Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

Nu , total. un nene are un atelier de cativa mp....rebucsat, perii noi, curatat de calamina si praf de grafit, verificat, rotorul are ceva contacte....leo dezlipit cu pistolul, lipit inapoi....40 total

Evident si verificat in ceea ce priveste consumul si puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu prea inteleg cum, mi-e mi-au zis doua surse diferite ca ar fi 85 respectiv 95 carbunii, noi. hai ca au adaos mare, 100% sa zicem, si tot numai carbunii ar fi atat... in fine, noi sa fim sanatosi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat pe platoul de perii bosch apx 70 de lei dc nu ma insel acum 4-5 luni, cu tot cu bucse am ajuns undeva la 90-95 de lei, montajul mi l-am facut singur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial tot asa am primit preturi....xxl...mno, daca cauti vreun strungar/electronist pensionar e altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema din cauza temperaturii de afara (- 20 grade C noaptea - Braila) dimineata cand porneam stea vreo 20 sec si apoi se oprea, a facut asta vreo 2 zile la rand, numai cand era foarte frig noaptea! E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal ... probleme cu alimentarea. Acum, trebuie vazut daca e de la carburant sau sistemul de alimentare. Acum, nu trebuie sa iti faci griji - vezi cum sta treaba in timp....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu am aflat cum se verifica injectoarele la PD si cum se regleaza relanti-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de atunci nu a mai facut nimic de genu..... doar cand au fost gerurile alea! acum porneste la juma de cheie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zozo..., totul cu VCDS-ul.

Injectoarele - vezi ce valori iti apar pe 1-Engine, campul 013. Iti apar 4 casute, corespondente fiecarui cilindru. Cu cat sunt mai apropriate de 0.0, cu atat mai bine.

Reglarea relantiului.

Tot pe 1-Engine, intri pe Login - bagi cod 12233, mergi pe 10- Adaptation, la campul 002 si in loc de valoarea initiala 32768, cresti sau scazi, in functie de cum iti place - test, save, done -

Spor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin cred ca te-ai incurcat,ceea ce spui tu nu este marirea timpului de actionare a bujiilor, eu asa stiu si nu prea difera nonpd de pd la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, relantiu-ul e pe 002. Am corectat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin, mare domn. Maine am sa incerc. Momentan am 900 cu 950 rpm...ideal ar fi 850, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - depinde cum simti tu - vibratiile, etc. In mod normal, de fabrica aveam valoarea de 903 rpm - corespondenta valorii 32768.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata tot persista pornirea greoaie, 5 secunde la automat dupa care fum 3 min. Cand e motorul rece , in primele 10 min de la prima pornire se aude rontaitul specific avansului...plus cand e rece-15 in cele 3 minute de fumegare se aude si o bataie, posibil injector, avans?

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea avansului care e ? bataia - poate sa fie din multe locuri - tacheti, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica avansul cu VCDS? Cum si care sunt valorile ideale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe 1 Engine, campul 004, casuta a-4-a. Ideal...0.0, dar in functie si de masina, uzura,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare la voi, poate ma lamureste cineva pana reusesc sa ajung si la service. Masina G4 1.9TDI ALH nu porneste. Motorul nu se invarte. Bateria am schimbat-o acum 1 saptamana tocmai pentru o pornire foarte grea. Nu a plecat nici pusa la alta masina (cu cabluri). Da sa invarta si in mai putin de 1 sec se aude centralizata cum se blocheaza. Am tras azi o concluzie ca ar putea fi electromotorul. Ori e inghetat (perii pe rotor) pt ca s-a incalzit apoi s-a racit. Aseara a pornit si a mers ok. A pornit la prima cheie, asa cum porneste dupa ce am schimbat bateria. Cineva mi-a zis sa verific pompa de inalta presiune, care se poate sa fi inghetat si sa o stropesc cu apa fierbinte. Unde ar fi aceasta pompa ca si localizare? Ar putea fi o explicatie in conditiile in care motorul nu se invarte? Nici de la alta baterie? Cu alte seturi de cabluri? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legaturi la motor, masa sau cablajul de +/- la baterie

Tu nu ai curent din moment ce la actionare icepe sa iti inchida centralizata

Golful tau nu are pompa de inalta, are pompa rotativa una singura , nu de inalta si de joasa

La categoria cabluri de curent este alta mancare, dc are de alea slabe ce se gasesc prin piata nu vei porni masina cu ele

Oricum verifica legaturile, dc sunt ok verifica electromotorul sa nu fie cumva in scurt si sa fure curentul

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand ceva simplu si ce am patit eu de 2 ori: masa, - , ajunge la blocul motor printr-o banda metalica flexibila care evident ceda...iti recomand sa pui un fir gros de la minus de pe baterie pe blocul motor....macar provizoriu sa vezi daca e vreo schimbare.

Cand mi-am invatat aceasta lectie am desfacut jumate motor sa imi dau seama de unde e baiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am decis sa postez in cadrul acestui topic tocmai din cauza faptului ca ma confrunt si eu cu o problema similara ca a majoritatii dintre voi.

