Jump to content

Schimbarea Distributiei


Boops
 Share

Postare recomandată

Ca sa scapi de griji,da cureaua de auxiliare jos si lasa masina pornita 2-3 minute fara sa pleci cu ea de pe loc.In felul asta o sa iti dai seama daca e de la distributie sau de la auxiliare.Cand dai cureaua jos poti verifica si rolele de la auxiliare si poate depistezi care este cauza exacta.Important e sa faci treaba asta dimineatza cand tu spui ca apar problemele si zgomotele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Schimnarea distributiei la B5.5 poate afecta consumul, chiar daca masina merge si trage perfect? La mine a crescut si nu stiu din ce cauza, imediat dupa ce am schimbat distrbiutie pompa si curele accesori. Nu am schimbat acel intinzator ptr ca a fost schimbat inainte si cica tot la 2 schimburi se schimba.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa vezi avansul cum e , ca e posibil sa se fi dereglat la schimbul distributiei si asta poate influenta consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

II vorba de B5.5 1.9 TDI PD 131cp , cum sa ii modifici avansu? A fost cu scule blocatoare pusa si totul ca la carte, da nu stiu dc sa schimbat, daca era avansu nu pornea si nu merge normal. Din electronic ma gandeam eu daca se poate ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am inteles,daca ai VCDS uita-te in 01-Engine,Measuring Blocks , grupul 004 si la ultima casuta ai Synchro Angle,vezi ce valoare ai acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o informare, am schimbat tot, kit conti cu amortizor hidraulic, pompa apa hepu cu pale metalice, curea accesorii, intinzator accesorii, fulie alternator, antigel hepu facut 50% cu apa distilata, pe refractometru la -36 grade. Ca o mare dezamagire am gasit vechea curea de distributie, schimbata la PBV in 2007 ca fiind Dayco. La 75000 se prezenta ok dar in schimb acel amortizor hidraulic era foarte deschis, cred ca nu a fost reglat la 4mm initial.

In kitul conti , pe curea scria made in germany, rola mica made in slovakia, cea mare ntn japan. Vine cu piulita pt rola mare si surub pt cea mica fara prezon pt cea mare( ala din motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

poti sa imi spui la ce sa ma uit cand o sa ii fac testul cu un tester de la bosch (am uitat numele) si ce valori trebuie sa fie, cred ca stiu despre ce este vorba, acea curba care trebuie sa fie cat mai aproape de zero.

Am auzit cu ca*surubul* blocator de sus unde este axul cu came are un reglaj foarte fin si poate de acolo vine problema cu consumul de 1.2 L/H.

Azi la pornirea motorului imi statea cam 2 min la 1.2 l/h dupa care scade treptat pana la minim 0.9 l/h cu toate consumabilele oprite.

Ce sa ii fac?Sa dau iara jos capacu de la distributie si sa bag acel blocator sau ce sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns in celalalt topic. Nu mai posta problema in mai multe locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am un passat 1.9TDI din 2001 cod motor AVF.

vreau sa schimb distributia si mergand pe la cateva magazine, unii mi au zis ca mi trebuie distributie cu amortizor, altii fara.

deci sunt intr o mare dilema.

va rog ajutati ma sa lamuresc problema. care dintre ele imi trebuie pt modelul masinii mele\

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3BZ1P125948

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data fabricatie 08.01.2001

Cod motor AVF

Masina este echipata cu amortizor vibratii.

045 109 479 B amortizor tensionare curea

038 109 119 P curea dintata

045 109 243 C rola de intindere

045 109 244 A rola redirectoare

Pe Continental setul lung cu amortizor vibratii inclus CT1028K2,setul scurt fara intinzator inclus CT1028K4.

Mai pe scurt,pe masina ta ai amortizor care se schimba la indicatiile mecanicului.Daca este nevoie sa se schimbe si amortizorul pt ca se considera ca este uzat iti achizitionezi CT1028K2,daca la desfacerea distributiei se considera ca amortizorul de vibratii este bun si functional..iti achizitionezi CT1028K4.

