Jump to content

Consum De Benzina L/100km


vavi
 Share

Postare recomandată

nentulei ,din fata blocului pana-n fata blocului...fix 300 de km ,plus cu iesitul la cafea zilnic,inca 20...

la intoarcere am scos principalele de 130 si le-am pus pe cele de 135...si parca a mers mai binisor...insa mi-a luat cu o litra la suta mai mult...cca 8,3%.am scos o medie de 100 la ora adica am ajuns in fix 3 ore acasa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KRAKEN

    23

  • LYON KING

    20

  • silviustan

    18

  • Komissar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helo,

@ silviu stan - poti sa imi spui care sunt setarile de jetare care le ai pe webbere?

Ce am eu :

Main Jet - 1.15

Emulsion Tube - F11

Air Correc. - 2.00

Idle Jet - .50

Pump jet - .55

Motor de 1,6 Litri.

nu de alta da mie in oras imi suge intre 17 si 19% la suta (am picioru greu , recunosc si pe debitmetru/sincrometru la 1000 de ture imi arata 5 pe scara la fiecare piston),

poate trebuie sa mai scad din dimensiuni.

mersi

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras n-am facut inca un consum...e greu sa fac consumul de la plin la plin ...asa iese cel mai exact calcul...

depinde si ce difuzoare ai

pe weberele de 36 am difuzoarele de 30

-relantiurile-s de 52...insa as incerca si cu niste 50-uri sa vad cum se comporta(mai am si niste 45 uri insa mergea ciudat rau)

-principalele sunt de 135 acum...insa am mers si cu 125uri si cu 130uri(135 se simt cel mai bine la drum lung si turatii mai mari de 2500,insa si consumul e mai baban)...

-alea de aer sunt de 170...si-si fac treaba daca te duci cu mortorul peste 3500-4000 rpm

m-ar coafa tare mult niste emulsoare F11 sa vad care-i diferenta dintre ele si F50 -urile de le port acum.

pe sincrospanac imi arata 4,5 -5 acum insa am mers si cu clampetele reglate la 3,5-4 aer pe ora

io-s bland cu pedala prin oras...merge misto cu a4a la 45-50 la ora si nu cred ca sare de 13-15%...si asa sugea si inainte(insa nu mai mai intereseaza atat de mult consumul atata vreme cat truaca merge mistocutz,altfel imi iau un plastic si gata-macar ala porneste usor,face caldura si dezabureste cum trebuie)

concluzie:un singur carb SUCKS :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu de alta da mie in oras imi suge intre 17 si 19% la suta (am picioru greu , recunosc

Iti consuma exagerat de mult, oricat de greu ar fi piciorul tau. Eu am avut aceleasi carburatoare de pe masina lui Silviu, dar jetate mai prost, si cu o timonerie de rahat. Am mers mai mult de un an cu ele, si in oras mi-a luat aprox. 10% iar la drum lung intre 8 si 9 la suta de kilometri. Si poate confirma si Silviu cum mergeam eu cu broasca.... apropos de talpa grea.

Deci in mod clar mai trebuie sa te joci cu jicloare si reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skulmann, daca vrei, poti sa reglezi carburatoarele la brasov, pe stand,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

skulmann, daca vrei, poti sa reglezi carburatoarele la brasov, pe stand,

se pot si reconditiona carburatoare la Brasov?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica reglate pe stand?

am auzit ca la acrburile astea in afara de pompele de slitz si amestecul de aer benzina la relantiu nu se mai regleaza nimic...iti trebuie o traista de jiglere cu care sa te joci dupa ce faci probe mergand cu ea ,fie cu o scula ca cea pe care o are Tzepesh ,fie pe un dyno...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scula are tzepesh??? :)

Xelex, ma- facut curios -- ai avut consum bun.

Spune tot!!! :blah_: Ce jigloare ai avut pe carburi??

NU de alta, da trebuie reglate ale mele ....ca ma rupe :) (la buzunar)

mersi.

Modificat de SKULLMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silvica - cu aprinderea cum esti? cum ai reglat-o? asa dupa ureche?

si nociu consuma 15% pe frigu asta. 10% nu o sa scoti in veci cu carburile alea la felul cum te duci tu.asteapta sa vina ceva caldurica si ti-am zis ca le reglam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca inainte de a incepe reglajul, surubul de pe parghia care actioneaza clapeta carburatorului trebuie reglat pana in faza in care abia atinge scarita socului, adica se mai strange un sfert de tura dupa ce a atins scarita. Bineinteles ca reglajul se face cu motorul cald, dupa ce clapeta socului este deschisa complet.

