Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

A mea e OEM (Dayco) si e tot cu o cusatura pe stratul ala superficial de panza. Si cea anterioara era la fel, da nu stiu ce marca era, parca Conti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind prima masina a mea nu am vazut niciodata ce inseamna un schimb de distributie....si m-am uitat de 2 ori la acest filmulet de pe Youtube...mi s-a parut foarte bine facut. Acum sa nu va imaginati ca vreau sa schimb eu...ori sa ma duc la "prieteni"...nici vorba:

Intrebarea ar fi: masina am cumparat-o cu 150.000 km, iar in 2 luni are deja 156.000 km. Am vorbit cu proprietarul...si mi-a spus ca pot sa merg linistit pana la 210.000

V-as intreba pe voi...ca sigur va pricepeti mult mai bine ca mine: Un kit de distributie bun care ar fi? Si daca tot o duc si ii scoate toate matele...cred ca ar fi mai bine sa-i inlocuiesc TOT ce tine de distributie...nu? Ca am vazut voci care schimba ba o curea...ba o pompa... io as vrea sa schimb totul. Daca stiti ca mai trebuie cumparat altceva pe langa acel kit, va rog sa-mi spuneti si mie.

Si inca ceva...un service de incredere cunoasteti? Ca io nu stiu pe nimeni....

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea e foaret explicit acest video,,,,,,,aproape ca m-as baga singur la o treaba din asta numai sa am acele scule de distributie si o cheie dinamometrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e suficient de explicit si face chestii in plus. Nu e necesar sa desfaci cele trei suruburi de la axa cu came. Eu nu le-am desfacut si nu s-a modificat deloc avansul. Dupa ce invarti motorul de doua ori s-ar putea sa trebuiasca reglata din nou rola intinzatoare. Eu am modelul cu amortizor vibratii si am reglat ceva la distanta aia de 4 mm. Suruburile din vilbrochen sigur ies greu, cel mai bine e sa ai vreo doua. Si oricum, nu e greu sa schimbi distributia propriu-zisa, dar e munca la demontat si la montat pana acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea de demontare/montare e o nimica toata pt mine,mai greu cu aliniatul la semn si pus distributia la punct.....s-ar putea sa ma risc la a mea cand ii vine randul :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu o intrebare legata de suruburile cu care se prinde traggerul de acele lonjeroane. Cand mi-au desfacut masina erau 4 suruburi pe fiecare parte, 3 torx-uri mari si un surub mic normal. Pe cel mic nu au putut sa il desfaca asa ca l-au taiat cu dalta ca e doar de ghidaj dupa spusele celor de la service. Acum masina nu e la fel de bine aliniata cum era inainte, capota e un pic mai sus decat aripile si am senzatia ca e deschisa si nu se mai deschide asa usor. Intrebarea mea este ce fel de suruburi sunt acelea de ghidaj (sunt M6, normale, se infileteaza in lonjeroane) si ce dimensiune au acele suruburi mari torx pentru ca as vrea sa ma apuc de ea intr-un weekend.

Multumesc.

Modificat de ucosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Gabi,

Multumesc pentru cele doua pdf-uri. In aceste pdf-uri am obs ca ar trebui sa am 7 suruburi torx 45 dar la mine sunt doar 6.

In foto atasat eu le am pe masina doar pe cele incercuite cu verde si sunt cate 3 pe fiecare parte. Imi lipsesc suruburile incercuite cu albastru si verde. Imi puteti spune la ce folosesc acele suruburi cu cap hexagonal? E posibil ca din cauza lor sa nu fie traegerul ok pozitionat? Masina din foto e un B5.5 pt USA, difera putin acea bara de metal de sub spoiler dar prinderea traegerului ar trebui sa fie la fel.

Multumesc

post-14551-0-90444400-1350068938_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am doar pe cele incercuite cu rosu. Am gresit mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu rosu tin si tragger-ul si bara, cel cu albastru tine doar tragger-ul sa poti demonta mai usor bara de metal. Unii mecanici "uita" sa le mai puna pe toate, pe principiul ca tine si asa.

