Jump to content

Consum De Benzina L/100km


vavi
 Share

Postare recomandată

am citit in tabelul acela pus de komisar ca brosolul nu da suficient vacuum pt SVDA si DVDA. eu acuma am pe masina cred un DVDA la care insa nu am conectat retardul.....dar este ciudat ca nici SVDA nu este bun cu un astfel de carb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KRAKEN

    23

  • LYON KING

    20

  • silviustan

    18

  • Komissar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acele SVDA si DVDA se pupa mai bine cu 34 PICT ( carb cu flansa mare, pt. seria de motoare 1.6 si derivatele pe bloc de 1.6 dubla admisie )

Dupa cum ziceam, pt. Brosol/Solex 30/31 delcoul potrivit e ala din poza pusa de mine, .... este cu avans vacuumatic (fara centrif. ) ...

Am un astfel de delco acasa, poate odata facem o proba pe masina ta, de dragul experimentului, sa vedem daca merge mai bine...

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu recomand sole 28 pict pentru motoarele de 1.2 si delcoul fatty. la mine se pupa perfect.

inainte aveam solex 30 pict 2 si nu mergea prea bine.

consumul de benzina e mare... sper sa fie din cauza rodajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul poat fi mare si din cauza unui avans reglat putin aiurea, dar si din cauza surubului de amestec ( amestec mai bogat decat necesar ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie brasov -constanta motor 1,3 carb solex 28

6%

asta cu masina plina

si pana ce am ajuns in brasov inapoi cu tot cu oras pe unde mam mai plimbat a papat 7,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand va aud cu aceste consumuri fabuloase imi vine sa ma intreb daca voi nu cumva aveti benzina speciala......

Cu cititor de amestec, si sunt cu ochiul pe el, nu am scos mai putin de 10 in oras si 7,5 afara.........

Vreau si eu sa scot consum fabulos fara sa fac gauri in pistoane.... Va rog souneti-mi ce carburatoare aveti, ce jigloare, ce sisteme de recirculare de gaze....orice sa ajung la aceste consumuri extraordinare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviu la tine problema este piciorul.tu nu stii sa meri economic cu masina.tot te-am vazut in oras si tu ii dai de rupe.eu cu 2 carburi si cu motorul nou am scos consum de 7.2-7.5% pe 500km si asta mers afara cu putin in oras,dar nici asta nu ar fi problema cea mai mare.problema e ca orasul nostru ca si altele numai este ceea ce a fost acum 5-10 d.p.d.v al circulatiei.incearca si tu sa circuli duminica dimineata prin oras si nu depasi 60km/h cu schimburi normale ale treptelor de viteza si vei vedea ca poate iti scade consumul la 9%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dilere...true... dar am facut si experimentulin care m-am dus la lucru in fiecare zi si timp de 300 de km am schimbat viteza tot sub 2500 de ture si am ajuns la un consum de 10.5l/100km

Acum ca eu ii dau cand ma supar si circul cum circul... de aia imi ia 12.

Daca ma duc fumos cu masina 80-90 la ora si mie imi ia pe exterior 8. Am vazut brotaci care merg cu 7.2 ...dar sub 7?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buei .. de ce va chinuiti sa faceti consum de benzina la niste masini de placere... oricit ar consuma, ne face placere sa mergem cu ele ...

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKULLMAN, un consum mai mic de-atat il obtii cu un 1200 in stare impecabila + condus batrneste. 1.6 ... mai foarte greu :( , sa obtii consum mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mo, e chestie de noroc.. :vaidecapulmeu: .trebui sa se intalneasca niste parametri: :( un motor mai...bun, o talpa mai ushoara, o mash. fara ,,probleme" (frecari, chestii)...toate au ,,variabile", care fac diferentze... :D

