Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Se comprima in menghina daca l-ai dat jos si apoi se blocheaza cu scula specifica. Daca nu l-ai dat jos se comprima cu imbusul de 8 bagat in rola intizatoare. Sunt toti pasii dati in postul 671.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc cu el dat jos si prins in menghina sau alta varianta de comprimare.. ca pe motor cu inbusul am incercat dar nu prea dadea semne ca ar vrea sa se comprime si l-am fortat destul de tare. Distributia este ok cu  zero la la avans dar preluarea intinderii din amortizor ma streseaza un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prinde-l in menghina ,dar nu trebuie sa-l strangi "tot" dintr-o data ,strangi menghina cate 1/ 4 de tura cu pauze de cate 5-10 sec . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu. banuiesc ca este construit ca orice amortizor clasic pe ulei (sau ca la cricul hidraulic) cu doua camere si trecerea dintr-o camera in cealalta se face lent, altfel n-ar mai fi amortizor :)

 

Cred ca o sa mearga asa si zilele astea incerc...

 

Merci baieti pentru opinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dranga razvan

salut

am o mare prooblema

am un passat 3bg 2000 1.9 TDI motor AWX si am fost sa cer o oferta pt distributie dar spre surprinderea mea cel de acolo spune ca are 2 curele si un kit cu amortizor si unul fara 

acum ce ma intereseaza e dimensiunea curelei pt amortizorul de vibrartii de la distributie din ce am citit pe topic s a scos dupa 2003

si daca aveti cumva niste coduri de piese sa i le dau direct (m-ar intreresa ceva de calitate nu conteaza pret din ce am citit curea GATES sau CONTITECH pompa de apa HEPU dar sper sa gasesc aceeleasi brand-uri si aici)

P.S locuiesc in belgia iar comunicarea este foarte grea

multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

stie cineva daca se pot cumpara separat suruburile (4 buc) de la distributie pentru golf 4 1.9 tdi cod motor ASV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care suruburi?? La distributie singurele suruburi pe care le ai sunt cele 3 M8 de la fulia axului cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul si celelalte role plus pompa de apa nu se prind in suruburi? E prima data cand fac distributia la tdi si cand am comparat anumite kit-uri de distributie, in poze erau si 4 suruburi (asta pentru NON-PD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m am luminat(explicatia/cererea ta nu a fost ok), nu stiu/nu cred sa gasesti aceste suruburi separat.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  N 0146341   M10XM8X68

  N 10169303   M8X50

  N 90596902   M10X55X32

  N 0195313    M8X40

In jur de 40 lei setul livrabile individual numai pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu Utiu

Am o problema la intinzatorul hidraulic de la distributie si anume ca ventilatorul mare de la motor se loveste in el. Paletele ventilatorului ating in capul surubului de pe intinzator . E posibil sa se fi slabit intinzatorul sau mai degraba ventilatorul? Ventilatorul e misca lin, nu pare sa se invarta haotic . Si nici paletele nu lovesc tot timpul intinzatorul doar cand intinzatorul se mai misca, probabil cum intinde cureaua. Postez o imagine cu intinzatorul si va rog sa-mi spuneti care surub trebuie strans ca sa mearga intinzatorul la locul lui si ce cheie trebuie folosita, fixa, imbus, etc caci din poze nu-mi dau seama. Am incercuit si suruburile care banuiesc ca trebuie stranse.

post-55955-0-27454400-1420111217_thumb.j

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu pui mana pe role sa vezi jocurile nu stim ce-i acolo. Cu inelara de 17 tragi de intinzator, (adica de piulita in care lovesc paletii) in sens invers acelor..., scoti cureaua si vezi jocurile.

Dar mai intai trebuie sa dai jos cureaua de pe clima, cu imbus de 6 sau 8, nu mai stiu.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imbus de 6 sigur,am schimbat eu in vara intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Mersi Edy....imbus de 6 era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am făcut si eu o verificare la cureaua de distribuţie si am găsit semnul de la rola intinzatoare la fel că în poza. Distribuţia are 57mii de când a fost pusă , iar rola a fost pusă la semn. Este nevoie sa o întind din nou si sa o pun la semn ? Sau o las asa? Voi ce părere aveţi?

post-92931-14234162958771_thumb.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa urmaresti pozitia indicatorului cu motorul pornit sau mai fai cateva ture "la mana" si verifica din nou . cand a fost montata distributia ,a fost invartit motorul si apoi verificata pozitia intinzatorului ? "slabirea" intinzatorului indica cedarea unei piese (curea,role,...)

sfatul meu :

