Jump to content

Consum De Benzina L/100km


vavi
 Share

Postare recomandată

vasilica n-are nevoie cacau meu...insa am nevoie pentru al tau si a lu gardiana de ex...si cu autonomia mea de drum.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KRAKEN

    23

  • LYON KING

    20

  • silviustan

    18

  • Komissar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazelina siliconica de calitate pentru timisoara!!!

Scade consumul la masina daca o foloseste soferul :D Exact ca la roakeru.

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa revenim putin on topic. in weekend am realizat urmatoarele consumuri:

ruta Bucuresti - mangalia, patru persoane (2 adulti + 2 copii 6-7 ani) + bagaje, masina plina, regim de mers cca 80-90 km/h constant fara talpi decat ocazional la nevoie in depasiri (dupa Cernavoda).........6,13%

ruta Mangalia - Nisipurile de aur plus invarteli loco pe strazile neasfaltate spre diversele plaje din zona plus dealuri, apoi intoarcere la constanta....6,9%

ruta constanta - bucuresti patru persoane (2 adulti + 2 copii 6-7 ani) + bagaje, masina plina, regim de mers cca 80-90 km/h constant fara talpi decat ocazional la nevoie in depasiri ...6,09% (la Balcik am redus foartre putin avansul, la venire am cosntatat ca daca o calc la 80 la ora "tzacane" putin...asta cu toate ca era reglat la punct cu stroboscopul), acum este reglat la minus 5 grade, conform cu sfatul unui coleg forumist (ca la delcourile cu aprindere electronica de VW asa s-ar regla), masina merge la fel de bine insa se observa ca consumul a scazut usor/nesemnificativ.

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super consum tonic....mai ales ca masina era relativ incarcata...

io uchedu trecut am reusit performanta de a obtine un consum in oras de 11,7%....e adevarat...am circulat calm...fara sa ma intrec pe mine la semafoarele ghirlineze....

o fi benzina mai buna sau nu stiu...ca trage si misto troaca dracu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva bus cu motor de 1600? cat o consuma la drum intins si 100/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircio, is multi busisti cu motoare de 1600cc p-aici

daca nu cari cartofi,branza ,varza,viezure,manz ,piszsdta sau borduri si fer vechi cu el...ar trebui sa nu iasa un consum mai mare de 10 la drum lung...

cel putin pe vremea mea...busu asta care acuma-i la tine asa consuma...intre 9-10,5l% si 15-16 in oras...

BTW...vezi ca ai o cutie de viteze foarte misto "etajata"si-ti permite sa mergi finut cu duba in treptele inferioare foarte fain atat la viteze mici cat si la cox...(sevacstito...ia fa-i ma o vizita si vezi despre cutia de vit. a lu nenea...ca stii ca-ti povesteam io despre ea odata)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviule, merci mult de sfaturi.

Din cate imi aduc aminte, si io am mers cu peste 100 cu busul. probleme erau la marsarier, nu prea intra bine. Dar consumul nu am apucat sa i-l fac :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
greierasul_singuratic

salutare!

am facut si io consumul la 1,6 cu carb nou schimbat BROSOL si imi ia vara in oras la 30 grade cam 13 , o singura persoana fara bagaje.La drum lung urmeaza sa-l fac , mai ales ca mi-am pus de ieri aprindere electronica de la peter ( cu Hall ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la typ3 am scos un consum de 8% la drum intins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins 250 km, cu motor 1.6, cauciucuri 205/15/65, cutie scurta ,vmedie 80 km/h, am scos 8,5 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum intins 250 km, cu motor 1.6, cauciucuri 205/15/65, cutie scurta ,vmedie 80 km/h, am scos 8,5 %

eu zic ca gumele si cutia scurta ti-au facut consumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de mentionat ca typ3 are cutia mai lunga decat cutia broastei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
salutare!

am facut si io consumul la 1,6 cu carb nou schimbat BROSOL si imi ia vara in oras la 30 grade cam 13 , o singura persoana fara bagaje.La drum lung urmeaza sa-l fac , mai ales ca mi-am pus de ieri aprindere electronica de la peter ( cu Hall ).

a inceput peter sa livreze aprinderi de alea de bus?

cred ca pt motorul de 1,2 de broasca ar trebui umblat putin la avansul centrifugal, deoarece la cca 80 km/h avansul este prea mare, chiar si cu stroboscopul la 3000 rpm se vede ca este cu ceva peste 28-30 grade, dar asta este alta discutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tonic, daca broscuta ta are delcoul original, atunci avansul este numai vacuumatic , - asa era stock pt. 1200 din '63. , si nu ar trebui sa "greseasca" - ce carburator ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatorul este brosol, iar delcoul original nu este pe masina, inca mai experimentez diverse delcouri cu diverse aprinderri, am trecut de la 009 fara avans vacuumatic (de care am fost cel mai multumit pana acum) apoi cu aprindere gotronic simpla, apoi la 009 cu avans vacuumatic si cu aprindere gotronic cu senzor si acum sunt la asta de bus....

cum am spus cel mai multumit am fost de 009 simplu (cat si cu gotronic)... cred ca discutia ar trebui purtata la topicul cu aprindere de pe un bus, pt ca repet, avansul se mareste la turatii de 3000rpm mai mult decat este necesar cred pt motorul clasic de broscuta. de asemenea un alt broscar zicea ca si capsula vacuumatica ar fi mai "tare" decat cea originala, deci un avans vacuumatic mai mic decat trebuie....

se poate regla/modifica avansul centrifugal? si daca da cum? se pun niste arculete mai tari?sau altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate regla/modifica avansul centrifugal? si daca da cum? se pun niste arculete mai tari?sau altfel?

doar prin incercari si cu un stroboscop si un cerc gradat .... cu arculete, sau usurind greutatile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca ii montez greutatile de la 009? s-or potrivi la asta de bus oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am mai spus .. prin incercari .. ..mai exista o posibilitate de a masura avansul fara a porni motorul, cu ajutorul unui stand special, dar si acolo tot prin incercari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brosol cat ? 30/31/32 PICT sau 34 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat, s-ar putea sa fie 31, o sa ma uit zilele urmatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La origine, 30-31-32 PICT erau carburatoare pt. 1300 si 1500 simpla admisie, faptul ca maj. site-urilor cu piese noi de VW Beetle le vand si pt, 1200 , e altceva :)

Delcoul (vacuumatic) care merge cu aceste carburatoare este acesta:

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=750935

Uite si un mic tabel: http://members.trainorders.com/android/vw/30PICTs.jpg (nu le are pe toate (carburile), dar iti faci o idee ) ,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Single Vacuum Dual Advance = delcou cu avans centrifugal si vacuumatic, "normal" ( Dual advance = vacuum + centrifuga)

Dual -//- = avans centrifugal + dublu vacuumatic : avans si "retard"

"retardul" este folosit la relanti, din motive de noxe, (cfm normelor de poluare din 70 ) - se reducea din noxe, dand "inapoi" avansul la relanti.

Delcourile DVDA au capsula de vacuum mai groasa putin, si au 2 stuturi de vacuum, cel uzual in fata, si inca unul, in spatele capsulei pt. retard.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!