Am schimbat carburatorul si pana acum vad ca merge bine si chiar am reusit performanta sa dau o tura mai lunga cu sirocoul pornit fara sa raman fara benzina :lol:

La carbul de 25%,jiglorul de relanti era mult marit,garnitura sus la capac era rupta si surubul care regleaza clapeta de acceleratie pe scarita era strans aproape de maxim,adica clapeta deschisa mult prea mult si imposibil de reglat din cauza surubului intzapenit.

La 34pict exista un stutz de vacum banuiesc care la mine e blindat!Cum ar trebui sa fie normal?La mine furtunul de vacum merge in galeria de admisie imediat sub carburator unde se vede un stutz alamit!O idee,ceva?

Am pus si bujii NGK bps 6,doar 3 ,ca la una nu pot baga cheia nicicum din cauza unui prezon de la galerie.E si o bujie care merge rau si chiar nu vad cum as putea sa o dau afara fara sa mai demontez totul de p'acolo.

An nou fericit tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine stutul ala de vacum e blindat, cred ca este pt un model de filtru de aer mai destept, eu il am pe ala de la 1300 la care nu exista asa ceva. Eu stiam ca bujiile recomandate de NGK pt. broasca/bus sunt B5HS, sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai reglate pe stand, in sensul ca regleaza debitul de benzina si de aer la relanti si in ture,

normal ca asta e in functie de jiglere, dar daca doar schimbi jiglerele si nu le reglezi sa fie optim pentru ele , nu cred ca merge in parametri, asa ca eu zic, aflat cu ce combinatie se merge bine si consum si putere, si dupaia cu ele pe stand reglate si lasate asa, ca, un carburator nu se deregleaza singur.

de reconditionat carburatoare, la ce te referi, la jocul in clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de reconditionat carburatoare, la ce te referi, la jocul in clapeta?

la un serviciu complet, garnituri, jiglere, joc la clapeta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby, din pacate standul nu tine cont de uzura motorului ptr ca exista posibilitatea ca, compresia sa nu fie egala pe cei 4 cilindri si atunci degeaba sunt echilibrate pe stand

silviu are consumul mare ptr ca preincalzirea la admisie a anulat-o,asta inseamna ca aerul foarte rece care intra are nevoie de benzina foarte multa ca sa faca buum in cilindru si mai mult de 10km nu prea face la destinatie asa ca galeriile nu ajung sa se incalzeasca foarte tare incat amestecul de aer si benzina sa se faca bine,iar de talpa lui de plumb nici nu prea am ce spune :)

mai are nevoie si de un delcou mai bunicel cu o scanteie mai mare si cu o curba de avans mai buna decat cele standard.minim un 009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca inainte de a incepe reglajul, surubul de pe parghia care actioneaza clapeta carburatorului trebuie reglat pana in faza in care abia atinge scarita socului, adica se mai strange un sfert de tura dupa ce a atins scarita. Bineinteles ca reglajul se face cu motorul cald, dupa ce clapeta socului este deschisa complet.

Am schimbat carburatorul si pana acum vad ca merge bine si chiar am reusit performanta sa dau o tura mai lunga cu sirocoul pornit fara sa raman fara benzina :lol:

La carbul de 25%,jiglorul de relanti era mult marit,garnitura sus la capac era rupta si surubul care regleaza clapeta de acceleratie pe scarita era strans aproape de maxim,adica clapeta deschisa mult prea mult si imposibil de reglat din cauza surubului intzapenit.

La 34pict exista un stutz de vacum banuiesc care la mine e blindat!Cum ar trebui sa fie normal?La mine furtunul de vacum merge in galeria de admisie imediat sub carburator unde se vede un stutz alamit!O idee,ceva?

Am pus si bujii NGK bps 6,doar 3 ,ca la una nu pot baga cheia nicicum din cauza unui prezon de la galerie.E si o bujie care merge rau si chiar nu vad cum as putea sa o dau afara fara sa mai demontez totul de p'acolo.

An nou fericit tuturor!

Hello,

Din carburator stutzul de vacuum trebuie sa mearga in pompa de vacuum la delcou.

De pe galeria de admisie trebuie tras un furtun in filtru de aer (acolo trebuie sa ai o duza in care intra). Daca nu ai duza atunci fie inchizi complet gaura din galeria de admisie, fie rezolvi sa faci rost de filtru cu duza. (vezi zona incercuita in poza)

post-4942-0-25362200-1294049655_thumb.gi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai am un stut in fata la carburator, in afara de cel din partea stanga care vine la delco, acela e blindat si nu stiu pentru ce e.

