Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Ok. Acum stiu exact ce sunt acele curele..:) dar sunt ok acele curele, sau trebuie schimbate? Asadar, curea de distributie se poate vedea fara sa demontez ceva de pe acolo? Sau exista vereun simptom al masinii prin care sa-ti dai seama daca trebuie schimbata distributia?

MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

ninu

ca stetoscop poti folosi o tija ,o surubelnita ,diferenta e ca cu astea trebuie sa atingi piesa ;atentie sa nu ti-o prinda vreo curea/ceva .

 

Toma

 pentru a vedea distributia trebuie sa demontezi capacul ce "acopera" jumatate din poza nr2 .e simplu de scos ,are 2-3 clipsuri rapide . curelele din poze par ok . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviutuning

Salut, am montat de vreo 3 luni distributia la ASV-ul meu si aparatoarea de la roata care separa camera motorului de roata era crapat si la loc nu l-am mai putut pune pentru ca riscam sa il prinda la arbore sau la clima si mai la subiect daca e cineva din brasov si detine amandoua aparatorile (pentru ca cea de la cuta de viteze era lipsa) poate ma ajuta, contra cost bineinteles sa le achizitionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TUNNING-G36

chiar nu are nimeni nici o idee ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am montat de vreo 3 luni distributia la ASV-ul meu si aparatoarea de la roata care separa camera motorului de roata era crapat si la loc nu l-am mai putut pune pentru ca riscam sa il prinda la arbore sau la clima si mai la subiect daca e cineva din brasov si detine amandoua aparatorile (pentru ca cea de la cuta de viteze era lipsa) poate ma ajuta, contra cost bineinteles sa le achizitionez....

 

chiar nu are nimeni nici o idee ?

 

Sincer, personal n-am nici o idee despre ce aparatori e vorba exact: "de la roata care separa camera motorului". In alta ordine de idei daca nu se poate repara sau suda aparatoarea respectiva (si slefuii, poliza sudura, in caz ca distantele intre ea si elementele in miscare sunt mici de tot) urmatoarea varianta ar fi un centru de dezmembrari si sa cumperi asa ceva de acolo...ca ma indoiesc ca tine careva p'acasa nu stiu ce capace...ca pe vremuri in lada de lemn din portbagajul daciei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviutuning

RO-VW este vorba aparatorile de noroi care are rolul de a proteja fuliile de pe partea cu distributia si cutia de viteze de noroi, namol, apa, etc., si sunt din plastic care nu mai prezenta nici o garantie la suporturile de prindere plus ca cea de pe partea cutiei este lipsa, la tine motorul este pozitionat central iar la mine este transversal si de accea pe partea dreapta am distributia, ca idee sa iti dai seama sa te uiti in spatele rotilor din fata si ai sa vezi (daca le ai) . Am sunat pe cativa baieti care dezmembreaza g4 si la care au avut s-au dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi central cel transversal sau cel logitundinal, motorul, desigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Salut,

 

Daca am schimbat distributia in octombrie 2010 ,am facut 30000 km, trebuie sa o schimb fiind  veche ?

Am vw passat 115 cai,1.9 tdi din 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*cod motor ATJ la 90.000km

*cod motor AJM pana in an fabricatie 2000 la 60.000km si dupa an fabricatie 2001(ultima serie facuta)la 90.000km.

Poti schimba decat cureaua cand distributia face 6 ani,ai km putini si rolele + pompa apa nu o sa fie uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
liviucosmin3

Buna ziua! 

 

Va rog sa ma ajutati cu o parere. 
Am luat un passat 1.9 TDI, cod motor AVF, noiembrie 2003. 

 

Doresc schimbarea distributiei si curele de accesori.

Pentru distributie am comandat intreg kitul de la  CONTITECH .

 

Pentru accesori, ce trebuie inlocuit? 

 

Am vazut ca exista cu set curea pentru pompa se servo, si un set pentru AC.

Este necesar inlocuirea intregului set? (curea, role, intinzator)? Sau se schimba doar cureaua si atat?

