Jump to content

Consum De Benzina L/100km


vavi
 Share

Postare recomandată

Ce calcul e de facut,cand ai rezervorul gol golutz si bagi 11L pui pe 0 si parcurgi 38km?Fa tu calculul!

Nu curge deloc pe la rezervor sau la furtune si carburatorul e uscat.Am verificat cuiul poantou inainte de a-l pune sus,daca nu trece are nu trece nici benzina.Restul e mai greu de verificat fara un set de reparatie.O sa incerc sa pun altul care a fost pe masina dar nu statea la relanti cu el.

Bujiile sunt afumate si ar trebui sa le schimb oricum ca sunt sinterom state de cel putin 8 ani.

In cabina n-are cum sa bage miros de benz ca nu mi-e legata tubulatura dar in schimb am sirocou...pe care,cu consumul asta,nici nu ma gandesc sa-l pornesc :soare:

Si ce s-a intamplat dupa 38 km?

Ai ramas fara benzina in rezervor sau nu s-a mai alimentat carbul, poate daca era gol si ai pus 11 l vreo 5-6-7 au ramas pe fund si nu-i ajunge sorbul.... :D

Nu cred ca se poate consuma atata gramada de benzina, nu ar merge motorul deloc la un astfel de amestec sau benzina este in baie scursa prin pompa de alimentare, verifica totusi mai atent sau pune alimentare sin bidon de 5 l si ai sa vezi ca merge mai mult de 38 km.

Bafta!

Modificat de LYON KING
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KRAKEN

    23

  • LYON KING

    20

  • silviustan

    18

  • Komissar

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce sa se intample?Am ramas in mijlocul drumului contempland bordul :blink: .

O fi ramas ceva benzina pe fundul rezervorului,nu zic nu,pe care pompa sa nu poata sa o aspire si chiar daca ar fi ramas 5,6,7 litri "morti" in rezervor eu aia 11 litri i-am pus peste si dupa ce i-am consumat,aia 5/7 litri ar fi tot acolo.Asa ca nu e logic ce spui tu.Important e cata benzina ajunge in carburator nu cata ramana in rezervor!

Oricum,dupa ce am bagat alti 5 litri,la cateva zile am ramas din nou fara benzina,asa ca m-am bagat sub masina si am tras furtunul afara direct din rezervor,si nimic,a curs doar ce a ramas pe furtun.

O sa incerc sa-i fac consumul mai exact,cu benzina in sticla de 2 litri dupa ce mai verific odata carbul si o sa incerc sa-l reglez asa cum zicea @TM06CZR.

@sergiup am rezolvat cu caldura,mi-am mai tras o geaca groasa :lol: si nici mort nu mai dau drumul la sircou.

Modificat de 4boxer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sergiup am rezolvat cu caldura,mi-am mai tras o geaca groasa :lol: si nici mort nu mai dau drumul la sircou.

...atunci vinde-l! :icon_thumright: sa-l puna altu'...

...si eu patzeam asha la inceputuri. :blah: ...Aveam mot. mai ,,obosit"....am pus garnituri sub cuiu' poantou si a scazut consumul.

Pot fi, din ce am auzit, supape reglate gresit, care deschid prea devreme la evacuare, pierdere de compresie pe undeva, la chiulasa, tobe infundate, lipsa de compresie la cel putzin un cilindru, shocurile bulite si nu mai deschid, greutate mare...infranata cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa se intample?Am ramas in mijlocul drumului contempland bordul :blah_: .

O fi ramas ceva benzina pe fundul rezervorului,nu zic nu,pe care pompa sa nu poata sa o aspire si chiar daca ar fi ramas 5,6,7 litri "morti" in rezervor eu aia 11 litri i-am pus peste si dupa ce i-am consumat,aia 5/7 litri ar fi tot acolo.Asa ca nu e logic ce spui tu.Important e cata benzina ajunge in carburator nu cata ramana in rezervor!

... tu ai scris mai sus ca "ai rezervoru gol-golut si pui 11L" asa ca uite de unde-i de logica, cat priveste consumul sunt sigur ca te pacalesti singur facand calcule sofisticate.

Nu stiu ce reglaje vrei sa faci dar daca tot te apuci sa desfaci carburatorul, verifica nivelul de BZ in camera plutitorului si inchiderea supapei cuiului Pontou.

Un carburator cat-decat in mintile lui are un indiciu important - tine relantiul cu clapeta de acceleratie inchisa complet(asta la motoru cald) si in plus se si mai regleaza de la surubul de benzina si de amestec. Daca nu ai asa ceva nu mai regla nimic, da-l jos planeaza-l cauta sa refaci etansietatea lui in asa fel incat sa poti obtine mers la ralanti cu clapeta inchisa si reglat numai din cele doua suruburi. Un indiciu ca clapeta este inchisa in timpul functionari la ralanti este lipsa completa a benzinei in difuzorul principal si pe clapeta de acceleratie in timpul mersului la ralanti.

Daca ai nevoie de mai multe sfaturi ma poti contacta.

Bafrta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,greseala mea ca mi-a fost lene in postul de mai sus sa mai explic in cateva cuvinte ca nu am dat jos rezervorul de benzina ptr. a stoarce si ultima picatura din e.!In plus imi era greu sa cred ca tu te-ai gandit la asta!