Nush cum nu au reusit sa iti identifice distributia buna pt ca e fosrte simplu si nici nu iti trebuie program care sa filtreze dupa seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru informatii.

distributia mea are 60k. este posibil sa scap fara amortizor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul e cel mai in masura sa iti spuna in momentul cand desfaci distributia.Daca a fost schimbat la ''distributia'' trecuta o sa mai tina inca atat.Daca amortizorul e dus iti ''flencaneste'' cureaua care la randul ei se uzeaza mai repede si exista riscul de a se rupe.

Flencaneste=iti flambeaza,nu sta intinsa,se smuceste :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun , multumesc mult de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ! acum 2 ani am cumparat masina vw passat 131 cp 6 trepte asa ca nu stiu ce a fost schimbat si ce nu si acum ma apropii de 180 mii si vreau sa schimb tot legat de motor,distributie/transmisie role.filtre , pompa de apa,senzor de temperatura ca sa fiu sigur!

si as dori sa imi spuneti care sunt preturile actualizate si ce firme recomandati pentru piese cei care au testat si au fost multumiti! daca vreti puteti sa lasati si PM ca sa nu mai umplem forumul!Si daca considerati ca mai trebuie sa schimb ceva va rog sa ma informati

serie WVWZZZ3BZ1P049529 Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la distributie ai de schimbat cureaua, rola intinzatoare, rola de ghidaj, pompa de apa si, daca este cazul (desi la 180k nu cred), intinzatorul hidraulic. La role mergi pe INA, la pompa de apa HEPU si la curea Contitech. In afara de astea ar fi bine sa schimbi si cureaua de la alternator si cea de la AC (tot curele Contitech) si rolele intinzatoare de la ambele curele. Senzorul de temperatura nu cred ca are rost sa il schimbi.

Ca si preturi, tot ce ti-am spus sa schimbi am schimbat eu acum 2 saptamani si m-a costat cam 900 RON piesele toate + 250 RON manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

..eu am schimbat cureaua de distributie in urma unui incident in care mi s-a rupt cureaua de pe alternator si am zis ca daca tot desfac toata masina sa schimb si cureaua, mentionez ca am facut-o la mine in curte, nu sunt nici macar mecanic amator, dar imi place sa surubaresc...am fost asistat la schimbarea curelei de unul mai priceput.dupa schimbare si in urma circularii a 100 km, masina se comporta foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi mi-am schimbat cureaua de distributie. Ma apropiam de 60kkm de la ultima schimbare si nu voiam sa intru in iarna cu problema asta. M-a asistat un prieten profesionist. Inainte de schimbare am pus test-ul pe motor, am verificat "syncro angle". Valoarea se schimba la secunda din -1 in -0,5 si invers. Dupa schimbare valoarea afisata s-a stabilizat pe -0,6 ceea ce cred ca este bine. Nu am mai vazut alte curele uzate dar a mea cred ca este cel putin ciudata si ma felicit la gandul ca am schimbat-o mai devreme. Pun o poza poate va dati cu parerea. Daca ati mai vazut mustati de sarma iesite afara din curea.

post-82361-0-69459500-1348778683_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfuuuu... :blink: Ce marca e asta si unde a fost schimbata data trecuta?

Eu n-am mai vazut curea "cusuta". Trebuie sa fie dintr-o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cusut doar ultimul strat de pe curea.Cred ca este curea originala,de regula doar astea au in unele cazuri stratul extra de panza la invelisul exterior.

Am mai vazut curele cu panza de primul strat CRAPAT la ambutisare,dar niciodata in viata mea CUSUT ca in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cureaua de pe masina mea se vad acele fire de sarma dar fara crapatura aia , masina are 190.000 km , cureaua a fost schimbata sigur prima oara la 89.000 km in Germania iar primul proprietar din Romania de la care a-m cumparat eu masina spune ca a fost schimbata la 160.000 km inainte sa o cumpar eu dar nu am incredere 100% , nu stiu ce marca este cureaua de pe masina

post-19883-0-02898900-1348824155_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, daca nu ai incredere, nu te risca.... pentru ceva bani, risti sa faci praf altele.

Cureaua nu arata rau.... dar nu are importanta cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa nu te joci cu asa ceva :exclaim: ..... tocmai am vazut un motor bcb varza din cauza asta si ma strange in spate inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am gasit pe masina asta am pus. Este adevarat...crapatura e doar un strat superficial.

post-82361-0-37884100-1348833682_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!