De specificat ca in momentul in care pornesc AC-ul, incepe si se aude un scartait. Am observat la compresor ca se se invarte cu intrerupere. Daca trec pe ECON, nu se mai aude si nu sunt probleme. Ce recomandati sa schimb in situatia aceasta? 

 Va multumesc!

 

Asta am gasit ca si seturi pentru curele. http://postimg.org/image/6xnqxceh7/

Modificat de liviucosmin3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la mecanic si atunci cand iti desface distributia vede daca pe partea de auxiliare sunt probleme cu intinzatorul,rola de chidaj +curelele.

Daca necesita schimbarea... schimbi ce este de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot schimbi distributia atunci schimba si curelele de la AC si alternator, avand in vedere ca nu costa o avere, mai mult costa manopera sa le schimbi poate peste o jumatate de an...in plus asa ai un "km 0" la ele, stii cat sunt de vechi si cam cand vor trebuii schimbate. In plus mai ai si feelingul ala de siguranta stiind ca toate is schimbate si noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Poate cineva sa dea detalii,despre pompa de apa marca Dolz?Ce se mai recomanda pentru toata distributia?

Modificat de vwsummer2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Scuze ca postez aici, dar in sectiunea Golf/TT nu gasesc un topic asemanator si nici nu pot deschide unul nou. Imi poate spune cineva daca la un motor 1.8T 180cp AUQ rola intinzatoare a distributie e CU amortizor sau FARA? Masina este un Audi TT din 2003, seria de sasiu e TRUZZZ8N931019202. Trebuie sa comand kitul de distributie iar pe magazinele online imi sunt sugerate ambele variante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zicem ca schimbarea "amortizorului" ala e "optional" ,de asta se vand kituri cu si fara el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci rolele sunt identice in ambele cazuri? Eu am crezut ca exista 2 tipuri, cu amortizor si fara, si nu sunt compatibile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rolele sunt identice ,cel mai bine intai desfa si verifica starea acelui "amortizor" pentru ca separat de kit are un pret maricel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doresc sa achizitionez kitul de distribtie CONTITECH CT1028K2,ce marca sunt rolele si amortizorul?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 12.05.2012 at 8:48 PM, GABIVVX said:

Pe ambalajul setului de distributie sau a curelei de distributie a firmelor respectabile(Continental)iti scrie negru pe alb:a se monta..(inainte de 2016..inainte de 2015..etc)si iti da un termen de 5 ani.Unde producatorul recomanda un nr de ani e ok,unde nu recomanda e valabila regula cu 5 ani..maxim 6 la km putini.

Salut si bun gasit dragi colegi.Am si eu o nelamurire si rog cateva informatii.A venit timpul sa imi schimb distributia si eu la un VW Sharan  2001 AUY serie sasiu wvwzzz7m1v040543 si ca orice om care isi respecta masina as dori sa pun ce este m-ai bun.Am cautat pe site externe si am vazut ca o distributie(role, curea, intinzator), cumparate pe bucati  de la diferiti vanzatori , pe original te poate ajunge m-ai ieftin ca un kit after market  din Romania.Din cate stiu, rolele nu au termen de valabilitate, insa pe curele am vazut diferite termene de expirare.Intrebarea mea este, daca aceste termene de expirare se refera la data limita la care pot fi montate plus alti 5 ani pentru folosire sau reprezinta termenul limita de garantare al curelei, indiferent daca este deja montata sau nu si cu riscuri pentru motor odata cu depasirea acestui termen limita?..de asemenea, ce cod are pompa de apa pe original?...va multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, stie cineva de la ce marca sunt curelele de distributie pe original la motoarele de 1,9 TDI  85 KW 115 cai  cod AUY, sau care marca buna a-ti recomanda pentru schimbarea curelei ? Multiumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca conteaza mai putin,conteaza cine o pune cum o pune.Continental

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conti, Gates, mai nou Dayco teflonata... Irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, Conti e tot una cu Continental sau sunt marci diferite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!