Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

buna ziua...sunt nou aici pe forum si va rog daca ma puteti ajuta cu o problema

am un vw bora diesel 115cp modelul AJM tin sa mentionez ca am cam aceleasi probelme ca si ZOZOPZRK dupa un timp de (15-20h) nepornita scoate un fum gri-albastrui timp de 1-2min si face un zgomot ciudat ca si cand ar porni in trei pistoane dar asta doar la prima pornire dupa care se comporta normal la celelalte porniri si nu mai scoate fum deloc

tin sa mentionez ca am schimbat oringuri injectoare, un injector defect inlocuit, si compresia la motor este buna

care ar putea fi cauza...

Modificat de alex_stany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

am si eu o problema la pornire

prima oara s-a manifestat sambata cand nu a vrut sa porneasca; s-a manifestat in felul urmator: cu motorul cald, am dat la automat, a parut ca porneste dar cum am lasat cheia, s-a oprit; pana la urma a pornit la a treia cheie

ieri de dimineata a pornit la a patra cheie, tot cu aceleasi simptome, doar ca de data asta era motorul rece; aseara si azi dimineata a pornit normal

pe gerurile de acum cateva saptamani a pornit in fiecare dimineata la prima cheie

bateria este cea originala, din 2005; oare sa fie doar bateria sau sa ma uit eventual si la bujii, electromotor etc? ultimul test amanuntit l-am facut in noiembrie, cand am schimbat fulia la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...bujiile mi lea verificat un preten...punand un fir p bujie si un fir p borna + a bateriei si a zis k sunt bune. se poate sa nu functioneze la acealeasi standarde daca sta mult daca nu sunt bune bujiile...caci dupa prima pornire totul este ok porneste foarte bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua...sunt nou aici pe forum si va rog daca ma puteti ajuta cu o problema

am un vw bora diesel 115cp modelul AJM tin sa mentionez ca am cam aceleasi probelme ca si ZOZOPZRK dupa un timp de (15-20h) nepornita scoate un fum gri-albastrui timp de 1-2min si face un zgomot ciudat ca si cand ar porni in trei pistoane dar asta doar la prima pornire dupa care se comporta normal la celelalte porniri si nu mai scoate fum deloc

tin sa mentionez ca am schimbat oringuri injectoare, un injector defect inlocuit, si compresia la motor este buna

care ar putea fi cauza...

Un injector este pe duca!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

scriu si eu o chestie cuidata cu care ma confrunt si anume, acum ca a trecut iarna afara fiind mai cald pornirea este la sfert, fum la pornire si dupa nu scoate gram oricat ar merge in relanti, dar la plecarea de pe loc dc acelerezi mai cu vlaga iasa asa un fum ab albastrui, cum ar fi ceva condens, dar asta numa la primele plecari, dupa ii poti da la 4000 si nu scoate gram de fum de nici o culoare, la 4000 mai da ceva firicel dar negru aici deja e normal cu soft

Stiu ca multi deja se arunca pe consumul de ulei, dar dc ar fi ulei in camera de ardere ar da fm dupa pornire la relanti mai ales, dc ar fi din cauza motorului in mers ar da si dupa nu numai la primele acelerari, de aceea sunt in dubiu si nu stiu pe ce sa ma axe, senzorul g62 este nou de catea luni dar il voi pune pe cel original la loc ca asta are diferenta intre senzori de pana la 7-8 grade , indica pe instruments mai mult decat la motor, cel vechi avea o diferenta de max 3 grade intre ei

Dc ae cineva un sfat o parere despre ce sar putea intampla il rog sa posteze,

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua . Am citit aproape toate problemele de pe acest topic dar nu am auzit pe nimeni sa descrie aceeasi problema pe care o am eu,PROBLEMA fiind urmatoarea: vara/iarna daca las masina pana a doua zi cu fata in sus sau pe drept ,dimineata porneste ff. greu.Daca o las cu fata in jos porneste la sfert de cheie.Atunci cand nu porneste bine si balbaie pana o ia din a doaua cheie nu scoate fum .Aveti ideie ce poate fi?Se dezamorseaza pe undeva?(masina nu pierde carburant ,iar pompa din rezervor se aude cum amorseaza).

