Jump to content

"variante" Ciudate De Beetle Si Bus :)


Komissar
 Share

Postare recomandată

A fost produsa de firma austriaca Denzel intre 1953- 1959 in numar de aproximativ 350 exemplare .

Motorizarile cu care putea fi comandata erau urmatoarele:1300 cc 54 cp, 1300 cc 65cp si 1500cc 80cp.

Masina avea o caroserie de aluminiu pe un sasiu vw,tot de la vw s-au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • asterics

    16

  • Komissar

    15

  • KRAKEN

    10

  • silviustan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Drews au fost printre primii carosieri care au folosit platforma de vw pentru fanteziile lor.

Masinile lor au fost produse intre 1948-1951 in 150 de exemplare.

Cam asa aratau:Drews_back.jpgDrews_front.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compania elvetiana a produs aceasta masina intre 1956 si 1968 in numar de 100 de exemplare. Numele de Enzmann 506 vine de la numarul standului din cadrul salonului de le Frankfurt din 1957 ,unde masina a fost prezentata pentru prima data pubicului. Pentru ca nu avea usi designerul a prevazut in caroseria de polyester a masinii o scara , astfel incat pasagerii sa ajunga mai usor in interior.

Masina s-a fabricat in 3 variante coupe, cabrio si spyder.

Enzmann_cabrio_open.jpgEnzmann_cabrio_close.jpg

Enzmann_coupe.jpgEnzmann_spyder.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
motanul lenes

Cand am cumparat Polo, am primit si o carte, Istoria VW, pe care, normal , am citit-o din scoarta in scoarta. Scria acolo, ca au fost produse cateva broscute speciale, alimentate cu...carbuni. Alte amanunte, si nici poze nu sunt in carte. Stie cineva detalii, mod de functionare? Banuiesc ca nu aveau si fochist, ca la locomotive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu .. mai citeste odata.... aveau un fel de generator de gaz .. gazogen .. carbunii prin descompunere chimica produceau un gaz bogat in carbon ... un fel de gpl pe la inceputuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Type 230

Asa cum a zis si bogdan_bus aceasta varianta de KDF era alimentata cu carbune sau lemn intr-un cazan ce se afla in fata, aici se producea gaz de gazogen care era apoi racit, filtrat si folosit pe post de combustibil.

cmk_35017.jpgType_230_front.jpg

Type_230_leftside.jpgType_230_rightfront.jpg

Modificat de asterics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masi gasit ceva depre KDF-ul cu carbuni.

6a00e0099229e88833012876d4b30f970c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
:icon_thumright:

am mers cu el la Hanovra in 2007 dupa care l-am revazut la Wob in 2008

Super Beton. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

toate ciudateniile p-acolo! meserie de sait, roacare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

porche 911 sau typ 3 fastback :vaidecapulmeu: oricum reusita combinatie:)

post-82423-0-91450800-1296246116_thumb.j

post-82423-0-36058400-1296246130_thumb.j

Modificat de siv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!