io- bus de :icon_thumright:doomii, cu 60-70 mers intins, medie 9-10. /// am tot timpul ,,fiare'' in el, vreo 200 kile..pese, scule, crice. shtanga, capacu' de fibra, greeeeeu,...am o talpa f.f.f ushoara, apr. reglata ,,la ochi'', carb. tot asa reglat. :censur: ..rotzi umflate in plus cu 0,2...fara frecari..altzii cu 1,6 au consumu' asta!!! :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am propus sa scot muzica, banchetele, trusa de scule, raota de rezerva si presurile din masina, toate tablele ce sunt in plus, sa imi pun aripi de fibra si sa scot la consum 7 in oras si 5 afara....ce ziceti e posibil??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica vrei sa investesti in masina sa iti consume mai putin?? adica la un consum de 10% in oras pe care toti aircooledisti il au cu motoare de 1600 si nu se mai plang ptr ca sau obisnuit cu consumul tu vrei sa il scazi cu 3L?? niciodata!!! eventual dai jos aripile,dai jos capotele si geamurile si restul ce ai mai scris tu si poate atunci ajungi la 7% si binenteles sa iti cumperi niste tenesi nr 37 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi posibil... cu modificarile enumerate de tine + cu un carburator 28 PICT :D , (desigur , cu pierderea performantelor) , sau ca sa fi sigur, cu un carburator SOLEX 26 VFIS care a echipat VW split pana in 1952 ... acela nu avea pompa de acceleratie :angry: - http://www.vintagewerks.com/Carbs/carb_sale.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am propus sa scot muzica, banchetele, trusa de scule, raota de rezerva si presurile din masina, toate tablele ce sunt in plus, sa imi pun aripi de fibra si sa scot la consum 7 in oras si 5 afara....ce ziceti e posibil??

si Bula si-a invatat magarul sa traiasca fara mancare, si cand s-a invatat asa :blah_: ... a murit. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io detei de alta problema, :( la ista galbin, de-l pun in fonctie...am pus furtunile de benzina si a inceput sa curga pela pompa. :rolleyes: .pt. cine nu stie, pompa la CJ e cam langa volant, jos, sub demaror..

Da' nu asta-i problema..i-am pus alimentare auxiliara, un rezervor mic.4 litri. furtun, filtru...Bine, deci merge, porneste, alea..

Problema: daca las asa, furtunu' pus, din carburatoare se scurge cumva benzina... :blink: in motor!.Trebui musai sa scot furtunu' de sus ca sa nu mai...

Deci: :blink: ce are? pe unde curge? inseamna ca NU MAI inchide cuiu???sau pe alt-undeva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca numai daca nu inchide bine cuiul poate sa curga. Eu intr-o perioada cand opream motorul incepea sa musteasca tot carburatorul si i-am pus o saiba in plus sub cui, dupa care problema a disparut (asta daca nu cumva o fi ramas blocat pe deschis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea e ca sunt aceleasi carburi cu care am mers pana acu', :icon_thumright: pana sa sch. mot. si au, ca sa nu ,,pape'' :rolleyes: puse cate una shaiba...acolo... Crez ca e si de la ce zici dar in plus, de la faptul ca atunci cand oprea mot. pompa NU mai baga nimic...pe cand acum, fiind rezervoru' mai sus si benzina prin cadere.. :vaidecapulmeu: .presiune...si ala nu inchide bine...acum se vede, inainte nu se putea...Verific- e ud numa' ala micu', nu masteru'... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o broscuta din 71 1300 si mers afara cu 90 imi consuma 7,3 in oras nu a trecut niciodata de 9 cu carb 31 pict cred ca totul tine de maniera in care conduci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am aflat in wkend ca imi merge in 3 cilindri... constant... poate de aici e si consumul mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi in 3 pistoane, ar trebui sa-ti creasca destul de repede nivelul de ulei (vezi pe joja). Si consumul, desigur. Dar 8l/100km nu e consum mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea consumul tau este f.bun,avand in vedere infernul din Bucuresti.Chestia asta cu consumul este relativa depinde de foarte multi factori oricum o bujie defecta,o fise defecta,o platina prost reglata ridica consumul foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ,,testare'': :P am pus 7, 5 litri si am plecat la drum, dusu' numa' 50 km. orash, incarcat, 4 rotzi in plus, piese, scule, bagaj, si un acoperish maaaare din fibra, pe acoperish, peste cel pus deja... :) .N'am sarit de 50-60 la ora..Am ajuns, am plecat....mers cu 80-100.. :D gol.Calcul: 90 km. parcursi cu aia 7,5..Chestia e ca dupa Bran, :D cand am umblat nitzel la delcou, merge de rrrrupe, cu zvac! Nu m'ash fi asteptat de la un motor luat dela remat chitila, acu' 5 ani, ne-mers de cinestiecand... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

motor 1200, consum 7,2-7,3, viteza 85-95, 2-4 oameni in masina

consum cu mers afara-in oras = 8

de la plin la plin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!