O alta problema pe care o am (sper sa nu supar pe admin punand o intrebare care nu are legatura cu acest topic),sesizata de cei de la Seat Brasov facand o diagnoza de curand la ei : Bec motor anulat sau scos.dupa cate am citit in cartea unei bora acel bec are legatura cu EGR si catalizator. Aveti idee de ce sa fi scos acel bec din bord? Precizez ca masina trage si nu are nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cautata destul de bine, problema ta se gaseste si la altii si anume pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa este schimbata pentru ca cea dinainte i-mi pierdea motorina.Nu exlud nici faptul sa se fi defectat si asta ,dar motivul care ar putea fi ?ca pompa este data jos dupa un pasat 2003-2004 cu 130000 km si o am din vara trecuta. Eu ma gandesc ca nu cumva sa nu amorseze bine intre rezervor si pompa .Oare iese pe testar cat de bine amorseaza din rezervor catre pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut colegi am si eu o mica problema sau poate mare dimineata, la prima pornire la masina din semnatura porneste parca intr-un piston pentru aproximativ 5 secunde dupa aceea merge ata,am schimbat toate bujiile ca erau arse am pus beru si degeaba, tensiune la bujii este, bujiile se incalzesc, la tester nu apare nimic,injectoarele in regula, dupa cum arata vcds,am vb cu cineva si mia spus sa verific totusi oringuri injectoare si cablajul care vine la injectoare.a rezolvat cineva asa ceva ? VAD CA TOTI COLEGI INTRA PE FORUM SI PUN INTREBARI DAR NICI UNU DUPA CE A REZOLVAT PROBLEMA NU MAI POSTEAZA, CEVA IDEI ??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut!am tot citit dar nu am gasit o problema asemanatoare ca la masina mea!este un vw golf 4 1,4 16v akq an 98.La pornire la rece imi remura masina iar dupa ce se incalzeste motorul functioneaza perfect!schimbat buji,egr,curatat clapeta de acceleratie,schimbat filtre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

am si eu probleme la pornirea la rece la un VW Bora 2000 1.9 TDI, PD, 115 CP, 200.000 km, si anume: daca masina sta, de exemplu de pe o zi pe alta, in momentul cand vreau sa pornesc trebuie sa dau la automat de 3,4 ori pana sa porneasca, iar cand porneste scoate un fum albicios. se manifesta ca si cum nu ar avea motorina. dupa ce a pornit si merge motorul 1 minunt, pot sa o opresc si apoi porneste normal, la sfert de cheie. aceasta probleme o intampin atat pe timp de vara cat si in sezonul rece, deci nu e influentata de temperatura de afara. mentionez ca masina nu are pompa de motorina (sau nu stiu exact cum se numeste) care sa traga combustibil dn rezervor cand pun contactul. bujiile sunt verificate si sunt OK.

ma poate ajuta si pe mine cineva in aceasta problema? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Aceeai problema o am si eu dar nu se intampla mereu.are momente..eu am o bujie arsa si bateria cam veche si e posibil sa fie de aici.cand vreau sa pornesc iti da sentimentul ca se ineaca dar dupa ce porneste nu galopeaza sau sa oscileze turometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema din cauza careia am deschis topicul persista si anume cand o pornesc cu motorul rece(numai la temperaturi de sub 12 grade afara) are vreo 3-4 secunde dupa ce porneste cand tremura motorul de zici ca sare din suporti si scoate fum mult asociat cu un miros de motorina.Daca o opresc imediat dupa cele 3-4 secunde de tremurat porneste perfect.Pot sa exclud probleme la bujii pentru ca la temperatura asta nici nu se aprind la pornire,desi daca scot mufa de la G62 si stau bujiile aprinse fortat porneste bine.Un pompagiu mi-a spus ca lucrul asta doar ajuta injectorul cu probleme.Am verificat eu cat am stiut,au verificat altii cu fel si fel de concluzii(biele indoite).Ultimul lucru la care ma gandesc este sa verific injectoarele.Dar chiar si asa sa fie atat de sensibile la temperatura?de la 13-15 grade in sus porneste masina perfect.Efectiv ma scoate din sarite problema.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Problema cu pronirea greoaie la rece am avut-o si eu si dupa multe vizite la service, am rezolvat cam 80%. Si la mine cand era mai frig de 5 grade, trebuia sa dau de 3 ori la automat pana pornea. Am schimbat filtru de motorina, filtru de aer, bujii, perii electromotor, si degeaba. Pana la urma m-am hotarat sa schimb oringurile la injectoare si cand au desfacut baietii la service au vazut cativa tacheti uzati si axul cu came care era si el destul de uzat. 2 tacheti aveau o fisura abia vizibila, prin care se scurgea uleiul din ei si se descarcau (tachetii sunt hidraulici). Dupa ce am schimbat tachetii + axul cu came a pornit din prima si la -20 grade.Ulterior am schimbat si acumulatorul cu unul Varta Silver Dynamic de 75 Ah. Problema cu fumul ala la pornire e si acum, insotita de un usor tremurat la relanti, dar cred ca am ceva la un injector. Ca sa va faceti o idee, costul schimbului de tacheti, oringuri injectoare si ax cu came a fost undeva in jurul a 1100 ron (in Februarie 2012)

