Jump to content

Informatii Phaeton


cwr
 Share

Postare recomandată

E la fel.

Doar  ca dintr-un seat toledo poti critica specialistii,  meseriasii , etc ca "spusele lor sunt de prisos".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am urmarit si eu cutia si face la fel,tot tiptronic dar fara S si doar in D,pe manual nu face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Adrian la mine nici în S nu face și nici pe manual nu face!!!oricum Mulțumesc mult pt sfatul de a merge la băieți de la Mercom, chiar sunt pricepuți în ceea ce fac,mâine o duc din nou sa îmi ia o monstra de ulei sa văd dacă e cazul să schimb uleiul și filtrul, la tine Adrian tot în treapta a 3 a face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face in 2 si 3,eu de la ei cumpar piese si imi mai dau cite un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Adrian mă gândesc ca rapoartele și modul de funcționare a cutiei este puțin diferit, dar principiul este același, deci lucrezi în domeniul? Oricum dacă ajungi prin Arad scrie un mesaj pe privat sa mai facem schimb de informații

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,din pasiune si ambitie(sa repare cutia mea mi sa cerut 400euro intr-o zi era gata si deaici a inceput nebunia cu automatele),iar motoare am vw din 2005 si multi km peafara,si pentru tine daca ajungi pe la cj da un semn sa bem un suc,cafea,bere ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad

In S si manual nu face deoarece TC Lock-Up este comandat cat mai repede posibil, chiar imediat dupa schimbarea de viteza si nu prea se observa.

In S si manual primeaza performanta si viteza de reactie, nu rafinamentul.

Dar acea scadere a turatiei trebuie sa fie relativ mica, 2-300 ture, nu 900 precum mi-ai spus in PM. Poate se impune o schimbare a uleiului.

Stiu, cutia schimba bine, dar asa o mare cadere de turatie indica un ulei "subtiat" care si-a pierdut o parte din calitati.

Ceea ce spun e din experienta, am 2 cutii tiptronic in exploatare si le-am urmarit destul de mult comportamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Alex,scăderea este precum spui tu între intre 200-300 de ture,practic scade cam 1, 1 liniuță din aia mica de pe turometru , am vorbit niște prosti mai mari ca mine cu 900 de ture:)), iar cu privire la ulei am dus - o la service și i - a luat monstra din ulei și a spus că nu se impune să schimb uleiul

PS abia aștept să îi pun iar jantele de vară și sa îmi prezint și eu mașină. . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonoritatea e asemanatoare cu cea a unui ambreiaj care patineaza. E normal atat timp cat apesi pana la moderat pedala de acceleratie in <D>. In felul acesta schimbarile se fac fara socuri, aproape insesizabil.

 

Vlad, nu recomand schimbarea uleiului de cutie daca pana in 170k nu a mai fost schimbat. E cam riscant. Se zice ca intervalul 60k-80k ar fi maxim pentru aceasta operatiune. Eu am auzit si citit de posibile probleme ce survin chiar de la schimbarea uleiului la cutiile tiptronic cu km foarte multi, din cauza depunerilor formate care "o i-au la vale" blocand anumite canale fine, valve, etc. Daca uleiul a iesit bine la analize probabil ca a mai fost schimbat. Nu stiu ce sa zic! Sper ca nu l-a testat doar intre degete :))

 

PS: Nu sunt mecanic si nu pot prezenta dovezi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Andy,uleiul a fost schimbat de 2 ori,asta este trecut în istoricul mașini pe care îl are pe Germania. ...asta ca m-am cam liniștit din punctul ăsta de vedere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut....stie cineva cum se desface cheia pt a shimba bateria? eu ma gandeam sa folosesc un baros...are cineva o idee mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce an e masina ?

 

aici ai un video cum sa o desfaci, vezi ca sunt mai multe, pt ambele modele

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gataaaaa....ms mult....nu stiam k e d Bentley...dau o bere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,sunt nou pe aici ,asa ca sper sa imi scuzati unele greseli.

Sunt proaspatul proprietar al unui vw phaeton 3.0 tdi 4 motion din 2008.  Am unele nelamuriri despre masina ,cum ar fi:

- se poate sa afisez senzorii  de parcare pe displayul central ?

- cum pot seta oglinda electric  retrovizoare ?

- cum setez volanul sa intre de tot dupa ce opresc masina ?

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut Alex,hai sa începem pe rând :

1. Nu știu sigur însă nu cred că se poate pune pe display să îți reprezinte grafic mașina

2. Oglinda o pui în poziția în care vrei manual, apoi memorezi poziția ei și a scaunului, oglinzi laterale, iar dacă muți poziția oglinzii aceasta va reveni la setarea făcută de tine și asta prin apăsarea butonului pe care ai făcut memorarea

3. Volanul are în partea stângă un buton rotund pe care trebuie să îl apeși și volanul intră înăuntru și se ridica în sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns Vlad , am vazut butonul ala de langa volan ,dar vroiam sa stiu daca se poate ca dupa ce opresc masina el sa intre singur ,pentru mai mult spatiu . Sti cumva ,daca are volan electric ,are si incalzire in volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da așa se întâmplă după ce oprești mașină volanul se trage, încălzirea în volan e alta opțiune ,și volanul meu e electric (nu cred că există phaeton fără volan electric)însă eu nu am încălzire în volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu langa butonul ala de reglaj al volanului ,mai am un buton care arata soferul si volanul cu o sageata ,asta sa fie ?

Modificat de alex manea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este butonul, trebuie să fie apăsat și volanul se va retrage cum vei tu, orice întrebări mai ai legate de mașină poți să le postezi aici și iți voi răspunde ce știu , și eu am phaeton din vară și încă sunt fascinat de aceasta mașină

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri , si eu sunt fascinat de masiana, nu mersesem niciodata cu un phaeton pana duminica ,cand am mers 10 km ,dupa care l-am cumparat . Poti sa imi spui ,ai schimbat vreodata uleiul la grup ? Am un prieten cu o skoda superb cu 4x4 care a mers fara ulei la grup si dupa 1200 km sa bloacat si nu am mai putut fi luata decat pe 'targa '.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mașină mea are 175 000 km , și nu sa schimbat uleiul în grup până acuma , și sincer nu știu dacă se schimba, ideea e sa nu rămână grupul fără ulei, la prietenul tău asta a fost problema că în nu știu ce împrejurări a rămas fără ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram îngrijorat de faptul asta. la cutie cam cât de des se schimba ?Si dacă tu l-ai schimbat cam la ce costuri ajunge operația asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!