Jump to content

Consum De Benzina L/100km


vavi
 Share

Postare recomandată

de la pana prostului , la pana prostului in oras , mers usurel am iesit la consum de 11% motor de 1.6 , asta find vara,

iar afara mers constat 80, 6,5-7%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KRAKEN

    23

  • LYON KING

    20

  • silviustan

    18

  • Komissar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine ... necunoscut inca:) dar am ramas fara benzina deja odata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am un vw buggy fabricaţie 1968, cu motor 1,6 cu două carburatoare, la care am următoarele probleme:

1. nu ştiu cum se reglează corect carburatoarele.

2. nu ştiu cum se sincronizează carburatoarele.

3.nu ştiu care este nivelul corect al benzinei în camera de nivel constant.

4. consumul în oraş este foarte mare, aprox 14-15 l/100 km, vi se pare normal ?

5. motorul scoate fum negru pe eşapament, care ar putea fi cauza ?

V-aş fi recunoscător dacă m-aţi putea ajuta cu cîteva sfaturi şi vă mulţumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5> cauza este 4. fumul ala negru e prea mult carburant.

4> Da, e cam mare. Pun pariu ca ti se si incinge destul de mult.

1 si 2 > pune niste poze cu agregatul si carburatoarele, sa vedem ce sunt.

Daca cumva ai un sistem cu 2 Solex-uri procedura ar fi in mare cea de aici : http://www.thesamba....uning/index.php

Carburatoarele sunt "imprumutate" de pe sistemele folosite pe typ3 , masina descrisa in acea brosura.

Scula de sincronizat carburile este aia - si se gaseste pe net (ebay sa zicem) .

Daca ai alte carburatoare...vedem . Pune poze detaliate.

Nota; Eu folosesc pt. reglaje si o bujie transparenta . Mi se pare excelenta in privinta faptului ca iti da un feedback imediat privind ceea ce se intampla prin motor.

Exemplu:

http://www.carbtune..../colortune.html

Nota 2: daca problemele cu carburatia sunt mari, si par de nerazolvat, mai ales daca istoria motorului e incerta recomand intai un test de compresie.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COLORTUNE :are cineva in RO de vanzare (imprumut) ?- ca pe goagle n-am gasit, anunturi expirate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ebay.de sau ebay.co.uk - trimit si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburatoarele de typ3 trebuie si 'jetate' corect.... adica puse jiglerele corecte stanga dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să postez cîteva fotografii cît mai curînd. Ieri m-am uitat la inscripţionările de pe carburatoare: cel din stînga este Solex 32 PDSIT-2 iar cel din dreapta este Solex 32-34 PDSIT- 3. Nu ar trebui să fie la fel? Tot ieri am constatat că am parcurs în oraş, cu 3 litri de benzină 20 km, ceea ce înseamnă un consum de 15 l/100km. Nu am acordat importanţă acestui aspect pînă cînd nu s-a scumpit benzina, cu atît mai mult cu cît zilnic, circul cu o maşină echipată cu GPL .Dar la preţul actual al benzinei mi se pare cam mult şi mai ales cam scump. Ce aş putea să fac pentru a reduce consumul? Cît ar trebui să fie compresia normală? De unde pot procura o bujie transparentă? Mulţumesc pentru răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie doua carburatoare identice. dar, la fel de bine, ar putea merge si cu unul singur, avand in vedere ca buggy-ul este mult mai usor decat o broasca, nu vei simit mare diferenta. ai putea folosi un 34 pict3, care reglat corespunzator, pentru caroseria aia de fibra, nu ar trebui sa consume mai mult de un 7% (asta maxim).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am în vederee această variantă, dar pentru punerea ei în practică am nevoie de o galerie de admisie comună. Unde aş putea găsi aşa ceva? După amiază voi posta şi poze. Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv. al usurintei in instalare si reglare intr-adevar, un singur carburator este mai simplu si mai fiabil. Teoretic insa performante (si chiar consum) mai bune poti obtine cu dual carb - ( da! chiar si consum - insa este mult mai complicat de reglat).

Asa... galerie si carburatoare gasesti aici pe forum la mica publicitate. Ma refer la o galerie stock de 1.6 - si un carburator ca cel recomandat.

mai exista si varianta "single+ performance" http://www.csp-shop....sort=0&all=Â Â , dar costa ceva.

Insa f important: pune poze ! cu motorul.

Test de compresie ar se poata faca la service-urile auto, ceva mai rasarite ( adica care fac ceva mai mult de schimbat placute, filtre si ulei :) , aia care au mai desfacut o chiulasa in viata lor :) ) .