Problema cu care ma confrunt se manifesta in felul urmator: pana sa vina gerul de acum 2 sapt, fiind temp mai scazuta dimineata imi pornea mai greu, pe la a doua sau a treia cheie, dar nu insistam prea mult. Au scazut temperaturile pe la -7 -12 grade si pornea mai cu emotie, dar pornea. Asta pana pe data de 29.01.2011 cand nu a mai pornit deloc, bateria invartind dar foarte greu. Am pus niste cordoane de la un vecin tot cu un diesel si a pornit masina mea. Mergand in ziua respectiva, a pornit la prima cheie de cate ori tot opream la diverse locatii. Luni dimineata temp a scazut undeva pe la -20 grade si am incercat sa o pornesc pt a pleca la serviciu, i-am dat o cheie, doua, trei a tot invartit electromotorul dar nu a mai pornit motorul. Peste 3 zile, joi seara, a venit acelasi vecin si am pus cordoanele si intr-un final dupa vreo 10-15 chei am reusit sa pornesc masina. Nu batea nimic, motorul se auzea rotund. Am lasat=o sa se incalzeasca in jur de 15 min dupa care am plecat pana in carrefour, mergand in jur de 10 km, dupa care am oprit motorul. Dupa 30 minute petrecute prin market, ma urc in masina si ii dau cheie si o ia din prima. Vineri dimineata, desi nu speram sa porneasca, ii dau doua chei si porneste. la fel si sambata. Sambata spre duminica, la ora 4 dimineata, ies din club si porneste la prima cheie. Duminica dupa-masa am iesit sa curat masina de zapada dupa caderile masive si dau sa pornesc ca sa mai incalzesc masina, dar din pacate invarte electromotorul, din ce in ce mai slab, si nu mai are suficienta putere pt a porni motorul. De duminica pana astazi nu am mai pornit motorul incercand doar sa dau cheie, fara a mai pune cordoane de la alta baterie. Tin sa mentionez ca atunci cand temperaturile erau scazute nu a pornit motorul, iar cand temp erau in jur de -10 -13 pornea. Bateria este rombat cumparata la inceputul lui ianuarie 2009, iar in perioada ian-mart 2010 masina nu a fost folosita de prietenul de la care am cumparat masina, intrucat acesta a fost plecat in strainatate.

As avea rugamintea sa va spuneti si voi opinia despre ce ar putea fi in neregula. Tin sa mentionez ca atunci cand pun contactul dureaza cel putin 5-10 secunde pana se stinge spirala de la bujii. Am incercat sa pun de mai multe ori contactul inainte de a da sa pornesc motorul, dar in zadar. In rezervor am combinate 3 sortimente de motorina.

Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru!

Modificat de johnny0087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-reincarca bateria cum trebuie pe un redresor si curata electromotorul, perii, bucse curatare si gresare

2- verifica bujiile incandescente

3- verifica senzorul de temperatura

4-cat timp are filtrul de motorina

5-verifica avansul

Cu cat e mai frig afara cu atat bateria e solicitata mai mult, deci tu ai reusit sa pornesti pana la -10-13 grade dar nu din prima ceea ce nu prea e normal, ar trebui sa o ia la prima cheie, nu a doua sau a 3

Dc la aceasta temperatura o ia asa trebuia sa iti dai seama ca ceva nu e in regula si sa te apuci de verificat, era de asteptata ca dc temperatura trece de -15 nu mai pornesti

Verifica ceea ce am spus si mai vedem pe urma, dar tare mi ca rezolvi problema cu primele 3 puncte

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti dai seama daca-i bateria pune un instrument de masura pe baterie si masoara urmatoarele:

*tensiunea bateriei inainte sa pui contactul (ar trebui sa fie in jur de 12.5V)

*tensiunea bateriei pe timpul cat pui bujiile (timpul cat stau actionate bujiile la tine este OK, daca bateria este slaba nu cred ca este o solutie buna sa pui contactul de mai multe ori)-ar trebui sa scada cam 1-1.5V

*tensiunea cat invarte electromotorul-nu ar trebui sa scada sub 10V

*tensiunea dupa ce a pornit motorul - ar trebui sa fie undeva intre 14-14.5V

Poate nu sunt chiar astea valorile, sa ma corecteze cineva daca este gresit pe undeva.

Mai trebuie tinut cont de faptul ca o baterie la -18 grade isi reduce capacitatea cam la 40% fata de capacitatea care o avea la +20 Grade

Daca este bateria de vina nu inseamna ca este dusa, probabil se insanatoseste cu o incarcare pe redresor cum a spus colegul mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ce zice lupo! Acestea sunt valorile, masurate de mine la o temperatura de -14 grade, si vara la o temp. de +18 grade., sa zicem o aproximatie de plus minus 0,5V... Respect!

Modificat de johnny0585
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensiunea de incarcare, poate varia intre 13.8 si 14.4v - oricum, tot pe acolo e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!