Modificat de TM06CZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot intr-un stut la filtrul de aer (la cei care au modelul respectiv de filtru) vine Claudiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai reglate pe stand, in sensul ca regleaza debitul de benzina si de aer la relanti si in ture,

normal ca asta e in functie de jiglere, dar daca doar schimbi jiglerele si nu le reglezi sa fie optim pentru ele , nu cred ca merge in parametri, asa ca eu zic, aflat cu ce combinatie se merge bine si consum si putere, si dupaia cu ele pe stand reglate si lasate asa, ca, un carburator nu se deregleaza singur.

de reconditionat carburatoare, la ce te referi, la jocul in clapeta?

De aici te rog sa fii mai explicit, cred ca este o eroare in care te afli si incerci sa-i induci si pe altii.

Cat despre standuri de carburi - alea-s pentru verificari de "basic settings" si atat, nu poti obtine pe stand conditii asemanatoare cu cele de pe motor asa ca nu le mai face atata reclama celor cu standuri. Pe stand poti cel milt sa-tu dai seama ca ai uzura excesiva la clapeta sau ai uitat sa pui un jicler, sau s-a infundat ceva pe ralanti sau tranzitoriu, iar despre "reglajul in ture" cred ca este eronata expresia.

Drumuri bune si La multi ani!

Am mai scris mai sus si repet, cel mai bun aparat de reglat carburi este analizorul de gaze - la care ajungi numai daca ai carbul etans la clapete si poti regla la relanti cu clapeta inchisa la max, altfel e poezie despre si cu....

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, daca tu asa zici,

dar eu am vazut cum le regleaza, si ideea este ca se face reglajul debitului de benzina pentru relanti, pentru litri pe ora.

adica, se alimenteaza carburatorul din instalatie u white spirt, daca tin bine minte, si regleaza debitul de benzina pentru aerul care il trage, fie el si pe langa clapeta,

dar eu zic ca este totusi cea mai optima metoda de reglare, atata timp cat ai un amestec corespunzator.

Nu sustin ca nu este corect si cu analizatorul de gaze, dar eu cred ca mai degraba il pun pe stand, vad clar daca trage aer fals , repar ce nu e bun, si dupaia reglez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce regla, asta incerc sa-ti spun, ca debitul se poate regla numai la relanti - pentru asta ai surub de reglaj, in regim tranzitoriu / de sarcina medie /si de srcina maxima nu mai ai ce regla decat sa schimbi jiclere cum zicea Silviu.

Aici gresesti si voiam sa te informez de asta, in rest fiecare cu ale lui... nu vreu sa polemizez pe tema functionarii unui carb fie el si cu o camera ca nu are rost.

Drumuri Bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit tampenii, mi s-a parut ca ai scris 4 litri pe ora la ralanti si era mult prea mult.

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Revin cu un update la consum....se pare ca sa mai asezat motorul dupa RK si pe ruta Timisoara-Sibiu cu 2 pers si plin de bagaje in spate a papat 7,2%. Afara am mers cu 90-100 constant, iar in localitati 50-60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_cotiga

De un consum calculat riguros pe parcursul a peste 4000 de km a avut parte Splituletul.

6,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..si la mine e , cred, cam ,,ciudat'', consumul :blink: am fo la munte, portbag. plin, plus nefasta si copilu' ;) .

am pus 15 litri si am mers 130+ 130 km..MUNTE, blocaj-mers la pas :blink: .. acum acasa, mai am TREI litri in rezervor :huh:

...e mare consumu'???? am 600cmc :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am facut un drum mai lung unde am reusit sa veric cu exactitate consumul la duba. traseul a fost Alba Iulia-Bucuresti-Craiova- Cluj, unde am mers de la 80m altitudine pana la 2200 m .de la Craiova am taiat-o direct in sus pe Tranalpina pana la Sebes. duba incarcata cu 4 persoane, bagaje la greu si o pisica . :lol: am facut 1120 km cu 115 l de benzina .

consumul combinat a fost de 10.4%.

prin Bucuresti am condus cam 60 km.am pe spate cauciucuri 205/65/15 iar pe fata cauciucurile originale cu care s-a echipat masina 185/14 C .viteza medie cu care am condus a fost de 90km/h pe ceasul din bord. am avut un GPS pe bord care imi arata viteza reala: 83km/h. la toate masinile vitezometrele arata mai mult decat ai in realitate. mai am de reglat un pic la carburatoare, toba e cam afumata ,deci s-ar putea si un consum mai mic. eu zic ca undeva pe la 9-9,5% la drum lung ar fi ideal pentru duba.

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!