Bujie transparenta gasesti pe ebay - de exemplu http://www.ebay.de/s...ortune&_sacat=0

uite si compresmetre, daca vrei sa o faci tu: http://www.ebay.de/s...ssion&_osacat=0

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt carburatoarele. Mă interesează un algoritm de reglare a carburaţiei în absenţa syncrometrului, pe care deocamdată nu ştiu dacă îl voi putea procura. Apoi mă interesează dacă la acest tip de carburatoare se mai poate interveni la reglare şi altfel decît din cele două şuruburi de reglaj, respectiv şurubul clapetei de acceleraţie şi şurubul de aer. Am această nelămurire deoarece în corpul carburatoarelor mai există un şurub al cărui rol îmi scapă: e un simplu dop sau reglează ceva. este vorba de şurubul din alamă cu marginile crestate care se vede într-o poză. Am citit pe un forum despre un mod de reglare al carburatoarelor Solex care echipează broaştele că acel şurub se numeşte şurub de bypass şi reglează, într-o etapă intermediară, relantiul acestor carburatoare. Nelămurirea mea este că nefiind prevăzut cu arc de fixare a poziţiei, acesta se destrînge foarte rapid şi sigur va cădea. Ştie cineva ceva despre acest aspect? Şi cum pot procura o bujie transparentă? Menţionez că pe lîngă problemele menţionate în prima postare, motorul nu are putere. Aştept sfaturi şi mulţumesc anticipat.

Revin cu o poză editată ca să fiu mai precis în legătură cu şurubul despre care nu ştiu ce rol are. Scuze pentru postarea suplimentară.

post-111756-0-59909100-1347426885_thumb.

post-111756-0-28602500-1347426886_thumb.

post-111756-0-00365600-1347426887_thumb.

post-111756-0-70712200-1347426887_thumb.

post-111756-0-39256700-1347426888_thumb.

post-111756-0-06260200-1347426889_thumb.

post-111756-0-98363200-1347428131_thumb.

Modificat de vw buggy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun! in primul rand, trebuie sa decizi cate carburatoare vrei pe motor. daca vrei doua, trebuie sa fie LA FEL. asa ca discutia nu are rost pana la decizia finala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu vrei sa-ti reglezi carburatoarele, vrei sa ti le regleze cineva , peste noapte, un fel de Mos Craciun.

1. Ti-am postat un link cu manualul pt. reglarea carburatoarelor de pe motorul ala. E adevarat ca acele carburatoare au niste indicative diferite, dar sunt la fel cu cele din link, principial vorbind - e nevoie de o trecere prin filtrul gandirii pentru a extrage informatiile necesare. Daca aveai o MINIMA bunavointa vedeai ca contin raspunsul la tot ce ai intrebat in ultima postare. Sau poate ai nevoie de explicatii ca pt. oameni speciali, cu desene cu carioca. Sau poate ai nevoie de o altfel de rezolvare : dai 100 EU si se regleaza. E si asta o varianta. (fi linistit, nu imi dai mie aia 100EU, pt. ca eu nu mai sunt in tzara).

2. Fara syncrometru nu se poate. Nu ai syncrometru - il cumperi sau il faci. E ca si cum intrebi : "Cum dau o gaura fara bormasina si burghiu?" - pai poti sa dai ... cu sula, sa racai cu un cui, chestii de genul asta, dar nu va fi la fel.

Deci e foarte simplu ... fie vrei sa le reglezi tu, iar in cazul acesta faci minimul efort de a citi raspunsurile la intrebarile tale si a adapta informatia primita la situatia ta, din teren, fie dai un ban si ti se rezolva problema, fie ii dai foc masinii.

P.S. "Surubul" ala de alama ros pe margini e jiclerul de relanti.

P.S. 2: Vezi ca in poza 2, gaura aia din carburator trebuie sa fie astupata cu un surub.

Ti-am spus si cum poti procura o bujie transparenta, dandu-ti linkuri - dar poate ca bujia aia transparenta nu functioneaza in cazuri de retard mintal.

