Jump to content

Problema La Bestie ... Ajutor!


SRV-JM
 Share

Postare recomandată

Da de unde telecomanda? pur si simplu voiam sa scutur covorasul de gheata si ca sa nu mai urc ca sa am de unde cobora am deschis usa ai am incercat sa pornesc.

Sa stii ca eu nu fac chestia asta cu pusul de 2-3 ori, asta cred ca reduce durata de viata a bujiilor, la temperaturi cat de cat normale o data este suficient. vezi ca bujiile se masoara exact adica trebuie sa aiba 0.4 ohmi (intai masori rezistenta fiselor instrumentului prin scurtcircuitare si dupa ce masori bujiile scazi aceasta valoare ca sa obtii valoarea reala a acestora).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu m-am exprimat f coerent la ora aia :lol: contactul il pun de 2-3 ori doar cand e frig, in rest nu.

Am masurat astazi cand am plecat de la munca. Temperatura de afara -1 grad, dupa wetter.com. Senzatia mea era ca e un pic mai frig, dar nu exagerat. In fine, am masurat 14 kOhm. Cam mult fata de tabel.

Am lasat mufa scoasa si am pus contactul, sa vad cat sta spira de la bujii aprinsa: 7 secunde, exact la fel cat sta si cand e pusa. La prima cheie dupa ce sta toata noaptea sau toata ziua, sta fix 7 secunde mereu. Dupa ce mai circul cu ea, ajung sa nu se mai aprinda spira.

In seara asta sper sa-mi vina confirmarea de activare cont paypal si apoi shopping pe ebay pt interfata :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu prea este concludenta masuratoarea la temperaturi negative (daca te uiti in diagrama din atasament iti dai seama dece) pt ca in toate diagramele pe care le-am vazut ca valorile se opresc pe la 0 grade, din ce am inteles cu senzor scos si deci valoare infinita a rezistentei ECU se crede in Siberia la -40grade :frigbaitata: . Cu vag-com-ul o sa vezi mai exact.

Parca tot cam asa se comporta si la mine, masor exact maine dimineata cand se anunta temp scazute pe aici :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dim asta n-a mai pornit... De fapt a pornit din prima, la -9 grade. Numai ca o tineam eu din acceleratie.

Si invartea neuniform, cu o usoara crestere in turatie la 3-4 secundee. Am lasat-o cam 1 min si am oprit-o, crezand ca o s-o ia. Intai s-a auzit un bolborosit in vasul de expansiune cred si apoi n-a mai pornit deloc. Invarte cum trebuie, dar n-o ia. Am incercat si cu un vecin cu cabluri, n-are treaba. Impinsa n-a mers in 2 oameni.

Concluzia: acum in loc sa merg 30 min cu masina, merg 1.5h cu trenul. Cred ca o vand si imi iau alta. Tot Lupo :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca o vinzi tot trebuie sa o faci sa mearga bine.

Mai intai este clar ca este o problema cu managementul motorului de porneste greu sau nu sta pornita, intai de toate diagnoza.

Cu bolborositul in vasul de expansiune, trebuie sa fii sigur daca de la vas s-a auzit zgomotul.

Daca este vasul din ce am citit de vina poate fi termostatul (nu ar fi de mirare) dublata si de prezenta a ceva aer prin instalatie sau ciupita garnitura de chiulasa (asta ar fi cea mai costisitoare).

Ca sa elimini cauza cea mai grava verifica urmatoarele:

- nivelul uleiului sa nu fii crescut fata de cum il stiai si sa nu aiba culoarea shimbata (trebuie sa fie negru nu maro, sau gri), te poti uita si la buson sa nu fie spuma pe acolo

- nivelul in vasul de expansiune a scazut brusc?, are pete de ulei la suprafata?

- daca o pornesti pana la urma vezi daca apar bule in vas sau bolboroseste atunci cand accelerezi

- fumul cum este, scotea fum mult alb cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag (aici nu ma refer la fumul ala alb pe care-l scoate pana se incalzeste masina si care dispare apoi).

