Jump to content

Problema Abs + Asr


Jacku
 Share

Postare recomandată

Poate e doar de forma. Se ilumineaza cand aprinzi luminile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E negru mat, ca celelalte. Doar butonul cu luneta are sub semn un led care se aprinde cand apas pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie sa se aprinda martorul luminos.

Butonul apasat/martor luminos aprins(in cluster): ASR dezactivat.

Daca crezi ca este pus de forma, de ce nu scoti butonul sa vezi daca are cablaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de forma, fiindca se actioneaza, pe cand celelalte sunt fixe, fara niciun simbol pe ele.

Deci, deasupra casetofonului am un sir de vreo 5-6 butoane. Pe mijloc sunt doar 2 care se actioneaza: cel de la luneta si asta cu ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bundy, care e  faza, ca nu inteleg?

Am explicat destul de clar, de ce te iriti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre martorul luminos din cluster am discutat, cablaj/buton...cred ca lucrurile sunt clare.

Nu se irita nimeni, cred ca tu esti un pic suparat, dar o sa-ti treaca deoarece impreuna vom rezolva problema. Ce zici?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept raspunsuri si voi intrebari. :lol:  Cu interes inca. Nu sunt suparat T.C.

Am spus, atat in bord, cat si pe buton nu am niciun indicator luminos.Celelalte butoane de pe bord sunt inactive.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta si alte raspunsuri la  intrebarea pe care ai adresat-o.

Succes.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept raspunsuri si voi intrebari. :lol:  Cu interes inca. Nu sunt suparat T.C.

Am spus, atat in bord, cat si pe buton nu am niciun indicator luminos.Celelalte butoane de pe bord sunt inactive.

RAspunsul trebuia sa vina de la tine. Ai scos butonul afara sa vezi daca e pus doar de forma, sau are si cablaj ?

Bundy, care e  faza, ca nu inteleg?

Am explicat destul de clar, de ce te iriti?

MA irit, ca si e si carmina vorbim degeaza, si tu tot pyi intrebari la care deja ti-am raspuns . Si tu nu faci nimic, decat sa intrebi in continuare.

BAfta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras de buton doar dintr-o parte si am vazut niste fire mufate in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate butonul si vezi ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am cautat peste tot pe forum dar nu am gasit problema pe care am intampinat-o aseara la fabia 1 (masina parintilor).

 

In timp ce mergeam s-au aprins martorii abs, esp iar dupa aproximativ 500 m s-a aprins si martorul de la servo, directia devenind greoaie (se invartea volanul mai greu ca la o dacie 1300), am tras pe dreapta si motorul s-a oprit s-au l-am oprit (sincer la cat de tare m-am stresat sa nu raman cu masina prin mijlocul unei intersectii nici nu mai stiu).

Am incercat sa pornesc motorul dar nu am pornit, dupa 10-15 min am incercat din nou si a pornit, am inceput sa ma deplasesc fara consumatorii (faruri, aeroterma, cd player) a fost ok pana la magazinul la care aveam de mers.

Dupa aproximativ jumatate de ora de stationare am plecat spre casa, fiind noapte am aprins farurile dar nu functionau la intensitate normala, dupa 10 min se aprind din nou martorii de la abs, esp, am tras pe dreapta si am oprit motorul.

Am asteptat 10-15 min am pornit motorul, martorii nu mai erau aprinsi si am mai mers 10 min pana la destinatie (de aceasta data farurile functionau la intensitate normala)

 

Mentionez faptul ca masina este din 2003, benzina, motor 1.4 16v 75cp, bateria nu are mai multe de 2 luni de cand am schimbat-o ..

 

Va este cunoscuta aceasta problema sau care ar putea fi cauza  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAr a fi probleme pe partea de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat ..

 

Una din sigurantele de la baterie era arsa ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am cautat peste tot pe forum dar nu am gasit problema pe care am intampinat-o aseara la fabia 1 (masina parintilor).

 

In timp ce mergeam s-au aprins martorii abs, asr iar dupa aproximativ 500 m s-a aprins si martorul de la servo, directia devenind greoaie (se invartea volanul mai greu ca la o dacie 1300), am tras pe dreapta si motorul s-a oprit s-au l-am oprit (sincer la cat de tare m-am stresat sa nu raman cu masina prin mijlocul unei intersectii nici nu mai stiu).

Am incercat sa pornesc motorul dar nu am pornit, dupa 10-15 min am incercat din nou si a pornit, am inceput sa ma deplasesc fara consumatorii (faruri, aeroterma, cd player) a fost ok pana la magazinul la care aveam de mers.

Dupa aproximativ jumatate de ora de stationare am plecat spre casa, fiind noapte am aprins farurile dar nu functionau la intensitate normala, dupa 10 min se aprind din nou martorii de la abs, asr, am tras pe dreapta si am oprit motorul.

Am asteptat 10-15 min am pornit motorul, martorii nu mai erau aprinsi si am mai mers 10 min pana la destinatie (de aceasta data farurile functionau la intensitate normala)

 

Mentionez faptul ca masina este din 2003, benzina, motor 1.4 16v 75cp, bateria nu are mai multe de 2 luni de cand am schimbat-o ..

 

Va este cunoscuta aceasta problema sau care ar putea fi cauza  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Problema ciudata ABS:

Istoric: Schimbat un senzor abs stanga fata (de la un rulment vechi cred, era sectionat aproape total), rulmentii fata au fost schimbati cu o sapt inainte la cineva in particular, mecanic de la skoda, cei de la service au gasit rulmentul dreapta neintrodus total (mai trebuiau vreo 5 mm), l-au rezolvat, ABS+ASR total functionale. La vreo 2 saptamani dupa, la viteze de pana la 20-30 km/h, la franare usoara, lucreaza pompa ABS, desi nu era cazul. Pe VAG nu am gasit nici o eroare. Am facut niste teste, si periodic, pe fractiuni de secunda, roata fata dreapta, unde am avut rulmentul deplasat, nu transmite viteza, deci deduc ca asta este motivul pt care intra ABS-ul, crezand ca roata e blocata. Cel mai grav a fost la o intersectie unde incetineam, pe la vreo 20 km/h a intrat prea tare pompa ABS de aproape ca nu mai aveam frana, ma infing in pedala de frana si simt spatele fugind spre dreapta! Deduc ca a deblocat frana total pe roata fata dreapta de am patit asta.

 

Pe o parte ma gandesc ca primul mecanic, ce a montat rulmentii, a montat neatent si siguranta rulmentului din dreapta e praf, motiv pt care rulmentul tot fuge... dar pe de alta parte ma gandesc, daca intrefierul de la acea roata s-ar fi marit, nu ar mai fi transmis deloc viteza rotii, nu transmite cu intermitente. 

 

Pareri? Nu de alta dar cand ajung la service sa nu ma trezesc ca imi schimba aiurea rulmentul, ca nu ma dau banii afara din casa...

 

Mentionez ca peste 40 km/h totul e normal, la franare normala (nu brusca), ABS-ul nu intra, deci citeste corect si constant viteza rotii

Modificat de Austinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce aqpare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pe VAG nu am gasit nici o eroare". Extras din postul meu de mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut test in mers si vazut ce se intampla cu vitezele rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, inainte sa postati, cititi va rog toata postarea mea, nu pe sarite. Am zis ca am facut teste, citeste mai sus te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai facut teste, posteaza logul cu vitezele celor 4 roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut test... dar ce se vede in testele alea doar tu stii. Daca tot ai vazut ca roata dreapta are probleme, atunci mai schimba odata rulmentul si senzorul si ai rezolvat. 

Ai grija sa se foloseasca presa speciala care preseaza rulmentul prin spatele butucului, ca am vazut ca mai toti mecanicii preseaza rulmentul apasand pe butuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul nu l-am salvat, o sa mai fac un test, momentan merg cu siguranta de la ABS scoasa pt ca incepusem sa nu mai am baza in frane...

Presa avea de care trebuie, ochiul de montaj nu prea-l avea ca ii tot intra stramb...

Andrei, pe sistemul "schimba tot ce se poate" nu rezolv nimic. Daca am o eroare ciudata la motor schimb tot motorul?! Ideea ta m-ar costa 400 si ceva de lei, si nu-mi garanteaza rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, mai adauga si portfuzeta, ca e posibil sa se fi largit si rulmentul sa joace putin in ea ...

plus ca siguranta de la rulment foarte probabil a pierdut ceva bucatele din ea...

excludem instalatia electrica, pentru ca ar da o eroare... excludem senzorul ca a fost schimbat. Mai ramane rulmentul si portfuzeta...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!