Good luck.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' la typ 3 nu ar trebui sa fie carburatoarele in oglinda (nu identice) cu indicative nomerotate consecutiv (ex. Solex 32 PDSIT-1 si Solex 32 PDSIT-2). Parca la typ4 asa erau. Mai ales ca clapetele trebuie sa se deschida in oglinda (cum te uiti la motor, la ala din stanga se deschide in sens orar si la cel din dreapta in sens invers acelor de ceas), altfel nu vad cum ar merge linkage-ul (bine, merge cu role, cu alte inventii, dar nu ala original...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Komissar: Nu e vorba de vreun retard mintal în cazul meu, cred că e vorba de un retard de educaţie în cazul tău. Nu am putut accesa momentan linkurile recomandate din motive obiective. O să le accesez probabil astăzi şi voi continua să mă exprim civilizat. Oricum, mulţumesc pentru recomandări, chiar dacă au fost făcute într-un mod care, din punctul meu de vedere, lasă de dorit. În fine, nu uita că limbajul ne recomandă în relaţiile cu cei din jur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ca tu nu poti accesa linkurile. Nu stiu din ce motive nu le poti accesa. Nu ai zis nimic in aceasta discutie vis-a-vis de aceasta problema.

Din punctul meu de vedere discutia a fost urmatoarea :

Tu : Cum fac x ?

Eu (si altii) : Asa faci x.

Tu: Unde gasesc y?

Eu (si altii): Aici gasesti y.

Tu: Cum fac x? Unde gasesc y?

Intelegi absurdul situatiei ?

De asemenea, in ceea ce ma priveste discutia are un puternic iz de ceva ce sincer m-a cam plictisit pe forumuri si in viata reala- respectiv om comod, ce atunci cand aude despre ce e vorba i se pare ca e prea complicat, ignora ce i s-a zis, si intreaba in continuare in speranta ca cineva ii va recomanda un romanism simplu ...

Da, din pacate fara syncrometru nu vei putea regla bine carburatoarele.

Pt. Tzepesh ... din ce inteleg eu, indicativele diferite sunt cele de dinaintea lui PDSIT , lucru ce ar putea sa indice carburatoare diferite.

Pe de alta parte ... e posibil, ca de fapt carburile sa fie identice (dar in oglinda).

Cel mai bine ar fi ca posesorul lor sa studieze atent linkurile cu instructiunile de reglaj si rebuild, sa le desfaca si sa vada daca :

1. Carburile au aceleasi jiclere - stanga-dreapta.

2. Au acelasi tub venturi stanga-dreapta (care a propos, e demontabil).

3. Au acelasi nr. de canale, tuburi de progresie, etc si etc

Daca raspunsul e da la toate intrebarile s-ar putea ca de fapt carburile sa fie bune pt. aceasta aplicatie.

De asemenea, analizand pozele, e posibil ca din cauza tablelor de racire de typ3 precum si a evacuarii (lipsa guri de preincalzire) sa nu poata sa puna un carburator central cu galeria stock de broasca. Decat daca modifica galeria "ad-hoc".

Atunci, ca informatie exista kituri "performance" pt. typ3 dedicate, dar sunt scumpe http://www.csp-shop....n=0&sort=0&all=

nu spun ca ar treb sa cumpere asa ceva, linkul e doar ca sursa de inspiratie.

PS... PS ... Am si eu Variant - cand l-am luat nu am avut carburatoare bune, asa ca am mers o iarna cu 2 carburatoare de Dacie, actionarea fiind facuta prin cabluri gen frana de mana de bicicleta. Am reusit sa pastrez filtru de aer original. A mers, le sincronizasem, masina tragea f bine si consuma putin (10 in Bucuresti iarna, eu zic ca e bine ) - aveam probleme cu cablurile ce se mai dereglau din cand in cand, pana cand in prima-vara mi-am luat 2 carburi de typ3 .

E si asta o varianta, insa implica mult bricolaj.

Aici gasesti povestea mea, si pozele cu sistemul facut de mine (stiu ca pare improvizatie, d-aia nu recomand sa mearga pe acest drum, mai ales ca necesita ceva cunostiinte)

http://www.thesamba....3402&highlight=

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. se termina aici, sper. puteti sa continuati pe PM. Sa trecem la carburatoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehhh daca nu lasati motoarele stock cum au iesit din fabrica va prindetzi urechile intre doua carburatoare :))))))))))))) eu am consum de 7,5% cu carb original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buggy, se pot face si fara sincrometru. am avut numa motoare cu 2 carburi si nu e chiar asa de greu. trebuie sa fi sigur ca garniturile sunt ok si jiglerele sunt indentice si cele care trebuie in amandoua carburile. dupa care tre sa vezi daca aprinderea e la punct ( 7.5 sau 10 grade BTDC, dar asta numa cu un stroboscop poti verifica), daca toate astea sunt OK reglajul se poate face foarte usor. eventual dupa ce verifici toate astea, da-mi un tel si te pot indruma ce si cum sa faci.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ştie cineva care este nivelul corect al benzinei în camera de nivel constant la carb. Solex 32 PDSIT- 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!