Si la mine tot atat sta aprins martorul de bujii

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il citam pe Jeremy Clarkson la faza cu o vand si-mi iau tot Lupo :)

Am gasit pe ebay senzor de temperatura. Din ce vad, are tot garnitura aia galbena, deci asta ar trebui sa fie http://www.ebay.de/i...=item2318b3244a

Uleiul e ok, culoarea nu e schimbata, nu sunt urme de spuma la buson. Era un pic mai greu sa nu fie ok, pt ca l-am schimbat vineri. Dar niciodata nu se stie...

Vasul de expansiune are capacul intepenit bine de tot. L-am strans la mana totusi... Mai incerc sa-l scot. Din ce imi amintesc, sapt asta am vazut intr-o zi pe unul din furtunasele care vin din stanga cum stai in fata masinii si te uiti la motor bule de aer. M-am intrebat pe moment de ce sunt bulele alea, dar m-am luat cu altele si am uitat de ele. Cum pot scoate aerul din instalatie? Si inca o intrebare stupida poate: e posibil sa se creeze vid in vasul de expansiune? Cand am deschis capacul sapt trecuta, s-a auzit sunetul ala specific (cum se aude uneori si la rezervor cand e aproape gol - cel putin la supernova il mai auzeam cand ma duceam la benzinarie pe rosu).

Am mai gasit un senzor, vad ca e mai ieftin. Numai ca nu-mi dau seama care ar putea fi diferenta fata de celalalt http://www.ebay.de/i...=item5892076f98

Ca si interfata, cred ca asta e ok http://www.ebay.de/i...519c198778#shId

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu eu sunt doua modele de senzor de temperatura. Acesta cu mufa patrata si inca unul cu mufa ovala(dreapta intr-un capat si ovala in cealalta).Daca masina ta e mai noua de 2000 da-mi seria de caroserie si iti spun codul pentru senzor,

Aerisirea instalatie de racire si-o face motorul singur, pe masura ce se umble circuitul cu apa. Astfel aerul e adus in vas si scade nivelul. Becul ti se aprinde ca nu mai are apa in vas si tu completezi.

Astept seria ta de sasiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wvwzzz6xzyw050968 e seria. Senzorul e cel cu mufa patrata. Stiu pt ca l-am scos sambata. Cel din primul link e identic cu ce am eu pe masina, tot cu garnitura galbena. Al doilea probabil e ceva aftermarket de mana a n-spea si ma intreb daca are rost sa ma zgarcesc la 8 euro. Cred ca totusi il iau pe cel din primul link.

Am fost acum la masina, ca e la 2 strazi distanta, ramasa acolo dupa ce am incercat s-o pornim impinsa. Am incercat inca o data cu cabluri, nu a vrut. Maine cumpar cablu de tractare (nici vecinul meu nu are) si incercam asa. In cel mai rau caz o aduc tractata pana in garaj si gata.

LE: interfata pt Lupo e sigur OBD2, da? :)

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de ce a zis morphx:

- bulele alea sunt pe conducta de alimentare cu motorina, o bula este mai tot timpul acolo dar sa nu fie prea multe, fa o poza si pune-o aici.

- date despre senzor ai in atasament, poate confirma si Adi maine pt ca eu nu pot filtra dupa serie, numai dupa tipul masinii. ca marca iti recomand: Febi, Swag, Topran, Valeo. Pe aici un febi sau topran se invarte undeva la 50 lei cu aproximatie

- probabil ca se face si vid in vas daca atunci cand ai pus busonul era lichidul cald si cand l-ai scos era rece, nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme decat daca fluctueaza nivelul, apar pete de ulei sau apar bule de aer.

- nu-ti recomad sa o pornesti impinsa, poate sari distributia.