Si da, e mai greu de pozitionat tragger-ul deodata cu bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info Cosmin. Ma duc la un magazin de profil si o sa le pun si pe cele lipsa. Dar cel incercuit cu verde ce rol are? In lonjeroane sunt decat 4 gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel verde tine piciorul barei pe tragger, pentru cazul in care vrei sa demontezi cu totul odata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o nelamurire in legatura cu reglajul intinzatorului de la curea si anume in ce pozitie trebuie sa aiba indicatorul dupa ce se monteaza cureaua? Ca in Fig.1(adica pe mijloc) sau ca in Fig.2?

imag0029nw.jpg

imag0030go.jpg

Precizez ca motorul este 1.9TDI ASZ si are si amortizor hidraulic de vibratii care vine in contact cu acest intinzator intre care am inteles ca trebuie sa aiba o distanta de 4mm. Initial l-am strans ca in fig.2 dar imi lasa impresia ca nu poate sa lucreze cum trebuie in acea pozitie cu toate ca pare sa fie mai intinsa cureaua decat daca ar fi ca in fig.1.

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danyelu nu conteaza pozitia aia. Important e ca dupa ce strangi intinzatorul sa ai 4 mm intre piciorul acestuia si corpul intinzatorului hidraulic. Inca o data, dupa ce rotesti motorul de doua ori trebuie ca distanta sa se pastreze, adica cei 4 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut pana la urma. Multumesc pentru informatii. M-a chinuit putin amortizorul hidraulic, neavand scula aceea cu doi pini cu care se regleaza intinzatorul am folosit un patent care mi-a scapat inainte sa strang piulita si s-a destins amortizorul. A trebuit sa il dau iarasi jos si sa il comprim la menghina. Dar s-a rezolvat, totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara ,am si eu un VW PASSAT VARIANT 1.9tdi din 2004,serie sasiu WVWZZZ3BZ5E059789 ,si are 175500 km,distributia a fost schimbata in Germania in 2007 la aprox 130000 km,care este sfatul vostru,trebuie sa-i schimb distributia si daca da, care ar fi cea mai ok firma?,masina e cu intinzator hidraulic?.Eu am primit o oferta de la un magazin din Sibiu de : kit distributie + curea Conti + role Ina = 475 lei si pompa apa Graf = 132 lei,e bun pretul si marca pieselor?O ultima intrebare,mai trebuie sa inlocuiesc acum si bratele superioare si inferioare stanga si dreapta,cap planetara stanga ,ce recomandati ca si firma producatoare intre : TRW ,RUVILLE ,FEBI-BILSTEIN sau ati auzit voi de TALOSA Spania ?Acestia de la Talosa Spania au un kit cu toate 8 brate (ce-mi trebuie)+ suruburi,capete de bara si semibielete(ce nu-mi trebuie pe moment) la 950 lei,fata de 1350 lei RUVILLE-doar pt cele 8 brate?

Va multumesc ptr raspunsul vostru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,pentru distributie curea conti tech role ina, pompa apa hepu iar pentru brate trw sau lemforder sunt cele mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic la fel precum colegul edy passat, insa distributia schimb-o doar daca stai cu emotii ca au trecut 5 ani de la ultimul schimb. Ca ai doar 45k cu distributia asta, deci judecand dupa nr de km nu trebuie schimbata distributia. Sau poti schimba doar cureaua si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dati-mi va rog o parere am luat masina acum o saptamana si proprietarul mi-a zis k a schimbat distributia la data de 12.08.2010 la 230000km si acu am 264000 in ziua de azi. Ma sfatuti sa o schimb sau sa o mai las asa un an de zile ? masina e passatb5.5 1.9tdi 130cp PD 2001

Modificat de iosubalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti 100% sigur ca fostul proprietar ti-a spus adevarul, atunci las-o asa. Distributia de schimba la 100 sau 120k km sau 5 ani (??? parca), depinde ce vine prima data. In cazul tau ai doar 2 ani si 34k km. Daca insa suspectezi ca fostul proprietar poate minti, mai bine schimb-o, este mai bine asa decat sa ti se rupa si sa trebuiasca sa mai schimbi si altele pe la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las crede cat de cat ca am gasit cureaua veche in portbagaj si avea notoat pe "caietu masini" notat ce a facut la masina si scria tot ce a facut la masina cu km si data respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am si eu un passat 1,9 avb wvwzzz3bz5e069207 si am ajuns cu el la 240000 km. intentionez sa schimb distributa si nu stiu cam ce piese sa iau. un sfat va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,curele contitech ,role ina,pompa apa hepu,daca vrei calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doream sa stiu daca pe langa astea mai trebuie si altceva avand in vedere nr mare de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!