-repozitioneaza cursorul intinzatorului la valoarea corecta si monitorizeaza-l in urmatoarele unu-doua mii km .eu sunt convins ca nu a fost montat corect

 

PS . controleaza/regleaza si torsion angle ,pun pariu ca acum valoarea fluctueaza foarte mult . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poziţia indicatorului cu motorul pornit rămâne la fel, dar în accelarari se duce mai în spate de cât este acum si revine la loc. când am făcut verificarea am probat si cu mâna elasticitatea curelei-la rece era mai elastică (slabă) iar după ce am pornit motorul si a mers 5min în relanti, si dupaia am oprit si am probat iar elasticitatea si era mai tensionată(mai întinsă). când a pusă distribuţia indicatorul a fost pus la semn.

torsion value e pus de mine la 1.1 si oscilează doar în accelerare până la 1.7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du avansul la 0º/rola la semn si apoi vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut cam toate valorile pe la torsion value , dar pe 1.1 se simte motorul cel mai bine. pornire bună, consum si demaraj foarte bun. merge foarte bine si pe 0 dar consumul este mai mare cu 1l aproape.

astazi am verificat semnul de la rola la cald după un drum de 40km , si culmea* săgeată rolei era la semn. - nici nu stiu ce sa mai cred....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, probabil se tensioneaza mai mult pe cealalta parte (dincolo de rolele de ax cu came si vilbrochen). Nu iti face probleme, de aceea intinzatorul este elastic si se monteaza cu o toleranta in plus sau minus.

Cum a zis Cosmin, regleaza totul la 0, da doua ture, verifica si tot asa pana e perfect. Dupa cateva mii verifici, daca nu se modifica aia e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Girleanu Adrian

Salutare baieti,am si eu o intrebare care sper sa nu deranjeze : am un passat din 2005 B5.5 de 130 cp AWX berlina si ultima data distributia ia fost schimbata la 170.000 km in 2013 cu tot chitul,Contitech;acum la cat trebuie sa schimb distributia ? Pe factura scrie ca dupa 70.000 km dar am vazut ca de la mecanic la mecanic se da interval de schimbare diferit si tocmai de aceea am ales sa va intreb pe voi k sa imi fac o parere . Acum am 210.000 km si m-am uitat asa in mare la cureaua de accesorii si nu mi sa parut nimic ciudat doar ca era putin maronie dar crapata sau deteriorata nu ! Va multumesc Anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Curea dinţată - înlocuire (până la 2003 toate 90.000 km; de la 2004 toate 120.000 km)

Te incadrezi la intervalul de 120.000 km....daca schimbi la 280.000 e perfect sau la maxim 6 ani de la schimbarea precedenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Merci  Gabi de sfat,dar sincer iti spun la 120.000 mi se pare deja MuuuuuLLLLTTT prea mult si de ce zic asta ? Si inspectia la ulei cand o fac imi scrie pe computerul de bord ca urmatoarea este dupa 25.000 km :))) ceea ce este total absurd cand uleiul ( Castrol Edge 5w40) meu dupa 10.000 km arata destul de rau ! Acuma te intreb eu pe tine cat ai tinut tu cel mai mult  o curea de distributie pe o masina ? Ma refer sa o fi schimbat tu prima data si dupa aceea sa o schimbi din nou ? M-am uitat la curea de accesori fara sa demontez ceva si ti-am zis si mai sus ca deja a prins o culoare spre maro; murdarie nu are cum sa fie deoarece am spalat motorul recent iar scurgeri sau alte chestii nu am ! Mai sunt colegi care imi pot spune la cati km au schimbat ei curele de distributie ? Ma refer sa le fi schimbat si prima data si a doua oara . O seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tie ti se pare mult 120Kkm ,ce zici de vwurile imediat dupa al tau (CRurile) o fac la 180K iar Peugeoturile deja din 2000 dadeau la motoarele de 2000ccm 160K si la 1.4 ,1,6  la 240K (vorbesc doar de diesel) . Am avut masini care au facut dublul km garantati la curea (ignoranta proprietarilor) ,am avut masini la care s-a rupt imediat dupa scaderea "garantiei" (pana in 1000km peste) ,am avut si curele rupte inainte de termen dar aici a fost intordeauna "altceva" ce a provocat ruperea . Atat timp cat folosesti piese de calitate (marci consacrate nu neaparat OM) poti merge linistit in perioada/distanta data de constructor . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ti se pare mult cat iti citeste omul din documentatii, de ce nu respecti ce scrie pe factura? Schimb-o la 70.000 si gata. Esti impacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!