Jump to content
Jacku

Problema Abs + Asr

Recommended Posts

Al Bundy

Poate e doar de forma. Se ilumineaza cand aprinzi luminile ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Nu. E negru mat, ca celelalte. Doar butonul cu luneta are sub semn un led care se aprinde cand apas pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

Da, trebuie sa se aprinda martorul luminos.

Butonul apasat/martor luminos aprins(in cluster): ASR dezactivat.

Daca crezi ca este pus de forma, de ce nu scoti butonul sa vezi daca are cablaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Nu cred ca e de forma, fiindca se actioneaza, pe cand celelalte sunt fixe, fara niciun simbol pe ele.

Deci, deasupra casetofonului am un sir de vreo 5-6 butoane. Pe mijloc sunt doar 2 care se actioneaza: cel de la luneta si asta cu ASR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Ne batem gura degeaba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Bundy, care e  faza, ca nu inteleg?

Am explicat destul de clar, de ce te iriti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

Despre martorul luminos din cluster am discutat, cablaj/buton...cred ca lucrurile sunt clare.

Nu se irita nimeni, cred ca tu esti un pic suparat, dar o sa-ti treaca deoarece impreuna vom rezolva problema. Ce zici?

Edited by carmina

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Eu astept raspunsuri si voi intrebari. :lol:  Cu interes inca. Nu sunt suparat T.C.

Am spus, atat in bord, cat si pe buton nu am niciun indicator luminos.Celelalte butoane de pe bord sunt inactive.

Edited by ekoly

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carmina

Asteapta si alte raspunsuri la  intrebarea pe care ai adresat-o.

Succes.

Edited by carmina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Eu astept raspunsuri si voi intrebari. :lol:  Cu interes inca. Nu sunt suparat T.C.

Am spus, atat in bord, cat si pe buton nu am niciun indicator luminos.Celelalte butoane de pe bord sunt inactive.

RAspunsul trebuia sa vina de la tine. Ai scos butonul afara sa vezi daca e pus doar de forma, sau are si cablaj ?

Bundy, care e  faza, ca nu inteleg?

Am explicat destul de clar, de ce te iriti?

MA irit, ca si e si carmina vorbim degeaza, si tu tot pyi intrebari la care deja ti-am raspuns . Si tu nu faci nimic, decat sa intrebi in continuare.

BAfta .

Share this post


Link to post
Share on other sites
ekoly

Am tras de buton doar dintr-o parte si am vazut niste fire mufate in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Scoate butonul si vezi ce e pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei Ovidiu

Salutare, am cautat peste tot pe forum dar nu am gasit problema pe care am intampinat-o aseara la fabia 1 (masina parintilor).

 

In timp ce mergeam s-au aprins martorii abs, esp iar dupa aproximativ 500 m s-a aprins si martorul de la servo, directia devenind greoaie (se invartea volanul mai greu ca la o dacie 1300), am tras pe dreapta si motorul s-a oprit s-au l-am oprit (sincer la cat de tare m-am stresat sa nu raman cu masina prin mijlocul unei intersectii nici nu mai stiu).

Am incercat sa pornesc motorul dar nu am pornit, dupa 10-15 min am incercat din nou si a pornit, am inceput sa ma deplasesc fara consumatorii (faruri, aeroterma, cd player) a fost ok pana la magazinul la care aveam de mers.

Dupa aproximativ jumatate de ora de stationare am plecat spre casa, fiind noapte am aprins farurile dar nu functionau la intensitate normala, dupa 10 min se aprind din nou martorii de la abs, esp, am tras pe dreapta si am oprit motorul.

Am asteptat 10-15 min am pornit motorul, martorii nu mai erau aprinsi si am mai mers 10 min pana la destinatie (de aceasta data farurile functionau la intensitate normala)

 

Mentionez faptul ca masina este din 2003, benzina, motor 1.4 16v 75cp, bateria nu are mai multe de 2 luni de cand am schimbat-o ..

 

Va este cunoscuta aceasta problema sau care ar putea fi cauza  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

PAr a fi probleme pe partea de incarcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei Ovidiu

S-a rezolvat ..

 

Una din sigurantele de la baterie era arsa ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei Ovidiu

Salutare, am cautat peste tot pe forum dar nu am gasit problema pe care am intampinat-o aseara la fabia 1 (masina parintilor).

 

In timp ce mergeam s-au aprins martorii abs, asr iar dupa aproximativ 500 m s-a aprins si martorul de la servo, directia devenind greoaie (se invartea volanul mai greu ca la o dacie 1300), am tras pe dreapta si motorul s-a oprit s-au l-am oprit (sincer la cat de tare m-am stresat sa nu raman cu masina prin mijlocul unei intersectii nici nu mai stiu).

