Jump to content
Jacku

Problema Abs + Asr

Recommended Posts

F l o r i n

Iulian, eroarea îți zice sa verifici..... Eroarea stocata pe motor. Deci, postează eroarea de pe 01 Engine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian Ghy
22 minutes ago, F l o r i n said:

Iulian, eroarea îți zice sa verifici..... Eroarea stocata pe motor. Deci, postează eroarea de pe 01 Engine

Poastez si ce spuneti

 

Tip caroserie: 6Y (6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008))
Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
Număr VIN: TMBNH26Y523393311   rulaj: 171400km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\047-906-033-AQW.clb
   Număr VAG: 047 906 033 E
   Component: 1,4l SIMOS3PA   00HSSJ34  
   Codare: 00071
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 152177556F8191E216-515A
   TMBNH26Y523393311     SKZ7Z0A1136863

2  coduri de defecte:
17549 - Determinare-calcul sarcină 
            P1141 - 35-00 - valoare neplauzibilă
17978 - Modul comandă motor 
            P1570 - 35-10 - blocat prin IMMO - intermitent
Gata de funcţie: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\6Q0-907-37x-ABS.clb
   Număr VAG: 6Q0 907 379 C
   Component: ABS 5.7     FRONT   V20  
   Codare: 00044
   Atelier: WSC 13765  
   VCID: 3D718FF53771A9A2FE-515A

1 cod a găsit:
01314 - Modul comandă motor 
            79-00 - Citiţi vă rog memoria de defecte

---------------------------------------------------------------------------------
 

Mai sunt cateva erori referitoare la clima si la cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Prima este problema..... Dar, fiind în limba romana, normal ca e greu de înțeles unde e beleau. Firul de semnal de la alternator, e întrerupt.... Și nu vede ecu motor încărcarea. Verifica cablajul langa lonjeron

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly
On 29.08.2019 at 21:03, jhonutz a scris:

bateria si incarcarea alternatorului sunt ok?

ABS-ul e un mare consumator de asta se aprinde doar la pornire, posibil baterie slaba

Acum am verificat bateria si alternatorul. Bateria (direct pe borne, fara sa scot cablurile) are la rece 12,9V, nepornita de 2 zile.  Fix in momentul pornirii motorului, tensiunea nu scade sub 10,4V si urca pana la 13,7V si ramane constant asa, deci alternatorul incarca, poate putin mai putin decat ar trebui, dar incarca. ceea ce e foarte bine.
In concluzie, desi bateria are peste 6 ani, eu zic ca inca este in parametri, deci nu ar trebui suspectata.

Ar mai fi o chestiune, dar nu cred ca are legatura cu martorul ASR: am demontat borna minus si am inseriat-o cu minusul de pe baterie si am un consum parazitar de aprox. 0,46A cu cheia scoasa din contact si cu motorul nepornit, dar nu mai stiu sigur daca am inchis usile, inclusiv portbagajul.

In continuare mi se pare dubios ca martorul ASR se aprinde si ramane aprins DOAR la prima cheie/pornire. De fiecare data, la a doaua cheie totul revine la normal.

 

Edited by vdragos
Discutii despre clone

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Domnule coleg, discutiile despre clone sunt interzise, last warning!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Scuze, nu stiam ca-s clone si ca nu e voie sa scriu despre ele. Am vazut ca sunt la vanzare pe emag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Esti offtopic oricum deci inchidem aici discutia, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian Ghy
On 8/31/2019 at 1:22 PM, F l o r i n said:

Prima este problema..... Dar, fiind în limba romana, normal ca e greu de înțeles unde e beleau. Firul de semnal de la alternator, e întrerupt.... Și nu vede ecu motor încărcarea. Verifica cablajul langa lonjeron

Salut. 

Mesajul este pentru mine? 

Prima eroare de la adresa 01 motor cred ca are legătură cu senzorul MAP, iară doua eroare are legătură cu chipul de pe cheie. Probabil nu a fost citit odată. Oricum o sa verific și firul de care spuneți. 

Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
5 hours ago, ekoly said:

Acum am verificat bateria si alternatorul. Bateria (direct pe borne, fara sa scot cablurile) are la rece 12,9V, nepornita de 2 zile.  Fix in momentul pornirii motorului, tensiunea nu scade sub 10,4V si urca pana la 13,7V si ramane constant asa, deci alternatorul incarca, poate putin mai putin decat ar trebui, dar incarca. ceea ce e foarte bine.
In concluzie, desi bateria are peste 6 ani, eu zic ca inca este in parametri, deci nu ar trebui suspectata.

Ar mai fi o chestiune, dar nu cred ca are legatura cu martorul ASR: am demontat borna minus si am inseriat-o cu minusul de pe baterie si am un consum parazitar de aprox. 0,46A cu cheia scoasa din contact si cu motorul nepornit, dar nu mai stiu sigur daca am inchis usile, inclusiv portbagajul.

In continuare mi se pare dubios ca martorul ASR se aprinde si ramane aprins DOAR la prima cheie/pornire. De fiecare data, la a doaua cheie totul revine la normal.

 

Erorile pe ABS au apărut iar? 

Iulian, șterge erorile și vezi dacă iar apar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly
1 hour ago, F l o r i n said:

Erorile pe ABS au apărut iar? 

Nu am fost la service, fiindca e weekend. 
Logic ar fi sa apara o eroare specifica problemei mele, legate de martorul ASR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian Ghy
2 hours ago, F l o r i n said:

Erorile pe ABS au apărut iar? 

Iulian, șterge erorile și vezi dacă iar apar. 

Apare iar eroarea la ABS. 

O sa încerc mâine sa scot mufă de la ABS și ca ii dau cu un spray de contacte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Salut.
Astazi am facut 2 scanari. A doua am facut-o dupa ce am sters erorile la prima scanare.
Las aici fisierul cu scanarea si va rog pe voi sa ma ajutati cu interpretarea ei. 

vcds-primul test.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Pe ABS zice sa verifici erorile de pe motor. Acolo este problema 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Florin, imi poti da mai multe detalii? Cum pot verifica erorile de pe motor?
Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Intra pe engine, șterge erorile, vezi care raman. Mai departe, de ce... Cum se rezolva... Acolo e problema. Dacă te pricepi tu, sau o sa trebuiască sa apelezi ajutor specializat... Tu știi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Cam astea sunt erorile care raman dupa ce le sterg.
Care-i faza cu senzorul G28? 

6 oct test 2.1 - frane.jpg

6 oct test 2.1 - motor.jpg

Edited by ekoly

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

Sonda 2 verificata conexiunea. Daca conexiunea este ok, va trebui inlocuita sonda.

Aceeasi procedura pentru senzorul turatie arbore cotit. Daca conexiunea este in regula, nu sunt fire rupte, etc. va trebui inlocuit senzorul care este in carcasa cutiei de viteze.

Pentru verificare/inlocuire, cutia de viteza va trebui demontata. Cu ocazia asta, daca kitul de ambreiaj este uzat, ar fi momentul ideal pentru inlocuire. O manopera pentru senzor si kit.

Asta e situatia. Cehii au fost cu capul in nori cand au gandit amplasarea senzorului turatie arbore.

Dupa rezolvarea problemelor, nu cred ca modulul ABS va mai fi ,,deranjat" de ce se intampla pe modulul Engine.

Succes, si sa auzim numai de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Martorul check engine il am aprins in bord de vreo 5 ani. Nu am avut probleme cu masina.
In primavara am schimbat chitul de ambreiaj.😭
O sa merg la service-ul unde repar eu masina  si o sa mai fac o scanare cu ei acolo, sa vedem la ce concluzie ajung si ei.
Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly
On 10/9/2019 at 10:37 PM, Carmina said:

Aceeasi procedura pentru senzorul turatie arbore cotit. Daca conexiunea este in regula, nu sunt fire rupte, etc. ....

Cum pot verifica cablul care iese din arborele cotit? Unde duce capatul celalalt de la senzor? Vreau sa verific starea cablului si a mufelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

   Mergi pe cablu si verifica fiecare cm din el. Eu de ex. am gasit cablul de la G28 ros chiar de teaca pusa din fabrica sa-l protejeze. Era sub filtrul de aer care a trebuit demontat. La mine acolo era o mufa si in apropierea ei se vedea cablul cu izolatiile firelor roase si un fir chiar rupt. Din pacate am 1,4 16V nu ca tine 8V.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Ebi, eu nu stiu unde e amplasat acest cablu, ca vreau sa-l verific amanuntit, inclusiv in mufa.
Cum dau de el? De unde sa incep?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

este in cablajul de la motor, pleaca de la senzor si duce in ecu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

Trebuie sa demontezi capacul de plastic de pe motor sa poti vedea exact cum stau lucrurile.

Dupa ce ai demontat capacul, te uiti cu atentie la imbinarea cutiei de viteze cu motorul. Partea de sus.

S-ar putea sa fii un user norocos, si sa-l poti inlocui tu, sau sa verifici conexiunea, firele din mansonul care vin la  mufa senzorului, etc.  De ce afirm acest lucru? Deoarece am vazut o filmare pe Youtube la o Fabie, la care intr-adevar senzorul turatie arbore este in cutie asa cum apare in documentatie.

Dar este posibil ca la masina ta  ,,in gearbox housing" sa fie exact ca aici:

https://www.drive2.ru/l/502674177304560083/

 

Edited by Carmina

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Imi poate confirma cineva daca senzorul din poza este cel cautat de mine?Adica G28. Daca asta e, l-am gasit foarte usor, era montat pe exterior. L-am curatat si l-am montat la loc, insa la rescanare mi-a reaparut iar in diagnoza.

Fiindca la diagnoza imi aparea si Tensiune baterie e-drive 07-10 - Semnal prea mic - intermitent am inlocuit ieri bateria cu una noua cu aceleasi caracteristici cu cea originala dar, din pacate, dimineata la prima pornire am avut aceeasi problema...adica pornire grea si apoi aparitia martorului ASR in bord. Ciudat este ca imediat am facut o diagnoza si imi aparea in continuare mesajul Tensiune baterie e-drive 07-10 - Semnal prea mic - intermitent, desi bateria era noua si perfect functionala.
Sa fie vreo legatura cu amortizoarele de pe fatza si cu senzorii din zona rotilor? Fiindca le-am schimbat cu altele noi Sachs fix inainte sa constat problema asta.

Deci, conform diagnozei, am eliminat 2 probleme aparute (bateria si senzorul G28) si problema persista.
Atasez mai jos ultima scanare.
           

74783329_1302614166585418_7119672870313132032_n.jpg

Log-29 OCT-SCAN2-TMBJB46Y323362697-185000km.txt

Edited by ekoly

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Azi am scos senzorul si l-am examinat mai atent. Am slefuit miezul metalic ca era negru, insa cu fisura aia nu stiu ce sa zic.

Credeti ca trebuie inlocuit senzorul?

Screenshot_9.jpg

Edited by ekoly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri