peste alta, ma duc la intilnirea celor de pe forum dupa citeva zile, le spun cam care e povestea mea, unul din baieti vine cu un lap-top, si sa vedem citi km. are (desi nu eram foarte sigur ca vreau sa aflu).

se pare ca masina avea intr-adevar mai multi km., mai exact cu 12.000 km. mai mult (a se citi doisprezece, nu o suta doua zeci) - sa nu-i omori pe aia de la service, ca m-au imbatrinit cu vreo 2 primaveri?!

in rest ceilalti parametri erau in limite normale, iar baietii ziceau ca motorul toarce bine, si, din nou, sa nu-mi fac probleme cu acea vibratie (da' ce, ma las eu?!)

in alta ordine de idei, azi am desfacut farul sa-mi schimb becul de pozitie, si mi-a luat cam 45 min., dar miine cind iau alt bec si il pun la loc fac si niste poze, sa nu mai treaca altii prin ce am trecut si eu; nu de alta, da-i destul de simplu. de la a doua oara in sus :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus tuturor! Sint nou pentru site-ul asta si pentru forumuri in general. Va rog sa ma intelegeti daca mai gresesc.

Dupa 2 VW Passat-uri mi-am cumparat o masina pe care mi-o doream un A4 Break 2,5TDI quattro, fabricat in 2004. Am cumparat masina in decembrie trecut si avea la board 157,000 Km. Citind de problemele aparute m-am speriat un pic. Pina acum eu nu am avut nici o problema!!! Acum doar mi s-au ars un bec pe fata si un bec pe frina.

Cum se poate schimba?

cel de pe frina, pe celalalt am aflat si am facut-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durpaneus, prima data mi-a luat si mie 45 minute (din care 30 sa-mi dau seama pe unde sunt suruburile alea)... De a doua oara merge mai repede :) ...

MISHoooo, bine ai venit pe forum.... Nu stiu cum este la Avant, dar in cazul ca se aseamana cu sedan-ul, ar trebui sa ai in stanga si dreapta portbagajului (imediat cum ridici haionul) doua "rondele"/cerculete vizibile in tapiteria ce imbraca interiorul portbagajului. Sunt 2 capace care ascund cate un surub (cap "cruce"). Dupa ce ai desfacut surubul si il scoti afara, tragi usor de stop si ar trebui sa se desprinda (poate daca nu a fost desfacut de mult, garnitura de cauciuc sa fie mai lipita si sa iasa un picut mai greu). Nu forta...in exteriorul stopului, acesta ar trebui sa fie prins cu doua ...cum sa le zic... "picioruse" cu o sfera mica in capat, ce fac corp comun cu stopul (grija sa nu se rupa). Aceste "picioruse" intra in niste gauri imbracate in cauciuc, din caroserie. Stopul il tragi usor spre tine dupa ce ai desfacut surubul si pe spatele lui vezi placuta cu mufa de conectare si soclurile becurilor. Are si asta niste urechi de plasti pe care daca le apesi poti separa placa asta de stopul propriu zis. Inainte scoate mufa ca sa nu te incurce. Dupa ce ai separat placa, localizezi becul ars si il inlociesti cu unul la fel. Cel de frana este becul cu 2 filamente. Atentie cand bagi becul sa respecti "tumburusii" de ghidaj ai becului, dupa care montezi totul la loc in ordine inversa.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

durpaneus dar merge sa afli cati km are masina??? eu stiam ca singura varianta e sa mergi la reprezentanta audi, ei sa verifice ultima revizie facuta (daca a fost facuta la vreun dealer audi) si sa compari nr de km de atunci cu cel actual. daca exista si alta metoda as fi si eu interesat. oricum patania ta nu e nimic fata de ce am patit eu. mie dupa ce un nenorocit mi-a rupt o urechiusa de plastic de la far, cele cu surub de deasupra, mi-a zis cica "da stii ca masina a fost lovita nu? uite aici, asta era lipita". sau am auzit si varianta cu sute de mii de km, dar cand a condus mecanicul masina (si e specializat omu, cursuri prin germania, prostii, numai vag repara) mi-a zis "uite bai cum merge, ce-ai, cum sa aibe asta sute de mii de km...). oricum nasol ca mi-am trezit suspiciuni acum... balastul de xenon de la farul dreapta era altfel, parea mai nou decat cel de pe stanga...cel putin cablul care ducea spre bec era total diferit.