Am incercat sa pornesc motorul dar nu am pornit, dupa 10-15 min am incercat din nou si a pornit, am inceput sa ma deplasesc fara consumatorii (faruri, aeroterma, cd player) a fost ok pana la magazinul la care aveam de mers.

Dupa aproximativ jumatate de ora de stationare am plecat spre casa, fiind noapte am aprins farurile dar nu functionau la intensitate normala, dupa 10 min se aprind din nou martorii de la abs, asr, am tras pe dreapta si am oprit motorul.

Am asteptat 10-15 min am pornit motorul, martorii nu mai erau aprinsi si am mai mers 10 min pana la destinatie (de aceasta data farurile functionau la intensitate normala)

 

Mentionez faptul ca masina este din 2003, benzina, motor 1.4 16v 75cp, bateria nu are mai multe de 2 luni de cand am schimbat-o ..

 

Va este cunoscuta aceasta problema sau care ar putea fi cauza  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Austinel

Problema ciudata ABS:

Istoric: Schimbat un senzor abs stanga fata (de la un rulment vechi cred, era sectionat aproape total), rulmentii fata au fost schimbati cu o sapt inainte la cineva in particular, mecanic de la skoda, cei de la service au gasit rulmentul dreapta neintrodus total (mai trebuiau vreo 5 mm), l-au rezolvat, ABS+ASR total functionale. La vreo 2 saptamani dupa, la viteze de pana la 20-30 km/h, la franare usoara, lucreaza pompa ABS, desi nu era cazul. Pe VAG nu am gasit nici o eroare. Am facut niste teste, si periodic, pe fractiuni de secunda, roata fata dreapta, unde am avut rulmentul deplasat, nu transmite viteza, deci deduc ca asta este motivul pt care intra ABS-ul, crezand ca roata e blocata. Cel mai grav a fost la o intersectie unde incetineam, pe la vreo 20 km/h a intrat prea tare pompa ABS de aproape ca nu mai aveam frana, ma infing in pedala de frana si simt spatele fugind spre dreapta! Deduc ca a deblocat frana total pe roata fata dreapta de am patit asta.

 

Pe o parte ma gandesc ca primul mecanic, ce a montat rulmentii, a montat neatent si siguranta rulmentului din dreapta e praf, motiv pt care rulmentul tot fuge... dar pe de alta parte ma gandesc, daca intrefierul de la acea roata s-ar fi marit, nu ar mai fi transmis deloc viteza rotii, nu transmite cu intermitente. 

 

Pareri? Nu de alta dar cand ajung la service sa nu ma trezesc ca imi schimba aiurea rulmentul, ca nu ma dau banii afara din casa...

 

Mentionez ca peste 40 km/h totul e normal, la franare normala (nu brusca), ABS-ul nu intra, deci citeste corect si constant viteza rotii

Edited by Austinel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

LA diagnoza ce aqpare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Austinel

"Pe VAG nu am gasit nici o eroare". Extras din postul meu de mai sus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

trebuie facut test in mers si vazut ce se intampla cu vitezele rotilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Austinel

Fratilor, inainte sa postati, cititi va rog toata postarea mea, nu pe sarite. Am zis ca am facut teste, citeste mai sus te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Daca ai facut teste, posteaza logul cu vitezele celor 4 roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

ai facut test... dar ce se vede in testele alea doar tu stii. Daca tot ai vazut ca roata dreapta are probleme, atunci mai schimba odata rulmentul si senzorul si ai rezolvat. 

Ai grija sa se foloseasca presa speciala care preseaza rulmentul prin spatele butucului, ca am vazut ca mai toti mecanicii preseaza rulmentul apasand pe butuc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Austinel

Log-ul nu l-am salvat, o sa mai fac un test, momentan merg cu siguranta de la ABS scoasa pt ca incepusem sa nu mai am baza in frane...

Presa avea de care trebuie, ochiul de montaj nu prea-l avea ca ii tot intra stramb...

Andrei, pe sistemul "schimba tot ce se poate" nu rezolv nimic. Daca am o eroare ciudata la motor schimb tot motorul?! Ideea ta m-ar costa 400 si ceva de lei, si nu-mi garanteaza rezolvarea problemei

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

asa este, mai adauga si portfuzeta, ca e posibil sa se fi largit si rulmentul sa joace putin in ea ...

plus ca siguranta de la rulment foarte probabil a pierdut ceva bucatele din ea...

excludem instalatia electrica, pentru ca ar da o eroare... excludem senzorul ca a fost schimbat. Mai ramane rulmentul si portfuzeta...

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri