Jump to content

Toba de esapament


tibimakai
 Share

Postare recomandată

Pare forte realizabil, daca nu te bagi la injectie, turbo-ul va consuma mai

mult, doar cand este porni ( adica cam pest 2800 RPM ) dar idea este sa-l

folosesti cand ai nevoie ( adica pt BMW Passat, semafoar........ )

Galeria de evacuare merge modificata (relativ usor prin portare (se modifica

forma un pic ca sa obti o evacuare mai rapida a cilindrului) si cu o toba

modificata (buna) si aprindere multispark cred ca te scoti un pic la putere,

un pic la consum (depinde cum mergi), cam 2-3 hp ,la consum nu stiu.

Ce sistem de multispark vrei sa folosesti (EDIS cumva ) , ceva mai multe informatii ?

Alex.

sistem multispark "hand made" (e mai ieftin :colors: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • UVeul

    10

  • MikeRG

    7

  • tipatescu

    7

  • alex_7

    7

Misto !!!! :ok:

Daca poti sa postezi cum functioneaza si ce vrei sa folosesti , ar fi , misto

eu unul sunt forte curios. :)

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan schema nu o pot afisa ca nu am scanner deci .....

E o schema care se foloseste tot de intreruperea platinei (frecventa) si pana pe la 2500 rpm da o multitudine de scantei cu o perioada de vreo 2ms x 7 impulsuri

In momentul atingerii turatiei de 2500 (aprox) acest sistem se decupleaza si revine la sistemul riginal de aprindere .

In mare cam asa functioneaza......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este destul, eu doream o discutie teoretica a principiului solutiei tale. :ok:

Suna bine, oricum peste 2500 RPM nu mai este timp pentru multispark si

in oras asta este turatia de lucru.

Daca mai folosesti si o aprindere electronica (sa nu mai stai sa schimbi sau

sa reglezi platina ar fi si mai bine)

Ce faci cu bujiile raman cele originale (eventual unele mai reci 6-7 AC ).

Astept sa vad ce-ti iese, bafta.

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru calculul lungimii si diametrului evacuarii si admisiei bagati un ochi aici http://www.flat4ever.com/modules/news/arti...php?storyid=441

e in franceza dar este foarte bine documentat si explicit

:)

COOL!!!!!!!! :shock:

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Atentie! Acolo sint 2 magazine, unul la strada, in rind cu fostul cinema Cotroceni, celalalt e pe o stradutza care da in soseaua Cotroceni. cele doua pravalii sunt oarecum fata in fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de la care am mai luat noi se afla pe starduta pietruita de linga gradina botanica. cum vi dinspre dambovita exact la semafor faci dreata. magazinul este la 50 m pe dreapta.

celelalt este pe partea cu cinema cotroceni exact in dreptul semaforului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane, poti sa comanzi la gradina botanica, la lexxus (vezi cataloagepe topic: Vinzari...-> piese din Ungaria) sau la metrotehnica ... nu as sti acum ce si unde sa te indrum ... nu am luat de acolo. La gradina Botanica te poti astepta sa fie peste 4 milioane ... iti vin in ceva timp (poate o luna) daca le mai au pe stoc. Numar nu am. Magazinul are numele cu ceva "...Auto enVogue" e micutz, si se afla pe stradutza de linga gradina botanica (bucuresti) cum vii dinspre cinema cotroceni. Calittea este la nivelul uneia braziliene ... ;) Ma rog, cam asa sunt toate tobele. Poti face si altceva. Ia legatura cu AlexB si cei care mai vor sa faca tobe din inox, si pentru ca ne stringem mai multi putem purcede la treaba (3 miliane). Daca vrei inox (sa reziste mai mult) la lexxus (topic "piese din Ungaria") gasesti dar cu preturi ... care merg spre 6 milioane ... Aceeasi toba de la Gradina Botanica o poti comanda si la lexxus. La mina a doua, nu te astepta sa gasesti. Nu exista tobe ... de vinzare ;) E (unul din) punctul(-ele) slab(-e) al(-e) broscutelor. Urmareste topicul asta. Poate ... ne-om hotari si noi la anul sa facem tobe inox ... daca nu ne saturam de broaste ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumax mult!

speram sa fie mai simplu pt. ca am disperat toate babele din bloc cu toba cea zgomotoasa...

as vrea cat mai repede acea toba din inox despre care mi-ai povestit (3 mil.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la un atelier de reparat tobe pe undeva pe Antiaeriana un catalog de tobe de anul asta in care apareau si tobe pt. broaste ,microbuze si Typ 3 .Eu mi-am imbracat toba veche cu tabla acum vreo 5-6 ani si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii care e problema ? Nu intentionez sa te descurajez, dar ... dupa parerea mea ruginesc in primul rind din interior ... degeaba sunt imbracate in tabla ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma dezamagesti la Dacia am schimbat tobele dupa un an si cateva luni ,asta imbracata tine de cativa ani si nu da semne inca de oboseala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa-i dau dreptate lui bogdan. Nu in interior ruginesc (adica nu tevile din interior care sunt groase) ci partea de tabla din exterior, aia se gaureste si aia face zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am gindit ca, gazele rezultate contin apa ... si in interior tabla nu poate fi vopsita din motive lesne de inteles. (Apropos, stiti bancul cu ginecologul si atelierul auto ?) . Intradevar, tevile cred ca sunt groase in interior, vroiam sa spun ca tabla "exterioara" la tobe pare a fi afectata ... din interior, datorita condensului vaporilor de apa. In interior e cald -> exterior rece. Conditie idealaa, dupa mine pentru a explica procesul de imbatrinire prematura al invelisului exterior. Bogdan, invelisul de tabla exterior e din inox ? Te-ai mai uitat sub el ? Daca e asa, o sa-mi protejez pur si simplu exteriorul... Ar fi interesant de stiut, daca gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io pe broasca mea de coshmar am toba de inox, am gasit-o pe mashina de la cascadori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva o taba de 1200 facuta praf la interior?.....ma intereseaza numai racordurile care vin la galeriile de evacuare si admisie benzina de la ea ca eu cred ca am ceva modificat ca am facut rost de o noua galerie de admisie de 1200 si nu e la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant modelul tau de vw - cu injectie de benzina in toba de esapament - ai asigurare de viata? :shock:

okei, okei, faceam misho dar cred ca te referi la preincalzirea galeriei de admisie... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant modelul tau de vw - cu injectie de benzina in toba de esapament - ai asigurare de viata? :shock:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai am turboeactor cu injectie prepunctata si bipeda ca tancul.....ha am raspuns la intrebare nu?..sa nu mai vb de tri... da la intrebarea mea raspunde cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dau eu toba stramba de pe masina mea (inainte de asta de acum) - ce dai la schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

repet nu imi trebuie toba in sine ci numai tucumberele alea de ies din toba....apropo mi-ar trebui macar sa o prebez sa ved care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!