- cu ce cabluri ai incercat sa o pornesti, daca le ai din romania si luate de la carefour sau mai stiu eu de unde poti sa le arunci, acum o saptamana am patit chestia asta la masina unui prieten, am vrut sa-i dau curent si masina lui se comporta ca si cum nu ii dadeam nimic. Asa ca am zis hai sa masor, daca-ti vine sa crezi cu masina mea pornita la bateria mea arata 14.5V si la bateria lui 12.8V iar cand incerca sa porneasca la mine nu scadea deloc iar la el scadea pe la 7 V. Am taiat clestii care nici aia nu prea faceau contact si le-am legat direct dar situatia nu s-a imbunatatit vizibil, asa ca am improvizat niste cabluri din fire de facut instalatia electrica la casa (le-am pus in patru).

- interfata este sigur OBD-II, testat de mine, cea pe care ai indicat-o este ok. chiar daca nu merge sa-i mai facem nimic si varianta shareware a programului este destul pentru multe chestii, cel putin pentru inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf ... nu mai incerca asta cu impinsu' ... ma doare pe mine :((

Eu vechiul motor cred ca asa l-am stricat. M-a tractat cineva si am pornit masina ... dupa aceea ... s-a dezlantuit iadul(came rotunjite, tacheti sparti) care la final a dus la biela rupta si bloc motor spart.

Eu am schimbat senzor de T al apei la mine ei nu avea mufa din asta. Daca nu sunt mai multe modele si stii sigur ca asta e ... nu-i nici o pb.

Oricum ... daca aveti nevoie de idetificat vreo piesa exact ... doar spuneti si va ajut cu cea mai mare placere!

Ma uit oricum maine dupa senzor!

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut comanda, dar din pacate senzorul ajunge abia luni-marti, iar pt cablu inca nu am primit confirmarea. Oricum, ciudata treaba. Teroretic cablul e in Hamburg, dar banii se duc in Hong-Kong... In fine, totul e intermediat de Paypal (banii s-au dus in contul Paypal de aici si abia apoi se face transferul in HK), deci imi recuperez banii in caz de ceva.

O sa va ascult sfatul si nu o pornesc impinsa. O sa o tractez pana in garaj si cand imi vine senzorul il schimb acolo.

Multumesc mult pt ajutor! Ne auzim dupa ce-mi vin jucariile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul a ajuns ieri, l-am montat si... nimic. nicio diferenta. invarte, nu porneste. cablu trebuie sa-mi caut din alta parte pt ca a doua zi dupa ce am postat aici am primit mesaj de la ebay ca era anunt fake si imi voi primi banii inapoi.

din ce am mai vazut pe net, se pare ca e o problema oarecum normala iarna, din cauza parafinei din motorina. se pare ca la temp f scazute cristalizeaza si infunda filtrul de motorina. si cum nu l-am schimbat niciodata de cand am masina (si am facut cam 30.000km de cand am cumparat-o), am cumparat un filtru nou. Ceva recomandari speciale la montare? Stiu ca trebuie sa prind furtunele cu cleme. Pun motorina in filtrul sau il montez asa si apoi dau la automat pana mi se acreste ca sa amorseze?

Lupo_bv: ai cumva instructiunile si pt asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am facut cam asa:

- am desfacut suruburile de la tur (cele doua furtunuri cu colier)

- am scos clema de la retur (sa tii minte cum ai scos-o sa o pui la fel-eventual fa o poza)

- am desfacut surubul de la colierul care tine filtrul (vezi ca acolo este o problema-spatiul este foarte ingust si imbusul respectiv nu poate fi manevrat decat cu o cheie fixa, eu am folosit una putin deformata pt ca nici una nu se potrivea pe imbus)

- schimbi garniturile de la retur daca au venit cu filtrul (eu am pus acum Bosch si avea), daca nu le lasi asa

- umpli filtrul cu motorina

- montezi la loc in ordine inversa

Pentru siguranta am atasat si documentul, numai vezi ca filtrul din figura nu este cel care este pe masina mea, eu am unul la care returul care intra are un stut cu 2 garnituri pe el, odata am luat unul ca in figura si nu era bun (ala avea un guler metalic ce nu lasa sa intre returul) Poate se vede maine ce scrie pe el.