Explica-mi si mie cum as putea sa vad daca in difuzor sau pe clapeta de acceleratie nu exista benzina?E bus nu broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4boxer, daca vreai trimite carburatoru la brasov, si pot sa ma duc sa ti-l reglez pe stand

adica reglez consumu de benzina la ralanti si debitu de aer din clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @seby,am sa tin cont dar prima data vreau sa imi incerc toate cunostintele mele si ale altora ptr. a face reglajele corespunzator,eventual sa pun si celalalt carburator.Spre rusinea mea,nu am timp sa ma ocup de Camper acuma mai mult decat de a achizitiona informati,treaba la Samba si inca 2 motociclete in restaurare imi fac timpul limitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca ai verificat clapeta de acceleratie,daca nu cumva trage aer fals pe acolo si/sau are joc in bucsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) ...nuu-nuuu, io am priceput ca benzina e ,,buna'. :) .si muuuulta... :blink: poate are gaura neagra.. :D ...aaaaa, vroiam sa zic ,,o gaura neagra'..." :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-mi si mie cum as putea sa vad daca in difuzor sau pe clapeta de acceleratie nu exista benzina?E bus nu broasca.

Exista o poveste - oglinda fermecata -ai auzit?

Pui una in fata si zici asa - "oglinda oglinjoara........" :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: ...asta daca busu' n'are trapa deasupra la motor... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

api Lyon,sa te uiti tu pe bezna cu oglinda in gaura aia neagra :blah_: .sa ne anunti si pe noi ce ai putut constata...astept sa-mi spui sa aprind o lanterna sau eventual o bricheta :bom:

nu,n-are capac bus'u.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare putin ciudat reglajul la care zici tu ca iti merge bine motorul... Am patit-o si eu cu un carb cu care mergea absolut perfect masina, dar imi consuma la ralanti in 20 min 0,7l de benzina. Nu am ajuns sa-i fac si un consum in mers deoarece l-am montat pe masina dupa ce am reconditionat motorul si trebuia sa-i fac un rodaj pe loc. Am sesizat ca imediat cum opream motorul se umplea de benzina, semn ca nu inchidea cuiul poantou, iar dupa ce l-am schimbat nu mi-a mai stat la ralanti, pt ca tragea aer fals pe la axul clapetei. Concluzia e ca surplusul de benzina de la inchiderea deficitara a cuiului poantou si cu surplusul de aer de la axul clapetei dadeau un mers foarte frumos la ralanti, dar un consum de speriat. Pana la urma am schimbat carbul. Daca carbul e ok, reglajul ar trebui sa plece de la 2,5 ture aer si benzina. De aici se inchide aerul pana cand se ajunge la 800-850 rot/min. Apoi se dechide putin benzina pana se stabileste cea mai mare turatie de mers in gol (mai creste turatia cu 30-40 rot/min), dupa care se mai reduce putin din aer pentru a ajunge din nou la 800-850 rot/min. Sau poti sa mergi la un service care are si statie ITP si sa iti regleze carbul in functie de gaze. Important e ca reglajul sa-l faci cu motorul cald, de preferat dupa ce ai dat o tura cu el in afara orasului si desigur si celelalte reglaje sa fie puse la punct.

Am uitat sa mentionez ca inainte de a incepe reglajul, surubul de pe parghia care actioneaza clapeta carburatorului trebuie reglat pana in faza in care abia atinge scarita socului, adica se mai strange un sfert de tura dupa ce a atins scarita. Bineinteles ca reglajul se face cu motorul cald, dupa ce clapeta socului este deschisa complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru puristi, care nu vor sa se vada nimic in plus la masina, firma Lirast a realizat o noua varianta a computerului de bord. Debitmetrul incorporeaza tot sistemul electronic si transmite datele pe telefonul mobil prin Blutooth. Astfel, puteti pune telefonul undeva la vedere si aveti toate informatiile legate de consum instantaneu, consum mediu, viteza, km parcursi, temperatura afara si in interior si multe altele. Daca este cineva interesat, trebuie sa vedem cum montam un senzor de viteza electronic.

www.lirast.com

Modificat de TZepeSH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o luna am mers pan la costanta si inapoi....

cu 2 webere de 36 la 80 la ora constant 7.8%

la intors..tot cu webere de 36 la 90-110 constant 8.3%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu,ai uitat sa zici la intors de benzina din Satul Nou... :blah_: si ca a iesit consumul cu 2 persoane in masina,si asta conteaza ..si ca pe fiecare sens de mers au diferit jiglerele..

Modificat de 13 Todesengel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dadada...la dus am mers cu "principalele" de 135 iar la intoarcere...la costinesti am montat ''principalele'' mai mici ...de 125 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nici a ta nu e dintre alea "bune" cu consum de 6%.... :blink: Chinuie-te si mai infund-o putin...cine stie... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu frigurile astea mi-a luat 10.5 la oras, cu aproape 2 litri mai mult decat vara. Concluzia e ca iarna nu-i ca vara :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai che gueiarna niciodatra nu-i ca che guevara :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mancatorie la ai mei de sarbatori...

320 de km cu 26 de litri de benzin cu o viteza medie pe autobahn de 110 si sprinturi de 130 ,iar pe drumurile judetene cam 90-100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers tare => a facut multe depasiri => mers sinuos si de aici diferenta de kilometraj =))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!