Modificat de crassh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

Daca te iei dupa toti neghiobi de mecanici de pe la noi inebunesti cu sunetele lor ciudate. Mai bine rezerva-ti cateva ore bune si citeste atent acest forum despre "asa zisele" probleme. Sincer nu-mi explic de ce ar da cineva km inapoi cu 12mii km, poate chiar ai km reali. Prin RO nu se circula asa mult ca-n vest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nr de km. mi l-a aflat un baiat de pe forum, care mi-a facut o diagnoza cu vag-com-ul. el zicea ca e posibil sa se poata vedea nr. de km. reali, dar nu la toate masinile; cum la a mea era o diferenta de nr de km. ... m-am gindit ca atunci astia or fi cei reali.

ca sa vezi coincidenta, si mie mi-au zis acelasi lucru - ca masina a fost revopsita (deci probabil lovita); ce-i drept, ar cam fi posibil, la mine, dupa cum va mai ziceam, e si o roata sui; curind (a se citi cind oi avea bani, ca abia ce i-am facut revizia), o sa merg sa-i fac geometria.

intrebarea cu nr. de km. mi-am pus-o si eu - de ce draq ar da cineva inapoi 12.000?! dar treaba e ca, dupa cum am mai zis, masina e la mina a treia; iar prima oara a fost vinduta dupa 2 ani, cu vreo 30.000 de km. asta ar insemna ca a dat kilometrajul inapoi cu mai mult de 30%. ceea ce... ar fi ceva; ce ma ingrijoreaza e ca nu cumva sa fi facut treaba asta ca sa sara peste o revizie, ca doar nu s-ar fi speriat nimeni daca masina avea 40.000 in loc de 30.000.

si, asa cum v-am promis, iata pozele cu schimbarea de bec:

-am desfacut suruburile tubului ce duce spre filtrul de aer

-am desfacut suruburile care prind farul; intii cele de sus (care se vad in poza), pe urma am slabit pe celelalte 2(indica sagetile)

- o poza mai in detaliu cu cel de jos dinspre radiator

- si cu celalalt

- am scos farul in exterior

- asta e mufa electrica

- care are o piedica, si cam asa se manipuleaza ea

- suruburile si clema din spatele farului

- asta e becu' de pozitie

- are niste picioruse pe care le apesi, si pe urma il tragi afara

- iei becul, il rotesti spre stinga si-l scoti;

- dupa care bui becul nou, si de aici cred ca se prinde toata lumea ce urmeaza;

acum, in sfirsit, computerul de bord nu mai arata ca pomul de craciun !

post-12081-1178692034_thumb.jpg

post-12081-1178692210_thumb.jpg

post-12081-1178692379_thumb.jpg

post-12081-1178692436_thumb.jpg

post-12081-1178692494_thumb.jpg

post-12081-1178692555_thumb.jpg

post-12081-1178692771_thumb.jpg

post-12081-1178692789_thumb.jpg

post-12081-1178692848_thumb.jpg

post-12081-1178692887_thumb.jpg

post-12081-1178692956_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-5893-1178731222_thumb.jpgpost-5893-1178731085_thumb.jpg[atta

chment=48647:Imag034j.jpg]Salutare tuturor!Sunt nou pe forum si sper sa-mi ignorati eventualele greseli.Ca toata lumea de pe aici sunt indragostit de Audiul meu.Citind pe aici remarc aproape toate problemutele care le-am avut si eu:becuri arse,usi care se inchid mai greu,tremurat de motor,etc.(problemute...repet).Masina este din 2004 ajunsa la mine in iunie 2006 din germania.Trecand peste obisnuitele suspiciuni legate de km,peste micile probleme peste care recunosc...cu greu am trecut,ajungem la o problema cu care ma confrunt acum.Am avut masina la un service unde mi s-a schimbat caseta de directie ceea ce a necesitat deconectarea bateriei.Cand au pus-o la loc SURPRIZA!!! martorul de airbag se aprindea la 10 minute dupa pornirea motorului.Au pus testerul pe el atunci si concluzia.....nu se poate sterge eroarea.Buuun,hai sa mergem la renumitii Porsche Bucuresti Vest.Acolo,dupa o zi de teste si reprogramari,concluzia.....bordul nu mai citeste seria de caroserie,drept pentru care trebuie schimbat bordul cu instrumente si unitatea de airbag. :( Voi ce spuneti?Ati mai auzit de o asemenea problema?Este normal ca deconectarea bateriei sa duca la schimbarea bordului???Mi se pare aberant ce-mi spun cei de la service.Astept si parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat: la revizie m-am plins si de usi, si mi le-a mai reglat; nu am vazut ce a facut, ca nu am stat atunci pe linga el, dar ce-i drept portiera dreapta fata se inchide ok, iar cea din stinga si mai ok, asa usor incit troncane la denivelari! o sa mai incerc eu sa ma joc la reglaje, si apoi va zic si voua ce si cum am mai stricat;

cit despre usile din spate, care retin apa, mi-au zis ca nu-i o problena chiar asa de rara, si ca nu se poate face mai nimic, iar dupa ce m-au intrebat daca "ma deranjeaza asa tare?!" m-am lasat pagubas, cu injuraturile de rigoare;