Ar fi bine sa folosesti un aditiv pt motorina. Uite aici am zis ceva despre el

http://vwforum.vwfor...ost__p__1754173

Mai sunt bune Power Service si 2+2 (din auzite nu am testat). Oricum ceva opinteli tot se mai simt, scopul meu este pornirea la rece pt ca bateria este cam dusa (cand invarte demarorul scade si la 7V si nu ar trebui sa scada sub 10)

Ce am observat: Daca bateria nu este in toate mintile ei atunci nu cred ca este recomandat sa pui bujiile de mai multe ori ca o omori (la mine la prima punere scade tensiunea la 10V - n-ar trebui sa scada mai mult de 11.5V dupa care isi revine la 11V cu chiu cu vai - ar fi bine sa nu-i dai cheie imediat pt ca tensiunea isi mai revine in vreo 5-6 secunde, asta a fost diminieata la -17grade, la praz la -9grade aproximativ valorile au fost cam cu 0.8V mai mult)

Aici am mai prezentat ceva valori pe care trebuie sa la aiba bateria

http://vwforum.vwfor...ost__p__1753641

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai incercat ceva: am incalzit filtrul de motorina cu uscatorul de par :lol: in ideea ca poate are un dop de gheata, ceva. dupa vreo 30 min era mai mult decat cald, cu tot cu furtunele de tur si retur, in zona filtrului. tot la fel. am observat insa ca nu-mi vine motorina spre pompa (inainte de prima cheie, era motorina pe furtun. dupa, nu a mai venit deloc - vezi poza). posibil sa fie vreun dop de gheata pe traseu, intre rezervor si filtru...

cand ai schimbat filtrul, furtunele le-ai prins cu cleme sau ceva de genul? sau le-ai lasat libere si doar in filtru ai pus motorina?

banuiesc ca la garnituri te referi la cele 4 care au venit cu filtrul, nu? (vezi poza 2)

un filmulet cu tentativa de pornire: http://www.filedropper.com/ve1328912429824

post-86469-0-79864000-1328915335_thumb.j

post-86469-0-35992300-1328915351_thumb.j

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am lasat libere, a curs putina motorina dar nu conteaza. Am citit undeva ca recomandata ar fi incalzirea pompei. Verifica traseul scoate furtunul de la rezervor si sufla cu ceva pe partea de la filtru vezi merge? Apoi sufli in rezervor si tot asa pe portiuni, probabil asta este problema pornirii la tine nu se alimenteaza cu combustibil. Daca e sa fie dop poate fi oriunde pe traseu si nu stiu cum ai putea sa scapi de el daca e pe la jumatatea conductei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am decis sa nu mai merg pe ghicite, sa o iau de la un capat la celalalt al instalatiei. primul pas: pompa din rezervor: am pus contactul, nu se auzea niciun bazait. am scos furtunul de tur din ea si din filtru si am tras cu gura de la capatul dinspre filtru. a venit motorina.

cu furtunul scos am pus contactul si am observat ca pompa nu arunca motorina afara. urmatorul pas a fost sa scot pompa. e super simplu (nu stiu daca a fost explicat aici pe forum cum se face, eventual o sa fac un mic tutorial zilele urmatoare). in pompa motorina era ok, fara gheata sau ceva in ea. deci se pare ca e dusa, pt ca nu reactiona cand puneam contactul. am masurat mufa de la pompa, cand pun contactul am 0.6V. E normal sa fie atat de mica valoarea? Eu ma asteptam la 12V.

Bine totusi ca s-a dus cand eram acasa... ar fi fost distractiv sa ma lase pe autostrada. Plateam tractarea de behaiam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza este ca ale noastre nu au pompa in rezervor, este in pompa de injectii.

Ce ai demontat tu acolo este sonda care masoara nivelul, de asta era tensiunea aia asa mica.