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiestax si la mine se stinge la 0 martorul de bujii, de abia de la -4-5 grade in sus am vazut ca sta mai mult pornit

Azi la 4 am urmarit din nou , dupa pornirea care e la sfert a urmat o sesiune de apx 3 secunde de tremurat, pe langa mi se pare ca si fumul e mai mult si spre gri albicios ca de motorina nearsa sau poat fi de la frig ca erau sub -2 grade la ora 16.

 

Ai rezolvat problema?

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit un topic deschis ,am masina de vreo 4 luni,iar de cand s-a facut rece sub zero grade dimineata(in unele dimineti),la prima pornire daca sunt sub zero grade ma avertizeaza cu STOP VERIFIcare LICHID RACIRE",dupa ce se incalzeste eroarea dispare.E ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu ceva gen cutit surubelnita pe electrozii din borcan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut...am si eu niste probleme....am luat masina anul acesta in mai...pornire excelenta...tragea cheia din mana....cum s.a racit afara a inceput sa invarta mai greu si mai mult dar tot o lua la prima cheie....am schimbat acumulatorul cu varta silver 77Ah...dar tot asa greu porneste...acum zdruncina foarte tare masina....parca ar fi pornita in viteza.de la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul l-ai verificat/reconditionat vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu l.am verificat...dar nu as da vina pe el...cu motorul cald porneste bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez de la colegul @lupo_bv:

 

"Mai incearca urmatoarea chestie:
-pui o baterie bine incarcata pe masina (una care esti sigur ca este buna)
-pui un instrument de masura direct pe borne si-l pui in asa fel incat sa-l vezi atunci cand pornesti. Inainte de pornire tensiunea trebuie sa fie undeva pe la 12,5 volti ceva mai mult sau mai putin in functie de cat de incarcata este.
-pui contactul, pe timpul cat sunt actionate bujiile tensiunea scade ceva dar nu mai putin de 12V (daca bateria este prost incarcata scade mai mult)
- incerci sa pornesti. Acum daca electromotorul invarte si tensiunea scade undeva pe la 10 V -10,5V bateria este buna si sanse destul de mari ca si electromotorul sa fie bun. Daca electromotorul nu prea invarte cum trebuie iar tensiunea scade vertiginos sub 10 volti ajungand pe la 7 atunci ori bateria este dusa, dar presupunand ca ai pus una buna atunci este o problema la electromotor. Daca electromotorul invarte prost, clipocesc martorii si tensiunea nu scade mai mult de 11Volti (sa nu uitam ca este pus direct pe baterie) atunci este o problema de conectica.
Valorile tensiunilor sunt aproximative, dar cred ca-ti poti da seama care este logica
Si sa se tina cont si de faptul ca temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C."

 

si eu am avut problema cu pornirea la rece si urmand sfatii de mai sus, am descoperit ca la prima pornire tensiunea scade pana la 6.5Volt, deci concluzia a fost ca electromotorul e de vina.

si dupa ce am demontat electromotorul si am gresat si curatat +am schimbat platoul de perii si 2bucse(una mare de la bendix si un mica) nu am mai avut probleme cu pornirea la rece.

dar mentionez ca a fost schimbat si senzorul g62 cu una OEM, si bujiile incandescente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!