in legatura cu calculatoare de bord si alte alea, eu am avut o patanie asemanatoare, la un citroen xsara: la el se futuse calculatorul (bsi-ul, dupa cum ii zic ei), dar asta am aflat abea mai tirziu; singura chestie care picase era dezaburirea; nu mergea, si pace! fiindca masina era in garantie, hop la service, unde baietii fiind mai precauti din fire, s-au gindit sa nu dea imediat vina pe bsi, ca doar costa vreo 400 euro, si au incercat sa vada daca e intr-adevar de la el schimbindumi-l cu al altui citroen din parcarea lor, lovit, si care avea cu 8.600 km. mai mult decit al meu. dupa ce au vazut ca nu merge de nici o culoare pe masina mea, m-au trimis la bucuresti, dar treaba e ca dupa ce mi l-au pus la loc pe al meu ramasese kilometrajul de la cealalta masina. si tot asa a ramas si dupa ce au schimbat bsi-ul cu altul nou; ca sa fi scapat de eroarea de km. trebuia ca odata cu schimbarea bsi-ului sa fi schimbat si intreg bordul.

sincer sa fiu, inafara de "nu va duceti la service-urile de reprezentanta"si "nu va cumparati masini frantuzesti" nu stiu care este morala, dar m-am gindit ca poate ajuta cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kata a4 frumusete de masina ai. ah ce-as vrea si eu sa am prostiile alea de plastic tot argintii. la mine sunt negre, oare daca le vopsesc are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kata a4 frumusete de masina ai. ah ce-as vrea si eu sa am prostiile alea de plastic tot argintii. la mine sunt negre, oare daca le vopsesc are ceva?

Pai nu prea are ce sa se intample....decat sa arate ca a mea nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Durpaneus:

Ca magazine de piese in Constanta eu am incredere in Europarts de pe Mircea pt ca cei de acolo vb frumos, sunt atenti cu clientii si daca ai vreo problema cu unul din produsele cumparate de la ei te ajuta fara sa comenteze, spre deosebire de alte magazine. La Tracom de cate ori am deschis usa am iesit cu un gust amar pt ca au preturi mai mari decat Europarts si piese de provienenta dubioasa( am fost la ei sa intreb de tot ce inseamna distributie si pe langa faptul ca nu au vrut sa-mi spuna ce fima sunt piesele, ca o sa vad cand le cumpar cand am fost la ei inapoi sa le spun ca niste bucse care mi le-au vandut nu erau bune mi-au spus ca "asta e...asa sunt piesele pt VW, ca doar nu e Audi sau BMW, e VW cam la nivel de Logan").

Cat despre service Seat (Dona service) acolo nu este nici un angajat care pe langa bani sa vina si din pasiune la munca, asa ca toti sunt pusi pe vrajeli si combinatii si daca nu te pricepi la masini deloc te incalta imediat...si mereu trebuie sa schimbi ceva la masina, piese pe care intamplator le au ei sa le vanda pe sub mana. Este adevarat ca si eu toate reviziile le fac tot la ei pt ca este singurul sevice in care te lasa sa stai cu nasul sub maisna sa vezi ce lucreaza si sa le atragi atentia daca ti se pare ceva in neregula, spre deosebire de Cardinal si Autogrup, asta se intampla pt ca nu este service autorizat VW la fel ca celelalte service-uri enumerate mai sus. De asta si preturile mai mici practicate si te baga in service fara programare de 2 saptamani.

Nefiind service autorizat VW ei nu au acces la reteaua VW si nu pot sa vada istoricele masinilor, nu pot sa acceseze nimic din reteaua VW(un fel de service de la colt de bloc numai ca au si reprezentanta Seat)Autorizatia VW nu au obtinut-o din cauza spatiului si nivelului de echipare al service-ului.

In concluzie e un service unde sa faci revizia si sa-ti si completeze in cartea de service, tine pretul la revanzare.

Daca vrei un raspuns sigur la problemele tale, un mecanic pe care l-as recomanda eu lucreaza la service-ul de langa restaurant Rustic de pe BLV. Tomis, Dl. Dobroiu. A terminat facultatea de inginerie auto cu 10 si se vb si acum la Ovidius de el, a lucrat mai multi ani la service-uri BMW din Germania (plecat la specializare pe timpul lui Ceausescu, a lucrat cu multe masini "speciale" din Constanta.

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz o sa te mire dar eu am stat la cardinal motors cu nasul sub masina :) . bine ca nu era mare lucrare, o schimbare de semnalizare dar conteaza ca am stat acolo si nimeni nu a zis nimic, ba chiar am vorbit cu electricianul, l-am mai intrebat cateceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!