Asa ca acolo nu ai nici o problema din cate imi dau seama.

Incearca chestia asta scoate turul (partea dinspre pompa de injectii) si returul din filtru si baga-le intr-un borcan cu motorina, vezi asa porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil sa ai dreptate... asa se explica lipsa zgomotului specific. desi pe ebay am gasit componenta respectiva cu numele de pompa de combustibil. se pare ca si cei care le vand se pricep de numai :)

am vazut un tutorial de inlocuire si arata la fel, numai ca avea 4 pini pe mufa.

astazi am scos turul dinspre pompa de injectie si l-am bagat intr-un pet cu motorina. returul insa nu l-am scos. nu a pornit, dar nici nu prea avea cum pt ca bateria era praf. a invartit de 6-7 ori si s-a dus. marti imi vine redresorul, l-am comandat aseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca ar fi bine sa scoti si returul si sa-l bagi intr-un borcan gol sa vezi daca vine motorina pe el.

Daca vine inseamna ca pompa trage motorina dar din cine stie ce motive nu ajunge la injectoare, pt ca acum am vazut si filmuletul si este cam clar ca la injectoare nu ajunge picatura de motorina.

Acum cu frigurile astea si a mea are probleme cu pornirea dar cred ca este din cauza bateriei (are 10 ani si-a cam facut datoria) in sensul ca daca o las nepornita 1 zi (cand este ger afara si de vreo 3 saptamani tot este) sau daca ma fatai cu ea pe drumuri scurte in ziua precedenta, porneste la a 3-a cheie in conditiile in care electromotorul de abia invarte.

Cu aditivul ala nu stiu ce sa mai zic, tot merge in hopuri intre 1700-2000 turatii, nu tot timpul dar simt cateodata ca parca m-ar impinge cineva din spate. Din cate realizez are o intarziere la raspunsul la acceleratie dupa care isi da drumul.

Asta ma gandesc ca o fi si de pe la clapeta de acceleratie ca am vazut-o cand am schimbat distributia, este urata rau, cred ca are 1-2 mm stratul de funingine de pe ea, numai ca pentru curatare trebuie data jos galeria de admisie, alta distractie.

Da despre garniturile alea era vorba numai ca nu le-am vazut la momentul scrierii postului, dar de ce sunt 4, parca trebuie numai 2, oricum daca raman 2 pastreaza-le pt ca unele filtre vin fara ele.

PS

Cu ce program scrii comenturile peste filmulete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pleaca numai cu motorina din pet. am schimbat filtrul, am bagat motorina in el (a supt destul, mai bine de un pet de 0.5), am tras cu gura motorina din rezervor, dar inca nu o ia. Un semn bun e ca pleaca totusi din pet, fara nicio problema. Probabil trebuie sa se amorseze pompa cum trebuie. Nu vazusem postul tau legat de retur. O sa incerc si asta. Sentimentul meu e ca pana la urma o sa porneasca. Nu am mai putut sa-i mai dau prea mult pt ca a murit bateria iar. Am bagat-o pe redresor, mai vedem maine o tura.

Filmuletele le editez direct pe telefon, un Samsung Galaxy Note. Are softul gata instalat. Iei pen-ul si bagi commenturile. Sau poti sa le bagi de la tastatura, dar ai nr limitat de caractere si ti le pune ca o subtitrare. Prefer cu pen-ul. Daca vine in Ro la un pret decent, ti-l recomand, chiar daca la prima vedere pare imens (ecran de 5.3"). Stiu ca de sarbatori era la oferta (fara insa sa-l aiba pe stoc, numai la comanda) cu 400 de euro la ab pe 2 ani. Am venit aici si l-am luat cu 39 euro, la un ab asemanator (35euro/luna). Scula, nu?

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merge :)

Am avut probleme cu netul, de asta abia acum pot sa dau reply. Se pare ca pana la urma era filtrul. Seara urmatoare dupa ultimul meu post am ajuns acasa, am pus totul frumos la loc, am umplut filtrul cu motorina si i-am dat cheie. Umplusem si furtunul dintre filtru si pompa cu motorina, asa ca a luat-o relativ repede.

Auzeam insa cum trage aer la T-ul de pe retur. Nu mult, dar se auzea. Vineri dimineata pornit o idee mai greu, pana i-a venit motorina in pompa (banuiesc ca de la aerul care intra in filtru, a tras motorina inapoi de pe furtunul de tur in filtru). Am zis ca o sa vad seara mai bine despre ce este vb. Numai ca seara am ajuns tarziu si nu mai era lumina. A doua zi i-am dat cheie, a pornit la fel. Dar am atins un pic T-ul. Si a inceput distractia. S-a oprit motorul, iar furtunul de tur era gol.

Am umplut de 2 ori filtrul cu motorina, pornea si apoi se oprea cand o sugea pe toata din filtru, fara sa mai aduca din rezervor. Am scos T-ul si mi-am adus aminte de sfatul tau cu garniturile (in seara aia fiind deja intuneric nu le-am mai schimbat). Le-am pus pe cele cu care a venit filtrul si am pus T-ul la loc. Prima observatie a fost ca intra mult mai fix in locasul lui din fitru (cu cele 2 garnituri vechi intra aproape cu joc). De siguranta am tras motorina din rezervor pe furtunul de tur pana la filtru, din furtunul de retur pana la filtru am tras iar, sa vad daca aduce din filtru prin pompa si am suflat in returul dintre filtru si rezervor, ca sa nu fie infundat. De atunci merge perfect, cu pornire din prima, chiar si la -7 grade :)

Maine urmeaza capota... a inchis-o un istet la benzinarie, ca o vazuse putin ridicata (statea in prima siguranta) si s-a apasat pe ea, a zis ca face un bine :)) Din ce am citit pe forumuri, daca scot semnul VW, o sa am acces la sistemul de inchidere.

Ms pt rabdare si sfaturi, dau o bere de aici cand vin in aprilie in Ro :)

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat, acum face a mea figuri: merge in hopuri, da sa moara cate o data in mers intre 1200-1900 turatii, ce mai e groaznic, banuiesc ca este de la clapeta de acceleratie sau de la EGR, probabil unde am tinut-o mult la ralanti pana curatam gheata de pe ea de cand cu gerurile astea. Maine incep cu clapeta, sper sa fie de acolo.

Ce am observat ca atunci cand are ezitari si pierderi de putere scoate fum negru si motorul scoate alt fel de sunet si vibreaza destul de tare. De aici presupun ca amestecul este incorect adica motorina fara aer suficient.

O sa fac un topic cu curatarea clapetei si egr pt ca se pare ca reprezinta o problema ce trebuie tinuta sub observatie.

Cum scoti semnul pt ca are niste cleme care trebuie apasate din interior? Ti-am pus doua poze sa vezi cum vin (la mine unul e rupt)

post-40889-0-38596400-1330123673_thumb.j

post-40889-0-70277200-1330123684_thumb.j

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logo-ul a fost simplu de scos, dar acum nu prea vad cum sa dezarmez incuietoarea. poti sa faci un filmulet cum functioneaza minunea? pe net nu am gasit nimic de genul. numai pt modelul cu clapeta care iese de sub capota

edit: am scos grila cu logo-ul de tot, bucata neagra. a trebuit sa rup clemele in care era prinsa sus, dar am prins-o acum la loc cu suruburi. din fericire aveam cablul adus si strans cu banda izolatoare langa farul stg si am bagat mana, l-am scos afara si am tras. oricum, mecanismul ala e de toata bafta... nu prea vad cum poti avea acces din afara. poate cei din service stiu vreo smecherie sa impingi declansatorul ala care e actionat de cablu, sa nu trebuiasca sa distrugi totul prin zona.

Modificat de lowriderz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa trece pe la un service de tinichigerie sa-i intreb pe baieti daca stiu cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • lupo_bv a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!